Jakarta – Yogykarta – Prambanan – Borobudur – Mojokerto – Bromo – Surabaya – Bali – Ubud – Nusa Dua
Servicii incluse
Servicii neincluse
Program detaliat
Ziua 1. BUCURESTI – JAKARTA
Intalnire cu insotitorul de grup la Aeroportul Henri Coanda Otopeni la ora 19:00 pentru imbarcare pe zborul Turkish Airlines TK1046, cu destinatia Istanbul. Decolare la ora 21:50 si aterizare in Istanbul la ora 00:20. Dupa o scurta escala ne imbarcam pe zborul TK056 la ora 02:45 catre Jakarta, aterizare la 18:00 (a doua zi). (ATENTIE! Orarul de zbor este informativ si poate suporta modificari impuse de compania aeriana). Bine ati venit in Indonezia – o odisee a naturii si culturii! Vom fi intampinati cu caldura de ghidul local, care ne va ajuta cu formalitatile de intrare in tara si a recuperarea bagajelor. Transfer la hotel. Cazare la Millenium Hotel Sirih 4* sau similar Jakarta.
Ziua 2. JAKARTA
Mic dejun. Ne aflam in Jakarta – capitala Indoneziei si cel mai mare oras al tarii. Astazi pornim intr-un tur captivant al orasului vibrant, cu o combinatie interesanta de modernitate si traditie. Pe langa zgarie-nori si centre comerciale imense vom gasi si piete traditionale, temple si cartiere istorice. Descoperim obiective precum: Monumentul National - care ofera vederi panoramice ale metropolei si magnifica Moschee Istiqlal - una dintre cele mai mari moschei din Asia de Sud-Est. Calatorim inapoi in timp, pe strazile fermecatoare din Kota Tua, centrul istoric vechi al orasului. Vizitam Muzeul Fatahillah, gazduit intr-o cladire coloniala frumos restaurata, pentru a descoperi artefacte fascinante si a afla mai multe despre trecutul orasului. Ne incheiem vizita in atmosfera vibranta a portului Sunda Kelepa, candva un port comercial plin de viata, iar acum, o destinatie turistica populara. Dupa o zi plina de vizite, ne intoarcem la cazare la hotel Millenium Hotel Sirih 4* sau similar Jakata.
Ziua 3. JAKARTA – YOGYAKARTA – Templul Prambanan
Mic dejun. Astazi parasim Jakarta si ne imbarcam la zborul cu destinatia Yogyakarta. Daca Jakarta reprezinta puterea financiara si industriala a Java, Yogyakarta este sufletul sau. Acest oras reprezinta mostenirea artistica si intelectuala a insulei si este locul in care limba javaneza este cea mai pura. Suntem preluati de ghidul nostru local si ne indreptam spre un restaurant local, unde ne delectam cu un pranz traditional, savurand bucataria indoneziana autentica. Apoi, pornim sa vizitam magnificul Templu Prambanan, sit al Patrimoniului Mondial UNESCO. Acest complex impresionant de temple, dedicate zeilor hindusi Shiva, Brahma si Vishnu. Punctul culminant este complexul central cu 8 temple principale si 8 minore, adunate pe o platforma ridicata, un crescendo architectural de zidarie sculptata si scari. Transfer la hotel. Timp liber la dispozitie. Cazare la Hotel Swiss-Bel Yogyakarta 4* sau similar in Yogyakarta.
Ziua 4. YOGYAKARTA: Palatul Sultanului, Taman Sari & Templul Borobudur
Mic dejun. Pornim impreuna cu ghidul local intr-un tur al orasului Yogyakarta, incepand cu vizita la Sultan Palace (Kraton), o capodopera arhitecturala magnifica, care prezinta mostenirea regala javaneza. Conitnuam catre „Castelul de Apa” Taman Sari, un complex istoric care a fost construit ca gradina regala si un palat de agrement pentru familia regala a Sultanului. Ne delectam pranz delicious la un restaurant lcoal. Dupa amiazza, ne imbarcam intr-o calatorie catre impresionantul Templu Borobudur, cel mai mare sanctuar budist din lume, parte a Patrimoniul Mondial UNESCO. Este o marturie a ingeniozitatii si maiestriei artistice a civilizatiei antice javaneze. Intoarcere la hotel. Cazare la Hotel Swiss-Bel Yogyakarta 4* sau similar in Yogyakarta.
Ziua 5. YOGYAKARTA –> Plimbare cu ricsa
Mic dejun. Astazi vom avea o experienta inedita. Vom fi transferati al un punct de intalnire de unde vom porni intr-o aventura memorabilia – o plimbare cu Becak „ricsa bicicleta” , pe strazile istorice si pitoresti din Kotagede. Acest cartier este renumit pentru arhitectura javaneza bine conservata si ce ne ofera o incursiune in bogatul patrimoniu cultural al regiunii. Aceasta zona este renumita si pentru industria sa prospera de batik. Artizanii priceputi creeaza desene complicate pe tesaturi folosind tehnici traditionale transmise din generatie în generatie. Vizitatorii pot explora aleile înguste din Kotagede pentru a descoperi mici ateliere si buticuri care prezinta frumoase creatii batik. Intoarcere la hotel. Timp liber la dispozitie pentru relaxare. Cazare la Hotel Swiss-Bel Yogyakarta 4* sau similar Yogyakarta.
Ziua 6. YOGYAKARTA – MOJOKERTO – BROMO
Mic dejun la pachet si eliberarea camerelor dimineata devreme. In jurul orei 05:30 si pornim spre gara pentru o calatorie pitoreasca cu trenul, de la Yogyakarta la Mojokerto. Pe drum puteti admira peisajele schimbatoare, campuri verzi luxuriante si terenuri vulcanice. Sosire in gara Mojokerto iar de aici continuam pe un traseu captivant prin regiunea montana Bromo. Transfer la hotel. Cazare Hotel Plataran Bromo 5* sau similar Bromo.
Ziua 7. BROMO – Penanjakan Sunrise – BALI – UBUD
Incepem ziua cu o preluare dimineata devreme, in jurul orei 02:00 pentru o plimbare palpitanta cu jeep-ul pana la punctul de belvedere Penanjakan (2770 m). Ne bucuram de rasaritul uluitor al soarelui peste peisajul vulcanic impresionant, peste Muntele Batok, Muntele Bromo si Maiestuosul Munte Mahameru – o priveliste demna de cartile postale. Coboram spre marea de nisip cu aspect unic, iar daca este permis de reglementarile guvernamentale, putem urca cele 245 trepte pana la marginea Muntelui Bromo pentru a privi in craterul sau fumegand. Dupa aceasta experienta de neuitat, ne intoarcem la hotel pentru micul dejun si check-out. Transfer la aeroport pentru a ne imbarca pe zborul catre Bali. Bine ati venit pe Insula Zeilor! Suntem intampinati calduros in aeroport de ghidul local si pornim catre Ubud, situat in centrul insulei. Este inconjuat de peisaje naturale impresionante, terase de orez, paduri tropicale si rauri. Orasul este un centru de artizanat cu numeroase magazine de suveniruri care vand obiecte de artizanat balinez precum obiecte din lemn sculptat, texttile si picturi traditionale. Cazare la hotel Ayund Resort Ubud 5* sau similar in Ubud.
Ziua 8. UBUD: Templul Taman Ayun, Templul Tanah Lot & Padurea Maimutelor
Mic dejun. Pornim intr-o calatorie emblematica prin Bali. Incepem cu o vizita la Templul Taman Ayun, templul regal al Regatului Mengwi, cunoscuta pentru structura sa unica in trepte si prumoasele iazuri cu lotus. Continuam cu Monkey Forest – Padurea sacra a maimtelor din Ubud, una dintre cele mai populare atractii turistice de pe insula. Acesta este un sanctuar natural si un templu hindus in mijlocul padurii tropicale din Ubud adapostind peste 700 de maimute long-tailed macaque, care traiesc liber prin padure. Incheiem turul nostru cu uluitorul templu Tanah Lot, situat dramatic pe o stanca in ocean. Asistam la un apus de soare fascinant deasupra templului, ce ne creeaza o amintire cu adevarat de neuitat. Tanah Lot inseamna „pamant in mare” in limba balineza, iar templul este dedicat zeului marii din religia hindusa. Este una dintre cele mai impresionante si faimoase atractii din Bali datorita peisajului sau spectaculos si atmosferei mistice. Intorcere la hotel. Cazare la hotel Ayund Resort Ubud 5* sau similar in Ubud.
Ziua 9. UBUD: Templul Bedugul Ulun Danu & Terasele de orez Jatiluwih – NUSA DUA
Mic dejun. Incepem ziua cu o vizita la incantatorul Templu Ulun Danu Beratan, un templu hindus plutitor, pe lacul Beratan, de unde putem surprinde vederi panoramice uluitoare. Acesta este dedicat zeitei apei Dewi Danu, care este venerata ca proectoare a lacurilor, raurilor si resurselor de apa. Templul Ulun Danu a fost construit in secolul al XVII-lea si este considerat un loc sacru, unde localnicii vin pentru a aduce ofrande si pentru a cere binecuvantari pentru recolte si resursele de apa esentiale pentru agricultura. Savuram un pranz balinez autentic la un restaurant local. Dupa amiaza, exploram Terasele de orez inverzite din Jatiluwih, ce se intind pe o vasta suprafata de aproximativ 600 de hectare si sunt incluse in Patrimoniul Mondial UNESCO datorita valorii lor culturale si ecologice. Acestea sunt amenajate folosind un sistem de irigatie traditional numit subak, care a fost practicat de secole de fermieri balinezi. Incheiem aceasta zi cu un drum placut catre cazare noastra de pe plaja din Nusa Dua. Aceasta este unde dintre cele mai populare statiuni turistice de lux din Bali, cunoscuta pentru plajele sale cu nisip fin si ape cristaline, care sunt perfecte pentru inot, snorkeling, kitesurfing si alte sporturi nautice. Cazare la Merusaka Nusa Dua 5* sau similar in Nusa Dua.
Ziua 10. NUSA DUA: Cascada Tegenungan – Kerthagosa – Satul Tenganan
Mic dejun. Timp liber la dispozitie pentru plaja si relaxare sau optional, o excursie la Cascada Tegenunga, Kerthagosa si Tenganan Village. Cascada Tegenungan – cunoascuta pentru caderea sa puternica de apa, de la aprox 15 metri inaltime, creand un peisaj dramatic si spectaculos. Apa se indreapta intr-o piscina naturala la baza cascadei, unde puteti inota sau puteti sa va relaxati si sa faceti fotografii. Vegetatia luxurianta adauga un farmec suplimentar locului. Continuam cu vizita la complexul istoric Kerthagosa, un exemplu de arhitectura balineza situat in orasul Klunkung. Pavilionul Kerthagosa din Palatul Klungkung a fost construit in secolul al XVII-lea si a servit ca palat de justitie cu mult timp in urma. Servim pranzul la un restaurant local. Vizitam Satul Tenganan, unul dintre cele mai vechi sate traditionale balineze cu un un model unic de viata a comunitatii locale. Un loc renumit, in care traditiile si cultura se pastreaza din generatie in generatie si nu este erodat de timpurile moderne. Admiram casele construite in stil balinez vechi, folosind materiale naturale, asezate intr-un mod specific cu strazi largi. Intoarcere la hotel. Cazare la cazare la hotel Merusaka Nusa Dua 5* sau similar Nusa Dua.
Ziua 11. NUSA DUA: Templul Uluwatu & Dansul Kecak
Mic dejun. Timp liber la dispozitie sau optional, o excursie de jumatate de zi, la Templul Uluwatu Temple. Cocotat pe o stanca, la 70 de metri deasupra valurilor Oceanului Indian, Templul Uluwatu este unul dintre cele sase temple cheie din Bali si un important pilon spiritual. Arhitectura traditionala, sculpturile si portile, realizate din roca de coral, sunt uimitoare si creeaza un sentiment magic, spiritual stravechi. De asemenea, vom urmari Dansul Kecak interpretat de localnici. Este unul dintre cele mai celebre si spectaculoase dansuri traditionale din Bali, denumit adesea „dansul focului”. Dansul este inspirat din vechea traditie „taksu”, o forma ritualica balineza cu radacini in povestirile din mitologia hindusa, in special din epopea Ramayana. Intoarcere la hotel. Cazare la Hotel Meruska Nusa Dua 5* sau similar Nusa Dua.
Ziua 12. NUSA DUA – ISTANBUL
Mic dejun. Eliberarea camerelor si timp liber la dispozitie. Transfer la aeroportul Denpasar pentru imbarcare pe zborul Companie Turkish Airlines TK067, plecare din Denpasar la ora 21:05 si aterizare in Istanbul la ora 05:40 (a doua zi).
Ziua 13. ISTANBUL – BUCURESTI
Dupa o escala scurta, ne imbarcam pe zborul TK1043, catre Bucuresti, cu decolare la ora 08:30 si aterizare pe Aeroportul Henri Coanda la ora 08:50.
17 – 30 Septembrie |
Adult loc in cam. dubla |
Adult loc in cam.single |
Adult a 3-a pers. in cam cu pat suplimentar |
Copil 2-11 ani cu 2 adulti in cam. dubla |
Partaj garantat |
TARIFE STANDARD |
|
|
|
|
340 € |
TARIFE DE LA LANSARE *VALABILE PANA LA 31.03.2025 |
2.399 € |
3.099 € |
2.349 € |
2.229 € |
05 – 18 Noiembrie |
Adult loc in cam. dubla |
Adult loc in cam.single |
Adult a 3-a pers. in cam cu pat suplimentar |
Copil 2-11 ani cu 2 adulti in cam. dubla |
Partaj garantat |
TARIFE STANDARD |
|
|
|
|
340 € |
TARIFE DE LA LANSARE *VALABILE PANA LA 31.03.2025 |
2.449 € |
3.149 € |
2.349 € |
2.249 € |
PARTAJ GARANTAT: turistii care rezerva tipul de camera “partaj garantat” nu vor fi nevoiti sa achite suplimentul de camera single in cazul in care agentia nu reuseste sa completeze partajul.
PARTAJ NEGARANTAT: turistii care rezerva tipul de camera “partaj negarantat” vor fi nevoiti sa achite suplimentul de camera single in cazul in care agentia nu reuseste sa completeze partajul. Turistii vor fi informati in scris cu maxim 3 zile inainte de plecare.
Eventuale neintelegeri intre solicitantii de partaj, nu sunt imputabile agentiei. Decizia de a renunta la partaj si a opta pentru camera single, se face in baza achitarii suplimentului de camera single de catre ambele persoane.
Nota: Taxele de aeroport incluse in tarif sunt cele valabile la data lansarii programului, respectiv luna Februarie 2024. In situatia majorarii de catre compania aeriana a acestor taxe pana la data emiterii biletelor de avion (biletele se emit cu 7-14 zile inainte de plecare), agentia isi rezerva dreptul de a modifica pretul excursiei conform cu noile valori ale acestor taxe.
EXCURSII OPTIONALE:
- Excursie la Cascada Tegenungan, Kerthagosa, Satul Tenganan cu pranz inclus: 70 USD/persoana
- Excursie la Templul Uluwatu & Dansul Kecak: 60 USD/persoana
Nota: Excursiile optionale se organizeaza pentru un numar minim de 20 de persoane. In cazul neintrunirii grupului minim, excursia optionala va fi anulata sau tarifele vor fi recalculate in functie de numarul de participanti.
GRUP MINIM:
Tarifele au fost calculate pentru un grup minim de 25 platitori. Pentru un grup de 24-20 persoane, pretul se majoreaza cu 50 euro/ persoana. Pentru un numar mai mic de 19 participanti, pretul se recalculeaza sau circuitul se anuleaza. De asemenea, in cazul unui grup mai mic, agentia isi rezerva dreptul de a schimba compania aeriana sau hotelurile, cu pastrarea standardelor si cu informarea prealabila a turistilor inscrisi. Organizatorul isi rezerva dreptul de a anula acest program daca nu se vor inscrie minim 15 participanti pana cu 30 zile inainte de data de plecare. Locurile confirmate suplimentar fata de grupul rezervat pot fi la un tarif mai mare (in functie de disponibilitatile la avion si cazare) si se supun unor reguli diferite de decomandare
OFERTA SPECIALA
Transferuri GRATUITE din urmatoarele orase:
Orasul |
Locul de imbarcare |
SIBIU |
Agentia Hello Holidays – Calea Dumbravii 19C |
FAGARAS |
Casa de Cultura |
BRASOV |
Benzinaria Mol - Calea Bucureşti |
SINAIA |
Gara |
CAMPINA |
Benzinaria OMV – Nicolae Balcescu 60 |
PLOIESTI |
Gara Ploiesti SUD |
TARGOVISTE |
Hotel Valahia |
RM. VÂLCEA |
Sala Sporturilor |
PITESTI |
Mc Donald’s – Bd. Republicii |
CRAIOVA |
Benzinaria Petrom Gara |
BACAU |
Parcare Hotel Moldova |
FOCSANI |
Catedrala Sfanta Parascheva |
RM. SARAT |
Magazin Profi (Mihail Kogalniceanu |
BUZAU |
Mc Donald’s – Bulevardul Unirii |
GALATI |
Casa de cultura |
BRAILA |
Mc Donald’s – Calea Calarasilor |
TULCEA |
Parcare Complex Pelican |
CONSTANTA |
Gara CFR |
MEDGIDIA |
Restaurant Balada |
SLATINA |
Benzinaria Rompetrol – Strada Draganesti 2 |
Oferta este
valabila pentru inscrieri pana la 31.05.2025 pe programele Hello
Premium Tours pentru minim 2 persoane.
• Transferurile se confirma automat cu titlu GRATUIT in momentul
inscrierii pentru minim 2 persoane. Prin urmare acesta nu poate
face subiectul unor eventuale despagubiri. Daca pasagerul renunta
la transfer, nu se pot face restituri intrucat acesta este GRATUIT.
De asemenea, daca pasagerul renunta la transferul de DUS,
transferul de retur se anuleaza automat. Acesta va putea fi
asigurat doara daca vor mai fi locuri disponibile la acel moment in
mijlocul de transport.
• Solicitarile ulterioare vor fi confirmate in limita
disponibilitati, contra-cost.
• Transferurile se pot efectua cu autoturism, microbuz, minibus,
autocar sau prin operatori de linie;
• Locurile de imbarcare sunt informative; pot fi diferite in
functie de partenerul care efectueaza transferul si se reconfirma o
data cu informarea de plecare, cu 3 zile sau, prin excepție, cu
maximum 24 de ore inainte de plecare. Traseele pot suferi
modificari in functie de numarul participantilor si pot exista
timpi de asteptare de 1 pana la 3 ore.
• Ora de imbarcare si numarul de telefon ale soferului si/sau de
dispecerat se vor comunica cu 3 zile (prin exceptie 24 de ore)
inaintea datei plecarii. Calatorul va tine legatura cu
transportatorul pentru a se informa privind situatia concreta din
ziua plecarii. Pentru transferul de retur, detaliile sunt oferite
de ghidul insotitor. Turistii sunt rugati sa se prezinte la locul
de imbarcare cu 15-30 min. inainte de ora comunicata.
• Toate rezervarile trebuie insotite in mod obligatoriu de numarul
de telefon al pasagerilor, disponibil la momentul plecarii, cu
roaming activat obligatoriu. Agentiile partenere au obligatia de a
transmite numarul de telefon al turistilor inscrisi, catre
Hello
• Numarul de contact al turistilor este foarte important pentru ca
in cazul transferurilor pot sa apara diferite modificari,
intarzieri s.a., acestia trebuie sa fie contactati de catre
sofer/dispecerat. Agentia Hello Holidays nu este raspunzatoare de
imposibilitatea contactarii pasagerilor din cauza netransmiterii
informatiilor obligatorii solicitate sau transmiterea incorecta a
acestora si nu va restitui contravaloarea tranferului sau a
pachetului de servicii.
• Hello Holidays nu isi asuma raspunderea in situatia putin
probabila aparitiei unor evenimente neprevazute (blocarea
traficului rutier, inzapezirea, drumurilor, inundatii, accidente
rutiere, etc) care pot duce la intarzierea transferului si
pierderea zborului.
CONDITII SPECIFICE - TRANSFERURI DE GRUP*
- Transferul se poate efectua cu autoturism, microbuz, minibus, autocar sau prin operatori de linie;
- Preluare turistilor se va efectua de la domiciliu (conform orasului selectat in rezervare), orele de imbarcare urmand a fi transmise turisilor odata cu informarea de plecare a circuitului. La returul din circuit, pot exista timpi de asteptare intre debarcare si preluarea de catre partenerul care efectueaza transferul.
- Ora de imbarcare si numarul de telefon ale soferului si/sau de dispecerat se vor comunica cu 3 zile (prin exceptie 24 de ore) inaintea datei plecarii. Calatorul va tine legatura cu transportatorul pentru a se informa privind situatia concreta din ziua plecarii. Pentru transferul de retur, detaliile sunt oferite de ghidul insotitor, inainte de intoarcerea din circuit.
- Solicitarile de transfer se fac cu min. 14 zile inainte de data plecarii. Pentru transferurile achizitionate cu mai putin de 14 zile sau solicitate la fata locului - direct de la reprezentantii Hello Holidays (ghizi, insotitori, soferi etc.) - se achita un supliment de 5 euro/pers/sens iar confirmarea se va face in functie de disponibilitate.
- Toate rezervarile trebuie insotite in mod obligatoriu de adresa de preluare si numarul de telefon al pasagerilor, disponibil la momentul plecarii, cu roaming activat obligatoriu. In cazul in care rezervarea este efectuata de catre o agentie partenera, aceasta are obligatia de a transmite adresa de preluare si numarul de telefon al turistilor inscrisi, catre Hello Holidays.
- Numarul de contact al turistilor este foarte important pentru ca, mai ales in cazul transferurilor - cand pot aparea diferite modificari, intarzieri s.a., acestia vor fi contactati de catre sofer/dispecerat. Agentia Hello Holidays nu este raspunzatoare de imposibilitatea contactarii pasagerilor din cauza netransmiterii informatiilor obligatorii solicitate sau transmiterea incorecta a acestora si nu va restitui contravaloarea transferului sau a pachetului de servicii.
CONDITII SPECIFICE - TRANSFERURI PREMIUM**
- Transferurile Premium se confirma la cerere, in limita disponibilitatii, cu pana la 7 zile inainte de plecare, se efectueaza cu microbuz/autoturism si se organizeaza pentru min. 2 persoane, max. 7 persoane/masina.
- Preluarea si debarcarea se fac de la si la adresa indicata de catre turisti, fara a exista timpi suplimentari de asteptare (exceptie fac cazurile de forta majora) si implica un singur mijloc de transport.
- Debarcarea la punctul de plecare a grupului din Bucuresti se face cu max. 30-45 minute inainte de ora de intalnire stabilita conform informarii primite de la agentie.
- La retur timpul de preluare din punctul de debarcare este de max. 30-45 minute.
CONDITII GENERALE TRANSPORT RUTIER
- Turistii au obligatia de a mentine curatenia in mijlocul de transport pe tot parcursul transferului. In mijlocul de transport nu este permis fumatul, consumul de bauturi alcoolice si produse alimentare. Ne rezervam dreptul de a debarca pasagerii in stare de ebrietate si pasagerii care afecteaza ordinea si siguranta celorlalti pasageri sau a conducatorilor auto, ori incalca prezentele conditii, fara rambursarea costurilor de transport
- Transferurile din provincie se asigura in conformitate cu reglementarile legale in vigoare cu privire la transportul de persoane si cu respectarea timpilor de condus ai soferilor. Din acest considerent, soferii vor face pauzele de odihna impuse de lege in vederea asigurarii unui transport in conditii de siguranta
- Turistii se obliga sa achite catre societatea de transport contravaloarea oricaror distrugeri aduse mijloacelor de transport.
- Transportul animalelor se supune unui regim special. Turistii apartinatori au obligatia de a solicita aprobarea agentiei.
- Bagaje admise pentru fiecare pasager ocupant de loc: la cala 1 piesa de bagaj de max. 23 kg/pasager; in autocar se accepta max. 1 rucsac (geanta mica de mana - piesele mai mari vor fi depozitate la cala). In cazul nerespectarii regulilor, personalul de la bord are dreptul de a incasa o taxa suplimentara in valoare de 30 € per bagaj sau de a debarca pasagerii.
- Cazul fortuit si forta majora exonereaza societatea de transport de orice raspundere.
TRANSFERURI CONTRA COST DIN TARA
Orasul |
Tarif dus - intors |
Tarif dus - intors Premium** |
GALATI |
70 € |
220 € |
BRAILA |
55 € |
140 € |
BUZAU |
50 € |
80 € |
CRAIOVA |
65 € |
150 € |
SLATINA |
60 € |
120 € |
PITESTI |
50 € |
90 € |
BRASOV |
60 € |
120 € |
SINAIA |
55 € |
100 € |
CAMPINA |
45 € |
80 € |
PLOIESTI |
40 € |
70 € |
CONSTANTA |
75 € |
140 € |
MEDGIDIA |
75 € |
130 € |
CONDITII GENERALE de CALATORIE
DOCUMENTE DE CALATORIE: (in functie de programul ales) CARTE DE IDENTITATE sau PASAPORT (nu prezinta urme de deterioare a elementelor de siguranta si sunt valabile minim 6 luni de la data terminarii calatoriei). Pentru a consulta lista statelor pentru care nu este necesara viza de intrare accesati site-ul Politiei de Frontiera www.politiadefrontiera.ro sau al Ministerului de Externe www.mae.ro/travel-conditions
- Pentru ca unui minor sa i se permita calatoria in afara tarii, este necesar sa fie insotit de cel putin un adult care sa aiba asupra sa acordul scris al ambilor parinti ai minorului, legalizat la notariat, si cazier judiciar, pe care sa-l prezinte in punctul de frontiera. Daca adultul care insoteste minorul este unul din parinti, acesta va avea nevoie doar de acordul scris al celuilalt parinte al minorului, legalizat la notariat. Informatii suplimentare pe www.politiadefrontiera.ro
-Persoanele care calatoresc cu copii sub 18 ani trebuie sa detina pe langa pasaportul acestora si o copie a certificatului de nastere al copiilor (este posibil ca autoritatile de la frontiera sa o solicite). Agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu.
CONDITII DE INSCRIERE:
Inscrierile incep din momentul lansarii programului, cu plata unui avans min. de 30% din tarif si se incheie la epuizarea locurilor
- diferenta de pana la 50% din valoarea totala a pachetului de servicii se achita cu 60 de zile inainte de data plecarii
- diferenta de pana la 100% din valoarea totala a pachetului de servicii se achita cu 30 de zile inainte de data plecarii
- turistul va incheia cu agentia « Contractul de prestari servicii turistice », la care prezentul program este parte
- in momentul semnarii « Contractului de prestari servicii turistice », turistul isi asuma plata diferentei stipulata in program in cazul neintrunirii grupului minim de turisti
OBSERVATII pentru MIJLOACE DE TRANSPORT:
- Corectitudinea numelor si a datelor personale ale calatorilor, intra in responsabilitatea agentiei intermediare/ a agentului care a efectuat inscrierea
- In functie de modificarile impuse de compania aeriana, agentia poate percepe un supliment pentru biletul de avion (se confirma in momentul emiterii biletului).
- Biletele de avion sunt nerambursabile si nu permit modificari dupa emiterea lor.
- Compania/companiile aeriene care opereaza zborurile (regulat sau charter) din pachetul de servicii pot aduce diferite modificari zborurilor contractate, in functie de conditiile obiective din perioada de operare, pana la momentul plecarii pentru zborul/zborurile de dus sau dupa momentul plecarii pentru zborul/zborurile de intors. Agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea taxelor de aeroport, in cazul in care valoarea acestora este schimbata de compania aeriana
- Alocarea locurilor in avion se face de catre ghiseul de check-in din aeroport in functie de ordinea sosirii pasagerilor. Recomandam efectuarea check-in-ului on-line inainte de prezentarea in aeroport;
- Prezentarea la aeroport se va face cu doua ore inaintea zborului; agentia nu raspunde in cazul refuzului imbarcarii turistilor ca urmare a intarzierii acestora
- Dupa aterizarea pe aeroportul de destinatie, pasagerii se vor prezenta mai intai la ghiseul Control pasapoarte, dupa care isi vor recupera bagajele din locul special amenajat. Daca atunci cand ajungeti la destinatie observati ca aveti probleme in gasirea bagajului depus la biroul de check-in la imbarcare, va rugam nu parasiti aeroportul, ci depuneti o sesizare la biroul de reclamatii existent la terminal, pe baza cuponului de bagaj primit odata cu cartea de imbarcare;
- Asezarea in microbuz/ autocar, de la destinatie se face de catre conducatorul de grup pe baza listei cu ordinea inscrierii la circuit, incepand cu randul doi de scaune. Pentru siguranta pasagerilor pe perioada excursiei, primul rand de scaune este rezervat insotitorului de grup si ghidului local.
NOTA: Femeile care sunt insarcinate in peste 6 luni, au nevoie de un certificat medical cu acordul medicului de a calatori cu avionul. Compania de zbor si echipajul de bord isi rezerva insa dreptul de a decide daca permit sau nu imbarcarea persoanelor cu sarcina avansata (ultimele 2-3 luni).
OBSERVATII pentru CAZARE & PROGRAMUL EXCURSIEI
- Clasificarea pe stele a unitatilor de cazare este cea atribuita de oficialitatile din tarile vizitate, ca atare facilitatile camerelor sunt conforme cu standardele locale;
- Hotelurile nominalizate in program pot suferi modificari pana la data plecarii, in functie de conditiile specifice care pot aparea intre momentul publicarii programului si data plecarii. Daca aceste schimbari sunt impuse de furnizorul local, intotdeauna se vor oferi hoteluri similare ca locatie/confort.
- Majoritatea hotelurilor nu detin camere triple. In unele hoteluri se pot confirma la cerere camere duble cu pat suplimentar, in functie de disponibilitate. Patul suplimentar poate fi un pat pliant, un fotoliu pat, o canapea extensibila, etc.
- Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie, asistat de reprezentantul agentiei. Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare (minibar/frigider, seif, etc.); in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor. Uneori hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor hotelului;
- Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale), iar doamnele in tinuta decenta.
- Pe destinatiile externe, mesele festive oferite cu ocazia unor evenimente sau sarbatori (Paste, Craciun, Revelion) sunt diferite fata de cele traditionale romanesti, atat ca meniu, cat si ca durata si divertisment.
- In situatia in care turistul are cerinte speciale, cum ar fi: camere alaturate sau cu o anumita localizare, meniu special, acestea vor fi cu titlul de solicitare catre prestatori dar nu vor fi considerate confirmate decat in masura posibilitatilor de la fata locului.
- Insotitorul de grup poate efectua modificari programului (schimbari de ore, modificarea ordinii desfasurarii acestuia), fara a afecta insa structura serviciilor efectuandu-l astfel in totalitate. De asemenea, va oferi asistenta in situatii de urgenta, va traduce prezentarea ghizilor locali, va oferi informatii referitoare la excursiile optionale si la itinerar cu observatia ca nu are calificarea si atestarea legala de ghid de turism.
- Conform legilor internationale, doar ghizii locali au dreptul sa ofere explicatii in interiorul muzeelor, monumentelor etc.; altfel, insotitorul de grup vor oferi explicatii turistilor doar in afara obiectivelor turistice; ghizii locali pot fi angajati contra cost doar cu acordul turistilor interesati de ghidajul acestora.
IMPORTANT
- Recomandam incheierea asigurarii Travel (storno + medicala) pentru a va proteja atat inainte de plecare, in cazul anularii calatoriei, cat si dupa plecare in cazul unei situatii neprevazute!
- In derularea excursiei pot aparea situatii de forta majora precum intarzieri in traficul aerian, blocarea aeroporturilor din ratiuni de securitate, schimbari de aeroporturi din ratiuni politice, greve, conditii meteo nefavorabile etc.; in aceste cazuri agentia se obliga sa depuna eforturi pentru depasirea situatiilor ivite; totodata, agentia nu poate fi facuta raspunzatoare pentru suportarea unor cheltuieli suplimentare aferente
- Preturile agreate la incheierea contractului pot sa creasca sau sa scada in functie de anumiti factori obiectivi. Cresterile de pret sunt influentate de cresteri ale cursului de schimb, cresteri ale pretului petrolului, cresterea taxelor de survol, etc. In cazul unei cresteri de pret mai mare de 8%, clientul poate rezilia contractul fara a plati penalizari de retragere. Scaderile de pret pot fi datorate unor promotii facute de partenerii externi sau de catre agentia organizatoare.
- Agentia poate aloca un numar de locuri cu reducere in cazul anunturilor promotiilor tip early booking sau a ofertelor speciale, pentru o perioada limitata de valabilitate; daca acestea se epuizeaza inainte de expirarea perioadei anuntate, agentia va opri promotia fara un anunt prealabil
- Bacsisurile pentru prestatorii locali (tips) reprezinta o practica internationala.
- Agentia nu este raspunzatoare pentru pierderea sau furtul bagajelor, a actelor sa a obiectelor personale; in cazul in care aceste situatii nedorite apar, turistul are obligatia de a depune personal plangere la organele competente.
- Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii speciale ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.
- Pentru orice modificare adusa unei rezervari confirmate (circuit/pachet/cazari individuale/bus only) se va aplica o TAXA DE MODIFICARE in valoare de 25 euro/rezervare, la care se vor adauga eventualele costuri percepute de catre terti. Aceasta taxa se aplica doar daca serviciile achizitionate permit modificarea solicitata. Taxa de modificare nu schimba conditiile si termenii de anulare ai unei rezervari, acestia se aplica conform contractului incheiat si scadentelor din factura.
Servicii incluse
Servicii neincluse
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Alessia Baciu
Feb . 2025
Oana Rosioru
Feb . 2025
Larisa Bălaș
Feb . 2025
Doinita Chirea
Feb . 2025
Ion Chirea
Feb . 2025
Tatiana Laszlo
Feb . 2025
Gabriel Enache
Feb . 2025
Iuliana Neacsu
Feb . 2025
Harmanescu Mioara
Feb . 2025
CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra