Tunis - Cartagina – Sidi bou Said – Kairouan- Tozeur – Chebika – Tamerza- Douz - Chott el Djerid Matmata – Sfax – El Jem – Monastir – Sousse – Hammamet – Dougga - Thuburbo Majus
Program detaliat
Ziua 1. BUCURESTI –
TUNIS
Grupul 07
Martie: Intalnire cu insotitorul de grup la aeroportul
Henri Coanda (Otopeni) la ora 12:30 pentru imbarcare pe zborul
Companiei Lufthansa cu destinatia Tunis, via Frankfurt. Decolare la
ora 14:30 cu zborul LH1419 si aterizare in Frankfurt la 16:15. Timp
liber in escala. Decolare spre Tunis cu zborul LH1326 la 21:50.
Sosire in Tunis la ora 00:10 (08 Martie).
Grupul 15
Aprilie: Intalnire cu insotitorul de grup la
aeroportul Henri Coanda (Otopeni) la ora 16:30 pentru imbarcare pe
zborul Companiei Lufthansa cu destinatia Tunis, via Frankfurt.
Decolare la ora 18:35 cu zborul LH1421 si aterizare in Frankfurt la
20:10. Scurt escala si decolare spre Tunis cu zborul LH1326 la
21:50. Sosire in Tunis la ora 23:10.
Transfer la hotel. Fondat in anul
698 de catre arabi, orasul Tunis a inflorit de-a lungul secolelor,
devenind un centru comercial glorios, in special in perioada
romana. Medina, centrul orasului vechi, reflecta si astazi
stralucirea de odinioara a cetatii si a devenit sit UNESCO in anul
1979. Este constituit din aproximativ 700 de monumente – palate,
moschei, mausolee si madrase datand din perioadele califatelor
Almohad si Hafsid. Cazare la hotel Ramada Plaza 5* sau
similar.
ZIUA 2. TUNIS – CARTAGINA – SIDI BOU
SAID – KAIROUAN
Mic dejun. Incepem ziua cu vizita
la Muzeul Bardo, bijuterie a patrimoniului national al Tunisiei.
Fosta resedinta a dinastiei Bey, cladirea a fost transformata in
muzeu in anul 1888 si adaposteste mii de obiecte arheologice datand
din perioadele punice, elene, romane si islamice, dar vom intalni
si artefacte din epoca preistorica si protoistorica. Vom servi
pranzul, dupa care ne indreptam spre Kairouan, iar pe drum vom
vizita Cartagina si Sidi Bou Said. Orasul Cartagina a fost
intemeiat de catre negustorii fenicieni, sub conducerea reginei
Dodo. Cartagina este localizat in partea estica a lacului Tunis si
a fost un oras prosper pana la distrugerea sa, in anul 146 I.Hr.,
in timpul celui de-al Treilea Razboi Punic. Romanii au refondat
Cartagina, devenind mai apoi unul dintre cele mai importante trei
orase ale imperiului Roman. Si-a pastrat stralucirea pana la
cucerirea de catre arabi, cand a fost distrus a doua oara. Vom
admira Baile lui Antonius, cele mai mari bai termale romane din
afara Italiei, Acropolium – fosta catedrala catolica, si portul
punic – port functional in perioada antica. Continuam spre Sidi Bou
Said, sat pitoresc faimos pentru usile si ferestrele pictate in alb
si albastru, in contrast cu zidurile de un alb pur. Sidi Bou Said
domina Golful Tunis, iar in secolul 18 oamenii instariti isi
construiau casele de vacanta aici. In prezent, Sidi Bou Said este
impanzit de cafenele intime, magazine cu suveniruri traditionale si
hoteluri cochete. Continuam spre Kairouan. Cina (bauturile nu sunt
incluse) si cazare la
hotel La Kasbah 5* sau
similar.
ZIUA 3. KAIROUAN –
TOZEUR
Mic dejun. Astazi, vom vizita
orasul sfant Kairouan, intemeiat in anul 670, fiind cel mai vechi
asezamant Islamic. Orasul a avut perioada de inflorire in secolul
9, sub dinastia Aghlabid, iar in prezent continua sa fie un reper
pentru cei care doresc sa descopere istoria islamului in Tunisia,
aflandu-se in patrimoniul UNESCO. Vom vizita Marea Moschee – cea
mai veche moschee din nordul Africii, cu unul dintre cele mai vechi
minarete din lume, Bazinele Aghlabide si Moscheea Frizerului, locul
de veci al unuia dintre companionii profetului Mohamed, Abu Zama
al-Belaoui. Acest asezamant se numeste Moscheea Frizerului
deoarece se crede ca Abu Zama al-Belaoui purta cu el mereu trei
fire de par apartinand profetului Mohamed, iar o alta teorie spune
ca aceasta ar fi fost profesia prietenului profetului. Vom servi
pranzul, dupa care continuam spre Tozeur, cunoscut ca “Poarta
catre Desert”, fiind punctul de plecare catre desertul Sahara.
Tozeur se afla in zona de stepa a Tunisiei si beneficiaza de
peisaje colorate, cu palmieri. In trecut, orasul era o oaza pentru
caravanele ce parcurgeau ruta Biskra (Algeria) – Qabis (Tunisia).
Cina (bauturile nu sunt
incluse) si cazare la
hotel Ras El Ain 4* sau similar.
ZIUA 4. TOZEUR – CHEBIKA – TAMERZA –
CHOTT EL JERID – DOUZ
Mic dejun. Ne aventuram cu o
excursie cu jeepuri 4X4 la Canioanele din Chebika si la Cascadele
Tamerza. Chebika este o oaza muntoasa, in desertul Sahara. In
trecut a fost avanpost roman denumit Ad Speculum, deservind
mai apoi ca refugiu pentru triburile berbere. Datorita expunerii
constante la soare, mai este cunoscut ca si ”Castelul
Soarelui”. Desertul Sahara se intinde pe 11 tari, una dintre
ele fiind Tunisia. Vom trai experinta unica a desertelor africane,
admirand peisaje unde s-au filmat scene din Star Wars, iar mai apoi
ne vom relaxa la Cascada Tamerza. Ne vom intoarce la hotelul din
Tozeur pentru pranz, iar mai apoi vom pleca spre Lacul Chott El
Jerid, cel mai mare lac sarat din desertul Sahara, cu o suprafata
de 7000 km2. Din cauza climatului extrem, cu precipitatii de doar
100 mm pe an si cu temperaturi de pana la 50 de grade Celsius, apa
din lac se evapora, aparand renumitul efect de fata morgana
– fenomen optic format datorita devierii razelor de lumina la
trecerea printr-un mediu neomogen, in special straturi de aer
aflate la temperaturi diferite. Vom continua spre Douz, un alt
oras-poarta catre desertul Sahara si fost popas pentru caravanele
ce strabateau neprietenosul desert. Cina (bauturile nu sunt
incluse) si cazare la
hotel Sahara Douz 4* sau similar.
ZIUA 5. DOUZ – MATMATA –
SFAX
Mic dejun. Vom porni spre
Matmata, un alt loc spectaculos unde s-au filmat scene din Star
Wars. Asezarea este renumita pentru casele subterane, tip pestera,
numite “case troglodite”. In prezent, exista in jur de 1200
de astfel de case, “scobite” in munti, cu pasaje subterane ce
formeaza adevarate retele de tuneluri. Vom admira peisajele lunare
unice din Matmata si vom servi pranzul, dupa care vom porni spre
Sfax, al doilea cel mai mare oras tunisian si important port
comercial la Marea Mediterana. Cunoscut drept “capitala uleiului
de masline“ din Tunisia, Sfax ne va arata partea autentica a
tarii. Vom avea ocazia sa exploram medina, cu alei intortocheate si
magazine traditionale, Marea Moschee, dar si Kasbah (citadela).
Cina (bauturile nu sunt
incluse) si cazare la
hotel Les Oliviers Palace 5* sau similar.
ZIUA 6. SFAX – EL JEM – MONASTIR –
SOUSSE – HAMMAMET
Mic dejun. Astazi vom porni spre
destinatia noastra de plaja si relaxare, Hammamet. Pe drum, vom
opri in oraselul El Jem, pentru a vizita Amfiteatrul El Jem –
marturie a arhitecturii si maiestriei Imperiului Roman. Inregistrat
in Patrimoniul UNESCO, amfiteatrul purta numele de Thydrus pe
vremea romanilor si este cel mai mare amfiteatru din nordul
Africii, cu o capacitate de aproximativ 35 000 spectatori. A fost
construit in secolul 3, din blocuri intregi de piatra, fara
fundatie, in forma ovala. Continuam spre Monastir pentru a vizita
Mausoleul Bourgiba, un memento al sistemului politic tunisian.
Habib Bourguiba a fost primul presedinte al Tunisiei si, desi nu a
fost niciodata ales de popor prin alegeri libere, este considerat
parintele Tunisiei moderne. Continuam spre Sousse, unde vom servi
pranzul. Vom vizita apoi Muzeul Arheologic Sousse, a doua cea mai
mare colectie de mozaicuri din lume dupa Muzeul Bardo din capitala
tunisiana. Continuam spre Hammamet, destinatia de plaja unde ne vom
relaxa doua zile. Cina (bauturile nu sunt
incluse) si cazare
la hotel Le Sultan 4* sau similar.
Ziua 7. HAMMAMET –
Relax escape!
Mic dejun. Ne vom petrece doua
zile la malul Marii Mediterane, in statiune Hammamet. Va puteti
relaxa pe plajele aurii, puteti face snorkeling sau sporturi
nautice precum caiac sau paddleboard, ori puteti explora medina
(orasul vechi) din Hammamet – un labirint format din alei inguste,
pereti decorati cu mozaicuri colorate specifice arhitecturii arabe
si magazine traditionale. De asemenea, puteti vizita fortareata
Kasbah, ce domina medina si marea. Cunoscuta si sub numele de
Fortareata Hammamet, fortificatia dateaza din secolul 9, iar
inauntru veti descoperi un muzeu ce spune povestea ocuparii
spaniole si a piratilor. Cina (bauturile nu sunt
incluse) si cazare
la hotel Le Sultan 4* sau similar.
Ziua 8. HAMMAMET – DOUGGA & THUBURBO
MAJUS
Mic dejun. Timp liber sau
optional, Excursie de o zi Dougga, Thuburbo Majus si pranz.
Plecam catre Thuburbo Majus, oras intemeiat cu mult timp inainte ca
Africa de Nord sa devina parte a Imperiului Roman. Capitoliul sau
cu fatada realizata din sase coloane corintice elegante este cel
mai important templu din orasele romane. Facem o oprire la Zaghouan
unde admiram aceasta arhitectura uimitoare a antichitatii care
transporta apa proaspata vitala de la Zaghouan la Cartagina.
Continuam catre situl arheologic roman Dougga, fosta asezare
berbera punica si romana inclusa in Patrimoniul Mondial UNESCO ca
fiind “cel mai bine conservat oras mic din Africa de Nord.” Ne
relaxam si servim un pranz delicious la Hotel Thugga. Exploram
templele si teatrele grandioase, piete intr-o stare remarcabila
situate pe un versant de munte, cu o vedere panoramica asupra
campurilor de grau. Intoarcere la hotel. Cina (bauturile nu sunt
incluse) si cazare la
hotel Le Sultan 4* sau similar.
Ziua 9. HAMMAMET – TUNIS –
BUCURESTI
Mic dejun. Transfer la aeroportul
din Tunis pentru imbarcare pe zborul Lufthansa LH1323 cu destinatia
Frankfurt. Decolare la ora 12:50 si aterizare in Frankfurt la ora
15:30. Timp liber in escala. La ora 20:30 imbarcare pe zborul
LH1422 cu destinatia Bucuresti. Aterizare la Bucuresti la ora
23:50.
07 – 15 Martie 2025 |
Adult loc in cam. dubla |
Adult loc in cam. single |
Adult a 3-a pers. in cam cu pat suplimentar |
Copil 2-11 ani cu 2 adulti in cam. dubla |
Partaj garantat |
TARIFE STANDARD |
|
|
|
|
|
TARIFE DE LANSARE *VALABIL PANA LA 30.11.2024 |
1.099 € |
1.299 € |
1.049 € |
899 € |
80 € |
PASTE: 15 – 23 Aprilie 2025 |
Adult loc in cam. dubla |
Adult loc in cam. single |
Adult a 3-a pers. in cam cu pat suplimentar |
Copil 2-11 ani cu 2 adulti in cam. dubla |
Partaj garantat |
TARIFE STANDARD |
|
|
|
|
|
TARIFE DE LANSARE *VALABIL PANA LA 30.11.2024 |
1.299 € |
1.499 € |
1.249 € |
1.099 € |
80 € |
Documente de
calatorie
Pentru aceasta excursie este
necesar pasaportul electronic sau pasaportul simplu valabil cel
putin 6 luni de la data terminarii calatoriei.
Nu se accepta pasaportul
temporar.
Nota: Va rugam sa ne transmiteti cu cel putin o luna inainte de plecare o copie dupa primele doua pagini din pasaport (electronic in format PDF sau JPG ) cu detaliile persoanale: nume, data nasterii, numarul de pasaport, etc. Verificati ca pasaportul sa fie valabil cel putin inca 6 luni de la data returului din excursie, cu minim 2 pagini consecutive libere pentru aplicarea vizei la sosirea in destinatie
EXCURSIE
OPTIONALA:
- Excursie de o zi la Dougga, Thuburbo Majus si pranz:
85 eur/persoana
Include: autocar, siturile arheologice Dougga si Thuburbo Majus,
pranz, ghid local si insotitor de grup
Nota: Excursiile optionale se organizeaza pentru un numar minim de 20 de persoane. In cazul neintrunirii grupului minim, excursia optionala va fi anulata sau tarifele vor fi recalculate in functie de numarul de participanti
GRUP
MINIM:
Tarifele au fost calculate
pentru un grup minim de 25 platitori. Pentru un grup de
20-24 persoane, pretul se majoreaza cu 50 EURO/ persoana. Pentru un numar mai mic de 19
participanti, pretul se recalculeaza sau circuitul se anuleaza. De
asemenea, in cazul unui grup mai mic, agentia isi rezerva dreptul
de a schimba compania aeriana sau hotelurile, cu pastrarea
standardelor si cu informarea prealabila a turistilor inscrisi.
Organizatorul isi rezerva dreptul de a anula acest program daca nu
se vor inscrie minim 15 participanti pana cu 30 zile inainte de
data de plecare. Locurile confirmate suplimentar fata de grupul
rezervat pot fi la un tarif mai mare (in functie de
disponibilitatile la avion si cazare) si se supun unor reguli
diferite de decomandare.
PARTAJ GARANTAT: turistii care
rezerva tipul de camera “partaj garantat” nu vor fi nevoiti sa
achite suplimentul de camera single in cazul in care agentia nu
reuseste sa completeze partajul.
PARTAJ NEGARANTAT:
turistii care rezerva tipul de camera “partaj negarantat” vor fi
nevoiti sa achite suplimentul de camera single in cazul in care
agentia nu reuseste sa completeze partajul. Turistii vor fi
informati in scris cu maxim 3 zile inainte de plecare.
Eventuale neintelegeri intre
solicitantii de partaj, nu sunt imputabile agentiei. Decizia de a
renunta la partaj si a opta pentru camera single, se face in baza
achitarii suplimentului de camera single de catre ambele
persoa
Nota: Taxele de aeroport incluse in tarif sunt cele valabile la data lansarii programului, respectiv luna August 2024. In situatia majorarii de catre compania aeriana a acestor taxe pana la data emiterii biletelor de avion (biletele se emit cu 7-14 zile inainte de plecare), agentia isi rezerva dreptul de a modifica pretul excursiei conform cu noile valori ale acestor taxe.
OFERTA
SPECIALA
Transferuri GRATUITE din
urmatoarele orase:
Orasul |
Locul de imbarcare |
SIBIU |
Agentia Hello Holidays – Calea Dumbravii 19C |
FAGARAS |
Casa de Cultura |
BRASOV |
Benzinaria Mol - Calea Bucureşti |
SINAIA |
Gara |
CAMPINA |
Benzinaria OMV – Nicolae Balcescu 60 |
PLOIESTI |
Gara Ploiesti SUD |
TARGOVISTE |
Hotel Valahia |
RM. VÂLCEA |
Sala Sporturilor |
PITESTI |
Mc Donald’s – Bd. Republicii |
CRAIOVA |
Benzinaria Petrom Gara |
BACAU |
Parcare Hotel Moldova |
FOCSANI |
Catedrala Sfanta Parascheva |
RM. SARAT |
Magazin Profi (Mihail Kogalniceanu |
BUZAU |
Mc Donald’s – Bulevardul Unirii |
GALATI |
Casa de cultura |
BRAILA |
Mc Donald’s – Calea Calarasilor |
TULCEA |
Parcare Complex Pelican |
CONSTANTA |
Gara CFR |
MEDGIDIA |
Restaurant Balada |
SLATINA |
Benzinaria Rompetrol – Strada Draganesti 2 |
Oferta este valabila pentru inscrieri in intervalul 01.09.2023 – 31.01.2025 pe programele Hello Premium Tours pentru minim 2 persoane.
CONDITII SPECIFICE - TRANSFERURI DE GRUP*
- Transferul se poate efectua cu autoturism, microbuz, minibus,
autocar sau prin operatori de linie;
- Preluare turistilor se va efectua de la domiciliu (conform
orasului selectat in rezervare), orele de imbarcare urmand a fi
transmise turisilor odata cu informarea de plecare a circuitului.
La returul din circuit, pot exista timpi de asteptare intre
debarcare si preluarea de catre partenerul care efectueaza
transferul.
- Ora de imbarcare si numarul de telefon ale soferului si/sau de
dispecerat se vor comunica cu 3 zile (prin exceptie 24 de ore)
inaintea datei plecarii. - Calatorul va tine legatura cu
transportatorul pentru a se informa privind situatia concreta din
ziua plecarii. Pentru transferul de retur, detaliile sunt oferite
de ghidul insotitor, inainte de intoarcerea din circuit.
- Solicitarile de transfer se fac cu min. 14 zile inainte de data
plecarii. Pentru transferurile achizitionate cu mai putin de 14
zile sau solicitate la fata locului - direct de la reprezentantii
Hello Holidays (ghizi, insotitori, soferi etc.) - se achita un
supliment de 5 euro/pers/sens iar confirmarea se va face in functie
de disponibilitate.
- Toate rezervarile trebuie insotite in mod obligatoriu de adresa
de preluare si numarul de telefon al pasagerilor, disponibil la
momentul plecarii, cu roaming activat obligatoriu. In cazul in care
rezervarea este efectuata de catre o agentie partenera, aceasta are
obligatia de a transmite adresa de preluare si numarul de telefon
al turistilor inscrisi, catre Hello Holidays.
- Numarul de contact al turistilor este foarte important pentru ca,
mai ales in cazul transferurilor - cand pot aparea diferite
modificari, intarzieri s.a., acestia vor fi contactati de catre
sofer/dispecerat. Agentia Hello Holidays nu este raspunzatoare de
imposibilitatea contactarii pasagerilor din cauza netransmiterii
informatiilor obligatorii solicitate sau transmiterea incorecta a
acestora si nu va restitui contravaloarea transferului sau a
pachetului de servicii.
CONDITII SPECIFICE - TRANSFERURI PREMIUM**
- Transferurile Premium se confirma la cerere, in limita
disponibilitatii, cu pana la 7 zile inainite de plecare, se
efectueaza cu microbuz/autoturism si se organizeaza pentru min. 2
persoane, max. 7 persoane/masina.
- Preluarea si debarcarea se fac de la si la adresa indicata de
catre turisti, fara a exista timpi suplimentari de asteptare
(exceptie fac cazurile de forta majora) si implica un singur mijloc
de transport.
- Debarcarea la punctul de plecare a grupului din Bucuresti se face
cu max. 30-45 minute inainte de ora de intalnire stabilita conform
informarii primite de la agentie.
- La retur timpul de preluare din punctul de debarcare este de max.
30-45 minute.
CONDITII GENERALE TRANSPORT RUTIER
- Turistii au obligatia de a mentine curatenia in mijlocul de
transport pe tot parcursul transferului. In mijlocul de transport
nu este permis fumatul, consumul de bauturi alcoolice si produse
alimentare. Ne rezervam dreptul de a debarca pasagerii in stare de
ebrietate si pasagerii care afecteaza ordinea si siguranta
celorlalti pasageri sau a conducatorilor auto, ori incalca
prezentele conditii, fara rambursarea costurilor de transport.
- Transferurile din provincie se asigura in conformitate cu
reglementarile legale in vigoare cu privire la transportul de
persoane si cu respectarea timpilor de condus ai soferilor. Din
acest considerent, soferii vor face pauzele de odihna impuse de
lege in vederea asigurarii unui transport in conditii de
siguranta
- Turistii se obliga sa achite catre societatea de transport
contravaloarea oricaror distrugeri aduse mijloacelor de
transport.
- Transportul animalelor se supune unui regim special. Turistii
apartinatori au obligatia de a solicita aprobarea
agentiei.
- Bagaje admise pentru fiecare pasager ocupant de loc: la cala 1
piesa de bagaj de max. 23 kg/pasager; in autocar se accepta max. 1
rucsac (geanta mica de mana - piesele mai mari vor fi depozitate la
cala). In cazul nerespectarii regulilor, personalul de la bord are
dreptul de a incasa o taxa suplimentara in valoare de 30 € per
bagaj sau de a debarca pasagerii.
- Cazul fortuit si forta majora exonereaza societatea de transport
de orice raspundere.
TRANSFERURI CONTRA COST DIN TARA
Orasul |
Pret/ pers./ Sens* |
Pret/ pers./ sens/ Premium** |
GALATI |
35 € |
160 € |
BRAILA |
35 € |
140 € |
BUZAU |
30 € |
80 € |
CRAIOVA |
40 € |
150 € |
SLATINA |
35 € |
120 € |
PITESTI |
30 € |
90 € |
BRASOV |
35 € |
120 € |
SINAIA |
30 € |
100 € |
CAMPINA |
30 € |
80 € |
PLOIESTI |
25 € |
70 € |
CONSTANTA |
40 € |
140 € |
MEDGIDIA |
40 € |
130 € |
CONDITII GENERALE de CALATORIE
DOCUMENTE DE CALATORIE: (in functie de programul ales) CARTE DE IDENTITATE sau PASAPORT (nu prezinta urme de deterioare a elementelor de siguranta si sunt valabile minim 6 luni de la data terminarii calatoriei). Pentru a consulta lista statelor pentru care nu este necesara viza de intrare accesati site-ul Politiei de Frontiera www.politiadefrontiera.ro sau al Ministerului de Externe www.mae.ro/travel-conditions
- Pentru ca unui minor sa i se permita calatoria in afara tarii,
este necesar sa fie insotit de cel putin un adult care sa aiba
asupra sa acordul scris al ambilor parinti ai minorului, legalizat
la notariat, si cazier judiciar, pe care sa-l prezinte in punctul
de frontiera. Daca adultul care insoteste minorul este unul din
parinti, acesta va avea nevoie doar de acordul scris al celuilalt
parinte al minorului, legalizat la notariat. Informatii
suplimentare pe www.politiadefrontiera.ro
- Persoanele care calatoresc cu copii sub 18 ani trebuie sa detina
pe langa pasaportul acestora si o copie a certificatului de nastere
al copiilor (este posibil ca autoritatile de la frontiera sa o
solicite). Agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de
la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu
sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu.
CONDITII DE INSCRIERE:
Inscrierile incep din momentul lansarii programului, cu plata unui
avans min. de 30% din tarif si se incheie la epuizarea
locurilor
- diferenta de pâna la 50% din valoarea totala a pachetului de
servicii se achita cu 60 de zile inainte de data plecarii
- diferenta de pâna la 100% din valoarea totala a pachetului de
servicii se achita cu 30 de zile inainte de data plecarii
- turistul va incheia cu agentia « Contractul de prestari servicii
turistice », la care prezentul program este parte
- in momentul semnarii « Contractului de prestari servicii
turistice », turistul isi asuma plata diferentei stipulata in
program in cazul neintrunirii grupului minim de turisti
OBSERVATII
pentru MIJLOACE DE TRANSPORT:
- Corectitudinea numelor si a datelor personale ale calatorilor,
intra in responsabilitatea agentiei intermediare/ a agentului care
a efectuat inscriere
- In functie de modificarile impuse de compania aeriana, agentia
poate percepe un supliment pentru biletul de avion (se confirma in
momentul emiterii biletului).
- Biletele de avion sunt nerambursabile si nu permit
modificari dupa emiterea lor.
- Compania/companiile aeriene care opereaza zborurile (regulat sau
charter) din pachetul de servicii pot aduce diferite modificari
zborurilor contractate, in functie de conditiile obiective din
perioada de operare, pana la momentul plecarii pentru
zborul/zborurile de dus sau dupa momentul plecarii pentru
zborul/zborurile de intors. Agentia organizatoare va informa
pasagerii directi, respectiv agentiile revanzatoare asupra
eventualelor modificari survenite independent de vointa sa si nu va
fi raspunzatoare de eventualele inconveniente aparute.
Agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea taxelor de
aeroport, in cazul in care valoarea acestora este schimbata de
compania aeriana
- Alocarea locurilor in avion se face de catre ghiseul de check-in
din aeroport in functie de ordinea sosirii pasagerilor. Recomandam
efectuarea check-in-ului on-line inainte de prezentarea in
aeroport;
- Prezentarea la aeroport se va face cu doua ore inaintea zborului;
agentia nu raspunde in cazul refuzului imbarcarii turistilor ca
urmare a intârzierii acestora
- Dupa aterizarea pe aeroportul de destinatie, pasagerii se vor
prezenta mai intai la ghiseul Control pasapoarte, dupa care isi vor
recupera bagajele din locul special amenajat. Daca atunci cand
ajungeti la destinatie observati ca aveti probleme in gasirea
bagajului depus la biroul de check-in la imbarcare, va rugam nu
parasiti aeroportul, ci depuneti o sesizare la biroul de reclamatii
existent la terminal, pe baza cuponului de bagaj primit odata cu
cartea de imbarcare;
- Asezarea in microbuz/ autocar, de la destinatie se face de catre
conducatorul de grup pe baza listei cu ordinea inscrierii la
circuit, incepand cu randul doi de scaune. Pentru siguranta
pasagerilor pe perioada excursiei, primul rand de scaune este
rezervat insotitorului de grup si ghidului local.
NOTA: Femeile care sunt insarcinate in peste 6 luni, au nevoie de
un certificat medical cu acordul medicului de a calatori cu
avionul. Compania de zbor si echipajul de bord isi rezerva insa
dreptul de a decide daca permit sau nu imbarcarea persoanelor cu
sarcina avansata (ultimele 2-3 luni).
OBSERVATII pentru CAZARE & PROGRAMUL EXCURSIEI
- Clasificarea pe stele a unitatilor de cazare este cea atribuita
de oficialitatile din tarile vizitate, ca atare facilitatile
camerelor sunt conforme cu standardele locale;
- Hotelurile nominalizate in program pot suferi modificari pana la
data plecarii, in functie de conditiile specifice care pot aparea
intre momentul publicarii programului si data plecarii. Daca aceste
schimbari sunt impuse de furnizorul local, intotdeauna se vor oferi
hoteluri similare ca locatie/confort.
- Majoritatea hotelurilor nu detin camere triple. In unele hoteluri
se pot confirma la cerere camere duble cu pat suplimentar, in
functie de disponibilitate. Patul suplimentar poate fi un pat
pliant, un fotoliu pat, o canapea extensibila, etc.
- Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile
acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se
rezolva de catre turist direct la receptie, asistat de
reprezentantul agentiei. Pentru anumite facilitati din hotel sau
din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare
(minibar/frigider, seif, etc.); in momentul sosirii la hotel
solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra
lor. Uneori hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar
sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste
sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor
hotelului;
- Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul
din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si
incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale),
iar doamnele in tinuta decenta.
- Pe destinatiile externe, mesele festive oferite cu ocazia unor
evenimente sau sarbatori (Paste, Craciun, Revelion) sunt diferite
fata de cele traditionale romanesti, atat ca meniu, cat si ca
durata si divertisment.
- In situatia in care turistul are cerinte speciale, cum ar fi:
camere alaturate sau cu o anumita localizare, meniu special,
acestea vor fi cu titlul de solicitare catre prestatori dar nu vor
fi considerate confirmate decat in masura posibilitatilor de la
fata locului.
- Insotitorul de grup poate efectua modificari programului
(schimbari de ore, modificarea ordinii desfasurarii acestuia), fara
a afecta insa structura serviciilor efectuandu-l astfel in
totalitate. De asemenea, va oferi asistenta in situatii de urgenta,
va traduce prezentarea ghizilor locali, va oferi informatii
referitoare la excursiile optionale si la itinerar cu observatia ca
nu are calificarea si atestarea legala de ghid de turism.
- Conform legilor internationale, doar ghizii locali au dreptul sa
ofere explicatii in interiorul muzeelor, monumentelor etc.; altfel,
insotitorul de grup vor oferi explicatii turistilor doar in afara
obiectivelor turistice; ghizii locali pot fi angajati contra cost
doar cu acordul turistilor interesati de ghidajul acestora.
IMPORTANT
- Recomandam incheierea asigurarii Travel (storno + medicala)
pentru a va proteja atat inainte de plecare, in cazul anularii
calatoriei, cat si dupa plecare in cazul unei situatii
neprevazute!
- In derularea excursiei pot aparea situatii de forta majora precum
intârzieri in traficul aerian, blocarea aeroporturilor din ratiuni
de securitate, schimbari de aeroporturi din ratiuni politice,
greve, conditii meteo nefavorabile etc.; in aceste cazuri agentia
se obliga sa depuna eforturi pentru depasirea situatiilor ivite;
totodata, agentia nu poate fi facuta raspunzatoare pentru
suportarea unor cheltuieli suplimentare aferente
- Preturile agreate la incheierea contractului pot sa creasca sau
sa scada in functie de anumiti factori obiectivi. Cresterile de
pret sunt influentate de cresteri ale cursului de schimb, cresteri
ale pretului petrolului, cresterea taxelor de survol, etc. In cazul
unei cresteri de pret mai mare de 8%, clientul poate rezilia
contractul fara a plati penalizari de retragere. Scaderile de pret
pot fi datorate unor promotii facute de partenerii externi sau de
catre agentia organizatoare.
- Agentia poate aloca un numar de locuri cu reducere in cazul
anunturilor promotiilor tip early booking sau a ofertelor speciale,
pentru o perioada limitata de valabilitate; daca acestea se
epuizeaza inainte de expirarea perioadei anuntate, agentia va opri
promotia fara un anunt prealabil
- Bacsisurile pentru prestatorii locali (tips) reprezinta o
practica internationala.
- Agentia nu este raspunzatoare pentru pierderea sau furtul
bagajelor, a actelor sa a obiectelor personale; in cazul in care
aceste situatii nedorite apar, turistul are obligatia de a depune
personal plangere la organele competente.
- Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de
invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii
si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii
speciale ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost
semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Ai calatorit cu noi? Lasa-ne un review!
CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra