Larnaca – Nicosia – Muntii Troodos – Kykkos – Omodhos – Famagusta - Kyrenia – Varosia – Petra tou Romiou – Kourion – Paphos – Limassol
Program detaliat
Ziua 1. BUCURESTI –
LARNACA
Intalnire cu reprezentantul
agentiei la Aeroportul Henri Coanda Otopeni la ora 08:00 pentru
imbarcare pe zborul WizzAir W43025 cu destinatia Larnaca. Decolare
la ora 10:35 si aterizare in Larnaca ora 12:55. (ATENTIE! Orarul de
zbor este informativ si poate suporta modificari impuse de compania
aeriana). Bine ati venit in Cipru – Insula Afroditei,
vestita pentru peisajele pitoresti si o cultura aflata la rascruce
de drumuri europene, asiatice si africane. Insula are o istorie
lunga de 9.000 de ani si a fost cucerita pe rand de fenicieni,
asirieni, persani, macedoneni, greci, romani, bizantini, turci si
apoi a devenit parte a Commenwealth-ului. Incepem cu un tur
pietonal in Larnaca, cel mai vechi oras cipriot si unul dintre cele
mai vechi din Europa. Numele vechi al orasului a fost Kition
sau Citium, dupa numele unui descendent al lui Noe. Veti
admira cele mai importante monumente istorice si arhitecturale ale
orasului incluse in patrimoniul UNESCO cum ar fi: promenada
Phinikoudes, Fortul Medieval, Biserica Sfantul Lazar si Faneromeni,
Apeductul sau moscheea Halal Sultan Tekke. Transfer la hotel.
Cazare la hotel Best Western Larco Hotel 4* sau similar in Larnaca.
NOTA: Va rugam sa retineti ca pantalonii scurti sau fustele
scurte nu sunt permise in manastire si bisericii.
Ziua 2. LARNACA – NICOSIA – Muntii
Troodos – Manastirea KYKKOS – OMODHOS
Mic dejun. Plecam cu ghidul local
spre Nicosia – capitala Republicii Cipru, astazi singurul oras
european strabatut de un zid, similar fostului “zid al Berlinului”.
Aleile orasului, presarate cu moschei turcesti si biserici
bizantine, se opresc la Linia Verde, granita de facto dintre cele
doua enclave. Vom trece pe langa poarta Famagusta si Monumentul
Libertatii, iar prima oprire va fi la Catedrala Sf Ioan
Evanghelistul, dedicata celui ce a fost cel mai iubit dintre
apostolii lui Iisus. Langa biserica se afla Palatul Arhiepiscopal,
resedinta lui Makarios. Vom continua traseul printre muntii
Troodos, inima verde a Ciprului, catre Manastirea Kykkos, cea mai
mare si totodata cea mai importanta si bogata manastire din Cipru.
Se poate admira icoana facatoare de minuni a Maicii Domnului cu
pruncul Iisus, capodopera pictata de catre Apostolul Luca. Ne vom
deplasa apoi spre Omodhos - unul dintre cele mai pitoresti sate,
situat intre podgorii de vita de vie si munte. Ne plimbam in Piata
Mare a satului, unde vom putea admira Manastirea Sfintei Cruci,
aleile inguste si casele din piatra. Vom face o binemeritata pauza
pentru un pranz traditional, prilej de a gusta bucatele din
regiune. Din cele mai vechi timpuri, Omodhos este renumit pentru
strugurii sai de calitate asadar vom avea parte aici de o degustare
de vin. Potrivit traditiei, vinul Afames de calitate excelenta,
care si-a luat numele de la muntele care se afla la est de sat, a
fost cauza cuceririi insulei de catre Sultanul Selem al II-lea.
Intoarcere la hotel. Cazare si cina (bauturile nu sunt incluse) la
hotel Best Western Larco Hotel 4* sau similar in
Larnaca.
Ziua 3. LARNACA – CROAZIERA SUN &
FUN!
Mic dejun. Timp liber sau
optional, o Croaziera cu pranz inclus. Vom avea parte de o
jumatate de zi relaxanta la bord, ne cufundam in frumusetea
Mediteranei si simtim cum briza marii ne mangaie pielea in timp ce
navigam de-a lungul coastei pitoresti din Larnaca, indreptandu-ne
spre Mackenzie Beach, Zenobia Shipwreck si Kiti. Vom face doua
opriri pentru o baie racoritoare si ne bucuram de frumusetea
imprejurimilor, oferind o ocazie unica de a va conecta cu marea.
Intoarcere la hotel. Cazare la hotel Best Western Larco Hotel 4*
sau similar in Larnaca.
Ziua 4. LARNACA
– Cipru de Nord: FAMAGUSTA, KERYNIA
& VAROSIA
Mic dejun. Timp liber sau
optional, o excursie de o zi in Cipru de Nord la Famagusta,
Varosia - Orasul fantoma si Kyrenia - Gradina
Ciprului. Ghidul local, o sa va povesteasca despre istoria
complexa si naruitoare a acestei statiuni. Bisericile,
fortificatiile, reperele cruciatilor, un palat venetian si inalta
moschee Mustafa Pasha sugereaza valuri succesive de culturi care
si-au facut o casa langa plajele superbe ale acestei insule.
Famagusta care la inceputul anilor 1970 era principala destinatie
turistica din Cipru. Dupa invazia turca a Ciprului locuitorii au
fugit, iar cladirile au ramas de atunci abandonate. In prezent
continua sa fie nelocuit. Unele strazi au fost invadate de
vegetatie, iar cartierul este in general descris ca un
oras-fantoma. In 2020 o parte a orasului a fost redeschisa pentru
vizitare. Continuam spre Kyrenia (Girne) – pitorescul port al
Nordului. Tur de oras in care admiram principalele obiective:
Castelul Kyrenia, Muzeul de Arheologie si Biserica Sf.
Gheorghe. Intoarcere la hotel. Cazare la hotel Best Western
Larco Hotel 4* sau similar in Larnaca
NOTA: Toti turistii trebuie sa aiba pasaportul sau buletinul asupra lor, pentru a trece in partea de nord a insulei.
Ziua 5. LARNACA – PETRA TOU ROMIOU –
KOURION – PAPHOS – LIMASSOL
Mic dejun. Astazi ne indreptam
spre Petra tou Romiou, „stanca grecului”, locul mitic de
nastere al Afroditei, o formatiune geologica interesanta de roci
uriase de-a lungul uneia dintre cele mai frumoase linii de coasta a
insulei. Potrivit legendei, din spuma marii de aici s-a nascut
zeita greaca a iubirii si frumusetii. Vom continua spre ramasitele
arheologice din Kourion – unul dintre cele mai importante
orase-regat ale insulei, din antichitate. A fost ridicat de Argos,
dupa razboiului Troiei, asa cum spune Herodot. Printre monumentele
din interiorul sit-ului se numara: Agora, Colonada, Ninfeum si
casele private din perioada romana. Vizitam o plantatie de citrice
unde ne vom delecta cu cele mai bune fructe locale. Ne vom deplasa
apoi spre Paphos – centrul antic religios al cultului Afroditei.
Conform unei alte legende, Paphos-ul ar fi fost fondat de amazoane.
Vizitam Muzeul Arheologic cu articole din epoca cuprului,
antichitate si pana in evul mediu. Continuam cu Casa lui Dionysos -
care contine cele mai impresionante mozaicuri, realizate cu multa
migala si pricepere, majoritatea reprezentandu-l pe zeul antic
preluat de greci de la traci. Vizitam Stalpul Sfantului Paul, unde
se afla Biserica Agia Kyriaki Chrysopolitissa. Aici este locul in
care Sfantul Pavel a fost biciuit in timpul vizitei sale in Cipru
cu Barnaba si Marcu. Intoarcere la hotel. Cazare si cina (bauturile
nu sunt incluse) la hotel Mediterranean Beach 4* sau similar
Limassol.
Ziua 6. LIMASSOL
Mic dejun. Timp liber la
dispozitie pentru plaja sau pentru a va bucura de facilitatile
hotelului. Pozitionarea orasului Limassol este divina, iar
peisajele sunt intr-adevar izbitoare. Daca va doriti sa aveti parte
de o experienta completa, atunci trebuie neaparat sa strabateti
regiunea in lung si-n lat pentru a surprinde cele mai frumoase
peisaje. Pentru cei care vor sa descopere istoria locala, Castelul
Berengaria este locatia potrivita. Este unul dintre cele mai
spectaculoase monumente din Limassol si este plin de incarcatura
istorica deoarece acesta este locul in care Richard Inima-de-Leu
s-a casatorit cu Berengaria de Navara. Cazare si cina (bauturile nu
sunt incluse) la hotel Mediterranean Beach 4* sau similar
Limassol.
Ziua 7. LIMASSOL – LEFKARA &
CHOIRIKITIA
Mic dejun. Timp liber sau
optional Excursie de o zi in satul Lefkara & Demonstratie si
degustare Halloumi in Choirikitia. Ajungem in Lefkara, un
patrimoniu UNESCO cultural si arhitectural bine conservat. Acesta
se bucura de un peisaj pitoresc, cu strazi inguste, cu multe
pravalii pitoresti ce imbie la cumpararea produselor traditionale
ale locului: broderiile. Denumite “lefkaritika”, acestea sunt
cusute dupa un mestesug ce dateaza din perioada venetiana. Ultima
vizita a zilei va fi la Chirokitia, cel mai impresionant vestigiu
istoric de pe insula unde experimentam productia traditionala de
branzeturi halloumi din lapte proaspat. Observam procesul fascinant
de fabricare a branzei, de la coagulare si incalzire pana la
turnare. Vom gusta halloumi proaspat - moale, sarat si delicat,
cremos. Acest tur combina arome delicioase, cultura locala si
invatare practica pentru o aventura culinara de neuitat. Intoarcere
la hotel Mediterranean Beach 4* sau similar Limassol.
Ziua 8. LIMASSOL – LARNACA -
BUCURESTI
Mic dejun. Eliberarea camerelor.
Transfer la aeroportul Larnaca pentru imbarcare pe zborul Wizz Air
W4 3026 cu destinatia Bucuresti cu decolare la ora 13:20 sosire in
Bucuresti la ora 15:50.
04 – 11 Mai 2025 |
Adult loc in cam. dubla |
Adult loc in cam.single |
Adult a 3-a pers. in cam cu pat suplimentar |
Copil 2-11 ani cu 2 adulti in cam. dubla |
Partaj garantat |
TARIFE STANDARD |
|
|
|
|
140 € |
TARIFE DE LANSARE *VALABILE PANA LA 31.12.2024 |
999 € |
1.299 € |
949 € |
749 € |
15 – 22 Octombrie 2025 |
Adult loc in cam. dubla |
Adult loc in cam.single |
Adult a 3-a pers. in cam cu pat suplimentar |
Copil 2-11 ani cu 2 adulti in cam. dubla |
Partaj garantat |
TARIFE STANDARD |
|
|
|
|
140 € |
TARIFE DE LANSARE *VALABILE PANA LA 31.12.2024 |
1.049 € |
1.349 € |
999 € |
799 € |
PARTAJ GARANTAT: turistii care
rezerva tipul de camera “partaj garantat” nu vor fi nevoiti sa
achite suplimentul de camera single in cazul in care agentia nu
reuseste sa completeze partajul.
PARTAJ NEGARANTAT:
turistii care rezerva tipul de camera “partaj negarantat” vor fi
nevoiti sa achite suplimentul de camera single in cazul in care
agentia nu reuseste sa completeze partajul. Turistii vor fi
informati in scris cu maxim 3 zile inainte de plecare.
Eventuale neintelegeri intre
solicitantii de partaj, nu sunt imputabile agentiei. Decizia de a
renunta la partaj si a opta pentru camera single, se face in baza
achitarii suplimentului de camera single de catre ambele
persoane.
Nota: Taxele de aeroport incluse in tarif sunt cele valabile la data lansarii programului, respectiv luna Noiembrie 2024. In situatia majorarii de catre compania aeriana a acestor taxe pana la data emiterii biletelor de avion (biletele se emit cu 7-14 zile inainte de plecare), agentia isi rezerva dreptul de a modifica pretul excursiei conform cu noile valori ale acestor taxe.
GRUP
MINIM:
Tarifele au fost calculate
pentru un grup minim de 30 platitori. Pentru un grup de
25-29 persoane, pretul se majoreaza cu 35 EURO/ persoana. Pentru un
numar mai mic de 19 participanti, pretul se recalculeaza sau
circuitul se anuleaza. De asemenea, in cazul unui grup mai mic,
agentia isi rezerva dreptul de a schimba compania aeriana sau
hotelurile, cu pastrarea standardelor si cu informarea prealabila a
turistilor inscrisi. Organizatorul isi rezerva dreptul de a anula
acest program daca nu se vor inscrie minim 15 participanti pana cu
30 zile inainte de data de plecare. Locurile confirmate suplimentar
fata de grupul rezervat pot fi la un tarif mai mare (in functie de
disponibilitatile la avion si cazare) si se supun unor reguli
diferite de decomandare.
EXCURSII
OPTIONALE (tarif informative pentru min. 20 de
participanti):
Excursie in Famagusta, Kerynia &
Varosia: 90 eur/persoana
Croaziera & pranz: 75
eur/persoana
Excursie in Satul Lefkara &
Demonstratie si degustare Halloumi in Choirikitia: 80
eur/persoanaNota: Excursiile optionale se
organizeaza pentru un numar minim de 20 de persoane. In cazul
neintrunirii grupului minim, excursia optionala va fi anulata sau
tarifele vor fi recalculate in functie de numarul de
participanti.
OFERTA
SPECIALA
Transferuri GRATUITE din
urmatoarele orase:
Orasul |
Locul de imbarcare |
SIBIU |
Agentia Hello Holidays – Calea Dumbravii 19C |
FAGARAS |
Casa de Cultura |
BRASOV |
Benzinaria Mol - Calea Bucureşti |
SINAIA |
Gara |
CAMPINA |
Benzinaria OMV – Nicolae Balcescu 60 |
PLOIESTI |
Gara Ploiesti SUD |
TARGOVISTE |
Hotel Valahia |
RM. VÂLCEA |
Sala Sporturilor |
PITESTI |
Mc Donald’s – Bd. Republicii |
CRAIOVA |
Benzinaria Petrom Gara |
BACAU |
Parcare Hotel Moldova |
FOCSANI |
Catedrala Sfanta Parascheva |
RM. SARAT |
Magazin Profi (Mihail Kogalniceanu |
BUZAU |
Mc Donald’s – Bulevardul Unirii |
GALATI |
Casa de cultura |
BRAILA |
Mc Donald’s – Calea Calarasilor |
TULCEA |
Parcare Complex Pelican |
CONSTANTA |
Gara CFR |
MEDGIDIA |
Restaurant Balada |
SLATINA |
Benzinaria Rompetrol – Strada Draganesti 2 |
Oferta este valabila pentru inscrieri in intervalul 01.09.2023 – 31.01.2025 pe programele Hello Premium Tours pentru minim 2 persoane.
CONDITII SPECIFICE - TRANSFERURI DE GRUP*
- Transferul se poate efectua cu autoturism, microbuz, minibus,
autocar sau prin operatori de linie;
- Preluare turistilor se va efectua de la domiciliu (conform
orasului selectat in rezervare), orele de imbarcare urmand a fi
transmise turisilor odata cu informarea de plecare a circuitului.
La returul din circuit, pot exista timpi de asteptare intre
debarcare si preluarea de catre partenerul care efectueaza
transferul.
- Ora de imbarcare si numarul de telefon ale soferului si/sau de
dispecerat se vor comunica cu 3 zile (prin exceptie 24 de ore)
inaintea datei plecarii. - Calatorul va tine legatura cu
transportatorul pentru a se informa privind situatia concreta din
ziua plecarii. Pentru transferul de retur, detaliile sunt oferite
de ghidul insotitor, inainte de intoarcerea din circuit.
- Solicitarile de transfer se fac cu min. 14 zile inainte de data
plecarii. Pentru transferurile achizitionate cu mai putin de 14
zile sau solicitate la fata locului - direct de la reprezentantii
Hello Holidays (ghizi, insotitori, soferi etc.) - se achita un
supliment de 5 euro/pers/sens iar confirmarea se va face in functie
de disponibilitate.
- Toate rezervarile trebuie insotite in mod obligatoriu de adresa
de preluare si numarul de telefon al pasagerilor, disponibil la
momentul plecarii, cu roaming activat obligatoriu. In cazul in care
rezervarea este efectuata de catre o agentie partenera, aceasta are
obligatia de a transmite adresa de preluare si numarul de telefon
al turistilor inscrisi, catre Hello Holidays.
- Numarul de contact al turistilor este foarte important pentru ca,
mai ales in cazul transferurilor - cand pot aparea diferite
modificari, intarzieri s.a., acestia vor fi contactati de catre
sofer/dispecerat. Agentia Hello Holidays nu este raspunzatoare de
imposibilitatea contactarii pasagerilor din cauza netransmiterii
informatiilor obligatorii solicitate sau transmiterea incorecta a
acestora si nu va restitui contravaloarea transferului sau a
pachetului de servicii.
CONDITII SPECIFICE - TRANSFERURI PREMIUM**
- Transferurile Premium se confirma la cerere, in limita
disponibilitatii, cu pana la 7 zile inainite de plecare, se
efectueaza cu microbuz/autoturism si se organizeaza pentru min. 2
persoane, max. 7 persoane/masina.
- Preluarea si debarcarea se fac de la si la adresa indicata de
catre turisti, fara a exista timpi suplimentari de asteptare
(exceptie fac cazurile de forta majora) si implica un singur mijloc
de transport.
- Debarcarea la punctul de plecare a grupului din Bucuresti se face
cu max. 30-45 minute inainte de ora de intalnire stabilita conform
informarii primite de la agentie.
- La retur timpul de preluare din punctul de debarcare este de max.
30-45 minute.
CONDITII GENERALE TRANSPORT RUTIER
- Turistii au obligatia de a mentine curatenia in mijlocul de
transport pe tot parcursul transferului. In mijlocul de transport
nu este permis fumatul, consumul de bauturi alcoolice si produse
alimentare. Ne rezervam dreptul de a debarca pasagerii in stare de
ebrietate si pasagerii care afecteaza ordinea si siguranta
celorlalti pasageri sau a conducatorilor auto, ori incalca
prezentele conditii, fara rambursarea costurilor de transport.
- Transferurile din provincie se asigura in conformitate cu
reglementarile legale in vigoare cu privire la transportul de
persoane si cu respectarea timpilor de condus ai soferilor. Din
acest considerent, soferii vor face pauzele de odihna impuse de
lege in vederea asigurarii unui transport in conditii de
siguranta
- Turistii se obliga sa achite catre societatea de transport
contravaloarea oricaror distrugeri aduse mijloacelor de
transport.
- Transportul animalelor se supune unui regim special. Turistii
apartinatori au obligatia de a solicita aprobarea
agentiei.
- Bagaje admise pentru fiecare pasager ocupant de loc: la cala 1
piesa de bagaj de max. 23 kg/pasager; in autocar se accepta max. 1
rucsac (geanta mica de mana - piesele mai mari vor fi depozitate la
cala). In cazul nerespectarii regulilor, personalul de la bord are
dreptul de a incasa o taxa suplimentara in valoare de 30 € per
bagaj sau de a debarca pasagerii.
- Cazul fortuit si forta majora exonereaza societatea de transport
de orice raspundere.
TRANSFERURI CONTRA COST DIN TARA
Orasul |
Pret/ pers./ Sens* |
Pret/ pers./ sens/ Premium** |
GALATI |
35 € |
160 € |
BRAILA |
35 € |
140 € |
BUZAU |
30 € |
80 € |
CRAIOVA |
40 € |
150 € |
SLATINA |
35 € |
120 € |
PITESTI |
30 € |
90 € |
BRASOV |
35 € |
120 € |
SINAIA |
30 € |
100 € |
CAMPINA |
30 € |
80 € |
PLOIESTI |
25 € |
70 € |
CONSTANTA |
40 € |
140 € |
MEDGIDIA |
40 € |
130 € |
CONDITII GENERALE de CALATORIE
DOCUMENTE DE CALATORIE: (in functie de programul ales) CARTE DE IDENTITATE sau PASAPORT (nu prezinta urme de deterioare a elementelor de siguranta si sunt valabile minim 6 luni de la data terminarii calatoriei). Pentru a consulta lista statelor pentru care nu este necesara viza de intrare accesati site-ul Politiei de Frontiera www.politiadefrontiera.ro sau al Ministerului de Externe www.mae.ro/travel-conditions
- Pentru ca unui minor sa i se permita calatoria in afara tarii,
este necesar sa fie insotit de cel putin un adult care sa aiba
asupra sa acordul scris al ambilor parinti ai minorului, legalizat
la notariat, si cazier judiciar, pe care sa-l prezinte in punctul
de frontiera. Daca adultul care insoteste minorul este unul din
parinti, acesta va avea nevoie doar de acordul scris al celuilalt
parinte al minorului, legalizat la notariat. Informatii
suplimentare pe www.politiadefrontiera.ro
- Persoanele care calatoresc cu copii sub 18 ani trebuie sa detina
pe langa pasaportul acestora si o copie a certificatului de nastere
al copiilor (este posibil ca autoritatile de la frontiera sa o
solicite). Agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de
la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu
sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu.
CONDITII DE INSCRIERE:
Inscrierile incep din momentul lansarii programului, cu plata unui
avans min. de 30% din tarif si se incheie la epuizarea
locurilor
- diferenta de pâna la 50% din valoarea totala a pachetului de
servicii se achita cu 60 de zile inainte de data plecarii
- diferenta de pâna la 100% din valoarea totala a pachetului de
servicii se achita cu 30 de zile inainte de data plecarii
- turistul va incheia cu agentia « Contractul de prestari servicii
turistice », la care prezentul program este parte
- in momentul semnarii « Contractului de prestari servicii
turistice », turistul isi asuma plata diferentei stipulata in
program in cazul neintrunirii grupului minim de turisti
OBSERVATII
pentru MIJLOACE DE TRANSPORT:
- Corectitudinea numelor si a datelor personale ale calatorilor,
intra in responsabilitatea agentiei intermediare/ a agentului care
a efectuat inscriere
- In functie de modificarile impuse de compania aeriana, agentia
poate percepe un supliment pentru biletul de avion (se confirma in
momentul emiterii biletului).
- Biletele de avion sunt nerambursabile si nu permit
modificari dupa emiterea lor.
- Compania/companiile aeriene care opereaza zborurile (regulat sau
charter) din pachetul de servicii pot aduce diferite modificari
zborurilor contractate, in functie de conditiile obiective din
perioada de operare, pana la momentul plecarii pentru
zborul/zborurile de dus sau dupa momentul plecarii pentru
zborul/zborurile de intors. Agentia organizatoare va informa
pasagerii directi, respectiv agentiile revanzatoare asupra
eventualelor modificari survenite independent de vointa sa si nu va
fi raspunzatoare de eventualele inconveniente aparute.
Agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea taxelor de
aeroport, in cazul in care valoarea acestora este schimbata de
compania aeriana
- Alocarea locurilor in avion se face de catre ghiseul de check-in
din aeroport in functie de ordinea sosirii pasagerilor. Recomandam
efectuarea check-in-ului on-line inainte de prezentarea in
aeroport;
- Prezentarea la aeroport se va face cu doua ore inaintea zborului;
agentia nu raspunde in cazul refuzului imbarcarii turistilor ca
urmare a intârzierii acestora
- Dupa aterizarea pe aeroportul de destinatie, pasagerii se vor
prezenta mai intai la ghiseul Control pasapoarte, dupa care isi vor
recupera bagajele din locul special amenajat. Daca atunci cand
ajungeti la destinatie observati ca aveti probleme in gasirea
bagajului depus la biroul de check-in la imbarcare, va rugam nu
parasiti aeroportul, ci depuneti o sesizare la biroul de reclamatii
existent la terminal, pe baza cuponului de bagaj primit odata cu
cartea de imbarcare;
- Asezarea in microbuz/ autocar, de la destinatie se face de catre
conducatorul de grup pe baza listei cu ordinea inscrierii la
circuit, incepand cu randul doi de scaune. Pentru siguranta
pasagerilor pe perioada excursiei, primul rand de scaune este
rezervat insotitorului de grup si ghidului local.
NOTA: Femeile care sunt insarcinate in peste 6 luni, au nevoie de
un certificat medical cu acordul medicului de a calatori cu
avionul. Compania de zbor si echipajul de bord isi rezerva insa
dreptul de a decide daca permit sau nu imbarcarea persoanelor cu
sarcina avansata (ultimele 2-3 luni).
OBSERVATII pentru CAZARE & PROGRAMUL EXCURSIEI
- Clasificarea pe stele a unitatilor de cazare este cea atribuita
de oficialitatile din tarile vizitate, ca atare facilitatile
camerelor sunt conforme cu standardele locale;
- Hotelurile nominalizate in program pot suferi modificari pana la
data plecarii, in functie de conditiile specifice care pot aparea
intre momentul publicarii programului si data plecarii. Daca aceste
schimbari sunt impuse de furnizorul local, intotdeauna se vor oferi
hoteluri similare ca locatie/confort.
- Majoritatea hotelurilor nu detin camere triple. In unele hoteluri
se pot confirma la cerere camere duble cu pat suplimentar, in
functie de disponibilitate. Patul suplimentar poate fi un pat
pliant, un fotoliu pat, o canapea extensibila, etc.
- Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile
acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se
rezolva de catre turist direct la receptie, asistat de
reprezentantul agentiei. Pentru anumite facilitati din hotel sau
din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare
(minibar/frigider, seif, etc.); in momentul sosirii la hotel
solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra
lor. Uneori hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar
sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste
sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor
hotelului;
- Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul
din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si
incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale),
iar doamnele in tinuta decenta.
- Pe destinatiile externe, mesele festive oferite cu ocazia unor
evenimente sau sarbatori (Paste, Craciun, Revelion) sunt diferite
fata de cele traditionale romanesti, atat ca meniu, cat si ca
durata si divertisment.
- In situatia in care turistul are cerinte speciale, cum ar fi:
camere alaturate sau cu o anumita localizare, meniu special,
acestea vor fi cu titlul de solicitare catre prestatori dar nu vor
fi considerate confirmate decat in masura posibilitatilor de la
fata locului.
- Insotitorul de grup poate efectua modificari programului
(schimbari de ore, modificarea ordinii desfasurarii acestuia), fara
a afecta insa structura serviciilor efectuandu-l astfel in
totalitate. De asemenea, va oferi asistenta in situatii de urgenta,
va traduce prezentarea ghizilor locali, va oferi informatii
referitoare la excursiile optionale si la itinerar cu observatia ca
nu are calificarea si atestarea legala de ghid de turism.
- Conform legilor internationale, doar ghizii locali au dreptul sa
ofere explicatii in interiorul muzeelor, monumentelor etc.; altfel,
insotitorul de grup vor oferi explicatii turistilor doar in afara
obiectivelor turistice; ghizii locali pot fi angajati contra cost
doar cu acordul turistilor interesati de ghidajul acestora.
IMPORTANT
- Recomandam incheierea asigurarii Travel (storno + medicala)
pentru a va proteja atat inainte de plecare, in cazul anularii
calatoriei, cat si dupa plecare in cazul unei situatii
neprevazute!
- In derularea excursiei pot aparea situatii de forta majora precum
intârzieri in traficul aerian, blocarea aeroporturilor din ratiuni
de securitate, schimbari de aeroporturi din ratiuni politice,
greve, conditii meteo nefavorabile etc.; in aceste cazuri agentia
se obliga sa depuna eforturi pentru depasirea situatiilor ivite;
totodata, agentia nu poate fi facuta raspunzatoare pentru
suportarea unor cheltuieli suplimentare aferente
- Preturile agreate la incheierea contractului pot sa creasca sau
sa scada in functie de anumiti factori obiectivi. Cresterile de
pret sunt influentate de cresteri ale cursului de schimb, cresteri
ale pretului petrolului, cresterea taxelor de survol, etc. In cazul
unei cresteri de pret mai mare de 8%, clientul poate rezilia
contractul fara a plati penalizari de retragere. Scaderile de pret
pot fi datorate unor promotii facute de partenerii externi sau de
catre agentia organizatoare.
- Agentia poate aloca un numar de locuri cu reducere in cazul
anunturilor promotiilor tip early booking sau a ofertelor speciale,
pentru o perioada limitata de valabilitate; daca acestea se
epuizeaza inainte de expirarea perioadei anuntate, agentia va opri
promotia fara un anunt prealabil
- Bacsisurile pentru prestatorii locali (tips) reprezinta o
practica internationala.
- Agentia nu este raspunzatoare pentru pierderea sau furtul
bagajelor, a actelor sa a obiectelor personale; in cazul in care
aceste situatii nedorite apar, turistul are obligatia de a depune
personal plangere la organele competente.
- Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de
invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii
si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii
speciale ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost
semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Ai calatorit cu noi? Lasa-ne un review!
CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra