COLOMBO – KURUNEGALA – DAMBULLA – SIGIRYA – POLONNARUWA – MATALE – KANDY - NUWARA ELYIA – ELLA – Parcul National UDAWALAWE – GALLE – BENTOTA
Program detaliat
Ziua 1. BUCURESTI –
ISTANBUL
Intalnire cu insotitorul de grup
la aeroportul Henri Coanda (Otopeni) la ora 13:30 pentru imbarcare
pe zborul Companiei Turkish Airlines cu destinatia Colombo, via
Istanbul. Decolare la ora 15:55 si sosire in Istanbul la ora 17:30.
Scurt escala, imbarcare pe zborul TK730 si decolare la ora
17:35.
Ziua 2. COLOMBO – KURUNEGALA -
DAMBULLA
Ne relaxam si aterizam in Colombo
la ora 05:20. Dupa indeplinirea formalitatilor vamale, ajungem in
irezistibila Sri Lanka cu plaje nesfarsite, ruine atemporale,
oameni primitori, ceai celebru, mancare aromata si o multime de
elefanti. Dupa servirea micului dejun, vizitam templul cripta
Athugala Viharaya, construit de regele Suratissa pe stanca cu forma
unui elefant de aproximativ 300 m inaltime. Admiram picturile
hinduse si gravurile antice in piatra. Pe drum facem o oprire
pentru vizita la Templul rupestru Dambulla inclus in Patrimoniul
Mondial UNESCO. Acesta este considerat a fi cel mai mare sit cu
pesteri pictate din lume cu peste 22.000 de metri patrati de
suprafete pictate, sculpturi si statui ale lui Buddha si locul unde
regele Valagambahu s-a refugiat dupa ce a fost alungat din
Anuradhapura de armatele invadatoare. Transfer la hotel. Cina
(bauturile nu sunt incluse) si cazare la Aliya Resort and
Spa 4* superior sau similar Dambulla.
Ziua 3. Triunghiul Cultural:
DAMBULLA, SIGIRIYA & POLONNARUWA
Mic dejun. Cunoscut ca inima Sri
Lankai, Triunghiul Cultural este un regat mesmerizant care expune
trecutul bogat si patrimoniul vivace al insulei format prin legarea
oraselor antice istorice Anuradhapura, Polonnaruwa si Kandy.
Dimineata pornim catre celebra fortareata Stanca Leului, inclusa in
Patrimoniul Mondial UNESCO, un monolit masiv de piatra rosie care
se inalta la 600 de metri deasupra solului. Exploram Sigiriya,
fosta Cetate Regala timp de 20 ani in secolul al V-lea, construita
de Regele Kasyapa ca dovada a domniei sale puternice dintr-un palat
din cer si care s-a ascuns aici de mania oamenilor, dupa ce si-a
ucis tatal. Frescele, peretele oglinda si laba leului, pe care le
descoperim aici sunt considerate a 8-a minune a lumii moderne.
Continuam ziua catre Polonnaruwa – “Capitala medievala” a Sri
Lankai. Orasul a fost fortificat cu trei ziduri concentrice,
infrumusetat cu parcuri si gradini si sfintit de multe
altare. Vom gasi aici Orasul
Sacru, cu numeroase situri de interes arheologic, mormite si
temple, statui si stupe budiste precum Palatul Regal, Complexul
Alahana Pirivena, Iazurile Kumara si Lotus, Casa Thiwanka si multe
altele. Mai recent
Polonnaruwa a fost in lumina reflectoarelor odata cu lansarea
filmului premiat Disney „Regatul maimutelor” in aprilie
2015. Intoarcere la hotel. Cina (bauturile nu sunt incluse)
si cazare la Aliya Resort and Spa 4* superior sau similar
Dambulla.
Ziua 4. DAMBULLA – MATALE -
KANDY
Mic dejun. Astazi plecam catre
Matale unde exploram Gradina de Mirodenii, un loc incantator pentru
a ne plimba in verdeata parfumata si pentru a invata despre
cresterea si utilizarea condimentelor in viata de zi cu zi. Putem
cumpara mirodenii, remedii traditionale, produse cosmetice si putem
degusta o bautura pe baza de plante. Continuam cu vizita la Templul
Muthumariamman dedicat zeitei hinduse a lui Mariamman, o structura
inalta decorata exuberant, cu turnuri inalte proeminente, numite
Gopurams si sute de sculpturi ale fiintelor divine intr-un
mozaic plin de culoare. Ne indreptam spre Kandy - “Capitala
dealului” sau “Orasul de pe dealuri” numit asa, deoarece
era protejat de natura - apa, stanci si jungla. Sit-ul Patrimoniul
Mondial UNESCO si ultima capitala a regilor din Sri Lanka inainte
de a cadea in mainile britanicilor in 1815. Aici gasim cel mai
important loc de cult pentru budistii din intreaga lume – Templul
Dintelui Sacru al lui Buddha unde cea mai venerata relicva, dintele
lui Buddha, este pastrat aici. Seara, ne delectam cu o
reprezentatie culturala sustinuta de dansatorii si tobosarii
traditionali din Kandy despre legende, traditii si folclor. Cina
(bauturile nu sunt incluse) si cazare la Mahaweli Reach 5*
sau similar Kandy.
Ziua 5. KANDY - NUWARA ELIYA -
ELLA
Mic dejun. Astazi vizitam
Gradinile Botanice Regale, considerate a fi unele dintre cele mai
frumoase din Asia cu peste 5000 de specii si varietati de flora si
fostul sediu general al Lordului Louise Mountbatten, in timpul
celui de-al Doilea Razboi Mondial. Plecam spre Nuwara Eliya -
„Mica Anglie” inconjurata de dealuri verzi, cascade si
uluitoare. Facem o oprire la o plantatie si fabrica de ceai unde
asistam la procesul de producere si ne delectam cu o degustare a
celebrului „ceai de Ceylon”, inainte de a fi trimis la
licitatiile din Colombo. Vizitam Nuwara Eliya amplasat la poalele
muntelui Pidurutalagala, cel mai inalt varf din Sri Lanka la 6.183
de metri deasupra nivelului marii. Plante, pasari si animale
deosebite prospera aici, cascade si pesteri, ceaiul si frunzele
verzi stralucitoare ale acestui arbust minunat. Terenul de golf –
unul dintre cele mai frumoase si pitoresti din Asia, senina
Biserica Anglicana a Sfintei Treimi, parcuri frumoase si peluze cu
gard viu bine intretinute dau locului un aer englezesc din
districtul lacurilor. Cel mai important obiectiv fiind Lacul
Gregory, situat in inima orasului, construit de guvernatorul
britanic Sir William Gregory. Transfer la hotel. Cina (bauturile nu
sunt incluse) si cazare la hotel Ella Flower Garden 4* sau
similar Ella.
Ziua 6. ELLA - Parcul National
UDAWALAWE
Mic dejun. Incepem ziua cu un tur
al orasului Ella unde admiram privelistile uimitoare asupra
muntelui Adam’s Peak si a campurilor de ceai. Descoperim
Ella Gap - o locatie pitoreasca intre munti ce il face sa
fie locatie perfecta pentru diferite filmari si fotografii si ne
plimbam de-a lungul atractiei unice a caii ferate Nine Arch
Bridge care se intinde pe o lungime de 91 de metri, de-a lungul
junglei dense. Ne oprim pentru cateva fotografii spectaculoase cu
padurea si podul construit care iese in evidenta din peisajul
pitoresc. Continuam drumul spre Parcul National Uda Wallawe si vom
avea o experienta emotionanta in sanctuarul (ETH) elefantilor
unde interactionam cu puii de elefant in timpul orelor de hranire.
Parcul intretine sute de elefanti datorita surselor sale abundente
de apa. Sanctuarul si-a deschis portile puilor de elefanti aflati
in nevoie in 1995 care sunt bine ingrijiti, hraniti si instruiti
pentru a se integra inapoi in mediul din jungla dupa o sedere de
aproximativ patru ani. Transfer la hotel. Cina (bauturile nu sunt
incluse) si cazare la hotel Centuria 4* sau similar
Udawalawe.
Ziua 7. Parcul National
UDAWALAWE -> Jeep Safari – GALLE -
BENTOTA
Mic dejun. In prima parte a
zilei, exploram una dintre cele mai mari rezervatii de animale
salbatice din Sri Lanka intr-un safari cu Jeep-uri 4x4. Parcul
National Udawalawe este unic in ceea ce priveste numarul de
elefanti asiatici aflati aici: aproximativ 500 si deseori se plimba
in turme de pana la 100. Avem sansa de a vedea bivoli salbatici,
sacali, cerbi, mistreti, vulpi, iepuri, manguste, crocodili si
peste 30 de specii de serpi. De asemenea, in parc putem gasi 50 de
specii de fluturi si multe specii de pasari. Dupa timpul petrecut
prin uimitoarea fauna din Sri Lanka pornim catre Bentota prin
Cetatea Olandeza Galle – sit-ul UNESCO. Acest oras port
are un farmec exotic unic cu cladiri impunatoare coloniale
olandeze, moschei si biserici antice, conace marete si muzee.
Olandezii au construit aici prima biserica protestanta din Sri
Lanka. Vizitam, de asemenea, Muzeul Mastilor, Minele de piatra
lunara si Fortul olandez. Ratacim pe strazile sale serpuite, vom
trece pe langa cafenele elegante, buticuri diverse, hoteluri si
restaurate detinute de artisti, scriitori, fotografi si designeri
locali si internationali. Transfer la hotel. Cina (bauturile nu
sunt incluse) si cazare la Pandanus Beach Resort & Spa 4*
sau similar Bentota.
Zilele 8 - 9. BENTOTA:
Sun & Fun!
Mic dejun. Timp liber la
dispozitie pentru a ne bucura de facilitatile hotelului, situat in
cel mai romantic cadru pe care insula il ofera, pe plaja Induruwa
cu privelisti uimitoare asupra oceanului. Complexul ofera camere
confortabile, moderne si restaurant a la carte cu vedere la mare,
unde puteti servi delicatese din Sri Lanka si mancaruri gourmet
delicioase. Va puteti relaxa in piscinele aflate in gradina
tropicala sau rasfatati-va la centrul Spa cu tratamente exotice
autentice. Puteti incerca windsurfing, schi nautic, jet ski,
snorkeling sau banana boat. Daca sunteti un pasionat de pescuit,
experimentati in Sri Lanka aventura pescuitului in mare adancime
sau faceti o plimbare cu barca pe raul Bentota, bucurandu-va de
vremea tropicala. Explorati si petreceti cateva momente in
mlastinile izolate cu mangrove si aflati despre fauna si flora
naturala ascunsa printre ele. Vizitati incubatoarele de broaste
testoase si urmariti cum sunt eliberate dimineata devreme.
Indiferent cum veti alege sa va petreceti zilele libere, va veti
indragosti iremediabil de acest paradis tropical. Cina (bauturile
nu sunt incluse) si cazare la Pandanus Beach Resort & Spa 4*
sau similar Bentota.
Ziua 10. BENTOTA -
COLOMBO
Mic dejun. Plecam spre Colombo –
“Capitala comerciala” un excelent sfarsit pentru aventurile
noastre din Sri Lanka. Este un oras fascinant care se mandreste cu
o mostenire coloniala bogata si un amestec de rase, religii si
culturi. Un oras al contrastelor de la hoteluri stralucitoare,
blocuri de birouri elegante si centre comerciale de lux la frumoase
cladiri din epoca coloniala cu gresie rosie. Piete de strada pline
de viata pline de condimente parfumate, matasuri colorate, bumbac
si fructe si legume proaspete. Descoperim mostenirea multietnica a
lui Colombo, cu mancare locala grozava, biserici, moschei si temple
care se aduna pe aceleasi strazi si exploram locuri emblematice
precum faimosul Templu Budist de langa lac; Biserica Olandeza
Wolvendhal; Templul Hindus; Gradinile Cinnamon - Beverly Hills din
Sri Lanka dar si altele. Dupa amiaza, timp liber pentru shopping
sau puteti incerca diferite forme de divertisment. Relaxati-va pe
cea mai emblematica strada din Colombo, Park Street Mews,
unde va puteti rasfata cu bucataria franceza autentica si vinuri
fine sau satisfaceti-va poftele italiene si incercati o
gelato delicioasa intr-o atmosfera de film romantic de epoca
pe masura ce soarele apune si strada se lumineaza. Puteti incerca
din varietatea de pub-uri cu muzica live, cluburi de noapte sau
celebrele Casino-uri. Transfer la hotel. Cina (bauturile nu sunt
incluse) si cazare la hotel Kingsbury 5* sau similar
Colombo.
Ziua 11. COLOMBO – DUBAI –
BUCURESTI
Mic dejun (la pachet).
Dis-dimineata, transfer la aeroport pentru imbarcare pe zborul
companiei Turkish Airliens cu destinatia Istanbul. Decolare
la ora 06:50 cu zborul TK731 si sosire in Istanbul la ora 12:45.
Decolare cu zborul TK1039, destinatia Bucuresti, la ora 13:45.
Sosire pe aeroportul Henri Coanda (Otopeni) la ora
15:05.
03 – 13 Aprilie 2025 |
Adult loc in cam. dubla |
Adult loc in cam. single |
Adult a 3-a pers. in cam cu pat suplimentar |
Copil 2-11 ani cu pat suplimentar |
Partaj garantat |
TARIFE STANDARD |
|
|
|
|
190 € |
TARIFE DE LANSARE *VALABILE PANA LA 31.12.2024 |
2.099 € |
2.549 € |
2.049 € |
1.799 € |
190 € |
Documente de
calatorie:
Pentru aceasta excursie este
necesar pasaportul electronic sau pasaportul simplu valabil cel
putin 6 luni de la data terminarii calatoriei.
Nota: Va rugam sa ne transmiteti cu cel putin o luna inainte de plecare o copie dupa primele doua pagini din pasaport (electronic in format PDF sau JPG ) cu detaliile persoanale: nume, data nasterii, numarul de pasaport, etc. Verificati ca pasaportul sa fie valabil cel putin inca 6 luni de la data returului din excursie, cu minim 2 pagini consecutive libere pentru aplicarea vizei la sosirea in destinatie
PARTAJ GARANTAT: turistii care
rezerva tipul de camera “partaj garantat” nu vor fi nevoiti sa
achite suplimentul de camera single in cazul in care agentia nu
reuseste sa completeze partajul.
PARTAJ NEGARANTAT:
turistii care rezerva tipul de camera “partaj negarantat” vor fi
nevoiti sa achite suplimentul de camera single in cazul in care
agentia nu reuseste sa completeze partajul. Turistii vor fi
informati in scris cu maxim 3 zile inainte de plecare.
Eventuale neintelegeri intre
solicitantii de partaj, nu sunt imputabile agentiei. Decizia de a
renunta la partaj si a opta pentru camera single, se face in baza
achitarii suplimentului de camera single de catre ambele
persoane.Nota: Taxele de aeroport incluse in tarif sunt
cele valabile la data lansarii programului, respectiv luna
Septembrie 2024 In situatia majorarii de catre compania aeriana a
acestor taxe pana la data emiterii biletelor de avion (biletele se
emit cu 7-14 zile inainte de plecare), agentia isi rezerva dreptul
de a modifica pretul excursiei conform cu noile valori ale acestor
taxe.
GRUP
MINIM:
Tarifele au fost calculate
pentru un grup minim de 25 platitori. Pentru un grup de
20-24 persoane, pretul se majoreaza cu 50 EURO/ persoana. Pentru un
numar mai mic de 19 participanti, pretul se recalculeaza sau
circuitul se anuleaza. De asemenea, in cazul unui grup mai mic,
agentia isi rezerva dreptul de a schimba compania aeriana sau
hotelurile, cu pastrarea standardelor si cu informarea prealabila a
turistilor inscrisi. Organizatorul isi rezerva dreptul de a anula
acest program daca nu se vor inscrie minim 15 participanti pana cu
30 zile inainte de data de plecare. Locurile confirmate suplimentar
fata de grupul rezervat pot fi la un tarif mai mare (in functie de
disponibilitatile la avion si cazare) si se supun unor reguli
diferite de decomandare.
OFERTA
SPECIALA
Transferuri GRATUITE din
urmatoarele orase:
Orasul |
Locul de imbarcare |
SIBIU |
Agentia Hello Holidays – Calea Dumbravii 19C |
FAGARAS |
Casa de Cultura |
BRASOV |
Benzinaria Mol - Calea Bucureşti |
SINAIA |
Gara |
CAMPINA |
Benzinaria OMV – Nicolae Balcescu 60 |
PLOIESTI |
Gara Ploiesti SUD |
TARGOVISTE |
Hotel Valahia |
RM. VÂLCEA |
Sala Sporturilor |
PITESTI |
Mc Donald’s – Bd. Republicii |
CRAIOVA |
Benzinaria Petrom Gara |
BACAU |
Parcare Hotel Moldova |
FOCSANI |
Catedrala Sfanta Parascheva |
RM. SARAT |
Magazin Profi (Mihail Kogalniceanu |
BUZAU |
Mc Donald’s – Bulevardul Unirii |
GALATI |
Casa de cultura |
BRAILA |
Mc Donald’s – Calea Calarasilor |
TULCEA |
Parcare Complex Pelican |
CONSTANTA |
Gara CFR |
MEDGIDIA |
Restaurant Balada |
SLATINA |
Benzinaria Rompetrol – Strada Draganesti 2 |
Oferta este valabila pentru inscrieri in intervalul 01.09.2023 – 31.01.2025 pe programele Hello Premium Tours pentru minim 2 persoane.
CONDITII SPECIFICE - TRANSFERURI DE GRUP*
- Transferul se poate efectua cu autoturism, microbuz, minibus,
autocar sau prin operatori de linie;
- Preluare turistilor se va efectua de la domiciliu (conform
orasului selectat in rezervare), orele de imbarcare urmand a fi
transmise turisilor odata cu informarea de plecare a circuitului.
La returul din circuit, pot exista timpi de asteptare intre
debarcare si preluarea de catre partenerul care efectueaza
transferul.
- Ora de imbarcare si numarul de telefon ale soferului si/sau de
dispecerat se vor comunica cu 3 zile (prin exceptie 24 de ore)
inaintea datei plecarii. - Calatorul va tine legatura cu
transportatorul pentru a se informa privind situatia concreta din
ziua plecarii. Pentru transferul de retur, detaliile sunt oferite
de ghidul insotitor, inainte de intoarcerea din circuit.
- Solicitarile de transfer se fac cu min. 14 zile inainte de data
plecarii. Pentru transferurile achizitionate cu mai putin de 14
zile sau solicitate la fata locului - direct de la reprezentantii
Hello Holidays (ghizi, insotitori, soferi etc.) - se achita un
supliment de 5 euro/pers/sens iar confirmarea se va face in functie
de disponibilitate.
- Toate rezervarile trebuie insotite in mod obligatoriu de adresa
de preluare si numarul de telefon al pasagerilor, disponibil la
momentul plecarii, cu roaming activat obligatoriu. In cazul in care
rezervarea este efectuata de catre o agentie partenera, aceasta are
obligatia de a transmite adresa de preluare si numarul de telefon
al turistilor inscrisi, catre Hello Holidays.
- Numarul de contact al turistilor este foarte important pentru ca,
mai ales in cazul transferurilor - cand pot aparea diferite
modificari, intarzieri s.a., acestia vor fi contactati de catre
sofer/dispecerat. Agentia Hello Holidays nu este raspunzatoare de
imposibilitatea contactarii pasagerilor din cauza netransmiterii
informatiilor obligatorii solicitate sau transmiterea incorecta a
acestora si nu va restitui contravaloarea transferului sau a
pachetului de servicii.
CONDITII SPECIFICE - TRANSFERURI PREMIUM**
- Transferurile Premium se confirma la cerere, in limita
disponibilitatii, cu pana la 7 zile inainite de plecare, se
efectueaza cu microbuz/autoturism si se organizeaza pentru min. 2
persoane, max. 7 persoane/masina.
- Preluarea si debarcarea se fac de la si la adresa indicata de
catre turisti, fara a exista timpi suplimentari de asteptare
(exceptie fac cazurile de forta majora) si implica un singur mijloc
de transport.
- Debarcarea la punctul de plecare a grupului din Bucuresti se face
cu max. 30-45 minute inainte de ora de intalnire stabilita conform
informarii primite de la agentie.
- La retur timpul de preluare din punctul de debarcare este de max.
30-45 minute.
CONDITII GENERALE TRANSPORT RUTIER
- Turistii au obligatia de a mentine curatenia in mijlocul de
transport pe tot parcursul transferului. In mijlocul de transport
nu este permis fumatul, consumul de bauturi alcoolice si produse
alimentare. Ne rezervam dreptul de a debarca pasagerii in stare de
ebrietate si pasagerii care afecteaza ordinea si siguranta
celorlalti pasageri sau a conducatorilor auto, ori incalca
prezentele conditii, fara rambursarea costurilor de transport.
- Transferurile din provincie se asigura in conformitate cu
reglementarile legale in vigoare cu privire la transportul de
persoane si cu respectarea timpilor de condus ai soferilor. Din
acest considerent, soferii vor face pauzele de odihna impuse de
lege in vederea asigurarii unui transport in conditii de
siguranta
- Turistii se obliga sa achite catre societatea de transport
contravaloarea oricaror distrugeri aduse mijloacelor de
transport.
- Transportul animalelor se supune unui regim special. Turistii
apartinatori au obligatia de a solicita aprobarea
agentiei.
- Bagaje admise pentru fiecare pasager ocupant de loc: la cala 1
piesa de bagaj de max. 23 kg/pasager; in autocar se accepta max. 1
rucsac (geanta mica de mana - piesele mai mari vor fi depozitate la
cala). In cazul nerespectarii regulilor, personalul de la bord are
dreptul de a incasa o taxa suplimentara in valoare de 30 € per
bagaj sau de a debarca pasagerii.
- Cazul fortuit si forta majora exonereaza societatea de transport
de orice raspundere.
TRANSFERURI CONTRA COST DIN TARA
Orasul |
Pret/ pers./ Sens* |
Pret/ pers./ sens/ Premium** |
GALATI |
35 € |
160 € |
BRAILA |
35 € |
140 € |
BUZAU |
30 € |
80 € |
CRAIOVA |
40 € |
150 € |
SLATINA |
35 € |
120 € |
PITESTI |
30 € |
90 € |
BRASOV |
35 € |
120 € |
SINAIA |
30 € |
100 € |
CAMPINA |
30 € |
80 € |
PLOIESTI |
25 € |
70 € |
CONSTANTA |
40 € |
140 € |
MEDGIDIA |
40 € |
130 € |
CONDITII GENERALE de CALATORIE
DOCUMENTE DE CALATORIE: (in functie de programul ales) CARTE DE IDENTITATE sau PASAPORT (nu prezinta urme de deterioare a elementelor de siguranta si sunt valabile minim 6 luni de la data terminarii calatoriei). Pentru a consulta lista statelor pentru care nu este necesara viza de intrare accesati site-ul Politiei de Frontiera www.politiadefrontiera.ro sau al Ministerului de Externe www.mae.ro/travel-conditions
- Pentru ca unui minor sa i se permita calatoria in afara tarii,
este necesar sa fie insotit de cel putin un adult care sa aiba
asupra sa acordul scris al ambilor parinti ai minorului, legalizat
la notariat, si cazier judiciar, pe care sa-l prezinte in punctul
de frontiera. Daca adultul care insoteste minorul este unul din
parinti, acesta va avea nevoie doar de acordul scris al celuilalt
parinte al minorului, legalizat la notariat. Informatii
suplimentare pe www.politiadefrontiera.ro
- Persoanele care calatoresc cu copii sub 18 ani trebuie sa detina
pe langa pasaportul acestora si o copie a certificatului de nastere
al copiilor (este posibil ca autoritatile de la frontiera sa o
solicite). Agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de
la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu
sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu.
CONDITII DE INSCRIERE:
Inscrierile incep din momentul lansarii programului, cu plata unui
avans min. de 30% din tarif si se incheie la epuizarea
locurilor
- diferenta de pâna la 50% din valoarea totala a pachetului de
servicii se achita cu 60 de zile inainte de data plecarii
- diferenta de pâna la 100% din valoarea totala a pachetului de
servicii se achita cu 30 de zile inainte de data plecarii
- turistul va incheia cu agentia « Contractul de prestari servicii
turistice », la care prezentul program este parte
- in momentul semnarii « Contractului de prestari servicii
turistice », turistul isi asuma plata diferentei stipulata in
program in cazul neintrunirii grupului minim de turisti
OBSERVATII
pentru MIJLOACE DE TRANSPORT:
- Corectitudinea numelor si a datelor personale ale calatorilor,
intra in responsabilitatea agentiei intermediare/ a agentului care
a efectuat inscriere
- In functie de modificarile impuse de compania aeriana, agentia
poate percepe un supliment pentru biletul de avion (se confirma in
momentul emiterii biletului).
- Biletele de avion sunt nerambursabile si nu permit
modificari dupa emiterea lor.
- Compania/companiile aeriene care opereaza zborurile (regulat sau
charter) din pachetul de servicii pot aduce diferite modificari
zborurilor contractate, in functie de conditiile obiective din
perioada de operare, pana la momentul plecarii pentru
zborul/zborurile de dus sau dupa momentul plecarii pentru
zborul/zborurile de intors. Agentia organizatoare va informa
pasagerii directi, respectiv agentiile revanzatoare asupra
eventualelor modificari survenite independent de vointa sa si nu va
fi raspunzatoare de eventualele inconveniente aparute.
Agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea taxelor de
aeroport, in cazul in care valoarea acestora este schimbata de
compania aeriana
- Alocarea locurilor in avion se face de catre ghiseul de check-in
din aeroport in functie de ordinea sosirii pasagerilor. Recomandam
efectuarea check-in-ului on-line inainte de prezentarea in
aeroport;
- Prezentarea la aeroport se va face cu doua ore inaintea zborului;
agentia nu raspunde in cazul refuzului imbarcarii turistilor ca
urmare a intârzierii acestora
- Dupa aterizarea pe aeroportul de destinatie, pasagerii se vor
prezenta mai intai la ghiseul Control pasapoarte, dupa care isi vor
recupera bagajele din locul special amenajat. Daca atunci cand
ajungeti la destinatie observati ca aveti probleme in gasirea
bagajului depus la biroul de check-in la imbarcare, va rugam nu
parasiti aeroportul, ci depuneti o sesizare la biroul de reclamatii
existent la terminal, pe baza cuponului de bagaj primit odata cu
cartea de imbarcare;
- Asezarea in microbuz/ autocar, de la destinatie se face de catre
conducatorul de grup pe baza listei cu ordinea inscrierii la
circuit, incepand cu randul doi de scaune. Pentru siguranta
pasagerilor pe perioada excursiei, primul rand de scaune este
rezervat insotitorului de grup si ghidului local.
NOTA: Femeile care sunt insarcinate in peste 6 luni, au nevoie de
un certificat medical cu acordul medicului de a calatori cu
avionul. Compania de zbor si echipajul de bord isi rezerva insa
dreptul de a decide daca permit sau nu imbarcarea persoanelor cu
sarcina avansata (ultimele 2-3 luni).
OBSERVATII pentru CAZARE & PROGRAMUL EXCURSIEI
- Clasificarea pe stele a unitatilor de cazare este cea atribuita
de oficialitatile din tarile vizitate, ca atare facilitatile
camerelor sunt conforme cu standardele locale;
- Hotelurile nominalizate in program pot suferi modificari pana la
data plecarii, in functie de conditiile specifice care pot aparea
intre momentul publicarii programului si data plecarii. Daca aceste
schimbari sunt impuse de furnizorul local, intotdeauna se vor oferi
hoteluri similare ca locatie/confort.
- Majoritatea hotelurilor nu detin camere triple. In unele hoteluri
se pot confirma la cerere camere duble cu pat suplimentar, in
functie de disponibilitate. Patul suplimentar poate fi un pat
pliant, un fotoliu pat, o canapea extensibila, etc.
- Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile
acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se
rezolva de catre turist direct la receptie, asistat de
reprezentantul agentiei. Pentru anumite facilitati din hotel sau
din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare
(minibar/frigider, seif, etc.); in momentul sosirii la hotel
solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra
lor. Uneori hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar
sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste
sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor
hotelului;
- Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul
din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si
incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale),
iar doamnele in tinuta decenta.
- Pe destinatiile externe, mesele festive oferite cu ocazia unor
evenimente sau sarbatori (Paste, Craciun, Revelion) sunt diferite
fata de cele traditionale romanesti, atat ca meniu, cat si ca
durata si divertisment.
- In situatia in care turistul are cerinte speciale, cum ar fi:
camere alaturate sau cu o anumita localizare, meniu special,
acestea vor fi cu titlul de solicitare catre prestatori dar nu vor
fi considerate confirmate decat in masura posibilitatilor de la
fata locului.
- Insotitorul de grup poate efectua modificari programului
(schimbari de ore, modificarea ordinii desfasurarii acestuia), fara
a afecta insa structura serviciilor efectuandu-l astfel in
totalitate. De asemenea, va oferi asistenta in situatii de urgenta,
va traduce prezentarea ghizilor locali, va oferi informatii
referitoare la excursiile optionale si la itinerar cu observatia ca
nu are calificarea si atestarea legala de ghid de turism.
- Conform legilor internationale, doar ghizii locali au dreptul sa
ofere explicatii in interiorul muzeelor, monumentelor etc.; altfel,
insotitorul de grup vor oferi explicatii turistilor doar in afara
obiectivelor turistice; ghizii locali pot fi angajati contra cost
doar cu acordul turistilor interesati de ghidajul acestora.
IMPORTANT
- Recomandam incheierea asigurarii Travel (storno + medicala)
pentru a va proteja atat inainte de plecare, in cazul anularii
calatoriei, cat si dupa plecare in cazul unei situatii
neprevazute!
- In derularea excursiei pot aparea situatii de forta majora precum
intârzieri in traficul aerian, blocarea aeroporturilor din ratiuni
de securitate, schimbari de aeroporturi din ratiuni politice,
greve, conditii meteo nefavorabile etc.; in aceste cazuri agentia
se obliga sa depuna eforturi pentru depasirea situatiilor ivite;
totodata, agentia nu poate fi facuta raspunzatoare pentru
suportarea unor cheltuieli suplimentare aferente
- Preturile agreate la incheierea contractului pot sa creasca sau
sa scada in functie de anumiti factori obiectivi. Cresterile de
pret sunt influentate de cresteri ale cursului de schimb, cresteri
ale pretului petrolului, cresterea taxelor de survol, etc. In cazul
unei cresteri de pret mai mare de 8%, clientul poate rezilia
contractul fara a plati penalizari de retragere. Scaderile de pret
pot fi datorate unor promotii facute de partenerii externi sau de
catre agentia organizatoare.
- Agentia poate aloca un numar de locuri cu reducere in cazul
anunturilor promotiilor tip early booking sau a ofertelor speciale,
pentru o perioada limitata de valabilitate; daca acestea se
epuizeaza inainte de expirarea perioadei anuntate, agentia va opri
promotia fara un anunt prealabil
- Bacsisurile pentru prestatorii locali (tips) reprezinta o
practica internationala.
- Agentia nu este raspunzatoare pentru pierderea sau furtul
bagajelor, a actelor sa a obiectelor personale; in cazul in care
aceste situatii nedorite apar, turistul are obligatia de a depune
personal plangere la organele competente.
- Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de
invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii
si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii
speciale ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost
semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Ai calatorit cu noi? Lasa-ne un review!
CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra