Neo Kuta Legian by Aston
Kuta - Legian, Bali, Indonesia
- 7
- 3
- Avion
Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
Hotelul NEO+ Kuta Legian este situat la doar 2 minute de mers pe jos de renumita stradă Legian, cu viață de noapte, si oferă unităti de cazare moderne și convenabile, o piscină in aer liber, acces WiFi gratuit in toate zonele și o parcare publică gratuită pentru oaspeții care sosesc cu masina.
Proprietatea este la 15 minute de mers pe jos de celebra plajă Kuta si la 20 de minute cu masina de zona elegantă Seminyak. Aeroportul Internațional Bali Denpasar este la aproximativ 15 minute de mers cu mașina. Serviciul de transfer de la/la aeroport este disponibil la cerere și la un cost suplimentar.
Toate camerele sunt dotate cu aer condiționat, TV cu ecran plat cu canale prin satelit, minibar, fierbător electric, dulap și seif. Baia privată are duș, uscător de păr, papuci și articole de toaletă gratuite.
Hotelul NEO+ Kuta Legian are o recepție deschisă nonstop, o terasă și un bar. Oaspetii au la dispozitie un depozit de bagaje, facilităti de banchet/conferinte, un serviciu de concierge și facilități de grătar.
Restaurantul Noodle Now servește pentru micul dejun preparate din bucătăria continentală. Hotelul oferă si room service.
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!
CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra