Bologna - Lago di Garda - Riva del Garda - Malcesine - Sirmione - Iseo - Bergamo - Milano - Varese - Lago - Maggiore - Stresa - Insulele Borromee - Lago Como - Bellagio - Menaggio - Genova - Monaco - Nisa - St Paul de Vence - Antibes - Cannes
Servicii incluse
Servicii neincluse
Program detaliat
Ziua 1. BUCURESTI –
BOLOGNA
Intalnire cu insotitorul de grup
la Aeroportul Henri Coanda (Otopeni) la ora 10:00 pentru imbarcare
pe zborul Companiei Wizz Air W43139 cu destinatia Bologna. Decolare
la ora 12:30 si aterizare la ora 13:45. (ATENTIE! Orarul de zbor
este informativ si poate suporta modificari impuse de compania
aeriana). Bine ati venit in Bologna, oras faimos pentru
mostinea sa medievala si renacentista, pentru cei aprox 36 de km de
porticuri, cea mai veche Universitate din lume infiintata in anul
1088, bisericile si turnurile excelent conservate dar mai ales
cunoscuta drept capitala gastronomica a Italiei. Admiram intr-un
tur pietonal Basilica San Petronio, Fontana di Nettuno, Palazzo
Comunale si Palazzo del Podesa. Transfer si cazare la Hotel Sydney
4* sau similar.
Ziua 2. BOLOGNA – LAGO DI
GARDA: Riva del Garda – Malcesine –
Sirmione
Mic dejun. Timp liber la
dispozitie sau optional, Excursie si croaziera la Lago di
Garda. Pornim catre orasul mic si fermecator, Riva del Garda situat
intr-un cadru natural minunat, cu peisaje spectaculoase, inconjurat
de munti si ape limpezi. Vizitam Malcesine cu ahitectura medievala
si atmosfera fermecatoare. Admiram principalele atractii: Castelul
Scaligero – o fortareata medivala impresionanta ce se ridica
deasupra orasului, Pizza Statuto si Portul vechi – o zona cu
vibranta cu baruri si restaurante ce ofera vederi deosebite asupra
lacului. Plecam apoi spre Sirmione, un oras pitoresc situat pe
malul sudic al Lacului de Garda renumit pentru frumusetea
peisajului natural si pentru patrimoniul istoric. Ne imbarcam pe o
croaziera in jurul peninsulei in care admiram privelistile
portului, Vila Romana, Baile termale si Grotta di Catullo – un
complex de ruine romane. Intoarcere la hotel. Cazare la Hotel
Sydney 4* sau similar.
Ziua 3. BOLOGNA – ISEO – BERGAMO –
MILANO – VARESE
Mic dejun. Astazi plecam spre
Iseo, un oras plin de viata ce si-a pastrat aspectul antic
medieval. Pentru iubitorii de istorie si arta, acesta ofera
obiective precum: Piazza Garibaldi, Primaria, fostul Palazzo dei
Grani – o lucrare a arhitectului Vantini, Biserica Santa Maria del
Mercato, Palazzo dell’Arsenale si Castelul Oldofredi – vechea
cetate cu o structura din piatra impunatoare si vederi la oras. Ne
continuam traseul si ajungem in Bergamo, un oras cu caracter unic,
impartit in Citta Alta (Orasul Vechi) si Citta Bassa(Orasul de
Jos). Ne plimbam pe stradutele pietruite, cu cladiri vechi si
vederi spectaculoase asupra orasului si regiunii din jur.
Printre pricipalele atractii se numara: Piazza Vecchia, Palazzo
della Ragionne, Torre Civica, Basilica di Santa Maria Maggiore – cu
arhitectua romanica si decoururi renascentiste, Cappella Colleoni –
construita pentru a adaposti mormantul comandantului Bartolomeo
Colleoni. Continuam cu Milano, capitala Lombardiei si totodata
“capitala modei” ce se impune prin monumentele sale: Castelul
Sforzesco, construit in sec. XIV, Domul - cea mai mare catedrala
gotica din lume, cu fatada sa impunatoare de marmura alba,
Galeriile Vittorio Emanuele - cea mai veche galerie comerciala si
Opera Scala - unul din cele mai prestigioase teatre lirice ale
lumii. Transfer la hotel in Varese. Cazare la Hotel Crystal 4* sau
similar.
Ziua 4. VARESE – LAGO DI
MAGGIORE: Stresa & Insulele
Borromee
Mic dejun. Timp liber la
dispozitie sau optional, Excursie si croaziera la Lago
Maggiore - lacul glaciar din regiunea Piemonte, al doilea ca marime
din Italia. Vizitam orasul Stresa, unde descoperim farmecul unui
oras italian clasic intr-un cadru natural. Ne imbarcam pe croaziera
catre Insulele Borromee - „perlele plutitioare” ale lacului
Maggiore, care ne vor incanta nu doar cu frumusetea naturala, ci si
datorita Palatului Borromeo, fastuos construit in sec. XVII, cu o
superba gradina exotica. Intre oaspetii de marca ce i-au trecut
pragul, se numara Napoleon Bonaparte si sotia sa Josephine, aceasta
din urma fiind atat de incantata, incat a facut o oferta pentru
cumpararea insulei, fiind insa politicos refuzata de gazde. Isola
dei Pescatori, singura dintre Insulele Borromee locuita pe tot
parcursul anului. Explorati numeroasele sale alei fermecatoare si
opriti-va pentru a gusta mancarurile tipice, proaspete, la unul
dintre numeroasele restaurante. Intoarcere la hotel in Varese.
Cazare la Hotel Crystal 4* sau similar.
Ziua 5. VARESE – LAGO COMO:
Como – Bellagio – Menaggio
Mic dejun. Astazi plecam catre
Lacul Como, al treilea ca marime, dupa Lacul Garda si Maggiore.
Asezat intr-un peisaj de basm, inconjurat de munti impaduriti, cu
intinderea de ape ce-si schimba culorile de la un albastru indigo
la un turcoaz limpede, Lacul Como este fara tagada un colt de
paradis. La o plimbare pe faleza intalnesti cele mai celebre vile
construite de-a lungul Lacului Como, cum sunt: Villa Olmo, Villa
Erba, Villa Serbelloni, Villa Carlotta sau Villa d’Este.
Celebritati din lumea larga vin sa guste din elixirul unei vieti
exclusiviste si extrem de luxoase, lacul Como fiind o destinatie
foarte atragatoare si renumita. Vizitam orasele Bellagio si
Menaggio unde admiram arhitectura traditionala, ne putem delectam
cu un espresso pe malul lacului si cu preparate din gastronomia
locala precum: risotto cu peste proaspat, polenta salumi sau
bresaola. Intoarcere la hotel in Varese. Cazare la Hotel Crystal 4*
sau similar.
Ziua 6. VARESE – GENOVA – MONACO -
NISA
Mic dejun. Genova este un oras
portuar si capitala regiunii Lunguria, ce combina traditia maritima
cu arhitectura medievala. Incepem un tur in care descoperim centrul
istoric al orasului Genova: Porta Soprana - cea mai veche
constructie din Genova (sec. X – XII), Casa lui Christofor Columb,
Palatul Ducal, Catedrala San Lorenzo, Portul Vechi si Acvariul -
unul dintre cele mai mari din Europa. Exploram Monaco, a doua cea
mai mica tara din lume si unul dintre cele mai cunoscute paradisuri
fiscale. Interesant este ca localnicilor le este interzis sa joace
la casino. Putem observa superbele cladiri cum ar fi Hotel de
Paris, Opera si faimosul Casino din Monte Carlo – construit de
arhitectul Charles Garnier si cunoscut pentru filmele cu James
Bond. Apoi, avem ocazia sa parcurgem traseul legendarei curse de
Grand Prix de Formula 1 si Portul Hercule. Vizitam orasul vechi din
Monaco, situat pe promontoriul Rocher-ului, Palatul Princiar, oprim
la catedrala unde s-au casatorit printul Rainier si actrita Grace
Kelly si asistam la ceremonia de schimbare a garzilor la palat.
Cazare la Hotel 4* Nisa sau similar.
Ziua 7. NISA – ST. PAUL DE
VENCE
Mic dejun. Vom descoperi intr-un
tur de oras: Promenade des Anglais - vestita artera de promenada,
unde puteti vedea o varietate de cladiri luxoase si hoteluri din
perioada Belle Epoque, un amestec unic de stiluri arhitecturale
italienesti, franceze si engleze. Veti putea admira Hotelul
Negresco - emblema turistica a orasului, Casino du Palais de la
Mediterranee, Muzeul de Arta si Istorie iar apoi ajungeti in Vieux
Nice (Centrul istoric) - un labirint de strazi inguste si cladiri
de epoca, care dateaza din perioada medievala si renascentista.
Aici puteti vedea Piata Massena si numeroase biserici, inclusiv
Catedrala Notre Dame, Catedrala Sainte-Reparate si Biserica
Saint-Jacques, care sunt exemple impresionante de arhitectura
baroca. Vizitam Parfumeria Fragonard o adevarata bijuterie.
Aceasta propune un concept muzeal unic si prezinta in maniera
didactica si originala toate etapele care dau viata acestui obiect
mitic de lux dar si cotidian: parfumul. Incepem un tur ghidat cu
secretele de fabricatie: materii prime, culegere, extractie,
distilare, formulare, industrializare, designul sticlelor si,
desigur, procesul creativ. Plecam spre St Paul de Vence un sat de
basm cocotat pe o colina, adesea supranumit „al doilea cel mai
frumos sat din Franta”. Intoarcere in Nisa. Cazare la Hotel ... 4*
sau similar.
Ziua 8. NISA – CANNES – ANTIBES
– BUCURESTI
Mic dejun. Astazi exploram
ultimele orase pitoresti de pe Coasta de Azur - Cannes si Antibes.
Popularul Cannes, este renumit pentru festivalul de film si pentru
plajele sale frumoase. Ne plimbam pe Promenade de la Croisette,
celebrul bulevard plin de magazine si restaurante, si vom putea
admira Palatul Festivalurilor si al Congreselor unde vom pune
piciorul pe celebrul covor rosu al Festivalului de la Cannes,
precum vedetele de la Hollywood. Puteti observa zidurile cetatii
medievale, cu Castelul, Turnul si Biserica. Daca veti urca cele 109
trepte, veti fi rasplatit cu o panorama magnifica asupra Golfului
Cannes. Continuam spre Antibes, micul oras in care se impletesc
traditiile pescaresti si luxul. Vizitam Orasul Vechi si cel mai
mare port dedicat ambarcatiunilor de lux din Europa. Admiram la
exterior promenada Amiral Grasse, Portul Vauban si Muzeul Picasso.
Ne indreptam catre aeroportul din Nisa pentru imbarcarea pe zborul
Wizz Air W43058 cu destinatia Bucuresti. Decolare la 21:20 si
aterizare pe Aeroportul Henri Coanda Otopeni la ora 00:50 (a doua
zi).
25 Mai – 01 Iunie |
Adult loc in cam. dubla |
Adult loc in cam. single |
Adult a 3-a pers. in cam cu pat suplimentar |
TARIFE STANDARD |
|
|
|
TARIFE DE LANSARE *VALABILE PANA LA 28.02.2025 |
879 € |
1169 € |
849 € |
25 Mai – 01 Iunie |
Copil 2-11 ani cu pat suplimentar |
Partaj garantat |
TARIFE STANDARD |
|
150 € |
TARIFE DE LANSARE *VALABILE PANA LA 28.02.2025 |
809 € |
PARTAJ GARANTAT: Turistii care rezerva tipul de
camera “partaj garantat” nu vor fi nevoiti sa achite suplimentul de
camera single in cazul in care agentia nu reuseste sa completeze
partajul.
PARTAJ NEGARANTAT: Turistii care rezerva tipul de
camera “partaj negarantat” vor fi nevoiti sa achite suplimentul de
camera single in cazul in care agentia nu reuseste sa completeze
partajul. Turistii vor fi informati in scris cu maxim 3 zile
inainte de plecare.
Eventuale neintelegeri intre solicitantii de partaj, nu sunt
imputabile agentiei. Decizia de a renunta la partaj si a opta
pentru camera single, se face in baza achitarii suplimentului de
camera single de catre ambele persoane.
Taxele de aeroport incluse in tarif sunt cele valabile la data
lansarii programului, respectiv luna Ianuarie 2025. In situatia
majorarii de catre compania aeriana a acestor taxe pana la data
emiterii biletelor de avion (biletele se emit cu 7-14 zile inainte
de plecare), agentia isi rezerva dreptul de a modifica pretul
excursiei conform cu noile valori ale acestor taxe.
GRUP MINIM:
Tarifele au fost calculate pentru un grup minim de 25 platitori.
Pentru un grup de 20-24 persoane, pretul se majoreaza cu 50 EURO/
persoana. Pentru un numar mai mic de 19 participanti, pretul se
recalculeaza sau circuitul se anuleaza. De asemenea, in cazul unui
grup mai mic, agentia isi rezerva dreptul de a schimba compania
aeriana sau hotelurile, cu pastrarea standardelor si cu informarea
prealabila a turistilor inscrisi. Organizatorul isi rezerva dreptul
de a anula acest program daca nu se vor inscrie minim 15
participanti pana cu 30 zile inainte de data de plecare. Locurile
confirmate suplimentar fata de grupul rezervat pot fi la un tarif
mai mare (in functie de disponibilitatile la avion si cazare) si se
supun unor reguli diferite de decomandare.
EXCURSII OPTIONALE (se achita in agentie,
la inscriere):
·Excursie si croaziera la Lago di Garda: 80 Euro/persoana
·Excursie si croaziera la Lago Maggiore: 75 euro/persoana
·Excursie la Cannes & Antibes: 55 euro/persoana
Nota: Excursiile optionale se organizeaza pentru un numar minim de
20 de persoane. In cazul neintrunirii grupului minim, excursia
optionala va fi anulata sau tarifele vor fi recalculata in functie
de numarul de participanti.
OFERTA SPECIALA
Transferuri GRATUITE din urmatoarele orase:
Orasul |
Locul de imbarcare |
SIBIU |
Agentia Hello Holidays – Calea Dumbravii 19C |
FAGARAS |
Casa de Cultura |
BRASOV |
Benzinaria Mol - Calea Bucureşti |
SINAIA |
Gara |
CAMPINA |
Benzinaria OMV – Nicolae Balcescu 60 |
PLOIESTI |
Gara Ploiesti SUD |
TARGOVISTE |
Hotel Valahia |
RM. VÂLCEA |
Sala Sporturilor |
PITESTI |
Mc Donald’s – Bd. Republicii |
CRAIOVA |
Benzinaria Petrom Gara |
BACAU |
Parcare Hotel Moldova |
FOCSANI |
Catedrala Sfanta Parascheva |
RM. SARAT |
Magazin Profi (Mihail Kogalniceanu |
BUZAU |
Mc Donald’s – Bulevardul Unirii |
GALATI |
Casa de cultura |
BRAILA |
Mc Donald’s – Calea Calarasilor |
TULCEA |
Parcare Complex Pelican |
CONSTANTA |
Gara CFR |
MEDGIDIA |
Restaurant Balada |
SLATINA |
Benzinaria Rompetrol – Strada Draganesti 2 |
Oferta este
valabila pentru inscrieri pana la 31.05.2025 pe programele Hello
Premium Tours pentru minim 2 persoane.
• Transferurile se confirma automat cu titlu GRATUIT in momentul
inscrierii pentru minim 2 persoane. Prin urmare acesta nu poate
face subiectul unor eventuale despagubiri. Daca pasagerul renunta
la transfer, nu se pot face restituri intrucat acesta este GRATUIT.
De asemenea, daca pasagerul renunta la transferul de DUS,
transferul de retur se anuleaza automat. Acesta va putea fi
asigurat doara daca vor mai fi locuri disponibile la acel moment in
mijlocul de transport.
• Solicitarile ulterioare vor fi confirmate in limita
disponibilitati, contra-cost.
• Transferurile se pot efectua cu autoturism, microbuz, minibus,
autocar sau prin operatori de linie;
• Locurile de imbarcare sunt informative; pot fi diferite in
functie de partenerul care efectueaza transferul si se reconfirma o
data cu informarea de plecare, cu 3 zile sau, prin excepție, cu
maximum 24 de ore inainte de plecare. Traseele pot suferi
modificari in functie de numarul participantilor si pot exista
timpi de asteptare de 1 pana la 3 ore.
• Ora de imbarcare si numarul de telefon ale soferului si/sau de
dispecerat se vor comunica cu 3 zile (prin exceptie 24 de ore)
inaintea datei plecarii. Calatorul va tine legatura cu
transportatorul pentru a se informa privind situatia concreta din
ziua plecarii. Pentru transferul de retur, detaliile sunt oferite
de ghidul insotitor. Turistii sunt rugati sa se prezinte la locul
de imbarcare cu 15-30 min. inainte de ora comunicata.
• Toate rezervarile trebuie insotite in mod obligatoriu de numarul
de telefon al pasagerilor, disponibil la momentul plecarii, cu
roaming activat obligatoriu. Agentiile partenere au obligatia de a
transmite numarul de telefon al turistilor inscrisi, catre
Hello
• Numarul de contact al turistilor este foarte important pentru ca
in cazul transferurilor pot sa apara diferite modificari,
intarzieri s.a., acestia trebuie sa fie contactati de catre
sofer/dispecerat. Agentia Hello Holidays nu este raspunzatoare de
imposibilitatea contactarii pasagerilor din cauza netransmiterii
informatiilor obligatorii solicitate sau transmiterea incorecta a
acestora si nu va restitui contravaloarea tranferului sau a
pachetului de servicii.
• Hello Holidays nu isi asuma raspunderea in situatia putin
probabila aparitiei unor evenimente neprevazute (blocarea
traficului rutier, inzapezirea, drumurilor, inundatii, accidente
rutiere, etc) care pot duce la intarzierea transferului si
pierderea zborului.
CONDITII SPECIFICE - TRANSFERURI DE
GRUP:*
- Transferul se poate
efectua cu autoturism, microbuz, minibus, autocar sau prin
operatori de linie;
- Preluare turistilor se va
efectua de la domiciliu (conform orasului selectat in rezervare),
orele de imbarcare urmand a fi transmise turisilor odata cu
informarea de plecare a circuitului. La returul din circuit, pot
exista timpi de asteptare intre debarcare si preluarea de catre
partenerul care efectueaza transferul.
- Ora de imbarcare si
numarul de telefon ale soferului si/sau de dispecerat se vor
comunica cu 3 zile (prin exceptie 24 de ore) inaintea datei
plecarii. Calatorul va tine legatura cu transportatorul pentru a se
informa privind situatia concreta din ziua plecarii. Pentru
transferul de retur, detaliile sunt oferite de ghidul insotitor,
inainte de intoarcerea din circuit.
- Solicitarile de transfer
se fac cu min. 14 zile inainte de data plecarii. Pentru
transferurile achizitionate cu mai putin de 14 zile sau solicitate
la fata locului - direct de la reprezentantii Hello Holidays
(ghizi, insotitori, soferi etc.) - se achita un supliment de 5
euro/pers/sens iar confirmarea se va face in functie de
disponibilitate.
- Toate rezervarile trebuie
insotite in mod obligatoriu de adresa de preluare si numarul de
telefon al pasagerilor, disponibil la momentul plecarii, cu roaming
activat obligatoriu. In cazul in care rezervarea este efectuata de
catre o agentie partenera, aceasta are obligatia de a transmite
adresa de preluare si numarul de telefon al turistilor inscrisi,
catre Hello Holidays.
- Numarul de contact al
turistilor este foarte important pentru ca, mai ales in cazul
transferurilor - cand pot aparea diferite modificari, intarzieri
s.a., acestia vor fi contactati de catre sofer/dispecerat. Agentia
Hello Holidays nu este raspunzatoare de imposibilitatea contactarii
pasagerilor din cauza netransmiterii informatiilor obligatorii
solicitate sau transmiterea incorecta a acestora si nu va restitui
contravaloarea transferului sau a pachetului de
servicii.
CONDITII SPECIFICE - TRANSFERURI
PREMIUM**
- Transferurile Premium se
confirma la cerere, in limita disponibilitatii, cu pana la 7 zile
inainte de plecare, se efectueaza cu microbuz/autoturism si se
organizeaza pentru min. 2 persoane, max. 7
persoane/masina.
- Preluarea si debarcarea se fac
de la si la adresa indicata de catre turisti, fara a exista timpi
suplimentari de asteptare (exceptie fac cazurile de forta majora)
si implica un singur mijloc de transport.
- Debarcarea la punctul de
plecare a grupului din Bucuresti se face cu max. 30-45 minute
inainte de ora de intalnire stabilita conform informarii primite de
la agentie.
- La retur timpul de preluare din
punctul de debarcare este de max. 30-45 minute.
CONDITII GENERALE TRANSPORT
RUTIER
- Turistii au obligatia de a
mentine curatenia in mijlocul de transport pe tot parcursul
transferului. In mijlocul de transport nu este permis fumatul,
consumul de bauturi alcoolice si produse alimentare. Ne rezervam
dreptul de a debarca pasagerii in stare de ebrietate si pasagerii
care afecteaza ordinea si siguranta celorlalti pasageri sau a
conducatorilor auto, ori incalca prezentele conditii, fara
rambursarea costurilor de transport
- Transferurile din
provincie se asigura in conformitate cu reglementarile legale in
vigoare cu privire la transportul de persoane si cu respectarea
timpilor de condus ai soferilor. Din acest considerent, soferii vor
face pauzele de odihna impuse de lege in vederea asigurarii unui
transport in conditii de siguranta
- Turistii se obliga sa
achite catre societatea de transport contravaloarea oricaror
distrugeri aduse mijloacelor de transport.
- Transportul animalelor se
supune unui regim special. Turistii apartinatori au obligatia de a
solicita aprobarea agentiei.
- Bagaje admise pentru
fiecare pasager ocupant de loc: la cala 1 piesa de bagaj de max. 23
kg/pasager; in autocar se accepta max. 1 rucsac (geanta mica de
mana - piesele mai mari vor fi depozitate la cala). In cazul
nerespectarii regulilor, personalul de la bord are dreptul de a
incasa o taxa suplimentara in valoare de 30 € per bagaj sau de a
debarca pasagerii.
- Cazul fortuit si forta
majora exonereaza societatea de transport de orice
raspundere.
TRANSFERURI CONTRA COST DIN TARA
Orasul |
Tarif dus - intors |
Tarif dus - intors Premium** |
Orasul |
Tarif dus - intors |
Tarif dus - intors Premium** |
GALATI |
70 € |
220 € |
BRASOV |
60 € |
120 € |
BRAILA |
55 € |
140 € |
SINAIA |
55 € |
100 € |
BUZAU |
50 € |
80 € |
CAMPINA |
45 € |
80 € |
CRAIOVA |
65 € |
150 € |
PLOIESTI |
40 € |
70 € |
SLATINA |
60 € |
120 € |
CONSTANTA |
75 € |
140 € |
PITESTI |
50 € |
90 € |
MEDGIDIA |
75 € |
130 € |
CONDITII GENERALE de CALATORIE
DOCUMENTE DE CALATORIE: (in functie
de programul ales) CARTE DE IDENTITATE sau PASAPORT (nu
prezinta urme de deterioare a elementelor de siguranta si sunt
valabile minim 6 luni de la data terminarii calatoriei). Pentru a
consulta lista statelor pentru care nu este necesara viza de
intrare accesati site-ul Politiei de Frontiera www.politiadefrontiera.ro
sau al Ministerului de Externe www.mae.ro/travel-conditions
- Pentru ca unui minor sa i se
permita calatoria in afara tarii, este necesar sa fie insotit de
cel putin un adult care sa aiba asupra sa acordul scris al ambilor
parinti ai minorului, legalizat la notariat, si cazier judiciar, pe
care sa-l prezinte in punctul de frontiera. Daca adultul care
insoteste minorul este unul din parinti, acesta va avea nevoie doar
de acordul scris al celuilalt parinte al minorului, legalizat la
notariat. Informatii suplimentare pe www.politiadefrontiera.ro
-Persoanele care calatoresc cu
copii sub 18 ani trebuie sa detina pe langa pasaportul acestora si
o copie a certificatului de nastere al copiilor (este posibil ca
autoritatile de la frontiera sa o solicite). Agentia nu raspunde in
cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a
primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa
paraseasca teritoriul propriu.
CONDITII DE
INSCRIERE:
Inscrierile incep din momentul
lansarii programului, cu plata unui avans min. de 30% din tarif si
se incheie la epuizarea locurilor
- diferenta de pana la 50% din
valoarea totala a pachetului de servicii se achita cu 60 de zile
inainte de data plecarii
- diferenta de pana la 100% din
valoarea totala a pachetului de servicii se achita cu 30 de zile
inainte de data plecarii
- turistul va incheia cu agentia
« Contractul de prestari servicii turistice », la care prezentul
program este parte
- in momentul semnarii «
Contractului de prestari servicii turistice », turistul isi asuma
plata diferentei stipulata in program in cazul neintrunirii
grupului minim de turisti
OBSERVATII pentru MIJLOACE DE
TRANSPORT:
- Corectitudinea numelor si a
datelor personale ale calatorilor, intra in responsabilitatea
agentiei intermediare/ a agentului care a efectuat
inscrierea
- In functie de modificarile
impuse de compania aeriana, agentia poate percepe un supliment
pentru biletul de avion (se confirma in momentul emiterii
biletului).
- Biletele de avion sunt
nerambursabile si nu permit modificari dupa emiterea
lor.
- Compania/companiile aeriene
care opereaza zborurile (regulat sau charter) din pachetul de
servicii pot aduce diferite modificari zborurilor contractate, in
functie de conditiile obiective din perioada de operare, pana la
momentul plecarii pentru zborul/zborurile de dus sau dupa momentul
plecarii pentru zborul/zborurile de intors. Agentia isi rezerva
dreptul de a modifica valoarea taxelor de aeroport, in cazul in
care valoarea acestora este schimbata de compania
aeriana
- Alocarea locurilor in avion se
face de catre ghiseul de check-in din aeroport in functie de
ordinea sosirii pasagerilor. Recomandam efectuarea check-in-ului
on-line inainte de prezentarea in aeroport;
- Prezentarea la aeroport se va
face cu doua ore inaintea zborului; agentia nu raspunde in cazul
refuzului imbarcarii turistilor ca urmare a intarzierii
acestora
- Dupa aterizarea pe aeroportul
de destinatie, pasagerii se vor prezenta mai intai la ghiseul
Control pasapoarte, dupa care isi vor recupera bagajele din locul
special amenajat. Daca atunci cand ajungeti la destinatie observati
ca aveti probleme in gasirea bagajului depus la biroul de check-in
la imbarcare, va rugam nu parasiti aeroportul, ci depuneti o
sesizare la biroul de reclamatii existent la terminal, pe baza
cuponului de bagaj primit odata cu cartea de imbarcare;
- Asezarea in microbuz/ autocar,
de la destinatie se face de catre conducatorul de grup pe baza
listei cu ordinea inscrierii la circuit, incepand cu randul doi de
scaune. Pentru siguranta pasagerilor pe perioada excursiei, primul
rand de scaune este rezervat insotitorului de grup si ghidului
local.
NOTA: Femeile care sunt
insarcinate in peste 6 luni, au nevoie de un certificat medical cu
acordul medicului de a calatori cu avionul. Compania de zbor si
echipajul de bord isi rezerva insa dreptul de a decide daca permit
sau nu imbarcarea persoanelor cu sarcina avansata (ultimele 2-3
luni).
OBSERVATII pentru CAZARE & PROGRAMUL
EXCURSIEI
- Clasificarea pe stele a
unitatilor de cazare este cea atribuita de oficialitatile din
tarile vizitate, ca atare facilitatile camerelor sunt conforme cu
standardele locale;
- Hotelurile nominalizate in
program pot suferi modificari pana la data plecarii, in functie de
conditiile specifice care pot aparea intre momentul publicarii
programului si data plecarii. Daca aceste schimbari sunt impuse de
furnizorul local, intotdeauna se vor oferi hoteluri similare ca
locatie/confort.
- Majoritatea hotelurilor nu
detin camere triple. In unele hoteluri se pot confirma la cerere
camere duble cu pat suplimentar, in functie de disponibilitate.
Patul suplimentar poate fi un pat pliant, un fotoliu pat, o canapea
extensibila, etc.
- Distributia camerelor la
hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de
amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct
la receptie, asistat de reprezentantul agentiei. Pentru anumite
facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe
suplimentare (minibar/frigider, seif, etc.); in momentul sosirii la
hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate
asupra lor. Uneori hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie
numerar sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei.
Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor
hotelului;
- Tinuta decenta este obligatorie
pentru orice cina servita la unul din restaurantele hotelului.
Domnii au acces cu pantalon lung si incaltaminte inchisa (nu in
pantalon scurt si papuci sau sandale), iar doamnele in tinuta
decenta.
- Pe destinatiile externe, mesele
festive oferite cu ocazia unor evenimente sau sarbatori (Paste,
Craciun, Revelion) sunt diferite fata de cele traditionale
romanesti, atat ca meniu, cat si ca durata si
divertisment.
- In situatia in care turistul
are cerinte speciale, cum ar fi: camere alaturate sau cu o anumita
localizare, meniu special, acestea vor fi cu titlul de solicitare
catre prestatori dar nu vor fi considerate confirmate decat in
masura posibilitatilor de la fata locului.
- Insotitorul de grup poate
efectua modificari programului (schimbari de ore, modificarea
ordinii desfasurarii acestuia), fara a afecta insa structura
serviciilor efectuandu-l astfel in totalitate. De asemenea, va
oferi asistenta in situatii de urgenta, va traduce prezentarea
ghizilor locali, va oferi informatii referitoare la excursiile
optionale si la itinerar cu observatia ca nu are calificarea si
atestarea legala de ghid de turism.
- Conform legilor internationale,
doar ghizii locali au dreptul sa ofere explicatii in interiorul
muzeelor, monumentelor etc.; altfel, insotitorul de grup vor oferi
explicatii turistilor doar in afara obiectivelor turistice; ghizii
locali pot fi angajati contra cost doar cu acordul turistilor
interesati de ghidajul acestora.
IMPORTANT
- Recomandam incheierea
asigurarii Travel (storno + medicala) pentru a va proteja atat
inainte de plecare, in cazul anularii calatoriei, cat si dupa
plecare in cazul unei situatii neprevazute!
- In derularea excursiei pot
aparea situatii de forta majora precum intarzieri in traficul
aerian, blocarea aeroporturilor din ratiuni de securitate,
schimbari de aeroporturi din ratiuni politice, greve, conditii
meteo nefavorabile etc.; in aceste cazuri agentia se obliga sa
depuna eforturi pentru depasirea situatiilor ivite; totodata,
agentia nu poate fi facuta raspunzatoare pentru suportarea unor
cheltuieli suplimentare aferente
- Preturile agreate la incheierea
contractului pot sa creasca sau sa scada in functie de anumiti
factori obiectivi. Cresterile de pret sunt influentate de cresteri
ale cursului de schimb, cresteri ale pretului petrolului, cresterea
taxelor de survol, etc. In cazul unei cresteri de pret mai mare de
8%, clientul poate rezilia contractul fara a plati penalizari de
retragere. Scaderile de pret pot fi datorate unor promotii facute
de partenerii externi sau de catre agentia
organizatoare.
- Agentia poate aloca un numar de
locuri cu reducere in cazul anunturilor promotiilor tip early
booking sau a ofertelor speciale, pentru o perioada limitata de
valabilitate; daca acestea se epuizeaza inainte de expirarea
perioadei anuntate, agentia va opri promotia fara un anunt
prealabil
- Bacsisurile pentru prestatorii
locali (tips) reprezinta o practica internationala.
- Agentia nu este raspunzatoare
pentru pierderea sau furtul bagajelor, a actelor sa a obiectelor
personale; in cazul in care aceste situatii nedorite apar, turistul
are obligatia de a depune personal plangere la organele
competente.
- Persoanele cu dizabilitati
trebuie sa anunte gradul de invaliditate, cu toate amanuntele
necesare, din momentul inscrierii si confirmarii rezervarii. Nu ne
asumam eventualele servicii speciale ce nu pot fi oferite de terti,
in cazul in care nu au fost semnalate in rezervari si in contractul
de prestari servicii.
- Pentru orice modificare
adusa unei rezervari confirmate (circuit/pachet/cazari
individuale/bus only) se va aplica o TAXA DE MODIFICARE in valoare
de 25 euro/rezervare, la care se vor adauga eventualele costuri
percepute de catre terti. Aceasta taxa se aplica doar daca
serviciile achizitionate permit modificarea solicitata. Taxa de
modificare nu schimba conditiile si termenii de anulare ai unei
rezervari, acestia se aplica conform contractului incheiat si
scadentelor din factura.
Servicii incluse
Servicii neincluse
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Alessia Baciu
Feb . 2025
Oana Rosioru
Feb . 2025
Larisa Bălaș
Feb . 2025
Doinita Chirea
Feb . 2025
Ion Chirea
Feb . 2025
Tatiana Laszlo
Feb . 2025
Gabriel Enache
Feb . 2025
Iuliana Neacsu
Feb . 2025
Harmanescu Mioara
Feb . 2025
CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra