Munchen – Nuremberg – Leipzig – Dresada – Berlin – Potsdam – Hanover – Dusseldorf – Koln – Valea Rinului – Frankfurt
Servicii incluse
Servicii neincluse
Program detaliat
Ziua 1. BUCURESTI –
MUNCHEN
Intalnire cu reprezentantul
agentiei la Aeroportul Henri Coanda Otopeni la ora 04:00 pentru
imbarcare pe zborul companiei Lufthansa LH1420 cu destinatia
Munchen. Decolare la ora 06:05 si aterizare la ora 07:15. (ATENTIE!
Orarul de zbor este informativ si poate suporta modificari impuse
de compania aeriana). Bine ati venit in Munchen, capitala
landului Bavaria si al treilea cel mai mare oras al Germaniei.
Incepem ziua cu un tur de oras unde descoperim Marienplatz din
centrul orasului, cu Noua Primarie de sec. XIX si coloana Fecioarei
Maria, Frauenkirche- catedrala construita in sec. XV-XVI in stil
gotic si renascentist. Incheiem turul cu o plimbare pe strada
pietonala Kaufinger Strasse pana la Karlplatz. Timp liber. Transfer
la hotel. Cazare la Holiday Inn City Centre 4* sau
similar.
Ziua 2. MUNCHEN –
NUREMBERG
Mic dejun. Pornim spre Nuremberg,
oras cu o istorie de peste 1000 de ani. Arhitectura moderna se
imbina armonios cu atmosfera medievala din centrul istoric, pe care
il vom descoperi intr-un tur pietonal. Admiram St. Lorenzkirche -
construita intre sec. XIII-XV si considerata cea mai frumoasa din
oras, Hauptmarkt- piata centrala a orasului, Schoner Brunnen -
“Fantana Frumoasa” situata langa Primarie, Frauenkirche- construita
in sec. al XIV-lea, in stil gotic, Zidurile de incinta cu Frauentor
(Poarta Fecioarei), Biserica St. Sebaldus si Castelul Imperial-
principala atractie a orasului. Timp liber la dispozitie pentru
relaxare, cumparaturi sau vizite individuale. Transfer la
hotel. Cazare la Hotel Novotel Nurenberg 4* sau similar.
Ziua 3. NUREMBERG – LEIPZIG -
DRESDA
Mic dejun. Lasam in urma
Nurembergul si mergem mai departe spre Leipzig. Situat în estul
țării, în regiunea Saxonia, Leipzig este un oraș fascinant din
Germania, este un centru cultural, istoric și economic important,
cunoscut pentru atmosfera sa vibrantă și pentru patrimoniul său
artistic. Vizitam Biserica Sf. Tomas, una dintre cele mai celebre
biserici din Leipzig, fiind locul unde Bach a compus multe dintre
lucrările sale celebre, Catedrala din Leipzig, cu o arhitectura
gotică impresionantă, cunoscută pentru rolul său în mișcările de
proteste din timpul regimului comunist din Germania de Est, care au
dus la căderea Zidului Berlinului. Ajungem in Dresda. Supranumita
Florenta de pe Elba, a fost devastat de bombardamentele din cel
de-al 2-lea Razboi Mondial. A renascut insa din propria cenusa,
oferind astazi iarasi splendoarea de odinioara. Descoperim
principalele atractii turistice: Frauenkirche- cea mai importanta
biserica protestanta, Procesiunea Printilor- imagine murala
realizata in portelan in sec. XIX, Palatul Regal ce gazduieste un
impresionant tezaur, Opera Semper- unul din cele mai frumoase
teatre din sec. XIX si Pal. Zwinger - realizat intr-un extravagant
stil baroc, care contine impresionante colectii de arta,
portelanuri, colectii de arme si altele. Transfer la hotel. Cazare
la Hotel Steigenberger de Saxe 4* sau similar.
Ziua 4. DRESDA –
BERLIN
Mic dejun. Ziua de astazi o
dedicam Berlinului – capitala si cel mai mare oras al Germaniei
intr-o continua schimbare. Pornim intr-un tur panoramic cu
autocarul “trecand in revista” principalele atractii:
Alexanderplatz, odinioara nucleul Berlinului, Tunul TV - cea mai
inalta structura din oras, cele mai vechi doua biserici: Biserica
Fecioarei- Marienkirche (sec.XIII) si Biserica Nikolaikirche (sec.
XIII), apoi Primaria “Rosie” cu o frumoasa arhitectura
renascentista. Urmeaza Piata Gendarmenmarkt cu fostele Catedrale
(Franceza si Germana) si Palatul Concertelor construit in sec. XIX
in stil neoclasic, Checkpoint Charlie - vechiul punct de trecere a
frontierei in timpul Razboiului Rece, Zidul Berlinului - frontiera
inter-germana, care a devenit un simbol al Razboiului Rece si,
Potsdamer Paltz care in timpul Razboiului Rece era taiat in doua de
Zidul Berlinului. Continuam cu Monumentul Holocaustului, care
comemoreaza moartea celor 6 milioane de evrei ucisi de nazisti,
Poarta Brandenburg - simbolul orasului Berlin, Reichstag - sediul
Parlamentului German, Bd. Unter den Linden, Universitatea Humboldt-
cea mai veche si mai prestigioasa universtitate din Berlin, Domul -
Catedrala Protestanta cea mai mare si mai bogata biserica din
Berlin si Insula Muzeelor cu cele 5 muzee ale sale, aflate pe lista
monumentelor UNESCO. Transfer la hotel. Cazare la Hotel 4* sau
similar.
Ziua 5. BERLIN –
POTSDAM
Mic dejun. Timp liber la
dispozitie sau optional, Excursie de o jumatate de zi la
Potsdam, capitala landului Branderburg. Descoperim istoria
fascinantă a acestui loc, înscris pe lista Patrimoniului Mondial
Cultural UNESCO. Este renumit pentru palatele sale magnifice,
gradinile regale si legaturile sale cu monarhia prusaca. Vizitam
Palatul si Gradinile Sanssouci – atracția principală a Potsdamului,
construit de nimeni altul decât Frederic cel Mare, cu intenția de a
avea un loc unde să se relaxeze și să se bucure de natură, artă și
muzică, de aici și numele “Sans Souci” ce se traduce literalmente
din franceză “fără o grijă”. Astfel Sanssouci i-a servit regelui că
reședință de vară, sanctuar în vremuri dificile și palat în care
putea să se bucure de viața sa privată, locul unde i-a plăcut cel
mai mult să se retragă în compania câinilor săi. Sanssouci este
numit adesea “Versailles-ul Germaniei”. Frederic cel Mare voia să
cultive prune, smochine și vin în Potsdam și din acest motiv a fost
proiectată o grădină terasată în parcul Sanssouci. Dupa-amiaza de
bucuram de o experienta unica, un tur al fabricii de bere, veti fi
purtati într-o călătorie prin peisajele aromate și lunga istorie a
berii. De la selectarea ingredientelor de primă clasă, până la
crearea artistică si procesele fascinante care duc la producerea
unei beri perfect echilibrate. Dar punctul culminant al turului
este, fără îndoială, degustarea de bere, în cadrul căreia veți
gusta 5 beri berlineze diferite. De la Pils-ul cu hamei la Berlin
Weisse-ul răcoritor, fiecare înghițitură spune o poveste.
Noroc! Intorcere la hotel. Cazare la Hotel 4* sau
similar.
Ziua 6. BERLIN – HANOVER
– DUSSELDORF
Mic dejun. Parasim capitala
Germaniei si ne indreptam spre Hanover. Orasul are o istorie care
datează din Evul Mediu și a fost un important centru comercial și
politic. Vizitam Grădinile Regale Herrenhausen (Herrenhäuser
Gärten). Aceste grădini baroce sunt renumite în întreaga lume și
includ Grădina Mare (Großer Garten), care este una dintre cele mai
frumoase grădini baroce din Europa, și Grădina Botanică, unde
vizitatorii pot explora o varietate de plante și flori din întreaga
lume. Apoi vizitam Palatul Herrenhausen (Schloss Herrenhausen)
situat lângă grădinile Herrenhausen, palatul a fost reședința de
vară a familiei regale din Hanovra. Deși a fost distrus în timpul
celui de-Al Doilea Război Mondial, a fost reconstruit și găzduiește
astăzi un muzeu și expoziții. Continuam catre Düsseldorf, un oras
vibrant cunoscut pentru industria sa de moda, arta si viata de
noapte animata. Transfer la hotel. Cazare la Hotel Maritim
Dusseldorf 4* sau similar.
Ziua 7. DUSERLDROF – KOLN – VALEA
RINULUI – FRANKFURT
Mic dejun. Plecam catre Köln,
unul dintre cele mai mari si vechi orase ale Germaniei, situat pe
malul raului Rin. In tur de oras descoperim: Catedrala, cea mai
mare biserica gotica din Europa de Nord, a carei piatra de temelie
a fost pusa in 1248 si admiram faimosul pod peste Rin, inaugurat in
1911 de Kaiserul Wilhelm II. Parcurgem apoi unul dintre cele mai
impresionante trasee turistice, Valea Rinului- Patrimoniu UNESCO,
cu numeroase castele, sate pitoresti si legendara Stanca Lorelei,
spre Frankurt, oras al contrastelor, cu cele mai mari si mai
avangardiste zgarie-nori din Europa alaturi de cladiri istorice
bine intretinute si strazi pitoresti de sec. XIX. Ajungem in
Frankfurt, principalul centru financiar al Germaniei, care are o
importanță istorică deosebită, fiind creat de Napoleon, în timpul
căruia a înflorit mai mult ca niciodată. Transfer la hotel. Cazare
la Hotel IntercityHotel Sud 4* sau similar.
Ziua 8. FRANKFURT –
BUCURESTI
Mic dejun. Orasul te va duce
printr-o combinație de clădiri futuriste și zone istorice, precum
și prin atracții culturale și naturale. Incepem turul cu Centrul
Vechi și una dintre cele mai populare zone ale orașului, unde se
află Primăria Roemer - un simbol al Frankfurtului medieval.
Clădirile de pe piață sunt reconstruite în stilul tradițional cu
fațade cu cărămidă și sunt un loc popular pentru plimbări. La
pranz, transfer catre aeroport, pentru zborul spre Romania.
Imbarcare pe zborul Lufthansa LH1420 cu decolare la ora 14:35.
Aterizare la Bucuresti la ora 17:55.
20 – 27 Iunie |
Adult loc in cam. dubla |
Adult loc in cam. single |
Adult a 3-a pers. in cam cu pat suplimentar |
Copil 2-11 ani cu pat suplimentar |
Partaj garantat |
TARIFE STANDARD |
|
|
|
|
150 € |
TARIFE DE LANSARE *VALABILE PANA LA 28.02.2025 |
999 € |
1.299 € |
969 € |
969 € |
PARTAJ GARANTAT: turistii care rezerva tipul de camera “partaj garantat” nu vor fi nevoiti sa achite suplimentul de camera single in cazul in care agentia nu reuseste sa completeze partajul.
PARTAJ NEGARANTAT: turistii care rezerva tipul de camera “partaj negarantat” vor fi nevoiti sa achite suplimentul de camera single in cazul in care agentia nu reuseste sa completeze partajul. Turistii vor fi informati in scris cu maxim 3 zile inainte de plecare.
Eventuale neintelegeri intre solicitantii de partaj, nu sunt imputabile agentiei. Decizia de a renunta la partaj si a opta pentru camera single, se face in baza achitarii suplimentului de camera single de catre ambele persoane
Nota: Taxele de aeroport incluse in tarif sunt cele valabile la data lansarii programului, respectiv luna Ianuarie 2025. In situatia majorarii de catre compania aeriana a acestor taxe pana la data emiterii biletelor de avion (biletele se emit cu 7-14 zile inainte de plecare), agentia isi rezerva dreptul de a modifica pretul excursiei conform cu noile valori ale acestor taxe.
GRUP MINIM :
Tarifele au fost calculate pentru un grup minim de 25 platitori. Pentru un grup de 20-25 persoane, pretul se majoreaza cu 50 EURO/persoana. Pentru un numar mai mic de 19 participanti, pretul se recalculeaza sau circuitul se anuleaza. De asemenea, in cazul unui grup mai mic, agentia isi rezerva dreptul de a schimba compania aeriana sau hotelurile, cu pastrarea standardelor si cu informarea prealabila a turistilor inscrisi. Organizatorul isi rezerva dreptul de a anula acest program daca nu se vor inscrie minim 15 participanti pana cu 30 zile inainte de data de plecare. Locurile confirmate suplimentar fata de grupul rezervat pot fi la un tarif mai mare (in functie de disponibilitatile la avion si cazare) si se supun unor reguli diferite de decomandare.
EXCURSII OPTIONALE (se achita in agentie, la inscriere) :
Excursie de o jumatate de zi la Postdam: 65 Euro/persoana
Include: transport autocar, bilet de intrare la Palatul si Gradinile Sanssouci, insotitor de grup
Nota: Excursiile optionale se organizeaza pentru un numar minim de 20 de persoane. In cazul neintrunirii grupului minim, excursia optionala va fi anulata sau tarifele vor fi recalculata in functie de numarul de participanti.
OFERTA SPECIALA
Transferuri GRATUITE din urmatoarele orase:
Orasul |
Locul de imbarcare |
SIBIU |
Agentia Hello Holidays – Calea Dumbravii 19C |
FAGARAS |
Casa de Cultura |
BRASOV |
Benzinaria Mol - Calea Bucureşti |
SINAIA |
Gara |
CAMPINA |
Benzinaria OMV – Nicolae Balcescu 60 |
PLOIESTI |
Gara Ploiesti SUD |
TARGOVISTE |
Hotel Valahia |
RM. VÂLCEA |
Sala Sporturilor |
PITESTI |
Mc Donald’s – Bd. Republicii |
CRAIOVA |
Benzinaria Petrom Gara |
BACAU |
Parcare Hotel Moldova |
FOCSANI |
Catedrala Sfanta Parascheva |
RM. SARAT |
Magazin Profi (Mihail Kogalniceanu |
BUZAU |
Mc Donald’s – Bulevardul Unirii |
GALATI |
Casa de cultura |
BRAILA |
Mc Donald’s – Calea Calarasilor |
TULCEA |
Parcare Complex Pelican |
CONSTANTA |
Gara CFR |
MEDGIDIA |
Restaurant Balada |
SLATINA |
Benzinaria Rompetrol – Strada Draganesti 2 |
Oferta este
valabila pentru inscrieri pana la 31.05.2025 pe programele Hello
Premium Tours pentru minim 2 persoane.
• Transferurile se confirma automat cu titlu GRATUIT in momentul
inscrierii pentru minim 2 persoane. Prin urmare acesta nu poate
face subiectul unor eventuale despagubiri. Daca pasagerul renunta
la transfer, nu se pot face restituri intrucat acesta este GRATUIT.
De asemenea, daca pasagerul renunta la transferul de DUS,
transferul de retur se anuleaza automat. Acesta va putea fi
asigurat doara daca vor mai fi locuri disponibile la acel moment in
mijlocul de transport.
• Solicitarile ulterioare vor fi confirmate in limita
disponibilitati, contra-cost.
• Transferurile se pot efectua cu autoturism, microbuz, minibus,
autocar sau prin operatori de linie;
• Locurile de imbarcare sunt informative; pot fi diferite in
functie de partenerul care efectueaza transferul si se reconfirma o
data cu informarea de plecare, cu 3 zile sau, prin excepție, cu
maximum 24 de ore inainte de plecare. Traseele pot suferi
modificari in functie de numarul participantilor si pot exista
timpi de asteptare de 1 pana la 3 ore.
• Ora de imbarcare si numarul de telefon ale soferului si/sau de
dispecerat se vor comunica cu 3 zile (prin exceptie 24 de ore)
inaintea datei plecarii. Calatorul va tine legatura cu
transportatorul pentru a se informa privind situatia concreta din
ziua plecarii. Pentru transferul de retur, detaliile sunt oferite
de ghidul insotitor. Turistii sunt rugati sa se prezinte la locul
de imbarcare cu 15-30 min. inainte de ora comunicata.
• Toate rezervarile trebuie insotite in mod obligatoriu de numarul
de telefon al pasagerilor, disponibil la momentul plecarii, cu
roaming activat obligatoriu. Agentiile partenere au obligatia de a
transmite numarul de telefon al turistilor inscrisi, catre
Hello
• Numarul de contact al turistilor este foarte important pentru ca
in cazul transferurilor pot sa apara diferite modificari,
intarzieri s.a., acestia trebuie sa fie contactati de catre
sofer/dispecerat. Agentia Hello Holidays nu este raspunzatoare de
imposibilitatea contactarii pasagerilor din cauza netransmiterii
informatiilor obligatorii solicitate sau transmiterea incorecta a
acestora si nu va restitui contravaloarea tranferului sau a
pachetului de servicii.
• Hello Holidays nu isi asuma raspunderea in situatia putin
probabila aparitiei unor evenimente neprevazute (blocarea
traficului rutier, inzapezirea, drumurilor, inundatii, accidente
rutiere, etc) care pot duce la intarzierea transferului si
pierderea zborului.
CONDITII SPECIFICE - TRANSFERURI DE GRUP*
- Transferul se poate efectua cu autoturism, microbuz, minibus, autocar sau prin operatori de linie;
- Preluare turistilor se va efectua de la domiciliu (conform orasului selectat in rezervare), orele de imbarcare urmand a fi transmise turisilor odata cu informarea de plecare a circuitului. La returul din circuit, pot exista timpi de asteptare intre debarcare si preluarea de catre partenerul care efectueaza transferul.
- Ora de imbarcare si numarul de telefon ale soferului si/sau de dispecerat se vor comunica cu 3 zile (prin exceptie 24 de ore) inaintea datei plecarii. Calatorul va tine legatura cu transportatorul pentru a se informa privind situatia concreta din ziua plecarii. Pentru transferul de retur, detaliile sunt oferite de ghidul insotitor, inainte de intoarcerea din circuit.
- Solicitarile de transfer se fac cu min. 14 zile inainte de data plecarii. Pentru transferurile achizitionate cu mai putin de 14 zile sau solicitate la fata locului - direct de la reprezentantii Hello Holidays (ghizi, insotitori, soferi etc.) - se achita un supliment de 5 euro/pers/sens iar confirmarea se va face in functie de disponibilitate.
- Toate rezervarile trebuie insotite in mod obligatoriu de adresa de preluare si numarul de telefon al pasagerilor, disponibil la momentul plecarii, cu roaming activat obligatoriu. In cazul in care rezervarea este efectuata de catre o agentie partenera, aceasta are obligatia de a transmite adresa de preluare si numarul de telefon al turistilor inscrisi, catre Hello Holidays.
- Numarul de contact al turistilor este foarte important pentru ca, mai ales in cazul transferurilor - cand pot aparea diferite modificari, intarzieri s.a., acestia vor fi contactati de catre sofer/dispecerat. Agentia Hello Holidays nu este raspunzatoare de imposibilitatea contactarii pasagerilor din cauza netransmiterii informatiilor obligatorii solicitate sau transmiterea incorecta a acestora si nu va restitui contravaloarea transferului sau a pachetului de servicii.
CONDITII SPECIFICE - TRANSFERURI PREMIUM**
- Transferurile Premium se confirma la cerere, in limita disponibilitatii, cu pana la 7 zile inainte de plecare, se efectueaza cu microbuz/autoturism si se organizeaza pentru min. 2 persoane, max. 7 persoane/masina.
- Preluarea si debarcarea se fac de la si la adresa indicata de catre turisti, fara a exista timpi suplimentari de asteptare (exceptie fac cazurile de forta majora) si implica un singur mijloc de transport.
- Debarcarea la punctul de plecare a grupului din Bucuresti se face cu max. 30-45 minute inainte de ora de intalnire stabilita conform informarii primite de la agentie.
- La retur timpul de preluare din punctul de debarcare este de max. 30-45 minute.
CONDITII GENERALE TRANSPORT RUTIER
- Turistii au obligatia de a mentine curatenia in mijlocul de transport pe tot parcursul transferului. In mijlocul de transport nu este permis fumatul, consumul de bauturi alcoolice si produse alimentare. Ne rezervam dreptul de a debarca pasagerii in stare de ebrietate si pasagerii care afecteaza ordinea si siguranta celorlalti pasageri sau a conducatorilor auto, ori incalca prezentele conditii, fara rambursarea costurilor de transport
- Transferurile din provincie se asigura in conformitate cu reglementarile legale in vigoare cu privire la transportul de persoane si cu respectarea timpilor de condus ai soferilor. Din acest considerent, soferii vor face pauzele de odihna impuse de lege in vederea asigurarii unui transport in conditii de siguranta
- Turistii se obliga sa achite catre societatea de transport contravaloarea oricaror distrugeri aduse mijloacelor de transport.
- Transportul animalelor se supune unui regim special. Turistii apartinatori au obligatia de a solicita aprobarea agentiei.
- Bagaje admise pentru fiecare pasager ocupant de loc: la cala 1 piesa de bagaj de max. 23 kg/pasager; in autocar se accepta max. 1 rucsac (geanta mica de mana - piesele mai mari vor fi depozitate la cala). In cazul nerespectarii regulilor, personalul de la bord are dreptul de a incasa o taxa suplimentara in valoare de 30 € per bagaj sau de a debarca pasagerii.
- Cazul fortuit si forta majora exonereaza societatea de transport de orice raspundere.
TRANSFERURI CONTRA COST DIN TARA
Orasul |
Tarif dus - intors |
Tarif dus - intors Premium** |
GALATI |
70 € |
220 € |
BRAILA |
55 € |
140 € |
BUZAU |
50 € |
80 € |
CRAIOVA |
65 € |
150 € |
SLATINA |
60 € |
120 € |
PITESTI |
50 € |
90 € |
BRASOV |
60 € |
120 € |
SINAIA |
55 € |
100 € |
CAMPINA |
45 € |
80 € |
PLOIESTI |
40 € |
70 € |
CONSTANTA |
75 € |
140 € |
MEDGIDIA |
75 € |
130 € |
CONDITII GENERALE de CALATORIE
DOCUMENTE DE CALATORIE: (in functie de programul ales) CARTE DE IDENTITATE sau PASAPORT (nu prezinta urme de deterioare a elementelor de siguranta si sunt valabile minim 6 luni de la data terminarii calatoriei). Pentru a consulta lista statelor pentru care nu este necesara viza de intrare accesati site-ul Politiei de Frontiera www.politiadefrontiera.ro sau al Ministerului de Externe www.mae.ro/travel-conditions
- Pentru ca unui minor sa i se permita calatoria in afara tarii, este necesar sa fie insotit de cel putin un adult care sa aiba asupra sa acordul scris al ambilor parinti ai minorului, legalizat la notariat, si cazier judiciar, pe care sa-l prezinte in punctul de frontiera. Daca adultul care insoteste minorul este unul din parinti, acesta va avea nevoie doar de acordul scris al celuilalt parinte al minorului, legalizat la notariat. Informatii suplimentare pe www.politiadefrontiera.ro
-Persoanele care calatoresc cu copii sub 18 ani trebuie sa detina pe langa pasaportul acestora si o copie a certificatului de nastere al copiilor (este posibil ca autoritatile de la frontiera sa o solicite). Agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu.
CONDITII DE INSCRIERE:
Inscrierile incep din momentul lansarii programului, cu plata unui avans min. de 30% din tarif si se incheie la epuizarea locurilor
- diferenta de pana la 50% din valoarea totala a pachetului de servicii se achita cu 60 de zile inainte de data plecarii
- diferenta de pana la 100% din valoarea totala a pachetului de servicii se achita cu 30 de zile inainte de data plecarii
- turistul va incheia cu agentia « Contractul de prestari servicii turistice », la care prezentul program este parte
- in momentul semnarii « Contractului de prestari servicii turistice », turistul isi asuma plata diferentei stipulata in program in cazul neintrunirii grupului minim de turisti
OBSERVATII pentru MIJLOACE DE TRANSPORT:
- Corectitudinea numelor si a datelor personale ale calatorilor, intra in responsabilitatea agentiei intermediare/ a agentului care a efectuat inscrierea
- In functie de modificarile impuse de compania aeriana, agentia poate percepe un supliment pentru biletul de avion (se confirma in momentul emiterii biletului).
- Biletele de avion sunt nerambursabile si nu permit modificari dupa emiterea lor.
- Compania/companiile aeriene care opereaza zborurile (regulat sau charter) din pachetul de servicii pot aduce diferite modificari zborurilor contractate, in functie de conditiile obiective din perioada de operare, pana la momentul plecarii pentru zborul/zborurile de dus sau dupa momentul plecarii pentru zborul/zborurile de intors. Agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea taxelor de aeroport, in cazul in care valoarea acestora este schimbata de compania aeriana
- Alocarea locurilor in avion se face de catre ghiseul de check-in din aeroport in functie de ordinea sosirii pasagerilor. Recomandam efectuarea check-in-ului on-line inainte de prezentarea in aeroport;
- Prezentarea la aeroport se va face cu doua ore inaintea zborului; agentia nu raspunde in cazul refuzului imbarcarii turistilor ca urmare a intarzierii acestora
- Dupa aterizarea pe aeroportul de destinatie, pasagerii se vor prezenta mai intai la ghiseul Control pasapoarte, dupa care isi vor recupera bagajele din locul special amenajat. Daca atunci cand ajungeti la destinatie observati ca aveti probleme in gasirea bagajului depus la biroul de check-in la imbarcare, va rugam nu parasiti aeroportul, ci depuneti o sesizare la biroul de reclamatii existent la terminal, pe baza cuponului de bagaj primit odata cu cartea de imbarcare;
- Asezarea in microbuz/ autocar, de la destinatie se face de catre conducatorul de grup pe baza listei cu ordinea inscrierii la circuit, incepand cu randul doi de scaune. Pentru siguranta pasagerilor pe perioada excursiei, primul rand de scaune este rezervat insotitorului de grup si ghidului local.
NOTA: Femeile care sunt insarcinate in peste 6 luni, au nevoie de un certificat medical cu acordul medicului de a calatori cu avionul. Compania de zbor si echipajul de bord isi rezerva insa dreptul de a decide daca permit sau nu imbarcarea persoanelor cu sarcina avansata (ultimele 2-3 luni).
OBSERVATII pentru CAZARE & PROGRAMUL EXCURSIEI
- Clasificarea pe stele a unitatilor de cazare este cea atribuita de oficialitatile din tarile vizitate, ca atare facilitatile camerelor sunt conforme cu standardele locale;
- Hotelurile nominalizate in program pot suferi modificari pana la data plecarii, in functie de conditiile specifice care pot aparea intre momentul publicarii programului si data plecarii. Daca aceste schimbari sunt impuse de furnizorul local, intotdeauna se vor oferi hoteluri similare ca locatie/confort.
- Majoritatea hotelurilor nu detin camere triple. In unele hoteluri se pot confirma la cerere camere duble cu pat suplimentar, in functie de disponibilitate. Patul suplimentar poate fi un pat pliant, un fotoliu pat, o canapea extensibila, etc.
- Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie, asistat de reprezentantul agentiei. Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare (minibar/frigider, seif, etc.); in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor. Uneori hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor hotelului;
- Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale), iar doamnele in tinuta decenta.
- Pe destinatiile externe, mesele festive oferite cu ocazia unor evenimente sau sarbatori (Paste, Craciun, Revelion) sunt diferite fata de cele traditionale romanesti, atat ca meniu, cat si ca durata si divertisment.
- In situatia in care turistul are cerinte speciale, cum ar fi: camere alaturate sau cu o anumita localizare, meniu special, acestea vor fi cu titlul de solicitare catre prestatori dar nu vor fi considerate confirmate decat in masura posibilitatilor de la fata locului.
- Insotitorul de grup poate efectua modificari programului (schimbari de ore, modificarea ordinii desfasurarii acestuia), fara a afecta insa structura serviciilor efectuandu-l astfel in totalitate. De asemenea, va oferi asistenta in situatii de urgenta, va traduce prezentarea ghizilor locali, va oferi informatii referitoare la excursiile optionale si la itinerar cu observatia ca nu are calificarea si atestarea legala de ghid de turism.
- Conform legilor internationale, doar ghizii locali au dreptul sa ofere explicatii in interiorul muzeelor, monumentelor etc.; altfel, insotitorul de grup vor oferi explicatii turistilor doar in afara obiectivelor turistice; ghizii locali pot fi angajati contra cost doar cu acordul turistilor interesati de ghidajul acestora.
IMPORTANT
- Recomandam incheierea asigurarii Travel (storno + medicala) pentru a va proteja atat inainte de plecare, in cazul anularii calatoriei, cat si dupa plecare in cazul unei situatii neprevazute!
- In derularea excursiei pot aparea situatii de forta majora precum intarzieri in traficul aerian, blocarea aeroporturilor din ratiuni de securitate, schimbari de aeroporturi din ratiuni politice, greve, conditii meteo nefavorabile etc.; in aceste cazuri agentia se obliga sa depuna eforturi pentru depasirea situatiilor ivite; totodata, agentia nu poate fi facuta raspunzatoare pentru suportarea unor cheltuieli suplimentare aferente
- Preturile agreate la incheierea contractului pot sa creasca sau sa scada in functie de anumiti factori obiectivi. Cresterile de pret sunt influentate de cresteri ale cursului de schimb, cresteri ale pretului petrolului, cresterea taxelor de survol, etc. In cazul unei cresteri de pret mai mare de 8%, clientul poate rezilia contractul fara a plati penalizari de retragere. Scaderile de pret pot fi datorate unor promotii facute de partenerii externi sau de catre agentia organizatoare.
- Agentia poate aloca un numar de locuri cu reducere in cazul anunturilor promotiilor tip early booking sau a ofertelor speciale, pentru o perioada limitata de valabilitate; daca acestea se epuizeaza inainte de expirarea perioadei anuntate, agentia va opri promotia fara un anunt prealabil
- Bacsisurile pentru prestatorii locali (tips) reprezinta o practica internationala.
- Agentia nu este raspunzatoare pentru pierderea sau furtul bagajelor, a actelor sa a obiectelor personale; in cazul in care aceste situatii nedorite apar, turistul are obligatia de a depune personal plangere la organele competente.
- Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii speciale ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.
- Pentru orice modificare adusa unei rezervari confirmate (circuit/pachet/cazari individuale/bus only) se va aplica o TAXA DE MODIFICARE in valoare de 25 euro/rezervare, la care se vor adauga eventualele costuri percepute de catre terti. Aceasta taxa se aplica doar daca serviciile achizitionate permit modificarea solicitata. Taxa de modificare nu schimba conditiile si termenii de anulare ai unei rezervari, acestia se aplica conform contractului incheiat si scadentelor din factura.
Servicii incluse
Servicii neincluse
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Alessia Baciu
Feb . 2025
Oana Rosioru
Feb . 2025
Larisa Bălaș
Feb . 2025
Doinita Chirea
Feb . 2025
Ion Chirea
Feb . 2025
Tatiana Laszlo
Feb . 2025
Gabriel Enache
Feb . 2025
Iuliana Neacsu
Feb . 2025
Harmanescu Mioara
Feb . 2025
CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra