Kathmandu – Nagarkot – Muntele Everest – Kirtipur – Patan – Triunghiul de Aur: Jaipur – Agra – New Delhi
Program detaliat
07 Aprilie. BUCURESTI –
ISTANBUL
Intalnire cu insotitorul de grup
la aeroportul Henri Coanda (Otopeni) la ora 13:30 pentru imbarcare
pe zborul Companiei Turkish Airlines TK1040 cu destinatia
Kathmandu, via Istanbul. Decolare la ora 15:55 si sosire in
Istanbul la ora 17:05. Imbarcare pe zborul TK717 cu destinatia
Kathmandu cu decolare la ora 20:15.
08 Aprilie. ISTANBUL –
KATHMANDU – NAGARKOT
Sosire pe aeroportul din
Kathmandu la ora 06:05. Bine ati venit in Nepal – inima
Muntilor Himalaya. Aceasta este tara muntilor si a manastirilor, cu
o fuziune perfecta intre natura si cultura. Magnificul lant
Himalaya, rauri limpezi care isi croiesc drum prin dealuri,
campurile de orez verzi, luxuriante si satele pitoresti de
pretutindeni, va vor lasa o imagine de durata in minte. Exploreaza
tara misticilor si a mantrelor si experimenteaza aventura vietii!
Dupa indeplinirea formalitatilor vamale, pornim catre Kathmandu,
capitala Nepalului, aflata la o altitudine de aproximativ 1.350 de
metri. Istoria bogata a orasului are o vechime de aproape 2000 de
ani. Vizitam Boudhanath Stupa, veche de 2500 de ani considerata cea
mai mare stupa budista din lume. Cladirea este impresionanta
datorita celor patru perechi de ochi care privesc in cele patru
directii cardinale si vegheaza comportamentul corect al oamenilor
si prosperitatea lor. Plecam catre Nagarkot, orasul cu un amestec
perfect de frumusete pitoresca, cultura, traditie si natura.
Transfer la hotel si servirea cinei (bauturile nu sunt incluse).
Seara va puteti bucura de privelistea apusului de la Nagarkot cu o
vedere panoramica de 360°, admirati varfurile majore din
lantul Himalaya, inclusiv Muntele Everest. Cazare la Mystic
Mountain 4* sau similar Nagarkot.
09 Aprilie. NAGARKOT – KIRTIPUR
– KATHMANDU
Dis de dimineata (in functie
de conditiile meteo) incepeti ziua cu unul dintre cele mai
incredibile rasarturi de soare, deasupra muntelui Everest. Mic
dejun. Daca vremea este de partea noastra, facem o scurta drumetie
in care exploram statiunea Nagarkot si satul traditional din
apropiere. Este un traseu usor, cu dealuri fascinante, numeroare
ferme si vegetatie alpina. Ne imbarcam in autocar si pornim catre
Kathmandu. Vizitam Templul Changu Narayan, construit de catre
dinastia Licchavi si dedicat zeului Vishnu. Idolul cu zece capete
si zece brate este un exemplu minunat de sculptura in piatra din
secolul al V-lea inclus in Patrimoniului UNESCO. Continuam catre
Bhaktapu, al carui nume se traduce prin „Orasul devotilor”. Cel mai
bine conservat dintre cele trei orase medievale principale ale
vaii, include unele dintre cele mai uluitoare arhitecturi
religioase din intreaga tara. Descoperim principalele atractii
precum: Palatul cu 55 de ferestre, Poarta de Aur, Poarta Leului,
Templul Mini Pashupati, Templul Nyatapola si Templul Bhairav
nath, printre altele. Bhaktapur este cunoscut pentru obiectele
sale de artizanat culturale, cum ar fi ceramica, papusi si masti -
este locul perfect pentru a cumpara suveniruri usoare. Ne bucuram
de o experienta unica: observarea unei sesiuni de fabricare
a ceramicii de catre o familie locala, intr-o piata de olarit.
Plecam spre orasul antic Kirtipur, o fortareata naturala cu o
cultura si istorie foarte bogata. Principalele atractii ale
orasului sunt Stupa Chilancho; templul Bagh Bhairav - cu zeitatea
feroce Bhairab sub forma unui Tigru; templul Uma Maheshwar; case si
piete traditionale nepaleze. Intr-o zi senina, puteti admira de
aici intreaga Vale, muntii inzapeziti si chiar Varful Everest.
Transfer la hotel si servirea cinei (bauturile nu sunt incluse).
Cazare la Radisson 4* sau similar Kathmandu.
10 Aprilie. KATHMANDU – Muntele
EVEREST – PATAN
Optional, puteti opta
pentru un zbor panoramic de o ora deasupra “Acoperisului lumii”.
Este o experienta unica, cu privelisti uluitoare asupra celor mai
inalte varfuri de pe pamant, ce va vor lasa cu amintiri de neuitat.
Nota: In cazul in care zborul deaspura muntelui este anulat din
cauza vremii/probleme tehnice, suma achitata va fi rambursata cu
exceptia sumei de 30 EUR/persoana perceputa de furnizori pentru
taxa de rezervare si asistenta.
Mic dejun. Astazi vizitam Stupa
Swyambhunath, aflata pe varful unui deal, cu o cupola alba si o
turla aurie stralucitoare. Este cel mai vechi si enigmatic dintre
toate sanctuarele sfinte din Valea Kathmandu, si este cunoscut si
sub numele de “Templul Maimutelor”, acestea fiind considerate
sfinte. Plecam spre spre Patan, orasul artistic, unul dintre cele
trei orase regale din Vale, ce gazduieste diverse temple budiste si
hinduse si peste 1000 de monumente, construite in mare parte in
timpul domniei Regelui Malla. Continuam cu Piata Durbar, locul unde
regii au fost odata incoronati si de unde au domnit. Aici farmecul
orasului vechi se imbina cu arhitectura traditionala intr-un cadru
cultural bogat. Intreaga piata a fost desemnata sit al
Patrimoniului Mondial UNESCO in 1979. Complexul masiv gazduieste
palate, temple, curti, si un fost grajd de elefanti regal. Ne
bucuram de o experienta locala si facem o plimbare cu ricsa
in zona bazarului Ason. O multime de localnici aglomerati o va
incante cu stilul de viata de zi cu zi. Intoarcere la hotel si
servirea cinei (bauturile nu sunt incluse). Cazare la Radisson 4*
sau similar Kathmandu.
11 Aprilie.
KATHMANDU
Mic dejun. Incepem ziua cu o
vizita si o sesiune de cumparaturi in cartierul turistic Thamel.
Aglomerat si frenetic uneori, dar care reuseste totusi sa pastreze
o senzatie de lume veche, perpetuata de steagurile de rugaciune
tibetane si de ricsele care trec pe langa noi. Strazile acestei
zone pline de viata sunt marginite de magazine pline de haine viu
colorate, bijuterii, felinare de hartie, picturi thangka, sculpturi
in lemn, statui de bronz, muzica si carti. Timp liber la dispozitie
pentru cumparaturi sau activitati independente. Nu uitati sa
negociati pentru a obtine un pret bun! Continuam apoi cu vizita
Templului sacru Pashupati - situat pe malul raului Bagmati. Acest
templu este un sit al Patrimoniului UNESCO si este compus din
temple, ashram-uri, idoli si inscriptii adaugate de-a lungul
secolelor. Zona Pashupati este considerata unul dintre cele mai
importante locuri de pelerinaj pentru hindusi. Mii de devoti
din intreaga lume vin in Pashupatinath in fiecare zi. Templul este
interzis non-hindusilor, dar se poate obtine o vedere buna asupra
ceremoniilor de pe malul opus al raului precum: aarti
(jertfa de lumina) a zeului Shiva si Arya Ghat (teren de
incinerare in aer liber). Intoarcere la hotel. Seara, ne delectam
cu o cina de ramas bun (bauturile nu sunt incluse) la un restaurant
autentic nepalez si un spectacol de dans cultural. Cazare la
Radisson 4* sau similar Kathmandu.
12 Aprilie. KATHMANDU – NEW
DELHI
Mic dejun. Transfer la aeroport
pentru imbarcare pe zborul cu destinatia New Delhi. Namaste,
India! Incepem un tur in Vechiul Delhi si ghidul local ne va
povesti despre istoria, cultura si traditiile Indiei. Vom admira
din autocar impunatoarele cladiri imperiale ridicate de catre
englezi ca simbol al maretiei Imperiului Britanic, printre care se
numara actualul Palat Prezidential – Rashtrapati Bhavan, resedinta
oficiala a presedintelui Indiei. Transfer la hotel si servirea
cinei (bauturile nu sunt incluse). Cazare la Crowne Plaza New Delhi
Rohini 5* sau similar Delhi .
13 Aprilie. NEW
DELHI
Mic dejun. Vom vizita la Moscheea
Jama Majid, una dintre cele mai mari si impresionante moschei din
tara. In continuare, vom experimenta India autentica, plimbandu-ne
cu ricsa in Chandni Chowk. Ne vom opri la un magazin de condimente,
unde vom avea ocazia sa cumparam renumitul curry, dar si alte
condimente si ceaiuri. De asemenea, vom admira Poarta Indiei, cel
mai mare monument memorial pe care sunt inscriptionate toate numele
martirilor din Primul Razboi Mondial. Vom admira si Parlamentul,
unde se afla resedinta si birourile prim-ministrului Indiei si vom
vizita Mormantul lui Humayun, se afla in Patrimoniul Mondial
UNESCO. Mausoleul a fost construit in secolul 16 la ordinul vaduvei
lui Humayun, Haji Begum, si a fost primul mausoleu-gradina din
subcontinentul indian. Acesta prezinta caracteristici arhitecturale
indiene si persane si a inspirat, mai tarziu, constructia Taj
Mahal-ului. Intoarcere la hotel si servirea cinei (bauturile nu
sunt incluse). Cazare la Crowne Plaza New Delhi Rohini 5* sau
similar Delhi .
14 Aprilie. NEW DELHI –
JAIPUR
Mic dejun. Plecam spre Jaipur,
capitala statului Rajasthan, insa inainte de a parasi Delhi, vom
vizita “Turnul Victoriei”. Qutub Minar a fost construit in
secolul 13 de catre musulmanii care cucerisera teritoriul, marcand
schimbul de putere in tara. Desi conceptul arhitectural este pur
islamic, turnul a fost construit de catre muncitori hindusi, iar
astazi este cel mai inalt turn din India. Ajungem in Jaipur,
cunoscut si ca “Orasul roz” – in 1876, majoritatea
cladirilor au fost zugravite in roz, ca simbol al ospitalitatii,
pentru a o intampina pe Regina Victoria a Marii Britanii. Astazi,
Jaipur este recunoscut pentru pietele aglomerate, cladirile
istorice, templele de o frumusete rara si palatele unice. Vom
vizita Templul Birla, inchinat zeitei hinduse Laxmi, zeita bogatiei
si a destinului si sotia lui Vishnu. Templul este o bijuterie
arhitecturala moderna, construit din marmura alba sclipitoare, cu
decoratiuni fine si delicate. Inconjurat de gradini luxuriante,
templul capata o aura aproape ireala in lumina apusului, datorita
albului imaculat. Servirea cinei (bauturile nu sunt incluse).
Cazare la hotel KK Royal Convention Center 4* sau similar
Jaipur.
15 Aprilie.
JAIPUR
Mic dejun. Dimineata, vom urca cu
jeep-urile catre Fortul Amber pe care il vom vizita. Elemente
arhitecturale hinduse si mogul se imbina armonios, rezultatul fiind
acest fort impunator, cu carari pietruite, bastioane si multe,
multe usi ce ne vor purta prin incaperi cu povesti nemuritoare. Pe
drum, vom admira “Palatul Vanturilor”, construit in 1799 cu
o fatada unica, decorata cu 953 de ferestre, dintre cele mai
uimitoare gradini si curti decorate cu fresce colorate si oglinzi.
Vom vizita si Palatul Orasului, fosta resedinta a familiei regale
din Jaipur, un complex unic si fascinant cu pavilioane, muzee,
ateliere si temple. Ultima oprire va fi la Observatorul Astronomic
Regal, Jantar Mantar, unul dintre cele mai bine conservate
observatoare astronomice din lume. Construit in secolul 18, acesta
detine cel mai mare cadran solar de piatra din lume si insumeaza un
total de 20 de instrumente fixe, concepute pentru scopuri diferite.
Servirea cinei (bauturile nu sunt incluse). Cazare la hotel KK
Royal Convention Center 4* sau similar Jaipur.
16 Aprilie. JAIPUR –
AGRA
Mic dejun. Pornim spre Agra,
candva capitala puternicului Imperiului Mogul, si un exemplu
perfect de arhitectura si arta care au prosperat in perioada
acestei dinastii. Istoria spune ca Agra era un oras adeseori
jefuit, inainte ca sultanul Sikandar Lodi sa mute capitala aici. In
prezent, in Agra inca mai locuiesc urmasi ai muncitorilor adusi de
Shah Jahan pentru a construi Taj Mahal-ul, acestia folosind
aceleasi tehnici ca si predecesorii lor pentru a crea piese de
colectie din marmura alba. Servirea cinei (bauturile nu sunt
incluse). Cazare la hotel Clarks Shiraz 5* sau similar
Agra.
17 Aprilie. AGRA – TAJ MAHAL –
NEW DELHI
Mic dejun. Vom vizita cel mai
renumit obiectiv turistic din India, Taj Mahal – monument al
iubirii, perfectiune arhitecturala si delicatete desavarsita. Taj
Mahal-ul iti taie respiratia de la prima vedere prin aura diafana
si sclipirile gratioase ale marmurei albe. Emblema Indiei si una
dintre cele 7 minuni ale lumii moderne, monumentul a fost construit
de Imparatul Mogul Shah Jahan, in memoria sotiei sale, Mumtaz
Mahal, care a murit dupa nasterea celui de-al 14-lea copil. La
constructia inceputa in anul 1631 si care a durat 22 de ani, s-au
folosit peste 20.000 de muncitori si materiale care au fost aduse
din intreaga Indiei si din alte zone ale Asiei cu ajutorul a 1000
de elefanti. Taj Mahal este, de fapt, povestea a suferintei
profunde si simbolul al iubirii eterne. Vom continua cu vizita la
Fortul Agra, ridicat in secolul 16 de catre imparatul Akbar.
Inconjurat de un sant cu apa, acest oras dramatic a servit ca
resedinta pentru 3 imparati: Akbar, Shah Jahan si Aurangzeb,
fiecare dintre ei aducand contributii notabile constructiilor. Vom
putea admira palate de poveste, 2 moschei si sali de audiente, alei
inguste si turnuri marete, toate acestea prezentand un melanj
arhitectural de elemente persane si hinduse. Ne intoarcem in New
Delhi. Transfer la hotel si servirea cinei (bauturile nu sunt
incluse). Cazare la Crowne Plaza New Delhi Rohini 5* sau similar
Delhi .
18 Aprilie. DELHI – ISTANBUL –
BUCURESTI
Mic dejun (la pachet). Decolare
la ora 06:30 cu zborul TK717 si sosire la Istanbul la ora 10:55.
Scurt escala, decolare cu zborul TK1039, destinatia Bucuresti, la
ora 13:15. Sosire pe aeroportul Henri Coanda (Otopeni) la ora
14:35.
07 – 18 Aprilie 2025 |
Adult loc in cam. dubla |
Adult loc in cam. single |
Adult a 3-a pers. in cam cu pat suplimentar |
Partaj garantat |
TARIFE STANDARD |
|
|
|
200 € |
TARIFE DE LANSARE *VALABILE PANA LA 30.11 |
2.149 € |
2.599 € |
2.099 € |
200 € |
PARTAJ GARANTAT: turistii care
rezerva tipul de camera “partaj garantat” nu vor fi nevoiti sa
achite suplimentul de camera single in cazul in care agentia nu
reuseste sa completeze partajul.
PARTAJ NEGARANTAT:
turistii care rezerva tipul de camera “partaj negarantat” vor fi
nevoiti sa achite suplimentul de camera single in cazul in care
agentia nu reuseste sa completeze partajul. Turistii vor fi
informati in scris cu maxim 3 zile inainte de plecare.
Eventuale neintelegeri intre
solicitantii de partaj, nu sunt imputabile agentiei. Decizia de a
renunta la partaj si a opta pentru camera single, se face in baza
achitarii suplimentului de camera single de catre ambele
persoane.
Nota: Taxele de aeroport incluse in tarif sunt cele valabile la data lansarii programului, respectiv luna August 2024. In situatia majorarii de catre compania aeriana a acestor taxe pana la data emiterii biletelor de avion (biletele se emit cu 7-14 zile inainte de plecare), agentia isi rezerva dreptul de a modifica pretul excursiei conform cu noile valori ale acestor taxe.
Documente de
calatorie:
Pentru aceasta excursie este
necesar pasaportul electronic sau pasaportul simplu valabil cel
putin 6 luni de la data terminarii calatoriei.
Nu se accepta pasaportul
temporar.
Nota: Va rugam sa ne transmiteti cu cel putin o luna inainte de plecare o copie dupa primele doua pagini din pasaport (electronic in format PDF sau JPG ) cu detaliile persoanale: nume, data nasterii, numarul de pasaport, etc. Verificati ca pasaportul sa fie valabil cel putin inca 6 luni de la data returului din excursie, cu minim 2 pagini consecutive libere pentru aplicarea vizei la sosirea in destinatie
EXCURSII OPTIONALE (se
achita la inscriere, la agentie):
· Zbor panoramic peste Muntele Everest: 300 EUR/persoana
Nota: In cazul in care zborul deaspura muntelui este anulat din cauza vremii/probleme tehnice, suma achitata va fi rambursata cu exceptia sumei de 30 EUR/persoana perceputa de furnizori pentru taxa de rezervare si asistenta.
GRUP
MINIM:
Tarifele au fost calculate
pentru un grup minim de 25 platitori. Pentru un grup de
20-24 persoane, pretul se majoreaza cu 50 EURO/ persoana. Pentru un
numar mai mic de 19 participanti, pretul se recalculeaza sau
circuitul se anuleaza. De asemenea, in cazul unui grup mai mic,
agentia isi rezerva dreptul de a schimba compania aeriana sau
hotelurile, cu pastrarea standardelor si cu informarea prealabila a
turistilor inscrisi. Organizatorul isi rezerva dreptul de a anula
acest program daca nu se vor inscrie minim 15 participanti pana cu
30 zile inainte de data de plecare. Locurile confirmate suplimentar
fata de grupul rezervat pot fi la un tarif mai mare (in functie de
disponibilitatile la avion si cazare) si se supun unor reguli
diferite de decomandare.
OFERTA
SPECIALA
Transferuri GRATUITE din
urmatoarele orase:
Orasul |
Locul de imbarcare |
SIBIU |
Agentia Hello Holidays – Calea Dumbravii 19C |
FAGARAS |
Casa de Cultura |
BRASOV |
Benzinaria Mol - Calea Bucureşti |
SINAIA |
Gara |
CAMPINA |
Benzinaria OMV – Nicolae Balcescu 60 |
PLOIESTI |
Gara Ploiesti SUD |
TARGOVISTE |
Hotel Valahia |
RM. VÂLCEA |
Sala Sporturilor |
PITESTI |
Mc Donald’s – Bd. Republicii |
CRAIOVA |
Benzinaria Petrom Gara |
BACAU |
Parcare Hotel Moldova |
FOCSANI |
Catedrala Sfanta Parascheva |
RM. SARAT |
Magazin Profi (Mihail Kogalniceanu |
BUZAU |
Mc Donald’s – Bulevardul Unirii |
GALATI |
Casa de cultura |
BRAILA |
Mc Donald’s – Calea Calarasilor |
TULCEA |
Parcare Complex Pelican |
CONSTANTA |
Gara CFR |
MEDGIDIA |
Restaurant Balada |
SLATINA |
Benzinaria Rompetrol – Strada Draganesti 2 |
Oferta este valabila pentru inscrieri in intervalul 01.09.2023 – 31.01.2025 pe programele Hello Premium Tours pentru minim 2 persoane.
CONDITII SPECIFICE - TRANSFERURI DE GRUP*
- Transferul se poate efectua cu autoturism, microbuz, minibus,
autocar sau prin operatori de linie;
- Preluare turistilor se va efectua de la domiciliu (conform
orasului selectat in rezervare), orele de imbarcare urmand a fi
transmise turisilor odata cu informarea de plecare a circuitului.
La returul din circuit, pot exista timpi de asteptare intre
debarcare si preluarea de catre partenerul care efectueaza
transferul.
- Ora de imbarcare si numarul de telefon ale soferului si/sau de
dispecerat se vor comunica cu 3 zile (prin exceptie 24 de ore)
inaintea datei plecarii. - Calatorul va tine legatura cu
transportatorul pentru a se informa privind situatia concreta din
ziua plecarii. Pentru transferul de retur, detaliile sunt oferite
de ghidul insotitor, inainte de intoarcerea din circuit.
- Solicitarile de transfer se fac cu min. 14 zile inainte de data
plecarii. Pentru transferurile achizitionate cu mai putin de 14
zile sau solicitate la fata locului - direct de la reprezentantii
Hello Holidays (ghizi, insotitori, soferi etc.) - se achita un
supliment de 5 euro/pers/sens iar confirmarea se va face in functie
de disponibilitate.
- Toate rezervarile trebuie insotite in mod obligatoriu de adresa
de preluare si numarul de telefon al pasagerilor, disponibil la
momentul plecarii, cu roaming activat obligatoriu. In cazul in care
rezervarea este efectuata de catre o agentie partenera, aceasta are
obligatia de a transmite adresa de preluare si numarul de telefon
al turistilor inscrisi, catre Hello Holidays.
- Numarul de contact al turistilor este foarte important pentru ca,
mai ales in cazul transferurilor - cand pot aparea diferite
modificari, intarzieri s.a., acestia vor fi contactati de catre
sofer/dispecerat. Agentia Hello Holidays nu este raspunzatoare de
imposibilitatea contactarii pasagerilor din cauza netransmiterii
informatiilor obligatorii solicitate sau transmiterea incorecta a
acestora si nu va restitui contravaloarea transferului sau a
pachetului de servicii.
CONDITII SPECIFICE - TRANSFERURI PREMIUM**
- Transferurile Premium se confirma la cerere, in limita
disponibilitatii, cu pana la 7 zile inainite de plecare, se
efectueaza cu microbuz/autoturism si se organizeaza pentru min. 2
persoane, max. 7 persoane/masina.
- Preluarea si debarcarea se fac de la si la adresa indicata de
catre turisti, fara a exista timpi suplimentari de asteptare
(exceptie fac cazurile de forta majora) si implica un singur mijloc
de transport.
- Debarcarea la punctul de plecare a grupului din Bucuresti se face
cu max. 30-45 minute inainte de ora de intalnire stabilita conform
informarii primite de la agentie.
- La retur timpul de preluare din punctul de debarcare este de max.
30-45 minute.
CONDITII GENERALE TRANSPORT RUTIER
- Turistii au obligatia de a mentine curatenia in mijlocul de
transport pe tot parcursul transferului. In mijlocul de transport
nu este permis fumatul, consumul de bauturi alcoolice si produse
alimentare. Ne rezervam dreptul de a debarca pasagerii in stare de
ebrietate si pasagerii care afecteaza ordinea si siguranta
celorlalti pasageri sau a conducatorilor auto, ori incalca
prezentele conditii, fara rambursarea costurilor de transport.
- Transferurile din provincie se asigura in conformitate cu
reglementarile legale in vigoare cu privire la transportul de
persoane si cu respectarea timpilor de condus ai soferilor. Din
acest considerent, soferii vor face pauzele de odihna impuse de
lege in vederea asigurarii unui transport in conditii de
siguranta
- Turistii se obliga sa achite catre societatea de transport
contravaloarea oricaror distrugeri aduse mijloacelor de
transport.
- Transportul animalelor se supune unui regim special. Turistii
apartinatori au obligatia de a solicita aprobarea
agentiei.
- Bagaje admise pentru fiecare pasager ocupant de loc: la cala 1
piesa de bagaj de max. 23 kg/pasager; in autocar se accepta max. 1
rucsac (geanta mica de mana - piesele mai mari vor fi depozitate la
cala). In cazul nerespectarii regulilor, personalul de la bord are
dreptul de a incasa o taxa suplimentara in valoare de 30 € per
bagaj sau de a debarca pasagerii.
- Cazul fortuit si forta majora exonereaza societatea de transport
de orice raspundere.
TRANSFERURI CONTRA COST DIN TARA
Orasul |
Pret/ pers./ Sens* |
Pret/ pers./ sens/ Premium** |
GALATI |
35 € |
160 € |
BRAILA |
35 € |
140 € |
BUZAU |
30 € |
80 € |
CRAIOVA |
40 € |
150 € |
SLATINA |
35 € |
120 € |
PITESTI |
30 € |
90 € |
BRASOV |
35 € |
120 € |
SINAIA |
30 € |
100 € |
CAMPINA |
30 € |
80 € |
PLOIESTI |
25 € |
70 € |
CONSTANTA |
40 € |
140 € |
MEDGIDIA |
40 € |
130 € |
CONDITII GENERALE de CALATORIE
DOCUMENTE DE CALATORIE: (in functie de programul ales) CARTE DE IDENTITATE sau PASAPORT (nu prezinta urme de deterioare a elementelor de siguranta si sunt valabile minim 6 luni de la data terminarii calatoriei). Pentru a consulta lista statelor pentru care nu este necesara viza de intrare accesati site-ul Politiei de Frontiera www.politiadefrontiera.ro sau al Ministerului de Externe www.mae.ro/travel-conditions
- Pentru ca unui minor sa i se permita calatoria in afara tarii,
este necesar sa fie insotit de cel putin un adult care sa aiba
asupra sa acordul scris al ambilor parinti ai minorului, legalizat
la notariat, si cazier judiciar, pe care sa-l prezinte in punctul
de frontiera. Daca adultul care insoteste minorul este unul din
parinti, acesta va avea nevoie doar de acordul scris al celuilalt
parinte al minorului, legalizat la notariat. Informatii
suplimentare pe www.politiadefrontiera.ro
- Persoanele care calatoresc cu copii sub 18 ani trebuie sa detina
pe langa pasaportul acestora si o copie a certificatului de nastere
al copiilor (este posibil ca autoritatile de la frontiera sa o
solicite). Agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de
la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu
sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu.
CONDITII DE INSCRIERE:
Inscrierile incep din momentul lansarii programului, cu plata unui
avans min. de 30% din tarif si se incheie la epuizarea
locurilor
- diferenta de pâna la 50% din valoarea totala a pachetului de
servicii se achita cu 60 de zile inainte de data plecarii
- diferenta de pâna la 100% din valoarea totala a pachetului de
servicii se achita cu 30 de zile inainte de data plecarii
- turistul va incheia cu agentia « Contractul de prestari servicii
turistice », la care prezentul program este parte
- in momentul semnarii « Contractului de prestari servicii
turistice », turistul isi asuma plata diferentei stipulata in
program in cazul neintrunirii grupului minim de turisti
OBSERVATII
pentru MIJLOACE DE TRANSPORT:
- Corectitudinea numelor si a datelor personale ale calatorilor,
intra in responsabilitatea agentiei intermediare/ a agentului care
a efectuat inscriere
- In functie de modificarile impuse de compania aeriana, agentia
poate percepe un supliment pentru biletul de avion (se confirma in
momentul emiterii biletului).
- Biletele de avion sunt nerambursabile si nu permit
modificari dupa emiterea lor.
- Compania/companiile aeriene care opereaza zborurile (regulat sau
charter) din pachetul de servicii pot aduce diferite modificari
zborurilor contractate, in functie de conditiile obiective din
perioada de operare, pana la momentul plecarii pentru
zborul/zborurile de dus sau dupa momentul plecarii pentru
zborul/zborurile de intors. Agentia organizatoare va informa
pasagerii directi, respectiv agentiile revanzatoare asupra
eventualelor modificari survenite independent de vointa sa si nu va
fi raspunzatoare de eventualele inconveniente aparute.
Agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea taxelor de
aeroport, in cazul in care valoarea acestora este schimbata de
compania aeriana
- Alocarea locurilor in avion se face de catre ghiseul de check-in
din aeroport in functie de ordinea sosirii pasagerilor. Recomandam
efectuarea check-in-ului on-line inainte de prezentarea in
aeroport;
- Prezentarea la aeroport se va face cu doua ore inaintea zborului;
agentia nu raspunde in cazul refuzului imbarcarii turistilor ca
urmare a intârzierii acestora
- Dupa aterizarea pe aeroportul de destinatie, pasagerii se vor
prezenta mai intai la ghiseul Control pasapoarte, dupa care isi vor
recupera bagajele din locul special amenajat. Daca atunci cand
ajungeti la destinatie observati ca aveti probleme in gasirea
bagajului depus la biroul de check-in la imbarcare, va rugam nu
parasiti aeroportul, ci depuneti o sesizare la biroul de reclamatii
existent la terminal, pe baza cuponului de bagaj primit odata cu
cartea de imbarcare;
- Asezarea in microbuz/ autocar, de la destinatie se face de catre
conducatorul de grup pe baza listei cu ordinea inscrierii la
circuit, incepand cu randul doi de scaune. Pentru siguranta
pasagerilor pe perioada excursiei, primul rand de scaune este
rezervat insotitorului de grup si ghidului local.
NOTA: Femeile care sunt insarcinate in peste 6 luni, au nevoie de
un certificat medical cu acordul medicului de a calatori cu
avionul. Compania de zbor si echipajul de bord isi rezerva insa
dreptul de a decide daca permit sau nu imbarcarea persoanelor cu
sarcina avansata (ultimele 2-3 luni).
OBSERVATII pentru CAZARE & PROGRAMUL EXCURSIEI
- Clasificarea pe stele a unitatilor de cazare este cea atribuita
de oficialitatile din tarile vizitate, ca atare facilitatile
camerelor sunt conforme cu standardele locale;
- Hotelurile nominalizate in program pot suferi modificari pana la
data plecarii, in functie de conditiile specifice care pot aparea
intre momentul publicarii programului si data plecarii. Daca aceste
schimbari sunt impuse de furnizorul local, intotdeauna se vor oferi
hoteluri similare ca locatie/confort.
- Majoritatea hotelurilor nu detin camere triple. In unele hoteluri
se pot confirma la cerere camere duble cu pat suplimentar, in
functie de disponibilitate. Patul suplimentar poate fi un pat
pliant, un fotoliu pat, o canapea extensibila, etc.
- Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile
acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se
rezolva de catre turist direct la receptie, asistat de
reprezentantul agentiei. Pentru anumite facilitati din hotel sau
din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare
(minibar/frigider, seif, etc.); in momentul sosirii la hotel
solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra
lor. Uneori hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar
sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste
sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor
hotelului;
- Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul
din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si
incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale),
iar doamnele in tinuta decenta.
- Pe destinatiile externe, mesele festive oferite cu ocazia unor
evenimente sau sarbatori (Paste, Craciun, Revelion) sunt diferite
fata de cele traditionale romanesti, atat ca meniu, cat si ca
durata si divertisment.
- In situatia in care turistul are cerinte speciale, cum ar fi:
camere alaturate sau cu o anumita localizare, meniu special,
acestea vor fi cu titlul de solicitare catre prestatori dar nu vor
fi considerate confirmate decat in masura posibilitatilor de la
fata locului.
- Insotitorul de grup poate efectua modificari programului
(schimbari de ore, modificarea ordinii desfasurarii acestuia), fara
a afecta insa structura serviciilor efectuandu-l astfel in
totalitate. De asemenea, va oferi asistenta in situatii de urgenta,
va traduce prezentarea ghizilor locali, va oferi informatii
referitoare la excursiile optionale si la itinerar cu observatia ca
nu are calificarea si atestarea legala de ghid de turism.
- Conform legilor internationale, doar ghizii locali au dreptul sa
ofere explicatii in interiorul muzeelor, monumentelor etc.; altfel,
insotitorul de grup vor oferi explicatii turistilor doar in afara
obiectivelor turistice; ghizii locali pot fi angajati contra cost
doar cu acordul turistilor interesati de ghidajul acestora.
IMPORTANT
- Recomandam incheierea asigurarii Travel (storno + medicala)
pentru a va proteja atat inainte de plecare, in cazul anularii
calatoriei, cat si dupa plecare in cazul unei situatii
neprevazute!
- In derularea excursiei pot aparea situatii de forta majora precum
intârzieri in traficul aerian, blocarea aeroporturilor din ratiuni
de securitate, schimbari de aeroporturi din ratiuni politice,
greve, conditii meteo nefavorabile etc.; in aceste cazuri agentia
se obliga sa depuna eforturi pentru depasirea situatiilor ivite;
totodata, agentia nu poate fi facuta raspunzatoare pentru
suportarea unor cheltuieli suplimentare aferente
- Preturile agreate la incheierea contractului pot sa creasca sau
sa scada in functie de anumiti factori obiectivi. Cresterile de
pret sunt influentate de cresteri ale cursului de schimb, cresteri
ale pretului petrolului, cresterea taxelor de survol, etc. In cazul
unei cresteri de pret mai mare de 8%, clientul poate rezilia
contractul fara a plati penalizari de retragere. Scaderile de pret
pot fi datorate unor promotii facute de partenerii externi sau de
catre agentia organizatoare.
- Agentia poate aloca un numar de locuri cu reducere in cazul
anunturilor promotiilor tip early booking sau a ofertelor speciale,
pentru o perioada limitata de valabilitate; daca acestea se
epuizeaza inainte de expirarea perioadei anuntate, agentia va opri
promotia fara un anunt prealabil
- Bacsisurile pentru prestatorii locali (tips) reprezinta o
practica internationala.
- Agentia nu este raspunzatoare pentru pierderea sau furtul
bagajelor, a actelor sa a obiectelor personale; in cazul in care
aceste situatii nedorite apar, turistul are obligatia de a depune
personal plangere la organele competente.
- Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de
invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii
si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii
speciale ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost
semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Scrie si tu o recenzie!
CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra