Nisa - Cannes - Monaco - Avignon - Girona - Barcelona - Tarragona - Valencia
Servicii incluse
Servicii neincluse
Program detaliat
Ziua 1. BUCURESTI – NISA
Intalnire cu insotitorul de grup la aeroportul Henri Coanda (Otopeni) la ora 16:30 pentru imbarcare pe zborul Companiei WizzAir pe zborul W4 3057 cu destinatia Nisa. Decolare la ora 19:00 si aterizare la Nisa la ora locala 20:45. (ATENTIE! Orarul de zbor este informativ si poate suporta modificari impuse de compania aeriana). Bienvenue a Nice, bijuteria Rivierei Franceze! Un oras pitoresc care se mandreste atat cu o istorie bogata, cat si cu o atmosfera moderna. Transfer la hotel. Cazare la Hotel Radisson Blu 4* Nisa sau similar.
Ziua 2. NISA – CANNES – MONACO
Mic dejun. Astazi vom descoperi Nisa intr-un tur de oras descoperim: Promenade des Anglais - vestita artera de promenada, unde puteti vedea o varietate de cladiri luxoase si hoteluri din perioada Belle Epoque, un amestec unic de stiluri arhitecturale italienesti, franceze si engleze. Continuam cu popularul Cannes, care este renumit pentru festivalul de film si pentru plajele sale frumoase. Ne plimbam pe Promenade de la Croisette, celebrul bulevard plin de magazine si restaurante, si vom putea admira Palatul Festivalurilor si al Congreselor unde vom pune piciorul pe celebrul covor rosu al Festivalului de la Cannes, precum vedetele de la Hollywood. Puteti observa zidurile cetatii medievale, cu Castelul, Turnul si Biserica. Optional, puteti opa pentru o excursie in Principatul Monaco. Acesta este a doua cea mai mica tara din lume si unul dintre cele mai cunoscute paradisuri fiscal. Putem observa superbele cladiri cum ar fi Hotel de Paris, Opera si faimosul Casino din Monte Carlo – construit de arhitectul Charles Garnier si cunoscut pentru filmele cu James Bond. Apoi, avem ocazia sa parcurgem traseul legendarei curse de Grand Prix de Formula 1 si Portul Hercule. Vizitam orasul vechi din Monaco, situat pe promontoriul Rocher-ului, Palatul Princiar; catedrala unde s-au casatorit printul Rainier si actrita Grace Kelly si asistam la ceremonia de schimbare a garzilor la palat. Vom vizita Parfumeria Fragonard unde vom avea parte de un tur ghidat al fabricii si al muzeului cu ghid local. Intoarcere la hotel. Cazare hotel Indigo IHG 4* sau similar. Intoarcere la hotel. Cazare la Hotel Radisson Blu 4* Nisa sau similar.
Ziua 3. NISA – AVIGNON – GIRONA – BARCELONA
Mic dejun. Astazi parasim Nisa si ne indreptam spre Avignon. Amplasat in Provence, acest oras incantator este o vizita obligatorie pentru calatorii care cauta o experienta de neuitat. Cu arhitectura sa uluitoare si strazile fermecatoare pietruite, Avignon este o adevarata bijuterie care asteapta sa fie explorata. De la emblematicul Palais des Papes, un sit al Patrimoniului Mondial UNESCO cel mai mare palat gotic din lume, celebrul Pont d'Avignon sau Pont Saint-Benezet, pana la pietele locale vibrante, pline de arome de produse proaspete si ierburi aromate, Avignon oferta un amestec unic de cultura, arta si gastronomie. Continuam calatoria spre Spania si ne oprim in Girona, un oras vechi, care se intinde de-a lungul raului Onyar. Acest oras minunat se bucura de un patrimoniu istoric si cultural bogat, cu ziduri medievale, strazi inguste, serpuite si unul dintre cele mai bine conservate cartiere evreiesti din Europa. In interiorul manastirii calugarilor Capucini se gasesc Baile Arabe. Baile sunt un complex medieval care a urmat structura folosita de baile termale arabe si romane. Ajungem in Barcelona. Bienvenido a Barcelona, al doilea oras ca marime din Spania si capitala regiunii Catalonia. Transfer la hotel. Cazare la Hotel Salles Pere IV 4* Barcelona sau similar.
Ziua 4. BARCELONA – MONTSERRAT – SANT SADURNI D’ANOIA & Degustare de cava
Mic dejun. Plecam catre Muntele si Manastirea Monserrat, construita pe o margine ingusta, un loc special, plin de legende si de traditii. Se spune ca in anul 880 cativa tineri pastori au vazut cazand din cer o lumina stralucitoare insotita de o muzica frumoasa, au cautat locul unde cadea lumina si au gasit intr-o pestera icoana Fecioarei Maria. Vizitam Manastirea ascultand povesti despre faimoasa statuie a Madonei Negre. Ajungem apoi in capitala Sant Sadurni D’Anoia - centrul producției de vin spumant cava, versiunea spaniola a sampaniei. Pe drumul podgoriilor sunt gazduite aproximativ 100 de crame specializate in producția și exportul cavei. Vizitam domeniul Codorniu cu 30 de km de galerii subterane unde vom descoperi pivnitele uneia dintre cele mai vechi crame din Spania. Ne delectam aici cu o degustare de cava, un simbol al luxului catalan. Intoarcere la hotel. Cazare la Hotel Salles Pere IV 4* Barcelona sau similar.
Ziua 5. BARCELONA – Experiencia Gaudi: PARC GUELL & SAGRADA FAMIGLIA – BARRI GOTIC
Mic dejun. Ziua de astazi o dedicam cele mai emblematice obiective turistice din Barcelona. Incepem cu cele mai mari realizari ale marelui arhitect Antoni Gaudi: Sagrada Familia si Parcul Guell. Talentul lui Antoni Gaudi a fost recunoscut de cand era tanar, iar astazi, arhitecti din intreaga lumea inca sunt inspirati de operele sale caracterizate de un stil unic, cu forme colorate şi exuberante. Vizitam Catedrala Sagrada Familia - considerata capodopera sa si una dintre minunile arhitecturale ale modernitatii. Intreaga constructie este incarcata de simbolism, de la numere la cuvinte inscriptionate in interior. Desi nu a fost creata pentru a sluji scopului unei catedrale, marimea si decoratiunile de neegalat erau menite sa fie un omagiu adus in fata divinitatii. Continuam cu vizita la Parcul Guell, localizat la marginea orasului Barcelona creaza o atmosfera pasnica aflata intr-un contrast total cu frenezia frumoasei metropole. Gaudi a dorit ca intre operele sale si natura sa existe o corelatie perfecta, iar acest fapt i-a reusit din plin. Formele ambigue ce creeaza pesteri, stalactite, trunchiuri de copaci se afla intr-o armonie totala cu cerul senin si plantele din imprejurimi. Dupa-amiaza ajungem in cu frumosului cartier Barri Gotic, cunoscut si sub numele “Cartierul Gotic”. Acesta se afla orasul vechi , este plin de comori istorice - relicve ale Romei antice, biserici gotice din secolul al XIV-lea si strazi pietruite atmosferice marginite de cladiri inalte si vechi, magazine, baruri si restaurante. Continuam ziua cu un tur pietonal impreuna cu ghidul local si panoramic in care admiram si alte obiective precum: Placa de Catalunya, La Rambla, Casa Milà, elegantul bulevard Passeig de Gràcia, Placa d'Espanya, Port Vell (portul vechi), Monumentul lui Columb. Intoarcere la hotel. Cazare la Hotel Salles Pere IV 4* Barcelona sau similar.
Ziua 6. BARCELONA – SITGES – TARRAGONA – VALENCIA
Mic dejun. Eliberam camerele si pornim spre cu fermecatorul oras de coasta Sitges. Descoperim frumusetea atemporala a acestuia, incepand cu o plimbare ghidata pe strazile sale istorice. Admiram la Iglesia de Sant Bartomeu i Santa Tecla, o biserica emblematica de pe malul marii, cu vederi uimitoare ale coastei. Ne plimbam de-a lungul Passeig Maritim, o promenada plina de viata, cu cafenele si magazine captivante. Cu atmosfera sa boema, patrimoniul sau artistic si privelistile de pe coasta, Sitges promite o experienta memorabila. Ajungem apoi in Tarragona, un oras plin de surprize, cu mii de ani de civilizatie care asteapta sa fie descoperit. Pasim in istoria, trecutul medieval si traditia catalana din Tarragona, in cadrul unui tur pietonal. Orasul are una dintre cele mai mari densitati de vestigii romane si multe dintre situri pot fi vizitate. De exemplu, amfiteatrul roman care dateaza din secolul al II-lea, unde 14000 de spectatori puteau urmarii bataliile dintre gladiatori, circul, pretoriul, teatrul si apeductul Les Ferreres, Catedrala din Tarragona, cu arcade gotice, statui de gresie si o curte fermecatoare. Tarragona este o mostenire facuta de oameni, din povesti si istorii, din emotii si sentimente. Ne incheiem vizita si ne indreptam catre Valencia, un oras multicultural, viu si mereu surprinzator, o imbinare intre vechi si nou. Transfer la hotel. Cazare la Hotel Senator Parque Central 4* Valencia sau similar.
Ziua 7. VALENCIA – BUCURESTI
Mic dejun. Pornim intr-un tur de oras, pentru a descoperi Valencia. Admiram Catedrala din Valencia inchinata Sfintei Fecioare Maria – unul din cele mai renumite lacasuri catolice, in stil gotic cu elemente renascentiste si baroce, Palatul Marchizului Dos Aguas – o cladire superba care gazduieste Muzel National de Ceramica Gonzalez Marti, Turnurile Serranos in care se afla Muzeul Maritim Joiquin Saludes si Turnurile Quart. Continuam spre Orasul Artelor si Stiintelor care este un veritabil simbol al orasului, un complex cultural si de divertisment modernist. Complexul are o arhitectura extraordinara, futurista si cuprinde Palatul Artelor Reina Sofia, Muzeul de Stiinte Principe Felipe, Gradina L’Umbracle, exista un cinematograf, planetarium si un acvariu. Transfer la aeroport in Valencia/Castellon pentru imbarcare pe zborul W4 3186, cu destinatia Bucuresti. Decolare la ora 20:15 si aterizare in Bucuresti la ora 00:40 (a doua zi).
03 – 09 Iunie |
Adult loc in cam. dubla |
Adult loc in cam. single |
Adult a 3-a pers. in cam cu pat suplimentar |
Copil 2-11 ani cu 2 adulti in camera |
Partaj garantat |
TARIFE STANDARD |
|
|
|
|
390 € |
TARIFE DE LANSARE *VALABILE PANA la 31.03.2025 |
1.299 € |
2.079 € |
1.259 € |
1.229 € |
18 – 24 August |
Adult loc in cam. dubla |
Adult loc in cam. single |
Adult a 3-a pers. in cam cu pat suplimentar |
Copil 2-11 ani cu 2 adulti in camera |
Partaj garantat |
TARIFE STANDARD |
|
|
|
|
390 € |
TARIFE DE LANSARE *VALABILE PANA la 31.03.2025 |
1.349 € |
1.849 € |
1.309 € |
1.279 € |
PARTAJ GARANTAT: turistii care rezerva tipul de camera “partaj garantat” nu vor fi nevoiti sa achite suplimentul de camera single in cazul in care agentia nu reuseste sa completeze partajul.
PARTAJ NEGARANTAT: turistii care rezerva tipul de camera “partaj negarantat” vor fi nevoiti sa achite suplimentul de camera single in cazul in care agentia nu reuseste sa completeze partajul. Turistii vor fi informati in scris cu maxim 3 zile inainte de plecare. Eventuale neintelegeri intre solicitantii de partaj, nu sunt imputabile agentiei. Decizia de a renunta la partaj si a opta pentru camera single, se face in baza achitarii suplimentului de camera single de catre ambele persoane.
Nota: Taxele de aeroport incluse in tarif sunt cele valabile la data lansarii programului, respectiv luna Ianuarie 2025. In situatia majorarii de catre compania aeriana a acestor taxe pana la data emiterii biletelor de avion (biletele se emit cu 7-14 zile inainte de plecare), agentia isi rezerva dreptul de a modifica pretul excursiei conform cu noile valori ale acestor taxe.
EXCURSII OPTIONALE:
· Excursie la Monaco: 35 euro | Include: transport autocar Hello Premium Tours, insotitor de grup
Nota: Excursiile optionale se organizeaza pentru un numar minim de 20 de persoane. In cazul neintrunirii grupului minim, excursia optionala va fi anulata sau tarifele vor fi recalculata in functie de numarul de participanti.
GRUP MINIM:
Tarifele au fost calculate pentru un grup minim de 25 platitori. Pentru un grup de 24-20 persoane, pretul se majoreaza cu 50 euro/ persoana. Pentru un numar mai mic de 19 participanti, pretul se recalculeaza sau circuitul se anuleaza. De asemenea, in cazul unui grup mai mic, agentia isi rezerva dreptul de a schimba compania aeriana sau hotelurile, cu pastrarea standardelor si cu informarea prealabila a turistilor inscrisi. Organizatorul isi rezerva dreptul de a anula acest program daca nu se vor inscrie minim 15 participanti pana cu 30 zile inainte de data de plecare. Locurile confirmate suplimentar fata de grupul rezervat pot fi la un tarif mai mare (in functie de disponibilitatile la avion si cazare) si se supun unor reguli diferite de decomandare.
OFERTA SPECIALA
Transferuri GRATUITE din urmatoarele orase:
Orasul |
Locul de imbarcare |
SIBIU |
Agentia Hello Holidays – Calea Dumbravii 19C |
FAGARAS |
Casa de Cultura |
BRASOV |
Benzinaria Mol - Calea Bucureşti |
SINAIA |
Gara |
CAMPINA |
Benzinaria OMV – Nicolae Balcescu 60 |
PLOIESTI |
Gara Ploiesti SUD |
TARGOVISTE |
Hotel Valahia |
RM. VÂLCEA |
Sala Sporturilor |
PITESTI |
Mc Donald’s – Bd. Republicii |
CRAIOVA |
Benzinaria Petrom Gara |
BACAU |
Parcare Hotel Moldova |
FOCSANI |
Catedrala Sfanta Parascheva |
RM. SARAT |
Magazin Profi (Mihail Kogalniceanu |
BUZAU |
Mc Donald’s – Bulevardul Unirii |
GALATI |
Casa de cultura |
BRAILA |
Mc Donald’s – Calea Calarasilor |
TULCEA |
Parcare Complex Pelican |
CONSTANTA |
Gara CFR |
MEDGIDIA |
Restaurant Balada |
SLATINA |
Benzinaria Rompetrol – Strada Draganesti 2 |
Oferta este
valabila pentru inscrieri pana la 31.05.2025 pe programele Hello
Premium Tours pentru minim 2 persoane.
• Transferurile se confirma automat cu titlu GRATUIT in momentul
inscrierii pentru minim 2 persoane. Prin urmare acesta nu poate
face subiectul unor eventuale despagubiri. Daca pasagerul renunta
la transfer, nu se pot face restituri intrucat acesta este GRATUIT.
De asemenea, daca pasagerul renunta la transferul de DUS,
transferul de retur se anuleaza automat. Acesta va putea fi
asigurat doara daca vor mai fi locuri disponibile la acel moment in
mijlocul de transport.
• Solicitarile ulterioare vor fi confirmate in limita
disponibilitati, contra-cost.
• Transferurile se pot efectua cu autoturism, microbuz, minibus,
autocar sau prin operatori de linie;
• Locurile de imbarcare sunt informative; pot fi diferite in
functie de partenerul care efectueaza transferul si se reconfirma o
data cu informarea de plecare, cu 3 zile sau, prin excepție, cu
maximum 24 de ore inainte de plecare. Traseele pot suferi
modificari in functie de numarul participantilor si pot exista
timpi de asteptare de 1 pana la 3 ore.
• Ora de imbarcare si numarul de telefon ale soferului si/sau de
dispecerat se vor comunica cu 3 zile (prin exceptie 24 de ore)
inaintea datei plecarii. Calatorul va tine legatura cu
transportatorul pentru a se informa privind situatia concreta din
ziua plecarii. Pentru transferul de retur, detaliile sunt oferite
de ghidul insotitor. Turistii sunt rugati sa se prezinte la locul
de imbarcare cu 15-30 min. inainte de ora comunicata.
• Toate rezervarile trebuie insotite in mod obligatoriu de numarul
de telefon al pasagerilor, disponibil la momentul plecarii, cu
roaming activat obligatoriu. Agentiile partenere au obligatia de a
transmite numarul de telefon al turistilor inscrisi, catre
Hello
• Numarul de contact al turistilor este foarte important pentru ca
in cazul transferurilor pot sa apara diferite modificari,
intarzieri s.a., acestia trebuie sa fie contactati de catre
sofer/dispecerat. Agentia Hello Holidays nu este raspunzatoare de
imposibilitatea contactarii pasagerilor din cauza netransmiterii
informatiilor obligatorii solicitate sau transmiterea incorecta a
acestora si nu va restitui contravaloarea tranferului sau a
pachetului de servicii.
• Hello Holidays nu isi asuma raspunderea in situatia putin
probabila aparitiei unor evenimente neprevazute (blocarea
traficului rutier, inzapezirea, drumurilor, inundatii, accidente
rutiere, etc) care pot duce la intarzierea transferului si
pierderea zborului.
CONDITII SPECIFICE - TRANSFERURI DE GRUP*
- Transferul se poate efectua cu autoturism, microbuz, minibus, autocar sau prin operatori de linie;
- Preluare turistilor se va efectua de la domiciliu (conform orasului selectat in rezervare), orele de imbarcare urmand a fi transmise turisilor odata cu informarea de plecare a circuitului. La returul din circuit, pot exista timpi de asteptare intre debarcare si preluarea de catre partenerul care efectueaza transferul.
- Ora de imbarcare si numarul de telefon ale soferului si/sau de dispecerat se vor comunica cu 3 zile (prin exceptie 24 de ore) inaintea datei plecarii. Calatorul va tine legatura cu transportatorul pentru a se informa privind situatia concreta din ziua plecarii. Pentru transferul de retur, detaliile sunt oferite de ghidul insotitor, inainte de intoarcerea din circuit.
- Solicitarile de transfer se fac cu min. 14 zile inainte de data plecarii. Pentru transferurile achizitionate cu mai putin de 14 zile sau solicitate la fata locului - direct de la reprezentantii Hello Holidays (ghizi, insotitori, soferi etc.) - se achita un supliment de 5 euro/pers/sens iar confirmarea se va face in functie de disponibilitate.
- Toate rezervarile trebuie insotite in mod obligatoriu de adresa de preluare si numarul de telefon al pasagerilor, disponibil la momentul plecarii, cu roaming activat obligatoriu. In cazul in care rezervarea este efectuata de catre o agentie partenera, aceasta are obligatia de a transmite adresa de preluare si numarul de telefon al turistilor inscrisi, catre Hello Holidays.
- Numarul de contact al turistilor este foarte important pentru ca, mai ales in cazul transferurilor - cand pot aparea diferite modificari, intarzieri s.a., acestia vor fi contactati de catre sofer/dispecerat. Agentia Hello Holidays nu este raspunzatoare de imposibilitatea contactarii pasagerilor din cauza netransmiterii informatiilor obligatorii solicitate sau transmiterea incorecta a acestora si nu va restitui contravaloarea transferului sau a pachetului de servicii.
CONDITII SPECIFICE - TRANSFERURI PREMIUM**
- Transferurile Premium se confirma la cerere, in limita disponibilitatii, cu pana la 7 zile inainte de plecare, se efectueaza cu microbuz/autoturism si se organizeaza pentru min. 2 persoane, max. 7 persoane/masina.
- Preluarea si debarcarea se fac de la si la adresa indicata de catre turisti, fara a exista timpi suplimentari de asteptare (exceptie fac cazurile de forta majora) si implica un singur mijloc de transport.
- Debarcarea la punctul de plecare a grupului din Bucuresti se face cu max. 30-45 minute inainte de ora de intalnire stabilita conform informarii primite de la agentie.
- La retur timpul de preluare din punctul de debarcare este de max. 30-45 minute.
CONDITII GENERALE TRANSPORT RUTIER
- Turistii au obligatia de a mentine curatenia in mijlocul de transport pe tot parcursul transferului. In mijlocul de transport nu este permis fumatul, consumul de bauturi alcoolice si produse alimentare. Ne rezervam dreptul de a debarca pasagerii in stare de ebrietate si pasagerii care afecteaza ordinea si siguranta celorlalti pasageri sau a conducatorilor auto, ori incalca prezentele conditii, fara rambursarea costurilor de transport
- Transferurile din provincie se asigura in conformitate cu reglementarile legale in vigoare cu privire la transportul de persoane si cu respectarea timpilor de condus ai soferilor. Din acest considerent, soferii vor face pauzele de odihna impuse de lege in vederea asigurarii unui transport in conditii de siguranta
- Turistii se obliga sa achite catre societatea de transport contravaloarea oricaror distrugeri aduse mijloacelor de transport.
- Transportul animalelor se supune unui regim special. Turistii apartinatori au obligatia de a solicita aprobarea agentiei.
- Bagaje admise pentru fiecare pasager ocupant de loc: la cala 1 piesa de bagaj de max. 23 kg/pasager; in autocar se accepta max. 1 rucsac (geanta mica de mana - piesele mai mari vor fi depozitate la cala). In cazul nerespectarii regulilor, personalul de la bord are dreptul de a incasa o taxa suplimentara in valoare de 30 € per bagaj sau de a debarca pasagerii.
- Cazul fortuit si forta majora exonereaza societatea de transport de orice raspundere.
TRANSFERURI CONTRA COST DIN TARA
Orasul |
Tarif dus - intors |
Tarif dus - intors Premium** |
GALATI |
70 € |
220 € |
BRAILA |
55 € |
140 € |
BUZAU |
50 € |
80 € |
CRAIOVA |
65 € |
150 € |
SLATINA |
60 € |
120 € |
PITESTI |
50 € |
90 € |
BRASOV |
60 € |
120 € |
SINAIA |
55 € |
100 € |
CAMPINA |
45 € |
80 € |
PLOIESTI |
40 € |
70 € |
CONSTANTA |
75 € |
140 € |
MEDGIDIA |
75 € |
130 € |
CONDITII GENERALE de CALATORIE
DOCUMENTE DE CALATORIE: (in functie de programul ales) CARTE DE IDENTITATE sau PASAPORT (nu prezinta urme de deterioare a elementelor de siguranta si sunt valabile minim 6 luni de la data terminarii calatoriei). Pentru a consulta lista statelor pentru care nu este necesara viza de intrare accesati site-ul Politiei de Frontiera www.politiadefrontiera.ro sau al Ministerului de Externe www.mae.ro/travel-conditions
- Pentru ca unui minor sa i se permita calatoria in afara tarii, este necesar sa fie insotit de cel putin un adult care sa aiba asupra sa acordul scris al ambilor parinti ai minorului, legalizat la notariat, si cazier judiciar, pe care sa-l prezinte in punctul de frontiera. Daca adultul care insoteste minorul este unul din parinti, acesta va avea nevoie doar de acordul scris al celuilalt parinte al minorului, legalizat la notariat. Informatii suplimentare pe www.politiadefrontiera.ro
-Persoanele care calatoresc cu copii sub 18 ani trebuie sa detina pe langa pasaportul acestora si o copie a certificatului de nastere al copiilor (este posibil ca autoritatile de la frontiera sa o solicite). Agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu.
CONDITII DE INSCRIERE:
Inscrierile incep din momentul lansarii programului, cu plata unui avans min. de 30% din tarif si se incheie la epuizarea locurilor
- diferenta de pana la 50% din valoarea totala a pachetului de servicii se achita cu 60 de zile inainte de data plecarii
- diferenta de pana la 100% din valoarea totala a pachetului de servicii se achita cu 30 de zile inainte de data plecarii
- turistul va incheia cu agentia « Contractul de prestari servicii turistice », la care prezentul program este parte
- in momentul semnarii « Contractului de prestari servicii turistice », turistul isi asuma plata diferentei stipulata in program in cazul neintrunirii grupului minim de turisti
OBSERVATII pentru MIJLOACE DE TRANSPORT:
- Corectitudinea numelor si a datelor personale ale calatorilor, intra in responsabilitatea agentiei intermediare/ a agentului care a efectuat inscrierea
- In functie de modificarile impuse de compania aeriana, agentia poate percepe un supliment pentru biletul de avion (se confirma in momentul emiterii biletului).
- Biletele de avion sunt nerambursabile si nu permit modificari dupa emiterea lor.
- Compania/companiile aeriene care opereaza zborurile (regulat sau charter) din pachetul de servicii pot aduce diferite modificari zborurilor contractate, in functie de conditiile obiective din perioada de operare, pana la momentul plecarii pentru zborul/zborurile de dus sau dupa momentul plecarii pentru zborul/zborurile de intors. Agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea taxelor de aeroport, in cazul in care valoarea acestora este schimbata de compania aeriana
- Alocarea locurilor in avion se face de catre ghiseul de check-in din aeroport in functie de ordinea sosirii pasagerilor. Recomandam efectuarea check-in-ului on-line inainte de prezentarea in aeroport;
- Prezentarea la aeroport se va face cu doua ore inaintea zborului; agentia nu raspunde in cazul refuzului imbarcarii turistilor ca urmare a intarzierii acestora
- Dupa aterizarea pe aeroportul de destinatie, pasagerii se vor prezenta mai intai la ghiseul Control pasapoarte, dupa care isi vor recupera bagajele din locul special amenajat. Daca atunci cand ajungeti la destinatie observati ca aveti probleme in gasirea bagajului depus la biroul de check-in la imbarcare, va rugam nu parasiti aeroportul, ci depuneti o sesizare la biroul de reclamatii existent la terminal, pe baza cuponului de bagaj primit odata cu cartea de imbarcare;
- Asezarea in microbuz/ autocar, de la destinatie se face de catre conducatorul de grup pe baza listei cu ordinea inscrierii la circuit, incepand cu randul doi de scaune. Pentru siguranta pasagerilor pe perioada excursiei, primul rand de scaune este rezervat insotitorului de grup si ghidului local.
NOTA: Femeile care sunt insarcinate in peste 6 luni, au nevoie de un certificat medical cu acordul medicului de a calatori cu avionul. Compania de zbor si echipajul de bord isi rezerva insa dreptul de a decide daca permit sau nu imbarcarea persoanelor cu sarcina avansata (ultimele 2-3 luni).
OBSERVATII pentru CAZARE & PROGRAMUL EXCURSIEI
- Clasificarea pe stele a unitatilor de cazare este cea atribuita de oficialitatile din tarile vizitate, ca atare facilitatile camerelor sunt conforme cu standardele locale;
- Hotelurile nominalizate in program pot suferi modificari pana la data plecarii, in functie de conditiile specifice care pot aparea intre momentul publicarii programului si data plecarii. Daca aceste schimbari sunt impuse de furnizorul local, intotdeauna se vor oferi hoteluri similare ca locatie/confort.
- Majoritatea hotelurilor nu detin camere triple. In unele hoteluri se pot confirma la cerere camere duble cu pat suplimentar, in functie de disponibilitate. Patul suplimentar poate fi un pat pliant, un fotoliu pat, o canapea extensibila, etc.
- Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie, asistat de reprezentantul agentiei. Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare (minibar/frigider, seif, etc.); in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor. Uneori hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor hotelului;
- Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale), iar doamnele in tinuta decenta.
- Pe destinatiile externe, mesele festive oferite cu ocazia unor evenimente sau sarbatori (Paste, Craciun, Revelion) sunt diferite fata de cele traditionale romanesti, atat ca meniu, cat si ca durata si divertisment.
- In situatia in care turistul are cerinte speciale, cum ar fi: camere alaturate sau cu o anumita localizare, meniu special, acestea vor fi cu titlul de solicitare catre prestatori dar nu vor fi considerate confirmate decat in masura posibilitatilor de la fata locului.
- Insotitorul de grup poate efectua modificari programului (schimbari de ore, modificarea ordinii desfasurarii acestuia), fara a afecta insa structura serviciilor efectuandu-l astfel in totalitate. De asemenea, va oferi asistenta in situatii de urgenta, va traduce prezentarea ghizilor locali, va oferi informatii referitoare la excursiile optionale si la itinerar cu observatia ca nu are calificarea si atestarea legala de ghid de turism.
- Conform legilor internationale, doar ghizii locali au dreptul sa ofere explicatii in interiorul muzeelor, monumentelor etc.; altfel, insotitorul de grup vor oferi explicatii turistilor doar in afara obiectivelor turistice; ghizii locali pot fi angajati contra cost doar cu acordul turistilor interesati de ghidajul acestora.
IMPORTANT
- Recomandam incheierea asigurarii Travel (storno + medicala) pentru a va proteja atat inainte de plecare, in cazul anularii calatoriei, cat si dupa plecare in cazul unei situatii neprevazute!
- In derularea excursiei pot aparea situatii de forta majora precum intarzieri in traficul aerian, blocarea aeroporturilor din ratiuni de securitate, schimbari de aeroporturi din ratiuni politice, greve, conditii meteo nefavorabile etc.; in aceste cazuri agentia se obliga sa depuna eforturi pentru depasirea situatiilor ivite; totodata, agentia nu poate fi facuta raspunzatoare pentru suportarea unor cheltuieli suplimentare aferente
- Preturile agreate la incheierea contractului pot sa creasca sau sa scada in functie de anumiti factori obiectivi. Cresterile de pret sunt influentate de cresteri ale cursului de schimb, cresteri ale pretului petrolului, cresterea taxelor de survol, etc. In cazul unei cresteri de pret mai mare de 8%, clientul poate rezilia contractul fara a plati penalizari de retragere. Scaderile de pret pot fi datorate unor promotii facute de partenerii externi sau de catre agentia organizatoare.
- Agentia poate aloca un numar de locuri cu reducere in cazul anunturilor promotiilor tip early booking sau a ofertelor speciale, pentru o perioada limitata de valabilitate; daca acestea se epuizeaza inainte de expirarea perioadei anuntate, agentia va opri promotia fara un anunt prealabil
- Bacsisurile pentru prestatorii locali (tips) reprezinta o practica internationala.
- Agentia nu este raspunzatoare pentru pierderea sau furtul bagajelor, a actelor sa a obiectelor personale; in cazul in care aceste situatii nedorite apar, turistul are obligatia de a depune personal plangere la organele competente.
- Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii speciale ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.
- Pentru orice modificare adusa unei rezervari confirmate (circuit/pachet/cazari individuale/bus only) se va aplica o TAXA DE MODIFICARE in valoare de 25 euro/rezervare, la care se vor adauga eventualele costuri percepute de catre terti. Aceasta taxa se aplica doar daca serviciile achizitionate permit modificarea solicitata. Taxa de modificare nu schimba conditiile si termenii de anulare ai unei rezervari, acestia se aplica conform contractului incheiat si scadentelor din factura.
Servicii incluse
Servicii neincluse
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Alessia Baciu
Feb . 2025
Oana Rosioru
Feb . 2025
Larisa Bălaș
Feb . 2025
Doinita Chirea
Feb . 2025
Ion Chirea
Feb . 2025
Tatiana Laszlo
Feb . 2025
Gabriel Enache
Feb . 2025
Iuliana Neacsu
Feb . 2025
Harmanescu Mioara
Feb . 2025
CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra