Barcelona – Tossa de Mar – Girona – Pubol – Figueres – Castelfollit de la Roca – Besalu Santa Pau – Vic – Montserrat – Sant Sadurni d’Anoia – Tarragona – Reus – Sitges
Program detaliat
Ziua 1. BUCURESTI – BARCELONA – TOSSA
DE MAR - GIRONA
Intalnire cu reprezentantul agentiei la Aeroportul Henri Coanda
Otopeni la ora 08:00 pentru imbarcare pe zborul companiei HiSky H4
0263 cu destinatia Barcelona. Decolare la ora 10:00 si aterizare in
Barcelona la ora 12:30. (ATENTIE! Orarul de zbor este informativ si
poate suporta modificari impuse de compania aeriana). Facem un
scurt tur statiunii Tossa de Mar, localitate de pe coasta catalana
cu un aer romantic, boem. Aflandu-se intr-un cadru natural deosebit
a fost ales ca resedinta de vara de catre mari artisti si
intelectuali. Orasul medieval fortificat are structura originala cu
ziduri de piatra cu crenel. In punctul cel mai inalt, unde se afla
astazi farul, a fost, pana la inceputul secolului al XIX-lea,
Castelul de Ripoll – declarat monument istoric national. Interiorul
Orasului Vechi este un loc fermecator, cu strazi inguste, pietruite
si biserici romanice si gotice. Ne continuam drumul prin peisajul
rural catalan spre Girona, un oras vechi care se intinde de-a
lungul raului Onyar. Acest oras minunat care se bucura de un
patrimoniu istoric si cultural bogat, cu ziduri medievale, strazi
inguste, serpuite si unul dintre cele mai bine conservate cartiere
evreiesti din Europa. Timp liber la dispozitie in functie de orarul
de zbor. Transfer si cazare la Hotel Salles Girona 4* sau
similar.
Ziua 2. GIRONA – PUBOL & FIGUERES
: Universul lui Salvador
Dali
Mic dejun. Azi, vom dedica artistului Catalan, Salvador Dali, unul
dintre cei mai influenți artiști ai secolului XX, ce a dus la
apogeu suprarealismul. Gratie aparitiilor excentrice si
megalomaniei sale, Salvador Dali a devenit o vedeta mondiala, care
a reusit sa foloseasca forta mass-media pentru a-si spori averea si
gloria. Vizitam orasul pitoresc Pubol si castelul medieval –
cumparat in 1968 de catre artistul Salvator Dali cu gandul de a-l
oferi sotiei sale, Gala, ca loc de odihna si refugiu si pentru a-si
putea petrece aici ultimii ani ai vietii. In timp, acest castel a
devenit ultimul atelier al lui Salvator Dali si mausoleul musei
sale. Dali s-a mutat la Pubol doar dupa moartea Galei, in 1982 unde
a trait in izolare. Dupa pranz, plecam catre Figueres, un oraș mic
din Catalonia, aproape de granița cu Franța si aici s-a nascut, in
1904, geniul Dali. Maiestuosul muzeu Dali, gazduieste cea mai mare
colecție din lume a lucrarilor lui, incluzand picturi, sculpturi si
o mulțime de curiozitati. Admiram exteriorul complicat, cu ouale
sale sculptate, si apoi intram sa explorezam colectia. Vedem
lucrari celebre, precum incaperea tridimensionala care se aseamana
cu fata actritei Mae West si aflam detalii despre procesul artistic
al lui Dali din galerii si din expozitia de bijuterii. Intoarcere
la hotel. Cazare Hotel Salles Girona 4* sau similar.
Ziua 3. GIRONA –
Tur medieval – CASTELLFOLLIT DE LA
ROCA – BESALÚ – SANTA PAU
Mic dejun. Astazi ne relaxam si ne bucuram de cultura, arta,
gastronomia si frumusetea naturala a celui mai frumos patrimoniu
din Catalonia. Ne indreptam catre Castellfollit de la Roca, unul
dintre cele mai spectaculoase sate din zona, construit pe o fasie
ingusta de stanca de bazalt, lat cat 2 case printre care se
strecoasa un drum serpuit. Continuam cu Besalu, unul dintre cele
mai bine conservate orase medievale unde vom afla despre istoria si
mostenirea evreiasca a orasului. Un refugiu pentru pasionatii de
istorie, care se aduna aici pentru a admira numeroasele constructii
si fatade cu influente romanice, gotice si medievale. La sfarsitul
Evului Mediu, una dintre cele mai importante familii baronale din
regiunea Girona s-a stabilit pe unul dintre dealurile din Serra de
Finestres, in ceea ce este acum Parcul Natural Zona Vulcanica La
Garrotxa. Incetul cu incetul, populatia a inceput sa creasca in
jurul lui si a devenit satul Santa Pau. Vom face o plimbare pe
frumoasele sale strazi pitoresti ale acestuia si in piata
principala si vom avea timp liber pentru a servi pranzul sau pentru
vizite individuale. Inainte de a incheia aceasta zi uimitoare, vom
avea ocazia sa admiram si sa fotografiem Lacul Banyoles, cel mai
mare lac din Catalonia. Intoarcere la hotel. Cazare Hotel Salles
Girona 4* sau similar.
Ziua 4. GIRONA – VIC – MONTSERRAT –
BARCELONA
Mic dejun. Ne indreptam spre oraselul Vic, amplasat printre dealuri
verzi, unde va puteti bucura de stilul de viata spaniol autentic al
orasului mic, in timp ce sunteti la doar 75 de kilometri distanta
de viata orasului mare din Barcelona. Vic are o istorie foarte
lunga, care dateaza de la romani, cand se numea Ausa. De fapt, in
aceasta zona au fost gasite monede iberice purtand numele initial.
In 788 d.Hr., orasul a fost mai mult sau mai putin distrus in
timpul unei invazii arabe si doar un sfert din el a fost
reconstruit. Cu toate acestea, contele de Barcelona (cunoscut sub
numele de „Wilfred cel paros”) a recucerit in cele din urma orasul
si a incercat sa-l construiasca din nou, preluand controlul asupra
acestuia. Plecam apoi catre Manastirea Monserrat, construita pe o
margine ingusta, un loc special, plin de legende si de traditii. Se
spune ca in anul 880 cativa tineri pastori au vazut cazand din cer
o lumina stralucitoare insotita de o muzica frumoasa, au cautat
locul unde cadea lumina si au gasit intr-o pestera icoana Fecioarei
Maria. Vizitam Manastirea ascultand povesti despre faimoasa statuie
a Madonei Negre. La sfarsitul zilei, ajungem in Barcelona, al
doilea oras ca marime din Spania si capitala regiunii Catalonia.
Transfer si cazare Hotel Alimara 4* sau similar.
Ziua 5. BARCELONA- SANT SADURNI
D’ANOIA
Mic dejun. Pornim spre capitala Sant Sadurni D’Anoia -
centrul producției de vin spumant cava, versiunea spaniola a
sampaniei. Pe drumul podgoriilor sunt gazduite aproximativ 100 de
crame specializate in producția și exportul cavei. Vizitam domeniul
Codorniu cu 30 de km de galerii subterane unde vom descoperi
pivnitele uneia dintre cele mai vechi crame din Spania. Ne delectam
aici cu o degustare de cava, un simbol al luxului catalan. Ne
intorcem in Barcelona, oras cu o istorie arhitecturala bogata,
incepand de la ramasitele antice ale asezarilor romane pana la
orasul modern cu noua arhitectura. Timp liber pentru servirea
pranzului sau o plimbare pe bulvardul Rambla mereu plin de viata,
de turisti, localnici si artisti stradali, cu o multime de terase
si restaurante, situate pe ambele parti ale strazii. Dupa-amiaza
Incepem un tur de oras cu ghid local si vom trece in revista cateva
dintre cele mai importante repere turistice ale Barcelonei: Placa
de Catalunya, La Rambla, Barri Gotic, Sagrada Familia, Casa Milà,
elegantul bulevard Passeig de Gràcia, Placa d'Espanya, Port Vell
(portul vechi), Monumentul lui Columb si multe altele. Cazare la
Hotel Alimara 4* sau similar.
Ziua 6. BARCELONA –
Experiencia Gaudi
Mic dejun. Azi va propunem doua vizite optionale la doua dintre
cele mai emblematice obiective turistice din Barcelona, ambele
realizari ale marelui arhitect Antoni Gaudi: Sagrada Familia si
Parcul Guell. Talentul lui Antoni Gaudi a fost recunoscut de cand
era tanar, iar astazi, arhitecti din intreaga lumea inca sunt
inspirati de operele sale caracterizate de un stil unic, cu forme
colorate şi exuberante. Catedrala Sagrada Familia este considerata
capodopera sa si una dintre minunile arhitecturale ale
modernitatii. Intreaga constructie este incarcata de simbolism, de
la numere la cuvinte inscriptionate in interior. Desi nu a fost
creata pentru a sluji scopului unei catedrale, marimea si
decoratiunile de neegalat erau menite sa fie un omagiu adus in fata
divinitatii. Dupa-amiaza continuam cu vizita la Parcul Guell,
localizat la marginea orasului Barcelona creaza o atmosfera pasnica
aflata intr-un contrast total cu frenezia frumoasei metropole.
Gaudi a dorit ca intre operele sale si natura sa existe o corelatie
perfecta, iar acest fapt i-a reusit din plin. Formele ambigue ce
creeaza pesteri, stalactite, trunchiuri de copaci se afla intr-o
armonie totala cu cerul senin si plantele din imprejurimi. Cazare
la Hotel Alimara 4* sau similar.
Ziua 7. BARCELONA – TARRAGONA, REUS &
SITGES
Mic dejun. Timp liber la dispozitie, sau optional excursie
in Tarragona, Reus si Sitges. Descoperim istoria romana, trecutul
medieval si traditia catalana din Tarragona in cadrul unui tur
pietonal. Orasul una dintre cele mai mari densitati de vestigii
romane si multe dintre situri pot fi vizitate. De exemplu,
amfiteatrul roman, circul, pretoriul, teatrul si apeductul Les
Ferreres. Plecam catre Reus, o bijuterie ascunsa care o sa va
surprinde cu farmecul sau. A fost numit orasul lui Gaudi, fiind
locul s-a nascut acest celebru arhitect catalan. Admiram cladirile
uimitoare ale orasului din perioada modernista proiectate de
arhitecti precum Lluis Domenech si Montaner. De asemenea Reus este
renumit ca fiind unul dintre cei mai mari producatori si
exportatori de vermut spaniol, care are o dulceata emblematica
asemanatoare vinului fiert. Continuam cu fermecatorul oraș de
coasta Sitges. Descoperim frumusetea atemporala a acestuia,
incepand cu o plimbare ghidata pe strazile sale istorice. Admiram
la Iglesia de Sant Bartomeu i Santa Tecla, o biserica emblematica
de pe malul marii, cu vederi uimitoare ale coastei. Dupa aceea,
bucurati-va de timp liber pentru a explora Sitges in propriul ritm.
Plimbati-va de-a lungul Passeig Maritim, o promenada plina de
viata, cu cafenele si magazine captivante. Cu atmosfera sa boema,
patrimoniul sau artistic si privelistile de pe coasta, Sitges
promite o experienta memorabila inainte de a ne intoarce la
Barcelona. Intoarcere la hotel Cazare la Hotel Alimara 4* sau
similar.
Ziua 8. BARCELONA -
BUCURESTI
Mic dejun. Timp liber la dispozitie. Ne indreptam catre aeroportul
din Barcelona pentru imbarcare pe zborul H4 0264 cu destinatia
Bucuresti. Decolare la ora 13:20 si aterizare pe Aeroportul Henri
Coanda Otopeni la ora 17:30.
PARTAJ GARANTAT: turistii care
rezerva tipul de camera “partaj garantat” nu vor fi nevoiti sa
achite suplimentul de camera single in cazul in care agentia nu
reuseste sa completeze partajul.
PARTAJ NEGARANTAT:
turistii care rezerva tipul de camera “partaj negarantat” vor fi
nevoiti sa achite suplimentul de camera single in cazul in care
agentia nu reuseste sa completeze partajul. Turistii vor fi
informati in scris cu maxim 3 zile inainte de plecare.
Eventuale neintelegeri intre
solicitantii de partaj, nu sunt imputabile agentiei. Decizia de a
renunta la partaj si a opta pentru camera single, se face in baza
achitarii suplimentului de camera single de catre ambele
persoane.
Nota: Taxele de aeroport incluse in tarif sunt cele valabile la data lansarii programului, respectiv luna Noiembrie 2024. In situatia majorarii de catre compania aeriana a acestor taxe pana la data emiterii biletelor de avion (biletele se emit cu 7-14 zile inainte de plecare), agentia isi rezerva dreptul de a modifica pretul excursiei conform cu noile valori ale acestor taxe.
10 – 17 Martie 2025 |
Adult loc in cam. dubla |
Adult loc in cam. single |
Adult a 3-a pers. in cam cu pat suplimentar |
Copil 2-11 ani cu 2 adulti in cam. |
Partaj garantat |
TARIFE STANDARD |
|
|
|
|
150 € |
TARIFE DE LANSARE *VALABILE PANA LA 31.12.2024 |
1.179 € |
1.449 € |
1.149 € |
999 € |
15 – 22 Octombrie 2025 |
Adult loc in cam. dubla |
Adult loc in cam. single |
Adult a 3-a pers. in cam cu pat suplimentar |
Copil 2-11 ani cu 2 adulti in cam. |
Partaj garantat |
TARIFE STANDARD |
|
|
|
|
150 € |
TARIFE DE LANSARE *VALABILE PANA LA 31.12.2024 |
1.179 € |
1.449 € |
1.149 € |
999 € |
GRUP
MINIM:
Tarifele au fost calculate
pentru un grup minim de 25 platitori. Pentru un grup de
20-24 persoane, pretul se majoreaza cu 40 EURO/ persoana. Pentru un
numar mai mic de 19 participanti, pretul se recalculeaza sau
circuitul se anuleaza. De asemenea, in cazul unui grup mai mic,
agentia isi rezerva dreptul de a schimba compania aeriana sau
hotelurile, cu pastrarea standardelor si cu informarea prealabila a
turistilor inscrisi. Organizatorul isi rezerva dreptul de a anula
acest program daca nu se vor inscrie minim 15 participanti pana cu
30 zile inainte de data de plecare. Locurile confirmate suplimentar
fata de grupul rezervat pot fi la un tarif mai mare (in functie de
disponibilitatile la avion si cazare) si se supu:n unor reguli
diferite de decomandare.
EXCURSII OPTIONALE (se
incaseaza din agentie, la inscriere):
- Pachet Experience Gaudi: 110 eur/persoana | Include:
autocar local, ghid local, intrarile in Sagrada Familia & Parcul
Guell, insotitor
- Excursie in Tarragona, Reus & Sitges: 75 euro/persoana | Include:
autocar local, insotitor
Nota: Excursiile
optionale se organizeaza pentru un numar minim de 20 de persoane.
In cazul neintrunirii grupului minim, excursia optionala va fi
anulata sau tarifele vor fi recalculata in functie de numarul de
participanti.
OFERTA
SPECIALA
Transferuri GRATUITE din
urmatoarele orase:
Orasul |
Locul de imbarcare |
SIBIU |
Agentia Hello Holidays – Calea Dumbravii 19C |
FAGARAS |
Casa de Cultura |
BRASOV |
Benzinaria Mol - Calea Bucureşti |
SINAIA |
Gara |
CAMPINA |
Benzinaria OMV – Nicolae Balcescu 60 |
PLOIESTI |
Gara Ploiesti SUD |
TARGOVISTE |
Hotel Valahia |
RM. VÂLCEA |
Sala Sporturilor |
PITESTI |
Mc Donald’s – Bd. Republicii |
CRAIOVA |
Benzinaria Petrom Gara |
BACAU |
Parcare Hotel Moldova |
FOCSANI |
Catedrala Sfanta Parascheva |
RM. SARAT |
Magazin Profi (Mihail Kogalniceanu |
BUZAU |
Mc Donald’s – Bulevardul Unirii |
GALATI |
Casa de cultura |
BRAILA |
Mc Donald’s – Calea Calarasilor |
TULCEA |
Parcare Complex Pelican |
CONSTANTA |
Gara CFR |
MEDGIDIA |
Restaurant Balada |
SLATINA |
Benzinaria Rompetrol – Strada Draganesti 2 |
Oferta este valabila pentru inscrieri in intervalul 01.09.2023 – 31.01.2025 pe programele Hello Premium Tours pentru minim 2 persoane.
CONDITII SPECIFICE - TRANSFERURI DE GRUP*
- Transferul se poate efectua cu autoturism, microbuz, minibus,
autocar sau prin operatori de linie;
- Preluare turistilor se va efectua de la domiciliu (conform
orasului selectat in rezervare), orele de imbarcare urmand a fi
transmise turisilor odata cu informarea de plecare a circuitului.
La returul din circuit, pot exista timpi de asteptare intre
debarcare si preluarea de catre partenerul care efectueaza
transferul.
- Ora de imbarcare si numarul de telefon ale soferului si/sau de
dispecerat se vor comunica cu 3 zile (prin exceptie 24 de ore)
inaintea datei plecarii. - Calatorul va tine legatura cu
transportatorul pentru a se informa privind situatia concreta din
ziua plecarii. Pentru transferul de retur, detaliile sunt oferite
de ghidul insotitor, inainte de intoarcerea din circuit.
- Solicitarile de transfer se fac cu min. 14 zile inainte de data
plecarii. Pentru transferurile achizitionate cu mai putin de 14
zile sau solicitate la fata locului - direct de la reprezentantii
Hello Holidays (ghizi, insotitori, soferi etc.) - se achita un
supliment de 5 euro/pers/sens iar confirmarea se va face in functie
de disponibilitate.
- Toate rezervarile trebuie insotite in mod obligatoriu de adresa
de preluare si numarul de telefon al pasagerilor, disponibil la
momentul plecarii, cu roaming activat obligatoriu. In cazul in care
rezervarea este efectuata de catre o agentie partenera, aceasta are
obligatia de a transmite adresa de preluare si numarul de telefon
al turistilor inscrisi, catre Hello Holidays.
- Numarul de contact al turistilor este foarte important pentru ca,
mai ales in cazul transferurilor - cand pot aparea diferite
modificari, intarzieri s.a., acestia vor fi contactati de catre
sofer/dispecerat. Agentia Hello Holidays nu este raspunzatoare de
imposibilitatea contactarii pasagerilor din cauza netransmiterii
informatiilor obligatorii solicitate sau transmiterea incorecta a
acestora si nu va restitui contravaloarea transferului sau a
pachetului de servicii.
CONDITII SPECIFICE - TRANSFERURI PREMIUM**
- Transferurile Premium se confirma la cerere, in limita
disponibilitatii, cu pana la 7 zile inainite de plecare, se
efectueaza cu microbuz/autoturism si se organizeaza pentru min. 2
persoane, max. 7 persoane/masina.
- Preluarea si debarcarea se fac de la si la adresa indicata de
catre turisti, fara a exista timpi suplimentari de asteptare
(exceptie fac cazurile de forta majora) si implica un singur mijloc
de transport.
- Debarcarea la punctul de plecare a grupului din Bucuresti se face
cu max. 30-45 minute inainte de ora de intalnire stabilita conform
informarii primite de la agentie.
- La retur timpul de preluare din punctul de debarcare este de max.
30-45 minute.
CONDITII GENERALE TRANSPORT RUTIER
- Turistii au obligatia de a mentine curatenia in mijlocul de
transport pe tot parcursul transferului. In mijlocul de transport
nu este permis fumatul, consumul de bauturi alcoolice si produse
alimentare. Ne rezervam dreptul de a debarca pasagerii in stare de
ebrietate si pasagerii care afecteaza ordinea si siguranta
celorlalti pasageri sau a conducatorilor auto, ori incalca
prezentele conditii, fara rambursarea costurilor de transport.
- Transferurile din provincie se asigura in conformitate cu
reglementarile legale in vigoare cu privire la transportul de
persoane si cu respectarea timpilor de condus ai soferilor. Din
acest considerent, soferii vor face pauzele de odihna impuse de
lege in vederea asigurarii unui transport in conditii de
siguranta
- Turistii se obliga sa achite catre societatea de transport
contravaloarea oricaror distrugeri aduse mijloacelor de
transport.
- Transportul animalelor se supune unui regim special. Turistii
apartinatori au obligatia de a solicita aprobarea
agentiei.
- Bagaje admise pentru fiecare pasager ocupant de loc: la cala 1
piesa de bagaj de max. 23 kg/pasager; in autocar se accepta max. 1
rucsac (geanta mica de mana - piesele mai mari vor fi depozitate la
cala). In cazul nerespectarii regulilor, personalul de la bord are
dreptul de a incasa o taxa suplimentara in valoare de 30 € per
bagaj sau de a debarca pasagerii.
- Cazul fortuit si forta majora exonereaza societatea de transport
de orice raspundere.
TRANSFERURI CONTRA COST DIN TARA
Orasul |
Pret/ pers./ Sens* |
Pret/ pers./ sens/ Premium** |
GALATI |
35 € |
160 € |
BRAILA |
35 € |
140 € |
BUZAU |
30 € |
80 € |
CRAIOVA |
40 € |
150 € |
SLATINA |
35 € |
120 € |
PITESTI |
30 € |
90 € |
BRASOV |
35 € |
120 € |
SINAIA |
30 € |
100 € |
CAMPINA |
30 € |
80 € |
PLOIESTI |
25 € |
70 € |
CONSTANTA |
40 € |
140 € |
MEDGIDIA |
40 € |
130 € |
CONDITII GENERALE de CALATORIE
DOCUMENTE DE CALATORIE: (in functie de programul ales) CARTE DE IDENTITATE sau PASAPORT (nu prezinta urme de deterioare a elementelor de siguranta si sunt valabile minim 6 luni de la data terminarii calatoriei). Pentru a consulta lista statelor pentru care nu este necesara viza de intrare accesati site-ul Politiei de Frontiera www.politiadefrontiera.ro sau al Ministerului de Externe www.mae.ro/travel-conditions
- Pentru ca unui minor sa i se permita calatoria in afara tarii,
este necesar sa fie insotit de cel putin un adult care sa aiba
asupra sa acordul scris al ambilor parinti ai minorului, legalizat
la notariat, si cazier judiciar, pe care sa-l prezinte in punctul
de frontiera. Daca adultul care insoteste minorul este unul din
parinti, acesta va avea nevoie doar de acordul scris al celuilalt
parinte al minorului, legalizat la notariat. Informatii
suplimentare pe www.politiadefrontiera.ro
- Persoanele care calatoresc cu copii sub 18 ani trebuie sa detina
pe langa pasaportul acestora si o copie a certificatului de nastere
al copiilor (este posibil ca autoritatile de la frontiera sa o
solicite). Agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de
la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu
sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu.
CONDITII DE INSCRIERE:
Inscrierile incep din momentul lansarii programului, cu plata unui
avans min. de 30% din tarif si se incheie la epuizarea
locurilor
- diferenta de pâna la 50% din valoarea totala a pachetului de
servicii se achita cu 60 de zile inainte de data plecarii
- diferenta de pâna la 100% din valoarea totala a pachetului de
servicii se achita cu 30 de zile inainte de data plecarii
- turistul va incheia cu agentia « Contractul de prestari servicii
turistice », la care prezentul program este parte
- in momentul semnarii « Contractului de prestari servicii
turistice », turistul isi asuma plata diferentei stipulata in
program in cazul neintrunirii grupului minim de turisti
OBSERVATII
pentru MIJLOACE DE TRANSPORT:
- Corectitudinea numelor si a datelor personale ale calatorilor,
intra in responsabilitatea agentiei intermediare/ a agentului care
a efectuat inscriere
- In functie de modificarile impuse de compania aeriana, agentia
poate percepe un supliment pentru biletul de avion (se confirma in
momentul emiterii biletului).
- Biletele de avion sunt nerambursabile si nu permit
modificari dupa emiterea lor.
- Compania/companiile aeriene care opereaza zborurile (regulat sau
charter) din pachetul de servicii pot aduce diferite modificari
zborurilor contractate, in functie de conditiile obiective din
perioada de operare, pana la momentul plecarii pentru
zborul/zborurile de dus sau dupa momentul plecarii pentru
zborul/zborurile de intors. Agentia organizatoare va informa
pasagerii directi, respectiv agentiile revanzatoare asupra
eventualelor modificari survenite independent de vointa sa si nu va
fi raspunzatoare de eventualele inconveniente aparute.
Agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea taxelor de
aeroport, in cazul in care valoarea acestora este schimbata de
compania aeriana
- Alocarea locurilor in avion se face de catre ghiseul de check-in
din aeroport in functie de ordinea sosirii pasagerilor. Recomandam
efectuarea check-in-ului on-line inainte de prezentarea in
aeroport;
- Prezentarea la aeroport se va face cu doua ore inaintea zborului;
agentia nu raspunde in cazul refuzului imbarcarii turistilor ca
urmare a intârzierii acestora
- Dupa aterizarea pe aeroportul de destinatie, pasagerii se vor
prezenta mai intai la ghiseul Control pasapoarte, dupa care isi vor
recupera bagajele din locul special amenajat. Daca atunci cand
ajungeti la destinatie observati ca aveti probleme in gasirea
bagajului depus la biroul de check-in la imbarcare, va rugam nu
parasiti aeroportul, ci depuneti o sesizare la biroul de reclamatii
existent la terminal, pe baza cuponului de bagaj primit odata cu
cartea de imbarcare;
- Asezarea in microbuz/ autocar, de la destinatie se face de catre
conducatorul de grup pe baza listei cu ordinea inscrierii la
circuit, incepand cu randul doi de scaune. Pentru siguranta
pasagerilor pe perioada excursiei, primul rand de scaune este
rezervat insotitorului de grup si ghidului local.
NOTA: Femeile care sunt insarcinate in peste 6 luni, au nevoie de
un certificat medical cu acordul medicului de a calatori cu
avionul. Compania de zbor si echipajul de bord isi rezerva insa
dreptul de a decide daca permit sau nu imbarcarea persoanelor cu
sarcina avansata (ultimele 2-3 luni).
OBSERVATII pentru CAZARE & PROGRAMUL EXCURSIEI
- Clasificarea pe stele a unitatilor de cazare este cea atribuita
de oficialitatile din tarile vizitate, ca atare facilitatile
camerelor sunt conforme cu standardele locale;
- Hotelurile nominalizate in program pot suferi modificari pana la
data plecarii, in functie de conditiile specifice care pot aparea
intre momentul publicarii programului si data plecarii. Daca aceste
schimbari sunt impuse de furnizorul local, intotdeauna se vor oferi
hoteluri similare ca locatie/confort.
- Majoritatea hotelurilor nu detin camere triple. In unele hoteluri
se pot confirma la cerere camere duble cu pat suplimentar, in
functie de disponibilitate. Patul suplimentar poate fi un pat
pliant, un fotoliu pat, o canapea extensibila, etc.
- Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile
acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se
rezolva de catre turist direct la receptie, asistat de
reprezentantul agentiei. Pentru anumite facilitati din hotel sau
din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare
(minibar/frigider, seif, etc.); in momentul sosirii la hotel
solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra
lor. Uneori hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar
sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste
sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor
hotelului;
- Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul
din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si
incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale),
iar doamnele in tinuta decenta.
- Pe destinatiile externe, mesele festive oferite cu ocazia unor
evenimente sau sarbatori (Paste, Craciun, Revelion) sunt diferite
fata de cele traditionale romanesti, atat ca meniu, cat si ca
durata si divertisment.
- In situatia in care turistul are cerinte speciale, cum ar fi:
camere alaturate sau cu o anumita localizare, meniu special,
acestea vor fi cu titlul de solicitare catre prestatori dar nu vor
fi considerate confirmate decat in masura posibilitatilor de la
fata locului.
- Insotitorul de grup poate efectua modificari programului
(schimbari de ore, modificarea ordinii desfasurarii acestuia), fara
a afecta insa structura serviciilor efectuandu-l astfel in
totalitate. De asemenea, va oferi asistenta in situatii de urgenta,
va traduce prezentarea ghizilor locali, va oferi informatii
referitoare la excursiile optionale si la itinerar cu observatia ca
nu are calificarea si atestarea legala de ghid de turism.
- Conform legilor internationale, doar ghizii locali au dreptul sa
ofere explicatii in interiorul muzeelor, monumentelor etc.; altfel,
insotitorul de grup vor oferi explicatii turistilor doar in afara
obiectivelor turistice; ghizii locali pot fi angajati contra cost
doar cu acordul turistilor interesati de ghidajul acestora.
IMPORTANT
- Recomandam incheierea asigurarii Travel (storno + medicala)
pentru a va proteja atat inainte de plecare, in cazul anularii
calatoriei, cat si dupa plecare in cazul unei situatii
neprevazute!
- In derularea excursiei pot aparea situatii de forta majora precum
intârzieri in traficul aerian, blocarea aeroporturilor din ratiuni
de securitate, schimbari de aeroporturi din ratiuni politice,
greve, conditii meteo nefavorabile etc.; in aceste cazuri agentia
se obliga sa depuna eforturi pentru depasirea situatiilor ivite;
totodata, agentia nu poate fi facuta raspunzatoare pentru
suportarea unor cheltuieli suplimentare aferente
- Preturile agreate la incheierea contractului pot sa creasca sau
sa scada in functie de anumiti factori obiectivi. Cresterile de
pret sunt influentate de cresteri ale cursului de schimb, cresteri
ale pretului petrolului, cresterea taxelor de survol, etc. In cazul
unei cresteri de pret mai mare de 8%, clientul poate rezilia
contractul fara a plati penalizari de retragere. Scaderile de pret
pot fi datorate unor promotii facute de partenerii externi sau de
catre agentia organizatoare.
- Agentia poate aloca un numar de locuri cu reducere in cazul
anunturilor promotiilor tip early booking sau a ofertelor speciale,
pentru o perioada limitata de valabilitate; daca acestea se
epuizeaza inainte de expirarea perioadei anuntate, agentia va opri
promotia fara un anunt prealabil
- Bacsisurile pentru prestatorii locali (tips) reprezinta o
practica internationala.
- Agentia nu este raspunzatoare pentru pierderea sau furtul
bagajelor, a actelor sa a obiectelor personale; in cazul in care
aceste situatii nedorite apar, turistul are obligatia de a depune
personal plangere la organele competente.
- Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de
invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii
si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii
speciale ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost
semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Ai calatorit cu noi? Lasa-ne un review!
CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra