Abu Dhabi – Dubai – Fujairah – Ras al Khaimah – Oman – Umm Al Quwain – Ajman – Sharjah
Program detaliat
15 Aprilie. BUCURESTI – DUBAI – ABU
DHABI
Intalnire cu reprezentantul
agentiei la Aeroportul Henri Coanda Otopeni la ora 12:30 pentru
imbarcare pe zborul companiei Fly Dubai FZ 1798 cu destinatia
Dubai. Decolare la ora 14:55 si aterizare la Dubai la ora 21:50.
Marhaba! Intalnire cu reprezentantul local si transfer la
hotel in Abu Dhabi. Cazare la Hotel Ramada Corniche 4* sau similar
Abu Dhabi.
NOTA: Va recomandam sa afisati o tinuta conservatoare cand mergeti sa vizitati zonele istorice si locurile de cultura (moschee, palate, etc). Purtati imbracaminte cu croiala lejera, evitati pantalonii scurti, iar gleznele trebuie acoperite. In cazul femeilor, se recomanda si acoperirea bratelor si a capului, inainte de a intra in astfel de locuri. Va puteti aduce propriul sal, insa unele moschei ofera vizitatorilor contra-cost abayas.
16 Aprilie. ABU
DHABI
Mic dejun. Situat la sud de
Golful Persic, Abu Dhabi se remarca prin eleganta si modernismul
sau. Candva un mic sat de pescari, acum este capitala Emiratelor
Arabe Unite si cel mai mare emirat ca suprafata. Incepem cu un tur
de oras cu ghid local. Vom admira bijuteria arhitecturala - Marea
Moschee Sheikh Zayed – cu 82 cupole de marmura, candelabre de 24
carate, coloane de marmura cu motive florale incrustate cu pietre
semi-pretioase si cel mai mare covor tesut de mana din lume.
Vizitam Muzeul Satul Traditional, pentru a afla mai multe despre
trecut si a vedea cum traiau beduinii intr-o oaza din desert
inaintea descoperirii petrolului. Apoi ne deplasam de-a lungul
cochetei faleze Corniche si facem stop fotografic la faimosul hotel
Emirates Palace cu o arhitectura grandioasa cu marmura fina si
pereti poleiti cu foita de aur. La sfarsit, vom experimenta o parte
din opulenta arhitecturala regala, superbul Qasr Al Watan sau
Palatul Natiunii pentru o mai buna intelegere a regalitatii,
culturii si mostenirii emiratelor. De asemenea, veti putea explora
peisajul luxuriant din jurul palatului. Intoarcere la hotel si timp
liber. Cazare la Hotel Ramada Corniche 4* sau similar Abu
Dhabi.
17 Aprilie. ABU DHABI – AL
AIN
Mic dejun. Timp liber la
dispozitie in Abu Dhabi sau optional, excursie de o zi la Al
Ain cu pranz inclus. Plecam spre orasul regal Al Ain, locul
nasterii fondatorului Emiratelor, seicul Zayed. Cunoscut drept
“Oaza din Desert” sau “Orasul Gradinii", este unul
dintre cele mai vechi orase din Emiratele Arabe Unite si se afla in
apropierea muntilor Hajar (cel de-al doilea varf din UAE, aprox
1240 metri) si de granita cu Oman. Incepem un tur de oras cu ghid
local in care vom vizita: Muzeul National, Oaza (gradinile verzi si
zona cu ape termale binefacatoare), impozantul fort Al Jahili. Vom
servi un pranz bufet traditional si international. Continuam cu
Piata de Camile si Parcul arheologic cu artefacte ce dateaza din
2500-2000 i.Hr, manuscrise vechi si comorile unei dinastii.
Siturile culturale ale orasului fac parte din Patrimoniul Mondial
UNESCO. Intoarcere la hotel in Abu Dhabi. Cazare la Hotel Ramada
Corniche 4* sau similar Abu Dhabi.
18 Aprilie. ABU DHABI – DUBAI ->
Orasul vechi – Global Village & Miracle Garden
Mic dejun. Plecam spre Dubai,
unul dintre cele 7 emirate, ce reprezinta definitia luxului, a unor
constructii unice in lume prin maretie, grandoare si stil. Incepem
cu un tur de oras al vechiului Dubai. Progresiva viziune a orasului
e temperata de o legatura adanca cu traditiile si cultura, carora
li se acorda un respect deosebit. Strecurate printre cladirile
moderne sunt mici localuri, menite sa spuna povestea trecutului mai
departe. Facem o plimbare cu abra (taxi acvatic) pe Dubai
Creek, timp in care aflam despre influenta comunitatii indiene
asupra zonei. Continuam cu numeroasele atractiile precum: Muzeul Al
Shindagha, cartierul istoric Bastakiya, pietele vechi, si intram in
Golden & Spice Souk (Bazarul de aur si mirodenii), faimos in
intreaga lume unde putem experimenta aroma mirodeniilor estului si
abundenta de aur. Transfer la hotel si timp liber la dispozitie.
Optional, vizitam paradisul botanic din Dubai, Miracle
Garden. Deschisa in 2013 ca un efort de a crea o oaza luxurianta in
mijlocul desertului, aceasta gradina a devenit de atunci una dintre
cele mai vizitate atractii din Dubai, atragand milioane de
vizitatori pe an. Continuam cu Global Village, unde descoperim
cultura, bucatariile apetisante si bazarurile pline de viata din
peste 90 de tari. Aceasta destinatie in aer liber va promite
distractie, emotie si aventura. Intoarcere la hotel. Cazare la
Hotel Golden Tulip Media 4* Dubai sau similar Dubai.
19 Aprilie. DUBAI – Orasul modern &
Safari in Desert
In Dubai se intalnesc Orientul
cu Occidentul si convietuiesc in armonie. Asadar, incepem cu un tur
al orasului in care admiram peisajul architectural mereu in
schimbare, precum si cele mai uimitoare constructii cum ar fi:
Burj Al Arab, Insula Palmier, Burj Khalifa, Dubai Marina, Dubai
Mall si altele. Continuam cu un tur panoramic pe bulevardul
Sheikh Zayed Road in cartierul financiar, apoi la Souk Madinat
Jumeirah – supranumita “Mica Venetie”, o piata traditionala cu o
nota moderna, Palm Jumeirah – cea mai mare insula insula
artificiala si singura din lume locuita, construita in forma
palmierului, iar apoi vom face un stop fotografic la Atlantis The
Palm. Plutim in cel mai rapid lift din lume pana la etajele
124 & 125 ale Burj Khalifa (cea mai inalta cladire din lume, 828
metri), pentru o priveliste a orasului Dubai care o sa va taie
respiratia. Facem o pauza de cumparaturi si de gustari la Dubai
Mall. Transfer la hotel si timp liber la dispozitie. Dupa-amiaza,
optional, Safari in Desert cu cina - O experienta unica.
Incepem aventurile din desertul arab cu multe activitati si
divertisment. Acolo vom face o calatorie printre dune intr-un
jeep 4x4 off-road, numit „Dune Bashing”. Odata ce
ajungem in tabara de beduini, va puteti rasfata intr-o varietate de
activitati, precum plimbare cu camila, cu ATV-urile sau puteti
imbraca costume traditionale pentru fotografii. Va puteti bucura de
un gratar arabesc spectaculos (pe langa preparatele cu carne,
sunt oferite si multe specialitati delicioase vegetariene).
Dupa cina, puteti sa savurati o narghilea in timp ce urmariti un
spectacol Belly si Tanoura dance. Intoarcere la hotel. Cazare la
Hotel Golden Tulip Media 4* Dubai sau similar Dubai.
20 Aprilie. DUBAI – Sunset Yacht
Tour: Happy Easter!
Mic dejun. Timp liber pentru
relaxare, pentru a va bucura de facilitatile hotelului sau pentru
vizite individuale. Optional, dupa-amiaza, va invitam la o
croaziera pe iaht la apus de soare, in Dubai Marina. Pornim la
bordul unui iaht de lux, potrivit pentru a face fotografii
uimitoare ale unuia dintre cele mai mari porturi de agrement create
de om. Ne delectam cu gustari, bauturi racoritoare si admiram
repere emblematice precum: Dubai Harbour, Dubai Marina, Ain Dubai,
Atlantis The Palm sau Burj Al Arab (in functie de starea marii), cu
vedere neintrerupta la minunatul golful arab. Relaxati-va si
bucurati-va de muzica si briza marii pe tot parcursul turului.
Intoarcere la hotel. Cazare la Hotel Golden Tulip Media 4* Dubai
sau similar Dubai.
21 Aprilie. DUBAI – FUJAIRAH – RAS
AL KHAIMAH
Mic dejun. Plecam spre
Fujairah, singurul emirat pozitionat pe Coasta de Est, in Golful
Oman. Lantul muntos Hajar separa Fujairah de restul tarii si face
din acesta singurul emirat predominant muntos. Incepem un tur de
oras cu ghid local si vom vizita: Moscheea Al Bidya – cea mai veche
moschee din Emiratele Arabe Unite, estimarile fiind ca dateaza din
secolul XV, Heritage Village – unde se pot vedea modele de case
traditionale si aspecte din viata de zi cu zi si Fortul Fujairah –
cea mai mare atractie din emirat, construit in anul 1670 si
reconstruit dupa ce fost bombardat. Continuam spre destinatia
finala – Ras Al Khaimah, cel mai nordic emirat din Emiratele Arabe
Unite. Cunoscut ca „Emiratul Naturii”, se mandreste cu 64 km
de plaje curate, mangrove bogate in fauna salbatica, desert in
culoarea teracotei, privelisti dramatice oferite de maiestuosii
munti Hajar si o mostenire culturala bogata. Ajungem in zona de
plaje, pe insula artificiala Al Marjan. Cazare Hotel
Radisson Resort Marjan Island 4* sau similar Ras Al
Khaimah.
22 – 23 Aprilie. SEJUR RAS AL
KHAIMAH
Mic dejun. Timp liber la
dispozitie pentru plaja, excursii optionale si relaxare la
facilitatile hotelului. Ras Al Khaimah este renumit pentru natura
remarcabila, petrecerea timpului liber, aventura si ofertele sale
autentice. Destinatia pe tot parcursul anului ofera o multitudine
de activitati cum ar fi: Croaziera cu pranz si snorkeling
la Musandam Dibba in Oman. Ne imbarcam la bordul unui
dhow si incepem ziua savurand un ceai sau o cafea araba de
bun venit. Vasul cu doua etaje are interioare traditionale din
Oman, inclusiv covoare si perne pentru confortul dumneavoastra. Ne
bucuram de timpul petrecut aici relaxandu-ne la soare si admirand
frumusetea muntilor albi sarati. Vom trece pe langa pesteri
sculptate in mod natural, plajele Haffa si Golful Ziggy. Ne oprim
pentru snorkeling in apele cristaline ale Oceanului Indian inainte
de a va bucura de un pranz cu adevaratul gust al arabiei. Pe tot
parcursul croazierei avem la dispozitie bauturi racoritoare, apa si
fructe. Dupa pranz vom avea mai mult timp pentru inot, snorkeling
sau relaxare.
Una dintre cele mai frumoase excursii si totodata o atractie culturala de neratat este vizita la ferma de perle Suwaidi. Este singura de acest fel din Emirate si ofera oaspetilor sansa de a patrunde in istoria perlelor locale cu ajutorul tururilor de mangrove si a informatii despre diversele tipuri de perle de cultura. Pe tot parcursul calatoriei sunt servite bauturi racoritoare precum apa, ceai traditional, cafea arabeasca, curmale si sucuri! Cazare Hotel Radisson Resort Marjan Island 4* sau similar Ras Al Khaimah.
24 Aprilie. RAS AL KHAIMAH –
UMM AL QUWAIN – AJMAN – SHARJAH - DUBAI
Mic dejun. Eliberarea
camerelor. Plecam spre Umm al-Quwain, situat pe coasta Golfului
Persic intre emiratele Sharjah in vest si Ras Al Khaimah in est.
Vizitam Muzeul si Fortul din Umm Al Quwain, fostul camin al
familiei regale a emiratului, unde veti observa bijuterii, textile
si o expunere a armamentului care dateaza de mai bine de 200 de
ani. Continuam spre cel mai mic dintre emirate, Ajman, cu un scurt
tur panoramic si vizitam Fortul. Principala atractie istorica din
Ajman este cetate antica datand din secolul al XVIII-lea. Odinioara
a fost resedinta conducatorului emiratului, iar acum gazduieste
Muzeul National de Istorie. La sfarsit, ajungem in ultimul emirat,
Sharjah - capitala culturala a Emiratelor si al treilea ca marime.
Incepem cu un stop fotografic la magnifica Moschee Al Noor de pe
Cornisa Al Buhaira si continuam apoi cu cea mai mare moschee din
Sharjah, Moscheea Regelui Faisal. Vizitam apoi Muzeul
Civilizatiei Islamice. Mai multe galerii expun artefacte restaurate
cu grija din intreaga lume musulmana, sarbatorind contributia
islamica la Patrimoniul Mondial. Ne indreptam: catre aeroportul din
Dubai pentru imbarcare pe zborul FZ 1795 cu destinatia Bucuresti.
Decolare la ora 18:30 si aterizare pe Aeroportul Henri Coanda
Otopeni la ora 22:05.
15 - 24 Aprilie 2025 |
Adult loc in cam. dubla |
Adult loc in cam. single |
Adult a 3-a pers. in cam cu pat suplimentar |
Copil 2-11 ani cu 2 adulti in cam. |
Partaj garantat |
TARIFE STANDARD |
|
|
|
|
180 € |
TARIFE DE LANSARE *VALABIL PANA LA 31.12 |
1.379 € |
1.799 € |
1.349 € |
999 € |
PARTAJ GARANTAT:
turistii care rezerva tipul de camera “partaj garantat” nu vor fi
nevoiti sa achite suplimentul de camera single in cazul in care
agentia nu reuseste sa completeze partajul.
PARTAJ NEGARANTAT: turistii care rezerva tipul de
camera “partaj negarantat” vor fi nevoiti sa achite suplimentul de
camera single in cazul in care agentia nu reuseste sa completeze
partajul. Turistii vor fi informati in scris cu maxim 3 zile
inainte de plecare.
Eventuale neintelegeri intre solicitantii de partaj, nu sunt imputabile agentiei. Decizia de a renunta la partaj si a opta pentru camera single, se face in baza achitarii suplimentului de camera single de catre ambele persoane.
Documente de
calatorie:
Pentru aceasta excursie este
necesar pasaportul electronic sau pasaportul simplu valabil cel
putin 6 luni de la data terminarii calatoriei.
Nu se accepta pasaportul
temporar.
Nota: Va rugam sa
ne transmiteti cu cel putin o luna inainte de plecare o
copie dupa primele doua pagini din pasaport (electronic in
format PDF sau JPG ) cu detaliile persoanale: nume, data nasterii,
numarul de pasaport, etc. Verificati ca pasaportul sa fie
valabil cel putin inca 6 luni de la data returului din excursie, cu
minim 2 pagini consecutive libere pentru aplicarea vizei la sosirea
in destinatie
Nota: Taxele de aeroport incluse in tarif sunt cele valabile la
data lansarii programului, respectiv luna Septembrie 2024. In
situatia majorarii de catre compania aeriana a acestor taxe pana la
data emiterii biletelor de avion (biletele se emit cu 7-14 zile
inainte de plecare), agentia isi rezerva dreptul de a modifica
pretul excursiei conform cu noile valori ale acestor taxe.
EXCURSII OPTIONALE (tarif
informative pentru min. 20 de participanti):
ABU DHABI
- Excursie de o zi Al Ain cu pranz: 85 USD/persoana
DUBAI
- Safari in desert cu cina: 80 USD/persoana
- Sunset Yacht Tour: 150 USD/persoana
- Miracle Garden & Global Village: 75 USD/persoana
RAS AL KHAIMAH
- Supliment 3 cine la hotel in Ras Al Khaimah: 80
EUR/persoana (se achita la inscriere sau cu cel putin 15 zile
inainte de plecare)
- Croaziera share cu pranz si snorkeling la Musandam Dibba in
Oman: 70 USD/persoana
- Ferma de perle Suwaidi: 100 USD/persoana
Nota: Excursiile optionale se organizeaza pentru un numar minim de 20 de persoane. In cazul neintrunirii grupului minim, excursia optionala va fi anulata sau tarifele vor fi recalculate in functie de numarul de participanti.
GRUP
MINIM:
Tarifele au fost calculate pentru un grup minim de 25
platitori. Pentru un grup de 20-24 persoane, pretul se
majoreaza cu 50 EURO/ persoana. Pentru un numar mai mic de 19
participanti, pretul se recalculeaza sau circuitul se anuleaza.
Pentru un numar mai mic de 19 participanti, pretul se recalculeaza
sau circuitul se anuleaza. De asemenea, in cazul unui grup mai mic,
agentia isi rezerva dreptul de a schimba compania aeriana sau
hotelurile, cu pastrarea standardelor si cu informarea prealabila a
turistilor inscrisi. Organizatorul isi rezerva dreptul de a anula
acest program daca nu se vor inscrie minim 15 participanti pana cu
30 zile inainte de data de plecare. Locurile confirmate suplimentar
fata de grupul rezervat pot fi la un tarif mai mare (in functie de
disponibilitatile la avion si cazare) si se supun unor reguli
diferite de decomandare.
OFERTA
SPECIALA
Transferuri GRATUITE din
urmatoarele orase:
Orasul |
Locul de imbarcare |
SIBIU |
Agentia Hello Holidays – Calea Dumbravii 19C |
FAGARAS |
Casa de Cultura |
BRASOV |
Benzinaria Mol - Calea Bucureşti |
SINAIA |
Gara |
CAMPINA |
Benzinaria OMV – Nicolae Balcescu 60 |
PLOIESTI |
Gara Ploiesti SUD |
TARGOVISTE |
Hotel Valahia |
RM. VÂLCEA |
Sala Sporturilor |
PITESTI |
Mc Donald’s – Bd. Republicii |
CRAIOVA |
Benzinaria Petrom Gara |
BACAU |
Parcare Hotel Moldova |
FOCSANI |
Catedrala Sfanta Parascheva |
RM. SARAT |
Magazin Profi (Mihail Kogalniceanu |
BUZAU |
Mc Donald’s – Bulevardul Unirii |
GALATI |
Casa de cultura |
BRAILA |
Mc Donald’s – Calea Calarasilor |
TULCEA |
Parcare Complex Pelican |
CONSTANTA |
Gara CFR |
MEDGIDIA |
Restaurant Balada |
SLATINA |
Benzinaria Rompetrol – Strada Draganesti 2 |
Oferta este valabila pentru inscrieri in intervalul 01.09.2023 – 31.01.2025 pe programele Hello Premium Tours pentru minim 2 persoane.
CONDITII SPECIFICE - TRANSFERURI DE GRUP*
- Transferul se poate efectua cu autoturism, microbuz, minibus,
autocar sau prin operatori de linie;
- Preluare turistilor se va efectua de la domiciliu (conform
orasului selectat in rezervare), orele de imbarcare urmand a fi
transmise turisilor odata cu informarea de plecare a circuitului.
La returul din circuit, pot exista timpi de asteptare intre
debarcare si preluarea de catre partenerul care efectueaza
transferul.
- Ora de imbarcare si numarul de telefon ale soferului si/sau de
dispecerat se vor comunica cu 3 zile (prin exceptie 24 de ore)
inaintea datei plecarii. - Calatorul va tine legatura cu
transportatorul pentru a se informa privind situatia concreta din
ziua plecarii. Pentru transferul de retur, detaliile sunt oferite
de ghidul insotitor, inainte de intoarcerea din circuit.
- Solicitarile de transfer se fac cu min. 14 zile inainte de data
plecarii. Pentru transferurile achizitionate cu mai putin de 14
zile sau solicitate la fata locului - direct de la reprezentantii
Hello Holidays (ghizi, insotitori, soferi etc.) - se achita un
supliment de 5 euro/pers/sens iar confirmarea se va face in functie
de disponibilitate.
- Toate rezervarile trebuie insotite in mod obligatoriu de adresa
de preluare si numarul de telefon al pasagerilor, disponibil la
momentul plecarii, cu roaming activat obligatoriu. In cazul in care
rezervarea este efectuata de catre o agentie partenera, aceasta are
obligatia de a transmite adresa de preluare si numarul de telefon
al turistilor inscrisi, catre Hello Holidays.
- Numarul de contact al turistilor este foarte important pentru ca,
mai ales in cazul transferurilor - cand pot aparea diferite
modificari, intarzieri s.a., acestia vor fi contactati de catre
sofer/dispecerat. Agentia Hello Holidays nu este raspunzatoare de
imposibilitatea contactarii pasagerilor din cauza netransmiterii
informatiilor obligatorii solicitate sau transmiterea incorecta a
acestora si nu va restitui contravaloarea transferului sau a
pachetului de servicii.
CONDITII SPECIFICE - TRANSFERURI PREMIUM**
- Transferurile Premium se confirma la cerere, in limita
disponibilitatii, cu pana la 7 zile inainite de plecare, se
efectueaza cu microbuz/autoturism si se organizeaza pentru min. 2
persoane, max. 7 persoane/masina.
- Preluarea si debarcarea se fac de la si la adresa indicata de
catre turisti, fara a exista timpi suplimentari de asteptare
(exceptie fac cazurile de forta majora) si implica un singur mijloc
de transport.
- Debarcarea la punctul de plecare a grupului din Bucuresti se face
cu max. 30-45 minute inainte de ora de intalnire stabilita conform
informarii primite de la agentie.
- La retur timpul de preluare din punctul de debarcare este de max.
30-45 minute.
CONDITII GENERALE TRANSPORT RUTIER
- Turistii au obligatia de a mentine curatenia in mijlocul de
transport pe tot parcursul transferului. In mijlocul de transport
nu este permis fumatul, consumul de bauturi alcoolice si produse
alimentare. Ne rezervam dreptul de a debarca pasagerii in stare de
ebrietate si pasagerii care afecteaza ordinea si siguranta
celorlalti pasageri sau a conducatorilor auto, ori incalca
prezentele conditii, fara rambursarea costurilor de transport.
- Transferurile din provincie se asigura in conformitate cu
reglementarile legale in vigoare cu privire la transportul de
persoane si cu respectarea timpilor de condus ai soferilor. Din
acest considerent, soferii vor face pauzele de odihna impuse de
lege in vederea asigurarii unui transport in conditii de
siguranta
- Turistii se obliga sa achite catre societatea de transport
contravaloarea oricaror distrugeri aduse mijloacelor de
transport.
- Transportul animalelor se supune unui regim special. Turistii
apartinatori au obligatia de a solicita aprobarea
agentiei.
- Bagaje admise pentru fiecare pasager ocupant de loc: la cala 1
piesa de bagaj de max. 23 kg/pasager; in autocar se accepta max. 1
rucsac (geanta mica de mana - piesele mai mari vor fi depozitate la
cala). In cazul nerespectarii regulilor, personalul de la bord are
dreptul de a incasa o taxa suplimentara in valoare de 30 € per
bagaj sau de a debarca pasagerii.
- Cazul fortuit si forta majora exonereaza societatea de transport
de orice raspundere.
TRANSFERURI CONTRA COST DIN TARA
Orasul |
Pret/ pers./ Sens* |
Pret/ pers./ sens/ Premium** |
GALATI |
35 € |
160 € |
BRAILA |
35 € |
140 € |
BUZAU |
30 € |
80 € |
CRAIOVA |
40 € |
150 € |
SLATINA |
35 € |
120 € |
PITESTI |
30 € |
90 € |
BRASOV |
35 € |
120 € |
SINAIA |
30 € |
100 € |
CAMPINA |
30 € |
80 € |
PLOIESTI |
25 € |
70 € |
CONSTANTA |
40 € |
140 € |
MEDGIDIA |
40 € |
130 € |
CONDITII GENERALE de CALATORIE
DOCUMENTE DE CALATORIE: (in functie de programul ales) CARTE DE IDENTITATE sau PASAPORT (nu prezinta urme de deterioare a elementelor de siguranta si sunt valabile minim 6 luni de la data terminarii calatoriei). Pentru a consulta lista statelor pentru care nu este necesara viza de intrare accesati site-ul Politiei de Frontiera www.politiadefrontiera.ro sau al Ministerului de Externe www.mae.ro/travel-conditions
- Pentru ca unui minor sa i se permita calatoria in afara tarii,
este necesar sa fie insotit de cel putin un adult care sa aiba
asupra sa acordul scris al ambilor parinti ai minorului, legalizat
la notariat, si cazier judiciar, pe care sa-l prezinte in punctul
de frontiera. Daca adultul care insoteste minorul este unul din
parinti, acesta va avea nevoie doar de acordul scris al celuilalt
parinte al minorului, legalizat la notariat. Informatii
suplimentare pe www.politiadefrontiera.ro
- Persoanele care calatoresc cu copii sub 18 ani trebuie sa detina
pe langa pasaportul acestora si o copie a certificatului de nastere
al copiilor (este posibil ca autoritatile de la frontiera sa o
solicite). Agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de
la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu
sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu.
CONDITII DE INSCRIERE:
Inscrierile incep din momentul lansarii programului, cu plata unui
avans min. de 30% din tarif si se incheie la epuizarea
locurilor
- diferenta de pâna la 50% din valoarea totala a pachetului de
servicii se achita cu 60 de zile inainte de data plecarii
- diferenta de pâna la 100% din valoarea totala a pachetului de
servicii se achita cu 30 de zile inainte de data plecarii
- turistul va incheia cu agentia « Contractul de prestari servicii
turistice », la care prezentul program este parte
- in momentul semnarii « Contractului de prestari servicii
turistice », turistul isi asuma plata diferentei stipulata in
program in cazul neintrunirii grupului minim de turisti
OBSERVATII
pentru MIJLOACE DE TRANSPORT:
- Corectitudinea numelor si a datelor personale ale calatorilor,
intra in responsabilitatea agentiei intermediare/ a agentului care
a efectuat inscriere
- In functie de modificarile impuse de compania aeriana, agentia
poate percepe un supliment pentru biletul de avion (se confirma in
momentul emiterii biletului).
- Biletele de avion sunt nerambursabile si nu permit
modificari dupa emiterea lor.
- Compania/companiile aeriene care opereaza zborurile (regulat sau
charter) din pachetul de servicii pot aduce diferite modificari
zborurilor contractate, in functie de conditiile obiective din
perioada de operare, pana la momentul plecarii pentru
zborul/zborurile de dus sau dupa momentul plecarii pentru
zborul/zborurile de intors. Agentia organizatoare va informa
pasagerii directi, respectiv agentiile revanzatoare asupra
eventualelor modificari survenite independent de vointa sa si nu va
fi raspunzatoare de eventualele inconveniente aparute.
Agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea taxelor de
aeroport, in cazul in care valoarea acestora este schimbata de
compania aeriana
- Alocarea locurilor in avion se face de catre ghiseul de check-in
din aeroport in functie de ordinea sosirii pasagerilor. Recomandam
efectuarea check-in-ului on-line inainte de prezentarea in
aeroport;
- Prezentarea la aeroport se va face cu doua ore inaintea zborului;
agentia nu raspunde in cazul refuzului imbarcarii turistilor ca
urmare a intârzierii acestora
- Dupa aterizarea pe aeroportul de destinatie, pasagerii se vor
prezenta mai intai la ghiseul Control pasapoarte, dupa care isi vor
recupera bagajele din locul special amenajat. Daca atunci cand
ajungeti la destinatie observati ca aveti probleme in gasirea
bagajului depus la biroul de check-in la imbarcare, va rugam nu
parasiti aeroportul, ci depuneti o sesizare la biroul de reclamatii
existent la terminal, pe baza cuponului de bagaj primit odata cu
cartea de imbarcare;
- Asezarea in microbuz/ autocar, de la destinatie se face de catre
conducatorul de grup pe baza listei cu ordinea inscrierii la
circuit, incepand cu randul doi de scaune. Pentru siguranta
pasagerilor pe perioada excursiei, primul rand de scaune este
rezervat insotitorului de grup si ghidului local.
NOTA: Femeile care sunt insarcinate in peste 6 luni, au nevoie de
un certificat medical cu acordul medicului de a calatori cu
avionul. Compania de zbor si echipajul de bord isi rezerva insa
dreptul de a decide daca permit sau nu imbarcarea persoanelor cu
sarcina avansata (ultimele 2-3 luni).
OBSERVATII pentru CAZARE & PROGRAMUL EXCURSIEI
- Clasificarea pe stele a unitatilor de cazare este cea atribuita
de oficialitatile din tarile vizitate, ca atare facilitatile
camerelor sunt conforme cu standardele locale;
- Hotelurile nominalizate in program pot suferi modificari pana la
data plecarii, in functie de conditiile specifice care pot aparea
intre momentul publicarii programului si data plecarii. Daca aceste
schimbari sunt impuse de furnizorul local, intotdeauna se vor oferi
hoteluri similare ca locatie/confort.
- Majoritatea hotelurilor nu detin camere triple. In unele hoteluri
se pot confirma la cerere camere duble cu pat suplimentar, in
functie de disponibilitate. Patul suplimentar poate fi un pat
pliant, un fotoliu pat, o canapea extensibila, etc.
- Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile
acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se
rezolva de catre turist direct la receptie, asistat de
reprezentantul agentiei. Pentru anumite facilitati din hotel sau
din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare
(minibar/frigider, seif, etc.); in momentul sosirii la hotel
solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra
lor. Uneori hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar
sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste
sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor
hotelului;
- Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul
din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si
incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale),
iar doamnele in tinuta decenta.
- Pe destinatiile externe, mesele festive oferite cu ocazia unor
evenimente sau sarbatori (Paste, Craciun, Revelion) sunt diferite
fata de cele traditionale romanesti, atat ca meniu, cat si ca
durata si divertisment.
- In situatia in care turistul are cerinte speciale, cum ar fi:
camere alaturate sau cu o anumita localizare, meniu special,
acestea vor fi cu titlul de solicitare catre prestatori dar nu vor
fi considerate confirmate decat in masura posibilitatilor de la
fata locului.
- Insotitorul de grup poate efectua modificari programului
(schimbari de ore, modificarea ordinii desfasurarii acestuia), fara
a afecta insa structura serviciilor efectuandu-l astfel in
totalitate. De asemenea, va oferi asistenta in situatii de urgenta,
va traduce prezentarea ghizilor locali, va oferi informatii
referitoare la excursiile optionale si la itinerar cu observatia ca
nu are calificarea si atestarea legala de ghid de turism.
- Conform legilor internationale, doar ghizii locali au dreptul sa
ofere explicatii in interiorul muzeelor, monumentelor etc.; altfel,
insotitorul de grup vor oferi explicatii turistilor doar in afara
obiectivelor turistice; ghizii locali pot fi angajati contra cost
doar cu acordul turistilor interesati de ghidajul acestora.
IMPORTANT
- Recomandam incheierea asigurarii Travel (storno + medicala)
pentru a va proteja atat inainte de plecare, in cazul anularii
calatoriei, cat si dupa plecare in cazul unei situatii
neprevazute!
- In derularea excursiei pot aparea situatii de forta majora precum
intârzieri in traficul aerian, blocarea aeroporturilor din ratiuni
de securitate, schimbari de aeroporturi din ratiuni politice,
greve, conditii meteo nefavorabile etc.; in aceste cazuri agentia
se obliga sa depuna eforturi pentru depasirea situatiilor ivite;
totodata, agentia nu poate fi facuta raspunzatoare pentru
suportarea unor cheltuieli suplimentare aferente
- Preturile agreate la incheierea contractului pot sa creasca sau
sa scada in functie de anumiti factori obiectivi. Cresterile de
pret sunt influentate de cresteri ale cursului de schimb, cresteri
ale pretului petrolului, cresterea taxelor de survol, etc. In cazul
unei cresteri de pret mai mare de 8%, clientul poate rezilia
contractul fara a plati penalizari de retragere. Scaderile de pret
pot fi datorate unor promotii facute de partenerii externi sau de
catre agentia organizatoare.
- Agentia poate aloca un numar de locuri cu reducere in cazul
anunturilor promotiilor tip early booking sau a ofertelor speciale,
pentru o perioada limitata de valabilitate; daca acestea se
epuizeaza inainte de expirarea perioadei anuntate, agentia va opri
promotia fara un anunt prealabil
- Bacsisurile pentru prestatorii locali (tips) reprezinta o
practica internationala.
- Agentia nu este raspunzatoare pentru pierderea sau furtul
bagajelor, a actelor sa a obiectelor personale; in cazul in care
aceste situatii nedorite apar, turistul are obligatia de a depune
personal plangere la organele competente.
- Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de
invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii
si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii
speciale ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost
semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Ai calatorit cu noi? Lasa-ne un review!
CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra