Paris - Reims - Metz - Strasbourg - Colmar - Mulhouse - Basel - Berna - Laussane - Annemasse - Geneva - Chamonix -Mont Blanc - Tasch - Zermatt - Matterhorn - Pasul Simplon - Varese - Lago Como - Bellagio - Menaggio - Milano
Servicii incluse
Servicii neincluse
Program detaliat
Ziua 1. BUCURESTI –
PARIS
Intalnire cu insotitorul de grup
la Aeroportul Henri Coanda (Otopeni) la ora 04:00 pentru imbarcare
pe zborul Companiei Wizz Air W43051 cu destinatia Paris
Beauvais. Decolare la ora 06:45 si aterizare la ora 08:55.
(ATENTIE! Orarul de zbor este informativ si poate suporta
modificari impuse de compania aeriana). Bonjour, en Paris!
Cu eternul aer romantic si sarmul atemporal, Paris cucereste pe
oricine. Arhitectura impunatoare, istorie bogata, arta din
abundenta, muzica in surdina, case de moda internationale,
croissant si vin spumant...intr-o fraza...La Vie en Ros!
Incepem acest circuit cu o vizitam in afara Parisului, in orasul
Saint-Denisa, la nord de Paris. Vizitam Saint Denis Cathedral, un
monument religios, cât și un simbol al puterii regale. Catedrala a
fost construită pe locul unui vechi cimitir creștin și al unei
biserici mai mici dedicate Sfântului Dionisie (Saint Denis), care
este considerat primul episcop al Parisului și martir creștin. Ne
intoarcem in “Orasul Luminilor” si intr-un tur cu autocarul o sa
descoperim La Defence (cartierul de zgarie-nori). Transfer la
hotel. Cazare la Novotel Paris 17 4* sau similar.
Ziua 2. PARIS –
C’est la vie!
Mic dejun. Vom face un tur de
oras si vom admira cele mai importante atractii turistice: Turnul
Eiffel, Catedrala Notre Dame, Arcul de Triumf, Bazilica Sacré
Coeur, Muzeul Louvre si Champs-Élysées – un bulevard emblematic al
Parisului, cunoscut pentru magazinele de lux, cafenelele și
cinematografele sale. Vizitam Muzeul Fragonard o adevarata
bijuterie. Muzeul propune un concept muzeal unic si prezinta
in maniera didactica si originala toate etapele care dau viata
acestui obiect mitic de lux dar si cotidian: parfumul. Incepem un
tur ghidat cu secretele de fabricatie: materii prime, culegere,
extractie, distilare, formulare, industrializare, designul
sticlelor si, desigur, procesul creativ. Apoi, in cea de-a doua
parte a muzeului, o colectie exceptionala de sticlute de parfum
urmareste istoria parfumului de la Egiptul antic pana in secolul al
XX-lea. Dupa-amiaza, ne vom bucura de o croaziera pe Sena cu o
durata de aproximativ o ora. De pe ambarcatiunea cu vedere
panoramica puteti admira: Turnul Eiffel, Trocadero, Muzeul de Arte
Moderne, Place de la Concorde, Grand Palais, Assemblee Nationale,
Musee National D’Orsay, Gradinile Tuileries, Muzeul Louvre,
Academia Franceza, Cartierul Latin. Timp liber la dispozitie.
Cazare la Novotel Paris 17 4* sau similar.
Ziua 3. PARIS – REIMS – METZ –
STRASBOURG
Mic dejun. Astazi, ne indreptam
spre Reims, un oras istoric situat in nord-estul Frantei renumit
pentru cultura si vinurile din Champagne. Admiram impozanta
Catedrala gotica Notre-Dame de Reims, loc de incoronare a numerosi
monarhi francezi de-a lungul vremii. Continuam spre medievalul
Metz, fosta resedinta regilor merovingieni. Este situat strategic
aproape de granita cu Luxembourg, Germania si Belgia. Pornim
intr-un un tur pietonal in care descoperim principalele atractii:
magnifica Catedrala - un exemplu uimitor de arhitectura gotica;
raul Seille; Piata Stanislas, impozanta Poarta si centrul
Pompidou-Metz. Seara ajungem in Strasbourg, capitala Alsaciei.
Transfer la hotel. Cazare la Hotel OKKO Hotels Strasbourg Centre 4*
sau similar.
Ziua 4. STRASBOURG – COLMAR –
MULHOUSE
Mic dejun. Incepem ziua cu tur al
orasului Strasbourg, ce imbina armonios traditiile germane cu cele
franceze. Vom admira principalele atractii precum: Catedrala gotica
– a 4 a ca inaltime din lume, Palatul Rohan – o frumoasa cladire
baroca de sec. XVIII aflata pe lista monumentelor istorice,
Parlamentul European si cartierul Petite France – odinioara
cartierul situate pe malurile raului III, cu case din lemnstrazi
inguste si canale fermecatoare. Ajungem apoi in Colmar - cel mai
fotogenic oras din Alsacia. Ne plimbam in centrul vechi si vom fi
captivati de labirintul stradutelor pietruite, neatinse parca de
timp si casele tipice ale burghezilor aliniate si frumos colorate.
Cele mai importante le veti observa: Catedrala Saint Martin -
arhitectura gotica, Muzeul Unterlinden, Casa lui Bartholdi-
sculptorului ce a creat Statuia Libertatii din New York si Casa
Adolph - cea mai veche cladire din Colmar. Seara, facem o plimbare
in Centrul Vechi al orasului Mulhouse, unde se pastreaza parte din
fortificatiile medievale – Turnul Diavolului si Turnul Bollwerk,
Temple Saint – Etienne, cunoscut ca si Catedrala din Mulhouse,
ridicata intre anii 1858-1886, in stil neogotic, cea mai inalta
biserica protestanta si fosta primarie a orasului pana la alipirea
la Republica Franceza din anul 1798. Transfer la hotel. Cazare la
Novotel Mulhouse Bâle Fribourg 4* sau
similar.
Ziua 5. MULHOUSE – BASEL – BERNA –
LAUSSANE - ANNEMASSE
Mic dejun. Mic dejun. Ne indeptam
spre Basel, numit si Orasul celor trei Culturi, aflat la
frontiera dintre Franta, Germania si Elvetia, asezat pe malurile
Rinului. Ne plimbam in centrul vechi si observam: Primaria,
monument de secol XV, Poarta Spalentor si Catedrala Munster. Ne
indreptam spre Berna – capitala elvetiana situata la poalele
Alpilor. Unul dintre cele mai frumoase orase din lume cu o
atmosfera de poveste, cu o multitudine de muzee, teatre, magazine,
cafenele si restaurante. Incepem un tur oras in care vom descoperi
centrul vechi inclus in Patrimoniul Mondial UNESCO: Catedrala - in
stil gotic si Primaria. Cea mai faimoasa atractie a sa este
Zytglogge, un vechi turn cu ceas cu papusi in miscare si
Barengraben - Groapa cu Ursi, simbolul orasului. Incheiem
ziua cu o vizita in Lausanne – capitala mondiala a sporturilor
de iarna, ne deplasam prin centrul istoric spre Catedrala
construita in sec. XIII in stil gotic, de pe esplanada careia avem
o priveliste larga spre Palatul Rumine, o impresionanata contructie
in stilul renasterii Florentine si spre Muzeul de Istorie, gazduit
in fostul palat al Episcopului. Intoarcere la hotel in Annemasse.
Cazare la Novotel Annemasse Centre 4* sau
similar.
Ziua 6. ANNEMASSE – GENEVA – CHAMONIX
& Mont Blanc
Mic dejun. Incepem ziua cu o
plimbare in Geneva unde admiram atractiile orasului. Vom observa
cea mai inalta fantana arteziana din lume (145 m), Ceasul cu flori
- avand limba secundarului de peste 2.5 m (cel mai mare din lume)
si Podul Mont Blanc- cel mai mare din oras. Parcurgem pietonal
Orasul Vechi, pitoresc asezat in jurul colinei Catedralei St.
Pierre – in stil gotic, Maison Tavel - mai veche cladire din
oras, Primaria- unde s-a semnat prima Conventie a Crucii
Rosii, iar Place Neuve, unde incheiem turul, este dominata de cele
3 cladiri dedicate culturii: Conservatorul de Muzica, Grand Theatre
si Muzeul Rath. Timp liber sau optional, o excursie la
Chamonix si Mont Blanc. Ajungem in cocheta si pitoreasca statiune
franceza Chamonix. Exploram stradutele de o frumusete aproape
ireala sau puteti incerca o experienta de neuitat (daca vremea
permite), puteti urca catre statia Aiguille du Midi (3.842m), ce
dispune de o terasa cu deschidere de 360 de grade unde puteti
admira de aproape varful Mont Blanc - Stapanul absolut al Alpilor.
Intoarcere la hotel. Cazare la Novotel Annemasse Centre 4* sau
similar.
Ziua 7. ANNEMASSE – TASCH – ZERMATT –
MATTERHORN – Pasul Simplon - VARESE
Mic dejun. Incepem vizitele din
Tara Cantoanelor si strabatem zone montane de un pitoresc
desavarsit, catre Tasch. Ne plimbam cu vestitul tren cu cremaliera
de la Tasch la statiunea de lux - Zermatt si vom admira peisajul
spectaculos. Timp liber in Zermatt unde va puteti plimba la poalele
maiestuosului Matterhorn, o statiune protejata, unde vehiculele
motorizate sunt interzise. Este unul dintre cele mai atractive sate
de vacanta din lume fiind una dintre cele mai renumite regiuni de
drumetii si schi. Daca timpul permite, puteti urca cu telecabina,
pana la cota de 3883 m - cea mai inalta platforma de belvedere din
Europa. Matterhorn iti fura pur si simplu privirea cu forma sa de
dinte stirbit, privind solitar cele 38 de varfuri din Alpi de peste
4.000 de metri care-l inconjoara. Continuam cu Pasul Simplon pentru
a trece din Elvetia catre Italia si pentru a ne bucura de
peisajului său spectaculos. Transfer la hotel in Varese. Cazare la
Palace Grand Hotel Varese 4* sau similar.
Ziua 8. VARESE – LAGO COMO:
Como – Bellagio – Menaggio
Mic dejun. Astazi plecam catre
Lacul Como, al treilea ca marime, dupa Lacul Garda si Maggiore.
Asezat intr-un peisaj de basm, inconjurat de munti impaduriti, cu
intinderea de ape ce-si schimba culorile de la un albastru indigo
la un turcoaz limpede, Lacul Como este fara tagada un colt de
paradis. La o plimbare pe faleza intalnesti cele mai celebre vile
construite de-a lungul Lacului Como, cum sunt: Villa Olmo, Villa
Erba, Villa Serbelloni, Villa Carlotta sau Villa d’Este.
Celebritati din lumea larga vin sa guste din elixirul unei vieti
exclusiviste si extrem de luxoase, lacul Como fiind o destinatie
foarte atragatoare si renumita. Vizitam orasele Bellagio si
Menaggio unde admiram arhitectura traditionala, ne putem delectam
cu un espresso pe malul lacului si cu preparate din gastronomia
locala precum: risotto cu peste proaspat, polenta salumi sau
bresaola. Intoarcere la hotel in Varese. Cazare la Palace Grand
Hotel Varese 4* sau similar.
Ziua 9. VARESE –
MILANO – BUCURESTI
Mic dejun. Vizitam Milano,
capitala Lombardiei si totodata “capitala modei” ce se impune prin
monumentele sale: Castelul Sforzesco, construit in sec. XIV, Domul
- cea mai mare catedrala gotica din lume, cu fatada sa impunatoare
de marmura alba, Galeriile Vittorio Emanuele - cea mai veche
galerie comerciala si Opera Scala - unul din cele mai prestigioase
teatre lirice ale lumii. Seara, transfer catre aeroport, pentru
imbarcarea pe zborul Wizz Air W43136 cu destinatia Bucuresti.
Decolare la 21:35 si aterizare pe Aeroportul Henri Coanda Otopeni
la ora 00:50 (a doua zi).
24 Iulie – 01 August |
Adult loc in cam. dubla |
Adult loc in cam. single |
Adult a 3-a pers. in cam cu pat suplimentar |
TARIFE STANDARD |
|
|
|
TARIFE DE LANSARE *VALABILE PANA LA 28.02.2025 |
1.059 € |
1.459 € |
1.019 € |
24 Iulie – 01 August |
Copil 2-11 ani cu pat suplimentar |
Partaj garantat |
TARIFE STANDARD |
|
195 € |
TARIFE DE LANSARE *VALABILE PANA LA 28.02.2025 |
979 € |
Taxele de aeroport incluse in tarif sunt cele valabile la data lansarii programului, respectiv luna Ianuaria 2025. In situatia majorarii de catre compania aeriana a acestor taxe pana la data emiterii biletelor de avion (biletele se emit cu 7-14 zile inainte de plecare), agentia isi rezerva dreptul de a modifica pretul excursiei conform cu noile valori ale acestor taxe.
PARTAJ GARANTAT: turistii care
rezerva tipul de camera “partaj garantat” nu vor fi nevoiti sa
achite suplimentul de camera single in cazul in care agentia nu
reuseste sa completeze partajul.
PARTAJ NEGARANTAT:
turistii care rezerva tipul de camera “partaj negarantat” vor fi
nevoiti sa achite suplimentul de camera single in cazul in care
agentia nu reuseste sa completeze partajul. Turistii vor fi
informati in scris cu maxim 3 zile inainte de plecare.
Eventuale neintelegeri intre
solicitantii de partaj, nu sunt imputabile agentiei. Decizia de a
renunta la partaj si a opta pentru camera single, se face in baza
achitarii suplimentului de camera single de catre ambele
persoane.
GRUP MINIM:
Tarifele au fost calculate pentru un grup minim de 25 platitori.
Pentru un grup de 20-24 persoane, pretul se majoreaza cu 50 EURO/
persoana. Pentru un numar mai mic de 19 participanti, pretul se
recalculeaza sau circuitul se anuleaza. De asemenea, in cazul unui
grup mai mic, agentia isi rezerva dreptul de a schimba compania
aeriana sau hotelurile, cu pastrarea standardelor si cu informarea
prealabila a turistilor inscrisi. Organizatorul isi rezerva dreptul
de a anula acest program daca nu se vor inscrie minim 15
participanti pana cu 30 zile inainte de data de plecare. Locurile
confirmate suplimentar fata de grupul rezervat pot fi la un tarif
mai mare (in functie de disponibilitatile la avion si cazare) si se
supun unor reguli diferite de decomandare.
EXCURSII OPTIONALE (se achita in agentie, la
inscriere):
•Excursie la CHAMONIX & Mont Blanc: 55 euro/persoana
Include: autocar Hello Premium Tours si
insotitor de grup
Nota: Excursiile optionale se organizeaza pentru un numar minim de
20 de persoane. In cazul neintrunirii grupului minim, excursia
optionala va fi anulata sau tarifele vor fi recalculata in functie
de numarul de participanti.
OFERTA SPECIALA
Transferuri GRATUITE din urmatoarele orase:
Orasul |
Locul de imbarcare |
SIBIU |
Agentia Hello Holidays – Calea Dumbravii 19C |
FAGARAS |
Casa de Cultura |
BRASOV |
Benzinaria Mol - Calea Bucureşti |
SINAIA |
Gara |
CAMPINA |
Benzinaria OMV – Nicolae Balcescu 60 |
PLOIESTI |
Gara Ploiesti SUD |
TARGOVISTE |
Hotel Valahia |
RM. VÂLCEA |
Sala Sporturilor |
PITESTI |
Mc Donald’s – Bd. Republicii |
CRAIOVA |
Benzinaria Petrom Gara |
BACAU |
Parcare Hotel Moldova |
FOCSANI |
Catedrala Sfanta Parascheva |
RM. SARAT |
Magazin Profi (Mihail Kogalniceanu |
BUZAU |
Mc Donald’s – Bulevardul Unirii |
GALATI |
Casa de cultura |
BRAILA |
Mc Donald’s – Calea Calarasilor |
TULCEA |
Parcare Complex Pelican |
CONSTANTA |
Gara CFR |
MEDGIDIA |
Restaurant Balada |
SLATINA |
Benzinaria Rompetrol – Strada Draganesti 2 |
Oferta este
valabila pentru inscrieri pana la 31.05.2025 pe programele Hello
Premium Tours pentru minim 2 persoane.
• Transferurile se confirma automat cu titlu GRATUIT in momentul
inscrierii pentru minim 2 persoane. Prin urmare acesta nu poate
face subiectul unor eventuale despagubiri. Daca pasagerul renunta
la transfer, nu se pot face restituri intrucat acesta este GRATUIT.
De asemenea, daca pasagerul renunta la transferul de DUS,
transferul de retur se anuleaza automat. Acesta va putea fi
asigurat doara daca vor mai fi locuri disponibile la acel moment in
mijlocul de transport.
• Solicitarile ulterioare vor fi confirmate in limita
disponibilitati, contra-cost.
• Transferurile se pot efectua cu autoturism, microbuz, minibus,
autocar sau prin operatori de linie;
• Locurile de imbarcare sunt informative; pot fi diferite in
functie de partenerul care efectueaza transferul si se reconfirma o
data cu informarea de plecare, cu 3 zile sau, prin excepție, cu
maximum 24 de ore inainte de plecare. Traseele pot suferi
modificari in functie de numarul participantilor si pot exista
timpi de asteptare de 1 pana la 3 ore.
• Ora de imbarcare si numarul de telefon ale soferului si/sau de
dispecerat se vor comunica cu 3 zile (prin exceptie 24 de ore)
inaintea datei plecarii. Calatorul va tine legatura cu
transportatorul pentru a se informa privind situatia concreta din
ziua plecarii. Pentru transferul de retur, detaliile sunt oferite
de ghidul insotitor. Turistii sunt rugati sa se prezinte la locul
de imbarcare cu 15-30 min. inainte de ora comunicata.
• Toate rezervarile trebuie insotite in mod obligatoriu de numarul
de telefon al pasagerilor, disponibil la momentul plecarii, cu
roaming activat obligatoriu. Agentiile partenere au obligatia de a
transmite numarul de telefon al turistilor inscrisi, catre
Hello
• Numarul de contact al turistilor este foarte important pentru ca
in cazul transferurilor pot sa apara diferite modificari,
intarzieri s.a., acestia trebuie sa fie contactati de catre
sofer/dispecerat. Agentia Hello Holidays nu este raspunzatoare de
imposibilitatea contactarii pasagerilor din cauza netransmiterii
informatiilor obligatorii solicitate sau transmiterea incorecta a
acestora si nu va restitui contravaloarea tranferului sau a
pachetului de servicii.
• Hello Holidays nu isi asuma raspunderea in situatia putin
probabila aparitiei unor evenimente neprevazute (blocarea
traficului rutier, inzapezirea, drumurilor, inundatii, accidente
rutiere, etc) care pot duce la intarzierea transferului si
pierderea zborului.
CONDITII SPECIFICE - TRANSFERURI DE
GRUP*
- Transferul se poate efectua cu autoturism, microbuz, minibus,
autocar sau prin operatori de linie;
- Preluare turistilor se va efectua de la domiciliu (conform
orasului selectat in rezervare), orele de imbarcare urmand a fi
transmise turisilor odata cu informarea de plecare a circuitului.
La returul din circuit, pot exista timpi de asteptare intre
debarcare si preluarea de catre partenerul care efectueaza
transferul.
- Ora de imbarcare si numarul de telefon ale soferului si/sau de
dispecerat se vor comunica cu 3 zile (prin exceptie 24 de ore)
inaintea datei plecarii. - Calatorul va tine legatura cu
transportatorul pentru a se informa privind situatia concreta din
ziua plecarii. Pentru transferul de retur, detaliile sunt oferite
de ghidul insotitor, inainte de intoarcerea din circuit.
- Solicitarile de transfer se fac cu min. 14 zile inainte de data
plecarii. Pentru transferurile achizitionate cu mai putin de 14
zile sau solicitate la fata locului - direct de la reprezentantii
Hello Holidays (ghizi, insotitori, soferi etc.) - se achita un
supliment de 5 euro/pers/sens iar confirmarea se va face in functie
de disponibilitate.
- Toate rezervarile trebuie insotite in mod obligatoriu de adresa
de preluare si numarul de telefon al pasagerilor, disponibil la
momentul plecarii, cu roaming activat obligatoriu. In cazul in care
rezervarea este efectuata de catre o agentie partenera, aceasta are
obligatia de a transmite adresa de preluare si numarul de telefon
al turistilor inscrisi, catre Hello Holidays.
- Numarul de contact al turistilor este foarte important pentru ca,
mai ales in cazul transferurilor - cand pot aparea diferite
modificari, intarzieri s.a., acestia vor fi contactati de catre
sofer/dispecerat. Agentia Hello Holidays nu este raspunzatoare de
imposibilitatea contactarii pasagerilor din cauza netransmiterii
informatiilor obligatorii solicitate sau transmiterea incorecta a
acestora si nu va restitui contravaloarea transferului sau a
pachetului de servicii.
CONDITII SPECIFICE - TRANSFERURI PREMIUM**
- Transferurile Premium se confirma la cerere, in limita
disponibilitatii, cu pana la 7 zile inainite de plecare, se
efectueaza cu microbuz/autoturism si se organizeaza pentru min. 2
persoane, max. 7 persoane/masina.
- Preluarea si debarcarea se fac de la si la adresa indicata de
catre turisti, fara a exista timpi suplimentari de asteptare
(exceptie fac cazurile de forta majora) si implica un singur mijloc
de transport.
- Debarcarea la punctul de plecare a grupului din Bucuresti se face
cu max. 30-45 minute inainte de ora de intalnire stabilita conform
informarii primite de la agentie.
- La retur timpul de preluare din punctul de debarcare este de max.
30-45 minute.
CONDITII GENERALE TRANSPORT RUTIER
- Turistii au obligatia de a mentine curatenia in mijlocul de
transport pe tot parcursul transferului. In mijlocul de transport
nu este permis fumatul, consumul de bauturi alcoolice si produse
alimentare. Ne rezervam dreptul de a debarca pasagerii in stare de
ebrietate si pasagerii care afecteaza ordinea si siguranta
celorlalti pasageri sau a conducatorilor auto, ori incalca
prezentele conditii, fara rambursarea costurilor de transport.
- Transferurile din provincie se asigura in conformitate cu
reglementarile legale in vigoare cu privire la transportul de
persoane si cu respectarea timpilor de condus ai soferilor. Din
acest considerent, soferii vor face pauzele de odihna impuse de
lege in vederea asigurarii unui transport in conditii de
siguranta
- Turistii se obliga sa achite catre societatea de transport
contravaloarea oricaror distrugeri aduse mijloacelor de
transport.
- Transportul animalelor se supune unui regim special. Turistii
apartinatori au obligatia de a solicita aprobarea
agentiei.
- Bagaje admise pentru fiecare pasager ocupant de loc: la cala 1
piesa de bagaj de max. 23 kg/pasager; in autocar se accepta max. 1
rucsac (geanta mica de mana - piesele mai mari vor fi depozitate la
cala). In cazul nerespectarii regulilor, personalul de la bord are
dreptul de a incasa o taxa suplimentara in valoare de 30 € per
bagaj sau de a debarca pasagerii.
- Cazul fortuit si forta majora exonereaza societatea de transport
de orice raspundere.
TRANSFERURI CONTRA COST DIN TARA
Orasul |
Tarif dus - intors |
Tarif dus - intors Premium** |
GALATI |
70 € |
220 € |
BRAILA |
55 € |
140 € |
BUZAU |
50 € |
80 € |
CRAIOVA |
65 € |
150 € |
SLATINA |
60 € |
120 € |
PITESTI |
50 € |
90 € |
BRASOV |
60 € |
120 € |
SINAIA |
55 € |
100 € |
CAMPINA |
45 € |
80 € |
PLOIESTI |
40 € |
70 € |
CONSTANTA |
75 € |
140 € |
MEDGIDIA |
75 € |
130 € |
CONDITII GENERALE de CALATORIE
DOCUMENTE DE CALATORIE: (in functie de
programul ales) CARTE DE IDENTITATE sau PASAPORT (nu prezinta urme
de deterioare a elementelor de siguranta si sunt valabile minim 6
luni de la data terminarii calatoriei). Pentru a consulta lista
statelor pentru care nu este necesara viza de intrare accesati
site-ul Politiei de Frontiera www.politiadefrontiera.ro sau
al Ministerului de Externe www.mae.ro/travel-conditions
- Pentru ca unui minor sa i se permita calatoria in afara tarii,
este necesar sa fie insotit de cel putin un adult care sa aiba
asupra sa acordul scris al ambilor parinti ai minorului, legalizat
la notariat, si cazier judiciar, pe care sa-l prezinte in punctul
de frontiera. Daca adultul care insoteste minorul este unul din
parinti, acesta va avea nevoie doar de acordul scris al celuilalt
parinte al minorului, legalizat la notariat. Informatii
suplimentare pe www.politiadefrontiera.ro
- Persoanele care calatoresc cu copii sub 18 ani trebuie sa detina
pe langa pasaportul acestora si o copie a certificatului de nastere
al copiilor (este posibil ca autoritatile de la frontiera sa o
solicite). Agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de
la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu
sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu.
CONDITII DE INSCRIERE:
Inscrierile incep din momentul lansarii programului, cu plata unui
avans min. de 30% din tarif si se incheie la epuizarea
locurilor
- diferenta de pâna la 50% din valoarea totala a pachetului de
servicii se achita cu 60 de zile inainte de data plecarii
- diferenta de pâna la 100% din valoarea totala a pachetului de
servicii se achita cu 30 de zile inainte de data plecarii
- turistul va incheia cu agentia « Contractul de prestari servicii
turistice », la care prezentul program este parte
- in momentul semnarii « Contractului de prestari servicii
turistice », turistul isi asuma plata diferentei stipulata in
program in cazul neintrunirii grupului minim de turisti
OBSERVATII
pentru MIJLOACE DE TRANSPORT:
- Corectitudinea numelor si a datelor personale ale calatorilor,
intra in responsabilitatea agentiei intermediare/ a agentului care
a efectuat inscriere
- In functie de modificarile impuse de compania aeriana, agentia
poate percepe un supliment pentru biletul de avion (se confirma in
momentul emiterii biletului).
- Biletele de avion sunt nerambursabile si nu permit
modificari dupa emiterea lor.
- Compania/companiile aeriene care opereaza zborurile (regulat sau
charter) din pachetul de servicii pot aduce diferite modificari
zborurilor contractate, in functie de conditiile obiective din
perioada de operare, pana la momentul plecarii pentru
zborul/zborurile de dus sau dupa momentul plecarii pentru
zborul/zborurile de intors. Agentia organizatoare va informa
pasagerii directi, respectiv agentiile revanzatoare asupra
eventualelor modificari survenite independent de vointa sa si nu va
fi raspunzatoare de eventualele inconveniente aparute.
Agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea taxelor de
aeroport, in cazul in care valoarea acestora este schimbata de
compania aeriana
- Alocarea locurilor in avion se face de catre ghiseul de check-in
din aeroport in functie de ordinea sosirii pasagerilor. Recomandam
efectuarea check-in-ului on-line inainte de prezentarea in
aeroport;
- Prezentarea la aeroport se va face cu doua ore inaintea zborului;
agentia nu raspunde in cazul refuzului imbarcarii turistilor ca
urmare a intârzierii acestora
- Dupa aterizarea pe aeroportul de destinatie, pasagerii se vor
prezenta mai intai la ghiseul Control pasapoarte, dupa care isi vor
recupera bagajele din locul special amenajat. Daca atunci cand
ajungeti la destinatie observati ca aveti probleme in gasirea
bagajului depus la biroul de check-in la imbarcare, va rugam nu
parasiti aeroportul, ci depuneti o sesizare la biroul de reclamatii
existent la terminal, pe baza cuponului de bagaj primit odata cu
cartea de imbarcare;
- Asezarea in microbuz/ autocar, de la destinatie se face de catre
conducatorul de grup pe baza listei cu ordinea inscrierii la
circuit, incepand cu randul doi de scaune. Pentru siguranta
pasagerilor pe perioada excursiei, primul rand de scaune este
rezervat insotitorului de grup si ghidului local.
NOTA: Femeile care sunt insarcinate in peste 6 luni, au nevoie de
un certificat medical cu acordul medicului de a calatori cu
avionul. Compania de zbor si echipajul de bord isi rezerva insa
dreptul de a decide daca permit sau nu imbarcarea persoanelor cu
sarcina avansata (ultimele 2-3 luni).
OBSERVATII pentru CAZARE & PROGRAMUL EXCURSIEI
- Clasificarea pe stele a unitatilor de cazare este cea atribuita
de oficialitatile din tarile vizitate, ca atare facilitatile
camerelor sunt conforme cu standardele locale;
- Hotelurile nominalizate in program pot suferi modificari pana la
data plecarii, in functie de conditiile specifice care pot aparea
intre momentul publicarii programului si data plecarii. Daca aceste
schimbari sunt impuse de furnizorul local, intotdeauna se vor oferi
hoteluri similare ca locatie/confort.
- Majoritatea hotelurilor nu detin camere triple. In unele hoteluri
se pot confirma la cerere camere duble cu pat suplimentar, in
functie de disponibilitate. Patul suplimentar poate fi un pat
pliant, un fotoliu pat, o canapea extensibila, etc.
- Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile
acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se
rezolva de catre turist direct la receptie, asistat de
reprezentantul agentiei. Pentru anumite facilitati din hotel sau
din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare
(minibar/frigider, seif, etc.); in momentul sosirii la hotel
solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra
lor. Uneori hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar
sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste
sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor
hotelului;
- Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul
din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si
incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale),
iar doamnele in tinuta decenta.
- Pe destinatiile externe, mesele festive oferite cu ocazia unor
evenimente sau sarbatori (Paste, Craciun, Revelion) sunt diferite
fata de cele traditionale romanesti, atat ca meniu, cat si ca
durata si divertisment.
- In situatia in care turistul are cerinte speciale, cum ar fi:
camere alaturate sau cu o anumita localizare, meniu special,
acestea vor fi cu titlul de solicitare catre prestatori dar nu vor
fi considerate confirmate decat in masura posibilitatilor de la
fata locului.
- Insotitorul de grup poate efectua modificari programului
(schimbari de ore, modificarea ordinii desfasurarii acestuia), fara
a afecta insa structura serviciilor efectuandu-l astfel in
totalitate. De asemenea, va oferi asistenta in situatii de urgenta,
va traduce prezentarea ghizilor locali, va oferi informatii
referitoare la excursiile optionale si la itinerar cu observatia ca
nu are calificarea si atestarea legala de ghid de turism.
- Conform legilor internationale, doar ghizii locali au dreptul sa
ofere explicatii in interiorul muzeelor, monumentelor etc.; altfel,
insotitorul de grup vor oferi explicatii turistilor doar in afara
obiectivelor turistice; ghizii locali pot fi angajati contra cost
doar cu acordul turistilor interesati de ghidajul acestora.
IMPORTANT
- Recomandam incheierea asigurarii Travel (storno + medicala)
pentru a va proteja atat inainte de plecare, in cazul anularii
calatoriei, cat si dupa plecare in cazul unei situatii
neprevazute!
- In derularea excursiei pot aparea situatii de forta majora precum
intârzieri in traficul aerian, blocarea aeroporturilor din ratiuni
de securitate, schimbari de aeroporturi din ratiuni politice,
greve, conditii meteo nefavorabile etc.; in aceste cazuri agentia
se obliga sa depuna eforturi pentru depasirea situatiilor ivite;
totodata, agentia nu poate fi facuta raspunzatoare pentru
suportarea unor cheltuieli suplimentare aferente
- Preturile agreate la incheierea contractului pot sa creasca sau
sa scada in functie de anumiti factori obiectivi. Cresterile de
pret sunt influentate de cresteri ale cursului de schimb, cresteri
ale pretului petrolului, cresterea taxelor de survol, etc. In cazul
unei cresteri de pret mai mare de 8%, clientul poate rezilia
contractul fara a plati penalizari de retragere. Scaderile de pret
pot fi datorate unor promotii facute de partenerii externi sau de
catre agentia organizatoare.
- Agentia poate aloca un numar de locuri cu reducere in cazul
anunturilor promotiilor tip early booking sau a ofertelor speciale,
pentru o perioada limitata de valabilitate; daca acestea se
epuizeaza inainte de expirarea perioadei anuntate, agentia va opri
promotia fara un anunt prealabil
- Bacsisurile pentru prestatorii locali (tips) reprezinta o
practica internationala.
- Agentia nu este raspunzatoare pentru pierderea sau furtul
bagajelor, a actelor sa a obiectelor personale; in cazul in care
aceste situatii nedorite apar, turistul are obligatia de a depune
personal plangere la organele competente.
- Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de
invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii
si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii
speciale ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost
semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.
Servicii incluse
Servicii neincluse
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Alessia Baciu
Feb . 2025
Oana Rosioru
Feb . 2025
Larisa Bălaș
Feb . 2025
Doinita Chirea
Feb . 2025
Ion Chirea
Feb . 2025
Tatiana Laszlo
Feb . 2025
Gabriel Enache
Feb . 2025
Iuliana Neacsu
Feb . 2025
Harmanescu Mioara
Feb . 2025
CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra