Pelangi Bali Hotel & Spa
Seminyak, Bali, Indonesia
- 7
- 4
- Avion
Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
Hotelul Pelangi Bali, cu arhitectură balineză și modernă, oferă unităti de cazare situate pe plaja Seminyak. Acest complex aflat pe malul mării are WiFi gratuit in toate zonele, un centru spa și o piscină in aer liber, cu swim-up bar.
Pelangi Bali Hotel and Spa este la 5 minute pe jos de restaurantul Gado Gado și la 5 minute cu mașina de Kuta. Hotelul este situat la 25 de minute de mers cu mașina de Aeroportul Internațional Ngurah Rai. Serviciul gratuit de transfer la zona Kuta este disponibil după un program fix.
Toate camerele spatioase au accente balineze și balcon privat. Oaspeții au la dispozitie TV prin cablu, facilități gratuite pentru prepararea de ceai/cafea și minibar. Băile private au cadă.
Centrul spa de la Pelangi oferă masaje și tratamente de infrumusețare. Pentru petrecerea timpului liber, biroul de turism poate organiza excursii de 1 zi pe insula Bali. Personalul de la recepția deschisă nonstop poate oferi servicii de ingrijire a copiilor și facilități de afaceri.
Restaurantul Rama Beach, cu vedere la plajă și piscină, servește specialități indoneziene și preparate europene. Oaspetii se pot relaxa cu un cocktail la XO Lounge Bar.
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!
Alte hoteluri in zona
CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra