Alghero–Sassari–Santa Teresa Gallura– Stramtoarea Bonifacio–Ajaccio–Calanques de Piana–Olbia–Coasta de Smarald- Castelsardo
Program detaliat
Ziua 1. BUCURESTI –
ALGHERO
Intalnire cu reprezentantul
agentiei la Aeroportul Henri Coanda Otopeni la ora 19:00 pentru
imbarcare pe zborul Wizz Air W4 3169 cu destinatia Alghero.
Decolare la ora 20:45 si aterizare in Alghero ora 22:25. (ATENTIE!
Orarul de zbor este informativ si poate suporta modificari impuse
de compania aeriana). Bine ati venit Sardinia – Insula de
Smarald care o sa va seduca prin mostenirea sa arheologica
unica, ape cristaline si simtul innascut al ospitalitatii oamenilor
sai. Cazare la Hotel Rina 4* sau similar Alghero.
Ziua 2. ALGHERO –
SASSARI
Mic dejun. Incepem cu un tur al
orasului Alghero, cunoscut pentru plajele minunate, mancarea
excelenta si originea sa catalana. Intram in centrul vechi cu
stradutele labirintice care isi pastreaza inca farmecul medieval cu
faimoasele ziduri si aleile inguste, pietruite ce traverseaza
fatade inalte candva magnifice. Cele mai importante pe care le veti
observa: Barcelonetta, Catedrala Santa Maria-in stil gotic,
Palatele renascentiste (cum ar fi Makin, Lavagne si Simon), Portul
si plajele spectaculoase. Dupa-amiaza timp liber la dispozitie sau
optional o Excursie in orasul Sassari si Grotta di
Nettuno. Descoperim Sassari, un oras regal, al doilea marime
din Sardinia care ne surprinde nu numai prin frumusetea
monumentelor ci si prin atmosfera pitoreasca. Vom admira cele mai
importante obiective precum catedrala cu o fatada in stil baroc;
bisericile romanice Santa Maria, Santa Donata si Muzeul Național
Sanna - care gazduieste descoperiri arheologice din toate partile
insulei, datand din timpuri preistorice. Continuam catre Grota lui
Neptun, unde exploram o lume subterana de la mare pana in inima
stancii, descoperita de pescarii locali in secolul XVIII. Aceasta a
fost vizitata de-a lungul timpului de printi si printese, regi,
personalitati de inalt nivel si savanti italieni si straini, care
au dorit cu ardoare sa intre inauntru. Charles Albert Printul de
Carignano, care mai tarziu a devenit rege al Sardiniei, a vizitat
Pestera de trei ori, prima data insotit de marele savant al
Sardiniei Alberto La Marmora. Intoarcere la hotel si timp liber.
Cazare la Hotel Rina 4* sau similar Alghero.
Ziua 3. ALGHERO – SANTA TERESA di
GALLURA – Stramtoarea BONIFACIO – AJACCIO
Mic dejun. Pornim catre Santa
Teresa di Gallura unde ne imbarcam pe ferry-boat-ul catre Corsica
unde descoperim varfurile muntoase dramatice, peisajele sublime si
coastele uimitoare ale insulei franceze. Este cunoscuta drept
„Insula Frumuseții” - diversa, cu plaje stralucitoare, rezervatii
naturale, munti, vai si orase pline de viata. Corsica, este a patra
insula ca marime din Marea Mediterana si a fost vanduta Frantei in
1789. In functie de ora de transfer ferry facem o scurta oprire in
Bonifacio, un oras medieval fortificat de genovezi. Situat pe
stancile de calcar deasupra unui port natural; cetatea
impresionanta si privelistile superbe fac din acesta unul dintre
punctele de atractie de neratat ale calatoriei noastre. Continuam
spre Ajaccio, capitala Corsicii si faimos ca fiind locul nasterii
lui Napoleon Bonaparte. Orasul emana eleganta, cu bulevarde si
piete largi strajuite de palmieri si cladiri de piatra in nuante
pastel. Ajungem la hotel si timp liber. Cazare la Hotel Campo
Dell’Oro 4* sau similar Ajaccio.
Ziua 4. AJACCIO & Parcul National
CALANQUES de Piana
Mic dejun. Astazi descoperim
frumusetile naturale ale Parcul National Calanques de Piana, situl
Patrimoniului Mondial UNESCO cunoscut pentru formatiunile
sale spectaculoase de stanca rosie care se cufunda in apa de
smarald a Marii Mediterane. Sfasiate si modelate de eroziune,
calancurile dau impresia unui muzeu de sculpturi fantastice imense
in care traieste o intreaga lume de forme, fascinante de vizionat
si de fotografiat. In a doua parte a zilei exploram capitala
Ajaccio, un oras frumos si intrigant ce ne aminteste de Coasta de
Azur. Bulvardele si strazile marginite de copaci se intalnesc in
piete larg deschise pline de restaurante, bistro-uri, cafenele si
baruri in stil tipic francez cu privelisti uimitoare spre mare.
Varful sudic gazduieste zidurile puternice ale cetatii genoveze din
secolul XVI. Admiram Muzeul Maison Bonaparte - casa copilariei lui
Napoleon, Catedrala, Muzeul Fesch – odinioara resedinta unchiului
vitreg al lui Bonaparte, cardinalul Fesch, unde regasim o colectie
minunata de capodopere italiene, inclusiv lucrari de Botticelli,
Perugino si Michelangelo. Monumente, strazi, piete, hoteluri,
bistroturi, cafenele, statui si chiar aeroportul poarta numele lui
Napoleon. Desi au trecut peste 250 de ani de la nasterea sa in
1769, Napoleon se afla inca foarte mult in centrul identitatii
orasului Ajaccio. Cazare la Hotel Campo Dell’Oro 4* sau similar
Ajaccio.
Ziua 5. AJACCIO – Stramtoarea
BONIFACIO – SANTA TERESA di GALLURA - OLBIA
Mic dejun. Ne luam la revedere de
la superba Corsica, si ne imbarcam pe ferry pentru transfer spre
Sardinia, considerata „Caraibele“ Europei avand unele dintre cele
mai frumoase plaje din lume. Pornim din Santa Teresa Gallura catre
Palau, situat in regiunea Costa Smeralda a insulei, o statiune de
plaja mica dar plina de viata si primitoare, cu vederi frumoase
spre Insulele La Maddalena. Vizitam Muzeul si Fabrica de Pluta unde
avem aflam despre cultivarea, recoltarea plutei si fabricarea
articolelor din pluta, in special o mare varietate de dopuri pentru
sticle de vin. Continuam spre orașul Olbia, cu o istorie
interesanta despre coloniile de greci si fenicieni. Transfer la
hotel. Seara, va recomandam un tur pietonal cu insotitorul de grup
prin centrul istoric (Piazzetta & Biserica San Simplicio),
promenada si port. Cazare la Hotel Martini 4* sau similar
Olbia.
Ziua 6. COASTA DE SMARALD: OLBIA –
PORTO CERVO – PORTO ROTONDO
Mic dejun. Pornim intr-o excursie
de o zi pe intreaga Costa Smeralda, cel mai exclusivist obiectiv de
pe insula, cu golfuri paradisiace si ape cristaline turcoaz care la
inceputul anilor ’70 era o destinatie dedicata milionarilor. Pe
drumul fascinant de-a lungul coastei facem o oprire in Porto Cervo,
orasel cu un stil ahitectural deosebit, cu un labirint de alei
pitoresti, arcade, scari si un golf cu iaht-uri luxoase si barci cu
vele. Piata principala este renumita pentru buticuri si magazine de
designer, unde este usor sa te intalnesti la cumparaturi cu vedete
de film si TV. Continuam catre Porto Rotondo, exemplul perfect al
Sardiniei de lux. Admiram conace impunatoare ale celebritatilor, un
port elegant, plaje cu nisip fin, magazine si restaurante care ne
ofera o portie generoasa de “dolce far niente”. Sardinia
impreuna cu Sicilia fiind cea de-a treia regiune viticola a
Italiei, asadar, ne delectam cu o degustare de vin si produse
gastronomice locale. Vom vizita o crama locala pentru o experiența
de degustare și aflam despre traditia vinificarii a insulei.
Intoarcere la hotel. Cazare la Hotel Martini 4* sau similar
Olbia.
Ziua 7. OLBIA – CASTELSARDO -
VALLEDORIA
Mic dejun. Astazi vom porni de-a
lungul coastei nordice catre Castelsardo. O fortareata medievala
fondat de familia genoveza Doria in secolul XII, protejata de
ziduri groase, incojurata de natura si plina de istorie, traditii
religioase si mestesuguri stravechi. Descoperim centrul istoric al
satului, ne plimbam pe stradutele inguste caracteristice cu
privelisti care ne vor taia respiratia. Admiram cladirile sale
religioase si istorice printre care Biserica Santa Maria delle
Grazie; Palatul La Loggia si maiestuosul Castel ce se afla in
varful unui deal cu multe alei pitoresti cu standuri de artizanat.
Bucurati-va de o frumoasa panorama si de apele cristaline cu nisip
fin alb, auriu sau chiar roz pe alocuri. La sfarsitul zilei,
ajungem in zona Valledoria si timp liber. Cazare si cina (bauturile
nu sunt incluse) la Resort GH Santina 4* sau similar zona
Valledoria.
Ziua 8. VALLEDORIA - ALGHERO -
BUCURESTI
Mic dejun. Eliberarea camerelor.
Timp liber la dispozitie. Arrivederci, Sardinia! Transfer la
aeroportul Alghero pentru imbarcare pe zborul Wizz Air W4 3170 cu
destinatia Bucuresti. Decolare la ora 23:00 si sosire in Bucuresti
la ora 02:30 (a doua zi).
Rusalii: 08 - 15 Iunie 2025 |
Adult loc in cam. dubla |
Adult loc in cam.single |
Adult a 3 - a pers. in cam cu pat suplimentar |
Partaj garantat |
TARIFE STANDARD |
|
|
|
150 € |
TARIFE DE LANSARE *VALABILE PANA LA 31.12.2024 |
1.369 € |
1.599 € |
1.349 € |
17 - 24 Octombrie 2025 |
Adult loc in cam. dubla |
Adult loc in cam.single |
Adult a 3 - a pers. in cam cu pat suplimentar |
Partaj garantat |
TARIFE STANDARD |
|
|
|
150 € |
TARIFE DE LANSARE *VALABILE PANA LA 30.12.2024 |
1.299 € |
1.579 € |
1.279 € |
PARTAJ GARANTAT: turistii care
rezerva tipul de camera “partaj garantat” nu vor fi nevoiti sa
achite suplimentul de camera single in cazul in care agentia nu
reuseste sa completeze partajul.
PARTAJ NEGARANTAT:
turistii care rezerva tipul de camera “partaj negarantat” vor fi
nevoiti sa achite suplimentul de camera single in cazul in care
agentia nu reuseste sa completeze partajul. Turistii vor fi
informati in scris cu maxim 3 zile inainte de plecare.
Eventuale neintelegeri intre solicitantii de partaj, nu sunt imputabile agentiei. Decizia de a renunta la partaj si a opta pentru camera single, se face in baza achitarii suplimentului de camera single de catre ambele persoane
Nota: Taxele de aeroport incluse in tarif sunt cele valabile la data lansarii programului, respectiv luna Noiembrie 2024. In situatia majorarii de catre compania aeriana a acestor taxe pana la data emiterii biletelor de avion (biletele se emit cu 7-14 zile inainte de plecare), agentia isi rezerva dreptul de a modifica pretul excursiei conform cu noile valori ale acestor taxe.
GRUP
MINIM:
Tarifele au fost calculate
pentru un grup minim de 30 platitori. Pentru un grup de
25-29 persoane, pretul se majoreaza cu 50 EURO/ persoana. Pentru un
numar mai mic de 25 participanti, pretul se recalculeaza sau
circuitul se anuleaza. De asemenea, in cazul unui grup mai mic,
agentia isi rezerva dreptul de a schimba compania aeriana sau
hotelurile, cu pastrarea standardelor si cu informarea prealabila a
turistilor inscrisi. Organizatorul isi rezerva dreptul de a anula
acest program daca nu se vor inscrie minim 15 participanti pana cu
30 zile inainte de data de plecare. Locurile confirmate suplimentar
fata de grupul rezervat pot fi la un tarif mai mare (in functie de
disponibilitatile la avion si cazare) si se supun unor reguli
diferite de decomandare.
SERVICII OPTIONALE (se
incaseaza din agentie, la inscriere):
· Excursie in Sassari & Grotta di
Nettuno: 99 euro/persoana
Include: autocar local, ghid local,
bilet de intrate in Grotta di Nettuno, insotitor de grup
· Supliment 6 cine in Sardinia si
Corsica: 160 euro/persoana (nu sunt incluse bauturi)
Nota: Excursiile optionale se organizeaza pentru un numar minim de 20 de persoane. In cazul neintrunirii grupului minim, excursia optionala va fi anulata sau tarifele vor fi recalculate in functie de numarul de participanti.
OFERTA
SPECIALA
Transferuri GRATUITE din
urmatoarele orase:
Orasul |
Locul de imbarcare |
SIBIU |
Agentia Hello Holidays – Calea Dumbravii 19C |
FAGARAS |
Casa de Cultura |
BRASOV |
Benzinaria Mol - Calea Bucureşti |
SINAIA |
Gara |
CAMPINA |
Benzinaria OMV – Nicolae Balcescu 60 |
PLOIESTI |
Gara Ploiesti SUD |
TARGOVISTE |
Hotel Valahia |
RM. VÂLCEA |
Sala Sporturilor |
PITESTI |
Mc Donald’s – Bd. Republicii |
CRAIOVA |
Benzinaria Petrom Gara |
BACAU |
Parcare Hotel Moldova |
FOCSANI |
Catedrala Sfanta Parascheva |
RM. SARAT |
Magazin Profi (Mihail Kogalniceanu |
BUZAU |
Mc Donald’s – Bulevardul Unirii |
GALATI |
Casa de cultura |
BRAILA |
Mc Donald’s – Calea Calarasilor |
TULCEA |
Parcare Complex Pelican |
CONSTANTA |
Gara CFR |
MEDGIDIA |
Restaurant Balada |
SLATINA |
Benzinaria Rompetrol – Strada Draganesti 2 |
Oferta este valabila pentru inscrieri in intervalul 01.09.2023 – 31.01.2025 pe programele Hello Premium Tours pentru minim 2 persoane.
CONDITII SPECIFICE - TRANSFERURI DE GRUP*
- Transferul se poate efectua cu autoturism, microbuz, minibus,
autocar sau prin operatori de linie;
- Preluare turistilor se va efectua de la domiciliu (conform
orasului selectat in rezervare), orele de imbarcare urmand a fi
transmise turisilor odata cu informarea de plecare a circuitului.
La returul din circuit, pot exista timpi de asteptare intre
debarcare si preluarea de catre partenerul care efectueaza
transferul.
- Ora de imbarcare si numarul de telefon ale soferului si/sau de
dispecerat se vor comunica cu 3 zile (prin exceptie 24 de ore)
inaintea datei plecarii. - Calatorul va tine legatura cu
transportatorul pentru a se informa privind situatia concreta din
ziua plecarii. Pentru transferul de retur, detaliile sunt oferite
de ghidul insotitor, inainte de intoarcerea din circuit.
- Solicitarile de transfer se fac cu min. 14 zile inainte de data
plecarii. Pentru transferurile achizitionate cu mai putin de 14
zile sau solicitate la fata locului - direct de la reprezentantii
Hello Holidays (ghizi, insotitori, soferi etc.) - se achita un
supliment de 5 euro/pers/sens iar confirmarea se va face in functie
de disponibilitate.
- Toate rezervarile trebuie insotite in mod obligatoriu de adresa
de preluare si numarul de telefon al pasagerilor, disponibil la
momentul plecarii, cu roaming activat obligatoriu. In cazul in care
rezervarea este efectuata de catre o agentie partenera, aceasta are
obligatia de a transmite adresa de preluare si numarul de telefon
al turistilor inscrisi, catre Hello Holidays.
- Numarul de contact al turistilor este foarte important pentru ca,
mai ales in cazul transferurilor - cand pot aparea diferite
modificari, intarzieri s.a., acestia vor fi contactati de catre
sofer/dispecerat. Agentia Hello Holidays nu este raspunzatoare de
imposibilitatea contactarii pasagerilor din cauza netransmiterii
informatiilor obligatorii solicitate sau transmiterea incorecta a
acestora si nu va restitui contravaloarea transferului sau a
pachetului de servicii.
CONDITII SPECIFICE - TRANSFERURI PREMIUM**
- Transferurile Premium se confirma la cerere, in limita
disponibilitatii, cu pana la 7 zile inainite de plecare, se
efectueaza cu microbuz/autoturism si se organizeaza pentru min. 2
persoane, max. 7 persoane/masina.
- Preluarea si debarcarea se fac de la si la adresa indicata de
catre turisti, fara a exista timpi suplimentari de asteptare
(exceptie fac cazurile de forta majora) si implica un singur mijloc
de transport.
- Debarcarea la punctul de plecare a grupului din Bucuresti se face
cu max. 30-45 minute inainte de ora de intalnire stabilita conform
informarii primite de la agentie.
- La retur timpul de preluare din punctul de debarcare este de max.
30-45 minute.
CONDITII GENERALE TRANSPORT RUTIER
- Turistii au obligatia de a mentine curatenia in mijlocul de
transport pe tot parcursul transferului. In mijlocul de transport
nu este permis fumatul, consumul de bauturi alcoolice si produse
alimentare. Ne rezervam dreptul de a debarca pasagerii in stare de
ebrietate si pasagerii care afecteaza ordinea si siguranta
celorlalti pasageri sau a conducatorilor auto, ori incalca
prezentele conditii, fara rambursarea costurilor de transport.
- Transferurile din provincie se asigura in conformitate cu
reglementarile legale in vigoare cu privire la transportul de
persoane si cu respectarea timpilor de condus ai soferilor. Din
acest considerent, soferii vor face pauzele de odihna impuse de
lege in vederea asigurarii unui transport in conditii de
siguranta
- Turistii se obliga sa achite catre societatea de transport
contravaloarea oricaror distrugeri aduse mijloacelor de
transport.
- Transportul animalelor se supune unui regim special. Turistii
apartinatori au obligatia de a solicita aprobarea
agentiei.
- Bagaje admise pentru fiecare pasager ocupant de loc: la cala 1
piesa de bagaj de max. 23 kg/pasager; in autocar se accepta max. 1
rucsac (geanta mica de mana - piesele mai mari vor fi depozitate la
cala). In cazul nerespectarii regulilor, personalul de la bord are
dreptul de a incasa o taxa suplimentara in valoare de 30 € per
bagaj sau de a debarca pasagerii.
- Cazul fortuit si forta majora exonereaza societatea de transport
de orice raspundere.
TRANSFERURI CONTRA COST DIN TARA
Orasul |
Pret/ pers./ Sens* |
Pret/ pers./ sens/ Premium** |
GALATI |
35 € |
160 € |
BRAILA |
35 € |
140 € |
BUZAU |
30 € |
80 € |
CRAIOVA |
40 € |
150 € |
SLATINA |
35 € |
120 € |
PITESTI |
30 € |
90 € |
BRASOV |
35 € |
120 € |
SINAIA |
30 € |
100 € |
CAMPINA |
30 € |
80 € |
PLOIESTI |
25 € |
70 € |
CONSTANTA |
40 € |
140 € |
MEDGIDIA |
40 € |
130 € |
CONDITII GENERALE de CALATORIE
DOCUMENTE DE CALATORIE: (in functie de programul ales) CARTE DE IDENTITATE sau PASAPORT (nu prezinta urme de deterioare a elementelor de siguranta si sunt valabile minim 6 luni de la data terminarii calatoriei). Pentru a consulta lista statelor pentru care nu este necesara viza de intrare accesati site-ul Politiei de Frontiera www.politiadefrontiera.ro sau al Ministerului de Externe www.mae.ro/travel-conditions
- Pentru ca unui minor sa i se permita calatoria in afara tarii,
este necesar sa fie insotit de cel putin un adult care sa aiba
asupra sa acordul scris al ambilor parinti ai minorului, legalizat
la notariat, si cazier judiciar, pe care sa-l prezinte in punctul
de frontiera. Daca adultul care insoteste minorul este unul din
parinti, acesta va avea nevoie doar de acordul scris al celuilalt
parinte al minorului, legalizat la notariat. Informatii
suplimentare pe www.politiadefrontiera.ro
- Persoanele care calatoresc cu copii sub 18 ani trebuie sa detina
pe langa pasaportul acestora si o copie a certificatului de nastere
al copiilor (este posibil ca autoritatile de la frontiera sa o
solicite). Agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de
la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu
sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu.
CONDITII DE INSCRIERE:
Inscrierile incep din momentul lansarii programului, cu plata unui
avans min. de 30% din tarif si se incheie la epuizarea
locurilor
- diferenta de pâna la 50% din valoarea totala a pachetului de
servicii se achita cu 60 de zile inainte de data plecarii
- diferenta de pâna la 100% din valoarea totala a pachetului de
servicii se achita cu 30 de zile inainte de data plecarii
- turistul va incheia cu agentia « Contractul de prestari servicii
turistice », la care prezentul program este parte
- in momentul semnarii « Contractului de prestari servicii
turistice », turistul isi asuma plata diferentei stipulata in
program in cazul neintrunirii grupului minim de turisti
OBSERVATII
pentru MIJLOACE DE TRANSPORT:
- Corectitudinea numelor si a datelor personale ale calatorilor,
intra in responsabilitatea agentiei intermediare/ a agentului care
a efectuat inscriere
- In functie de modificarile impuse de compania aeriana, agentia
poate percepe un supliment pentru biletul de avion (se confirma in
momentul emiterii biletului).
- Biletele de avion sunt nerambursabile si nu permit
modificari dupa emiterea lor.
- Compania/companiile aeriene care opereaza zborurile (regulat sau
charter) din pachetul de servicii pot aduce diferite modificari
zborurilor contractate, in functie de conditiile obiective din
perioada de operare, pana la momentul plecarii pentru
zborul/zborurile de dus sau dupa momentul plecarii pentru
zborul/zborurile de intors. Agentia organizatoare va informa
pasagerii directi, respectiv agentiile revanzatoare asupra
eventualelor modificari survenite independent de vointa sa si nu va
fi raspunzatoare de eventualele inconveniente aparute.
Agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea taxelor de
aeroport, in cazul in care valoarea acestora este schimbata de
compania aeriana
- Alocarea locurilor in avion se face de catre ghiseul de check-in
din aeroport in functie de ordinea sosirii pasagerilor. Recomandam
efectuarea check-in-ului on-line inainte de prezentarea in
aeroport;
- Prezentarea la aeroport se va face cu doua ore inaintea zborului;
agentia nu raspunde in cazul refuzului imbarcarii turistilor ca
urmare a intârzierii acestora
- Dupa aterizarea pe aeroportul de destinatie, pasagerii se vor
prezenta mai intai la ghiseul Control pasapoarte, dupa care isi vor
recupera bagajele din locul special amenajat. Daca atunci cand
ajungeti la destinatie observati ca aveti probleme in gasirea
bagajului depus la biroul de check-in la imbarcare, va rugam nu
parasiti aeroportul, ci depuneti o sesizare la biroul de reclamatii
existent la terminal, pe baza cuponului de bagaj primit odata cu
cartea de imbarcare;
- Asezarea in microbuz/ autocar, de la destinatie se face de catre
conducatorul de grup pe baza listei cu ordinea inscrierii la
circuit, incepand cu randul doi de scaune. Pentru siguranta
pasagerilor pe perioada excursiei, primul rand de scaune este
rezervat insotitorului de grup si ghidului local.
NOTA: Femeile care sunt insarcinate in peste 6 luni, au nevoie de
un certificat medical cu acordul medicului de a calatori cu
avionul. Compania de zbor si echipajul de bord isi rezerva insa
dreptul de a decide daca permit sau nu imbarcarea persoanelor cu
sarcina avansata (ultimele 2-3 luni).
OBSERVATII pentru CAZARE & PROGRAMUL EXCURSIEI
- Clasificarea pe stele a unitatilor de cazare este cea atribuita
de oficialitatile din tarile vizitate, ca atare facilitatile
camerelor sunt conforme cu standardele locale;
- Hotelurile nominalizate in program pot suferi modificari pana la
data plecarii, in functie de conditiile specifice care pot aparea
intre momentul publicarii programului si data plecarii. Daca aceste
schimbari sunt impuse de furnizorul local, intotdeauna se vor oferi
hoteluri similare ca locatie/confort.
- Majoritatea hotelurilor nu detin camere triple. In unele hoteluri
se pot confirma la cerere camere duble cu pat suplimentar, in
functie de disponibilitate. Patul suplimentar poate fi un pat
pliant, un fotoliu pat, o canapea extensibila, etc.
- Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile
acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se
rezolva de catre turist direct la receptie, asistat de
reprezentantul agentiei. Pentru anumite facilitati din hotel sau
din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare
(minibar/frigider, seif, etc.); in momentul sosirii la hotel
solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra
lor. Uneori hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar
sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste
sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor
hotelului;
- Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul
din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si
incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale),
iar doamnele in tinuta decenta.
- Pe destinatiile externe, mesele festive oferite cu ocazia unor
evenimente sau sarbatori (Paste, Craciun, Revelion) sunt diferite
fata de cele traditionale romanesti, atat ca meniu, cat si ca
durata si divertisment.
- In situatia in care turistul are cerinte speciale, cum ar fi:
camere alaturate sau cu o anumita localizare, meniu special,
acestea vor fi cu titlul de solicitare catre prestatori dar nu vor
fi considerate confirmate decat in masura posibilitatilor de la
fata locului.
- Insotitorul de grup poate efectua modificari programului
(schimbari de ore, modificarea ordinii desfasurarii acestuia), fara
a afecta insa structura serviciilor efectuandu-l astfel in
totalitate. De asemenea, va oferi asistenta in situatii de urgenta,
va traduce prezentarea ghizilor locali, va oferi informatii
referitoare la excursiile optionale si la itinerar cu observatia ca
nu are calificarea si atestarea legala de ghid de turism.
- Conform legilor internationale, doar ghizii locali au dreptul sa
ofere explicatii in interiorul muzeelor, monumentelor etc.; altfel,
insotitorul de grup vor oferi explicatii turistilor doar in afara
obiectivelor turistice; ghizii locali pot fi angajati contra cost
doar cu acordul turistilor interesati de ghidajul acestora.
IMPORTANT
- Recomandam incheierea asigurarii Travel (storno + medicala)
pentru a va proteja atat inainte de plecare, in cazul anularii
calatoriei, cat si dupa plecare in cazul unei situatii
neprevazute!
- In derularea excursiei pot aparea situatii de forta majora precum
intârzieri in traficul aerian, blocarea aeroporturilor din ratiuni
de securitate, schimbari de aeroporturi din ratiuni politice,
greve, conditii meteo nefavorabile etc.; in aceste cazuri agentia
se obliga sa depuna eforturi pentru depasirea situatiilor ivite;
totodata, agentia nu poate fi facuta raspunzatoare pentru
suportarea unor cheltuieli suplimentare aferente
- Preturile agreate la incheierea contractului pot sa creasca sau
sa scada in functie de anumiti factori obiectivi. Cresterile de
pret sunt influentate de cresteri ale cursului de schimb, cresteri
ale pretului petrolului, cresterea taxelor de survol, etc. In cazul
unei cresteri de pret mai mare de 8%, clientul poate rezilia
contractul fara a plati penalizari de retragere. Scaderile de pret
pot fi datorate unor promotii facute de partenerii externi sau de
catre agentia organizatoare.
- Agentia poate aloca un numar de locuri cu reducere in cazul
anunturilor promotiilor tip early booking sau a ofertelor speciale,
pentru o perioada limitata de valabilitate; daca acestea se
epuizeaza inainte de expirarea perioadei anuntate, agentia va opri
promotia fara un anunt prealabil
- Bacsisurile pentru prestatorii locali (tips) reprezinta o
practica internationala.
- Agentia nu este raspunzatoare pentru pierderea sau furtul
bagajelor, a actelor sa a obiectelor personale; in cazul in care
aceste situatii nedorite apar, turistul are obligatia de a depune
personal plangere la organele competente.
- Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de
invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii
si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii
speciale ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost
semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Ai calatorit cu noi? Lasa-ne un review!
CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra