Marrakech – Muntii Atlas – Desertul Sahara – Ouarzazate – Erfoud – Merzouga – Ifrane – Fez – Volubilis – Meknes – Rabat – Casablanca – Coasta Atlanticului
Program detaliat
Ziua 1. BUCURESTI – MARRAKECH –
OURZAZATE
Intalnire cu insotitorul de grup
la aeroportul Henri Coanda (Otopeni) la ora 04:30 pentru imbarcare
pe zborul Companiei WizzAir cu destinatia Marrakech. Decolare la
ora 06:45 cu zborul W4 3271 si aterizare in Marrakech la 09:40.
(ATENTIE! Orarul de zbor este informativ si poate suporta
modificari impuse de compania aeriana). Bine ati
venit in Maroc, taramul cu peisaje extraordinare, munti, rauri
sezoniere, desert si ocean cunoscut pentru amestecul sau de
dinastii si culturi. Pornim spre Ourzazate, un patrimoniu UNESCO
restaurat partial, cu un platou de filmare si muzeu in aer liber;
doar cateva familii continua sa mai traiasca aici. Trecând pe lângă
pasul Tichka admiram peisajele impresionante din inima lanțului
Munților Atlas și a satului Tadder. Vizitam Ait Benhaddou, aceasta
asezare fortificata, ksar, situat de-a lungul vechii rute a
caravanelor intre Sahara si Marrakech pare incremenita in timp in
epoca almoravizilor. Constructiile sale roscate, facute din pamant
batut, se armonizeaza prin structura si colorit cu peisajul si au
servit ca fundal multor filme precum "Lawrence al Arabiei",
"Gladitorul", "Iisus din Nazaret". Transfer la hotel. Cazare si
cina la hotel Karam Palace 4* sau similar Ouarzazate.
Ziua 2. OURZAZATE – ERFOUD –
MERZOUGA
Mic dejun. Suntem la “Poarta
Saharei” unde ne cufundam in farmecul unic al acestei zone cu
desert, oaze, plantatii de curmali si asezari maure. Ajungem in
Erfoud, un oras oaza din desertul Sahara, care se intinde la
poalele inaltului Atlas pe drumul celor 1001 de kasbah-uri.
Francezii au fost primii care s-au stabilit aici fiind cu ochii pe
triburile rebele din Valea Tafilaletului. Orasul a prosperat ca
urmare a comertului infloritor al marmurei si curmalelor. Datorita
frumusetii sale acesta a fost loc de filmare pentru multe filme
celebre precum “Mumia”, “Printul Persiei” si “Spectre” cu James
Bond. Ne bucuram de o plimbare palpitanta cu jeep 4x4 pe
dunele fascinante din Merzouga. Optional, puteti sa va
plimbati cu camilele la apus in Desertul Sahara. Transfer la hotel.
Cazare si cina la hotel Palmeras y Dunas 4* sau similar
Merzouga.
Ziua 3. MERZOUGA – IFRANE –
FEZ
Mic dejun. Plecam spre Fez,
continuand calatoria prin partea de mijloc a maiestuosilor Munti
Atlas, comparata in grandoare cu Marele Canion. Apoi, ajungem in
Ifrane - acest remarcabil oras in stil european, numit “Elvetia
Marocului”. Situat la o altitudine de 1.664 metri deasupra
nivelului marii, acest oras a fost construit de francezi in 1930,
in timpul perioadei de administrare ca protectorat. Ifrane a fost
conceput sa fie o „statiune de deal„ un loc racoros in care
familiile coloniale sa-si poata petrece lunile fierbinti de vara.
Ajungem in Fez – inima spirituala a Marocului, fosta capitala
imperiala. Transfer la hotel. Cazare si cina la hotel Atlas
Saiss 4* sau similar Fez.
Ziua 4. FEZ
Mic dejun. Intreaga zi va fi
dedicată descoperirii orasului Fez, cel mai vechi dintre orașele
imperiale care este binecunoscut pentru contribuțiile sale
spirituale și educaționale la cultura marocană . Vizitam Medina,
una dintre cele mai vechi asezari medievale locuite si in prezent
si cea mai mare zona urbana pietonala din lume inclusa in
Patrimoniul UNESCO. Admiram Medersa Bouanani si descoperim
faimoasele souk-uri unde mesterii inca lucreaza in traditia
orientala veche. Timp liber pentru a descoperi in detaliu acest
oras fascinant: spectacolul strazii cu zumzetul continuu si paleta
infinita de culori si mirosuri, marfuri scoase pana in pragul
magazinelor, vanzatori care duc pe cap tavi enorme cu painici
proaspete si care imping carucioarele pline cu fructe sau trag
catari impovarati cu marfa. Puteti opta pentru o vizita la Musee du
Bartha aflat intr-un palat hispano-maur, admirati una dintre cele
200 mederse aflate in Fez, rasfatati-va in Kissaria – piata
de haine traditionale si Souk el-Henna unde se vand cosmetice
naturale si tot felul de leacuri si afrodisiace. Pasiti prin poarta
antica Bab Rcif, de o frumusete arhitecturala distinctiva si design
oriental unic. Intoarcere la hotel. Cazare si cina la hotel Atlas
Saiss 4* sau similar Fez.
Ziua 5. FEZ – VOLUBILIS – MEKNES –
RABAT
Mic dejun. Astazi pornim spre
orasul sfant Moulay Idriss, un loc important pentru marocani care
considera ca cinci pelerinaje aici echivaleaza cu unul la Mecca.
Situat la poalele Muntelui Zerhoun a fost numit dupa parintele
Marocului, care a fost ingropat aici. Descendent al Profetului
Mohamed, Moulay Idriss a fondat prima dinastiaa arabo-musulmana, in
cativa ani si-a inchegat un regat, cucerind mare parte din nordul
Marocului. Vizitam asezarea romana Volubilis, cel mai important sit
arheologic din Maroc, inca impresionant desi a fost jefuit secole
la rand pentru construirea capitalei si a altor orase din zona.
Continuam catre Meknes, a patra si cea mai mica dintre capitalele
imperiale. Descoperim acest important centru economic cu traditie
in industria ceaiului, citricelor, vinului si a maslinelor si
inzestrat cu o numeroase palate si moschei incluse in Patrimoniul
UNESCO. Plecam spre Rabat, capitala moderna a Marocului. Admiram
exteriorul Palatului Regal sau Dar al-Makhzen care este resedinta
principala si oficiala a regelui Marocului Rabat, Mausoleul lui
Mohammed al V-lea si Turnul Hassan. Incheiem ziua cu o vizita la
Kasbah Oudaya, adevărată cetate care datează din secolul al XII-lea
cu influente andaluze: pereții si ușile de culoare albastră
dominantă și ferestrele din fier forjat. Va recomandam sa savurati
un ceai de mentă împreună cu niște dulciuri gustoase de migdale
admirand priveliștea minunată la ocean pe care o oferă la estuarul
Bouregurag. Transfer la hotel. Cazare si cina la hotel Rihab 4* sau
similar Rabat.
Ziua 6. RABAT -
CASABLANCA
Mic dejun. Ne indreptam spre
Casablanca, capitala economica a Marocului ingradita de cel mai
mare port african. Vizitam impreuna cu ghidul local zona
rezidentiala Anfa, cel mai vechi district din Casablanca dar si cel
mai exclusivist si occidentalizat care ne ofera o idee despre
partea mai bogata a orasului si a atractiilor sale de agrement de
lux. Vizitam Palatul Regal – principala resedinta a regelui
Marocului din Casablanca, in cartierul istoric Habous. Ne bucuram
de promenada in Piata Mohamed V denumita astfel in onoarea fostului
rege al Marocului, care gazduieste multe dintre cladirile oficiale
importante ale orasului si putem admira Moscheea Hassan al II-lea -
una dintre cele mai impresionante cladiri religioase din lume.
Transfer la hotel. Cazare si cina la hotel Oum Palace 4* sau
similar Casablanca.
Ziua 7. CASABLANCA -
MARRAKECH
Mic dejun. Intreaga zi o dedicam
vizitei Marrakech-ului, al doilea cel mai vechi oras imperial,
cunoscut drept Perla Sudului. Fondat in 1062 de almoravizi
si cucerit mai tarziu de almohazi care au ridicat aici un kasbah
fortificat, moschei, piete acoperite si au amenajat gradini
luxuriante, transformandu-l in capitala imperiului lor, care se
intindea pana la Libia de astazi. “Orasul rosu” atrage atat prin
obiective cat si prin atmosfera vibranta, autentic marocana si
amestecul fantastic de culori, miresme si sunete. Descoperim Medina
cu strazi si alei incadrate de ziduri inalte; Frumoasele sale
gradini Menara; Moscheea Koutoubia si Palatul Bahia menit sa fie
cel mai mare palat al timpului sau. Exploram souk-urile si
cartierele de artizanat unde gasim o varietate de articole si
faimoasa piata Jemaa el-Fnaa cu divertismentul sau non-stop. Servim
o cina in Palatul Marocan unde avem parte de o varietate de
delicatese locale in timp ce ne bucuram de sunetele ritmice ale
muzicii traditionale si dans din buric. Cazare la hotel Adam Park
5* sau similar Marrakech.
Ziua 8. MARRAKECH -
BUCURESTI
Mic dejun. Eliberarea camerelor
si transfer la aeroportul din Marrakech pentru imbarcare pe zborul
Wizz Air W4 3271 cu destinatia Bucuresti, decolare la ora 10:15
sosire in Bucuresti la ora 17:00.
29 Aprilie – 06 Mai 2025 07 Iunie – 14 Iunie 2025 |
Adult loc in cam. dubla |
Adult loc in cam. single |
Adult a 3-a pers. in cam cu pat suplimentar |
Copil 2-11 ani cu 2 adulti in cam. |
Partaj garantat |
TARIFE STANDARD |
|
|
|
|
120 € |
TARIFE DE LANSARE *VALABILE PANA LA 30.12.2024 |
1.099 € |
1.349 € |
1.079 € |
999 € |
PARTAJ GARANTAT: turistii care
rezerva tipul de camera “partaj garantat” nu vor fi nevoiti sa
achite suplimentul de camera single in cazul in care agentia nu
reuseste sa completeze partajul.
PARTAJ NEGARANTAT:
turistii care rezerva tipul de camera “partaj negarantat” vor fi
nevoiti sa achite suplimentul de camera single in cazul in care
agentia nu reuseste sa completeze partajul. Turistii vor fi
informati in scris cu maxim 3 zile inainte de plecare.
Eventuale neintelegeri intre
solicitantii de partaj, nu sunt imputabile agentiei. Decizia de a
renunta la partaj si a opta pentru camera single, se face in baza
achitarii suplimentului de camera single de catre ambele
persoane.
Documente de
calatorie:
Pentru aceasta excursie este
necesar pasaportul electronic sau pasaportul simplu valabil cel
putin 3 luni de la data terminarii calatoriei.
Nota: Va rugam sa ne
transmiteti cu cel putin o luna inainte de plecare o copie
dupa primele doua pagini din pasaport (electronic in format PDF sau
JPG ) cu detaliile persoanale: nume, data nasterii, numarul de
pasaport, etc. Verificati ca pasaportul sa fie valabil cel
putin inca cel putin 3 luni de la data returului din excursie, cu
minim 2 pagini consecutive libere pentru aplicarea vizei la sosirea
in destinatie
Nota: Taxele de aeroport incluse in tarif sunt cele valabile la data lansarii programului, respectiv luna Noiembrie 2024. In situatia majorarii de catre compania aeriana a acestor taxe pana la data emiterii biletelor de avion (biletele se emit cu 7-14 zile inainte de plecare), agentia isi rezerva dreptul de a modifica pretul excursiei conform cu noile valori ale acestor taxe.
GRUP
MINIM:
Tarifele au fost calculate
pentru un grup minim de 25 platitori. Pentru un grup de
20-24 persoane, pretul se majoreaza cu 40 EURO/ persoana. Pentru un
numar mai mic de 19 participanti, pretul se recalculeaza sau
circuitul se anuleaza. De asemenea, in cazul unui grup mai mic,
agentia isi rezerva dreptul de a schimba compania aeriana sau
hotelurile, cu pastrarea standardelor si cu informarea prealabila a
turistilor inscrisi. Organizatorul isi rezerva dreptul de a anula
acest program daca nu se vor inscrie minim 15 participanti pana cu
30 zile inainte de data de plecare. Locurile confirmate suplimentar
fata de grupul rezervat pot fi la un tarif mai mare (in functie de
disponibilitatile la avion si cazare) si se supun unor reguli
diferite de decomandare.
EXCURSIE
OPTIONALA:
- Intrare la Gradinile Majorelle din
Marrakech: 25 euro/persoana
- Plimbare la apus cu camila: 35
euro/persoana
Nota: Excursiile optionale se organizeaza pentru un numar minim de 20 de persoane. In cazul neintrunirii grupului minim, excursia optionala va fi anulata sau tarifele vor fi recalculate in functie de numarul de participanti.
OFERTA
SPECIALA
Transferuri GRATUITE din
urmatoarele orase:
Orasul |
Locul de imbarcare |
SIBIU |
Agentia Hello Holidays – Calea Dumbravii 19C |
FAGARAS |
Casa de Cultura |
BRASOV |
Benzinaria Mol - Calea Bucureşti |
SINAIA |
Gara |
CAMPINA |
Benzinaria OMV – Nicolae Balcescu 60 |
PLOIESTI |
Gara Ploiesti SUD |
TARGOVISTE |
Hotel Valahia |
RM. VÂLCEA |
Sala Sporturilor |
PITESTI |
Mc Donald’s – Bd. Republicii |
CRAIOVA |
Benzinaria Petrom Gara |
BACAU |
Parcare Hotel Moldova |
FOCSANI |
Catedrala Sfanta Parascheva |
RM. SARAT |
Magazin Profi (Mihail Kogalniceanu |
BUZAU |
Mc Donald’s – Bulevardul Unirii |
GALATI |
Casa de cultura |
BRAILA |
Mc Donald’s – Calea Calarasilor |
TULCEA |
Parcare Complex Pelican |
CONSTANTA |
Gara CFR |
MEDGIDIA |
Restaurant Balada |
SLATINA |
Benzinaria Rompetrol – Strada Draganesti 2 |
Oferta este valabila pentru inscrieri in intervalul 01.09.2023 – 31.01.2025 pe programele Hello Premium Tours pentru minim 2 persoane.
CONDITII SPECIFICE - TRANSFERURI DE GRUP*
- Transferul se poate efectua cu autoturism, microbuz, minibus,
autocar sau prin operatori de linie;
- Preluare turistilor se va efectua de la domiciliu (conform
orasului selectat in rezervare), orele de imbarcare urmand a fi
transmise turisilor odata cu informarea de plecare a circuitului.
La returul din circuit, pot exista timpi de asteptare intre
debarcare si preluarea de catre partenerul care efectueaza
transferul.
- Ora de imbarcare si numarul de telefon ale soferului si/sau de
dispecerat se vor comunica cu 3 zile (prin exceptie 24 de ore)
inaintea datei plecarii. - Calatorul va tine legatura cu
transportatorul pentru a se informa privind situatia concreta din
ziua plecarii. Pentru transferul de retur, detaliile sunt oferite
de ghidul insotitor, inainte de intoarcerea din circuit.
- Solicitarile de transfer se fac cu min. 14 zile inainte de data
plecarii. Pentru transferurile achizitionate cu mai putin de 14
zile sau solicitate la fata locului - direct de la reprezentantii
Hello Holidays (ghizi, insotitori, soferi etc.) - se achita un
supliment de 5 euro/pers/sens iar confirmarea se va face in functie
de disponibilitate.
- Toate rezervarile trebuie insotite in mod obligatoriu de adresa
de preluare si numarul de telefon al pasagerilor, disponibil la
momentul plecarii, cu roaming activat obligatoriu. In cazul in care
rezervarea este efectuata de catre o agentie partenera, aceasta are
obligatia de a transmite adresa de preluare si numarul de telefon
al turistilor inscrisi, catre Hello Holidays.
- Numarul de contact al turistilor este foarte important pentru ca,
mai ales in cazul transferurilor - cand pot aparea diferite
modificari, intarzieri s.a., acestia vor fi contactati de catre
sofer/dispecerat. Agentia Hello Holidays nu este raspunzatoare de
imposibilitatea contactarii pasagerilor din cauza netransmiterii
informatiilor obligatorii solicitate sau transmiterea incorecta a
acestora si nu va restitui contravaloarea transferului sau a
pachetului de servicii.
CONDITII SPECIFICE - TRANSFERURI PREMIUM**
- Transferurile Premium se confirma la cerere, in limita
disponibilitatii, cu pana la 7 zile inainite de plecare, se
efectueaza cu microbuz/autoturism si se organizeaza pentru min. 2
persoane, max. 7 persoane/masina.
- Preluarea si debarcarea se fac de la si la adresa indicata de
catre turisti, fara a exista timpi suplimentari de asteptare
(exceptie fac cazurile de forta majora) si implica un singur mijloc
de transport.
- Debarcarea la punctul de plecare a grupului din Bucuresti se face
cu max. 30-45 minute inainte de ora de intalnire stabilita conform
informarii primite de la agentie.
- La retur timpul de preluare din punctul de debarcare este de max.
30-45 minute.
CONDITII GENERALE TRANSPORT RUTIER
- Turistii au obligatia de a mentine curatenia in mijlocul de
transport pe tot parcursul transferului. In mijlocul de transport
nu este permis fumatul, consumul de bauturi alcoolice si produse
alimentare. Ne rezervam dreptul de a debarca pasagerii in stare de
ebrietate si pasagerii care afecteaza ordinea si siguranta
celorlalti pasageri sau a conducatorilor auto, ori incalca
prezentele conditii, fara rambursarea costurilor de transport.
- Transferurile din provincie se asigura in conformitate cu
reglementarile legale in vigoare cu privire la transportul de
persoane si cu respectarea timpilor de condus ai soferilor. Din
acest considerent, soferii vor face pauzele de odihna impuse de
lege in vederea asigurarii unui transport in conditii de
siguranta
- Turistii se obliga sa achite catre societatea de transport
contravaloarea oricaror distrugeri aduse mijloacelor de
transport.
- Transportul animalelor se supune unui regim special. Turistii
apartinatori au obligatia de a solicita aprobarea
agentiei.
- Bagaje admise pentru fiecare pasager ocupant de loc: la cala 1
piesa de bagaj de max. 23 kg/pasager; in autocar se accepta max. 1
rucsac (geanta mica de mana - piesele mai mari vor fi depozitate la
cala). In cazul nerespectarii regulilor, personalul de la bord are
dreptul de a incasa o taxa suplimentara in valoare de 30 € per
bagaj sau de a debarca pasagerii.
- Cazul fortuit si forta majora exonereaza societatea de transport
de orice raspundere.
TRANSFERURI CONTRA COST DIN TARA
Orasul |
Pret/ pers./ Sens* |
Pret/ pers./ sens/ Premium** |
GALATI |
35 € |
160 € |
BRAILA |
35 € |
140 € |
BUZAU |
30 € |
80 € |
CRAIOVA |
40 € |
150 € |
SLATINA |
35 € |
120 € |
PITESTI |
30 € |
90 € |
BRASOV |
35 € |
120 € |
SINAIA |
30 € |
100 € |
CAMPINA |
30 € |
80 € |
PLOIESTI |
25 € |
70 € |
CONSTANTA |
40 € |
140 € |
MEDGIDIA |
40 € |
130 € |
CONDITII GENERALE de CALATORIE
DOCUMENTE DE CALATORIE: (in functie de programul ales) CARTE DE IDENTITATE sau PASAPORT (nu prezinta urme de deterioare a elementelor de siguranta si sunt valabile minim 6 luni de la data terminarii calatoriei). Pentru a consulta lista statelor pentru care nu este necesara viza de intrare accesati site-ul Politiei de Frontiera www.politiadefrontiera.ro sau al Ministerului de Externe www.mae.ro/travel-conditions
- Pentru ca unui minor sa i se permita calatoria in afara tarii,
este necesar sa fie insotit de cel putin un adult care sa aiba
asupra sa acordul scris al ambilor parinti ai minorului, legalizat
la notariat, si cazier judiciar, pe care sa-l prezinte in punctul
de frontiera. Daca adultul care insoteste minorul este unul din
parinti, acesta va avea nevoie doar de acordul scris al celuilalt
parinte al minorului, legalizat la notariat. Informatii
suplimentare pe www.politiadefrontiera.ro
- Persoanele care calatoresc cu copii sub 18 ani trebuie sa detina
pe langa pasaportul acestora si o copie a certificatului de nastere
al copiilor (este posibil ca autoritatile de la frontiera sa o
solicite). Agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de
la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu
sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu.
CONDITII DE INSCRIERE:
Inscrierile incep din momentul lansarii programului, cu plata unui
avans min. de 30% din tarif si se incheie la epuizarea
locurilor
- diferenta de pâna la 50% din valoarea totala a pachetului de
servicii se achita cu 60 de zile inainte de data plecarii
- diferenta de pâna la 100% din valoarea totala a pachetului de
servicii se achita cu 30 de zile inainte de data plecarii
- turistul va incheia cu agentia « Contractul de prestari servicii
turistice », la care prezentul program este parte
- in momentul semnarii « Contractului de prestari servicii
turistice », turistul isi asuma plata diferentei stipulata in
program in cazul neintrunirii grupului minim de turisti
OBSERVATII
pentru MIJLOACE DE TRANSPORT:
- Corectitudinea numelor si a datelor personale ale calatorilor,
intra in responsabilitatea agentiei intermediare/ a agentului care
a efectuat inscriere
- In functie de modificarile impuse de compania aeriana, agentia
poate percepe un supliment pentru biletul de avion (se confirma in
momentul emiterii biletului).
- Biletele de avion sunt nerambursabile si nu permit
modificari dupa emiterea lor.
- Compania/companiile aeriene care opereaza zborurile (regulat sau
charter) din pachetul de servicii pot aduce diferite modificari
zborurilor contractate, in functie de conditiile obiective din
perioada de operare, pana la momentul plecarii pentru
zborul/zborurile de dus sau dupa momentul plecarii pentru
zborul/zborurile de intors. Agentia organizatoare va informa
pasagerii directi, respectiv agentiile revanzatoare asupra
eventualelor modificari survenite independent de vointa sa si nu va
fi raspunzatoare de eventualele inconveniente aparute.
Agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea taxelor de
aeroport, in cazul in care valoarea acestora este schimbata de
compania aeriana
- Alocarea locurilor in avion se face de catre ghiseul de check-in
din aeroport in functie de ordinea sosirii pasagerilor. Recomandam
efectuarea check-in-ului on-line inainte de prezentarea in
aeroport;
- Prezentarea la aeroport se va face cu doua ore inaintea zborului;
agentia nu raspunde in cazul refuzului imbarcarii turistilor ca
urmare a intârzierii acestora
- Dupa aterizarea pe aeroportul de destinatie, pasagerii se vor
prezenta mai intai la ghiseul Control pasapoarte, dupa care isi vor
recupera bagajele din locul special amenajat. Daca atunci cand
ajungeti la destinatie observati ca aveti probleme in gasirea
bagajului depus la biroul de check-in la imbarcare, va rugam nu
parasiti aeroportul, ci depuneti o sesizare la biroul de reclamatii
existent la terminal, pe baza cuponului de bagaj primit odata cu
cartea de imbarcare;
- Asezarea in microbuz/ autocar, de la destinatie se face de catre
conducatorul de grup pe baza listei cu ordinea inscrierii la
circuit, incepand cu randul doi de scaune. Pentru siguranta
pasagerilor pe perioada excursiei, primul rand de scaune este
rezervat insotitorului de grup si ghidului local.
NOTA: Femeile care sunt insarcinate in peste 6 luni, au nevoie de
un certificat medical cu acordul medicului de a calatori cu
avionul. Compania de zbor si echipajul de bord isi rezerva insa
dreptul de a decide daca permit sau nu imbarcarea persoanelor cu
sarcina avansata (ultimele 2-3 luni).
OBSERVATII pentru CAZARE & PROGRAMUL EXCURSIEI
- Clasificarea pe stele a unitatilor de cazare este cea atribuita
de oficialitatile din tarile vizitate, ca atare facilitatile
camerelor sunt conforme cu standardele locale;
- Hotelurile nominalizate in program pot suferi modificari pana la
data plecarii, in functie de conditiile specifice care pot aparea
intre momentul publicarii programului si data plecarii. Daca aceste
schimbari sunt impuse de furnizorul local, intotdeauna se vor oferi
hoteluri similare ca locatie/confort.
- Majoritatea hotelurilor nu detin camere triple. In unele hoteluri
se pot confirma la cerere camere duble cu pat suplimentar, in
functie de disponibilitate. Patul suplimentar poate fi un pat
pliant, un fotoliu pat, o canapea extensibila, etc.
- Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile
acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se
rezolva de catre turist direct la receptie, asistat de
reprezentantul agentiei. Pentru anumite facilitati din hotel sau
din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare
(minibar/frigider, seif, etc.); in momentul sosirii la hotel
solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra
lor. Uneori hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar
sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste
sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor
hotelului;
- Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul
din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si
incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale),
iar doamnele in tinuta decenta.
- Pe destinatiile externe, mesele festive oferite cu ocazia unor
evenimente sau sarbatori (Paste, Craciun, Revelion) sunt diferite
fata de cele traditionale romanesti, atat ca meniu, cat si ca
durata si divertisment.
- In situatia in care turistul are cerinte speciale, cum ar fi:
camere alaturate sau cu o anumita localizare, meniu special,
acestea vor fi cu titlul de solicitare catre prestatori dar nu vor
fi considerate confirmate decat in masura posibilitatilor de la
fata locului.
- Insotitorul de grup poate efectua modificari programului
(schimbari de ore, modificarea ordinii desfasurarii acestuia), fara
a afecta insa structura serviciilor efectuandu-l astfel in
totalitate. De asemenea, va oferi asistenta in situatii de urgenta,
va traduce prezentarea ghizilor locali, va oferi informatii
referitoare la excursiile optionale si la itinerar cu observatia ca
nu are calificarea si atestarea legala de ghid de turism.
- Conform legilor internationale, doar ghizii locali au dreptul sa
ofere explicatii in interiorul muzeelor, monumentelor etc.; altfel,
insotitorul de grup vor oferi explicatii turistilor doar in afara
obiectivelor turistice; ghizii locali pot fi angajati contra cost
doar cu acordul turistilor interesati de ghidajul acestora.
IMPORTANT
- Recomandam incheierea asigurarii Travel (storno + medicala)
pentru a va proteja atat inainte de plecare, in cazul anularii
calatoriei, cat si dupa plecare in cazul unei situatii
neprevazute!
- In derularea excursiei pot aparea situatii de forta majora precum
intârzieri in traficul aerian, blocarea aeroporturilor din ratiuni
de securitate, schimbari de aeroporturi din ratiuni politice,
greve, conditii meteo nefavorabile etc.; in aceste cazuri agentia
se obliga sa depuna eforturi pentru depasirea situatiilor ivite;
totodata, agentia nu poate fi facuta raspunzatoare pentru
suportarea unor cheltuieli suplimentare aferente
- Preturile agreate la incheierea contractului pot sa creasca sau
sa scada in functie de anumiti factori obiectivi. Cresterile de
pret sunt influentate de cresteri ale cursului de schimb, cresteri
ale pretului petrolului, cresterea taxelor de survol, etc. In cazul
unei cresteri de pret mai mare de 8%, clientul poate rezilia
contractul fara a plati penalizari de retragere. Scaderile de pret
pot fi datorate unor promotii facute de partenerii externi sau de
catre agentia organizatoare.
- Agentia poate aloca un numar de locuri cu reducere in cazul
anunturilor promotiilor tip early booking sau a ofertelor speciale,
pentru o perioada limitata de valabilitate; daca acestea se
epuizeaza inainte de expirarea perioadei anuntate, agentia va opri
promotia fara un anunt prealabil
- Bacsisurile pentru prestatorii locali (tips) reprezinta o
practica internationala.
- Agentia nu este raspunzatoare pentru pierderea sau furtul
bagajelor, a actelor sa a obiectelor personale; in cazul in care
aceste situatii nedorite apar, turistul are obligatia de a depune
personal plangere la organele competente.
- Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de
invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii
si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii
speciale ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost
semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Ai calatorit cu noi? Lasa-ne un review!
CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra