Palma de Mallorca - Valldemossa - Sierra de Tramuntana - Lluc - Soller - Port de Soller - Cap de Formentor - Alcudia - Playa de Muro Manacor - Pesterile Drach - Porto Cristo - Croaziera pe Catamaran
Program detaliat
Ziua 1. BUCURESTI –
MALLORCA
Intalnire cu reprezentantul
agentiei la Aeroportul Henri Coanda Otopeni la ora 13:30 pentru
imbarcare pe zborul WizzAir W43023 cu destinatia Palma de Mallorca.
Decolare la ora 16:05 si aterizare in Palma de Mallorca ora 18:25.
(ATENTIE! Orarul de zbor este informativ si poate suporta
modificari impuse de compania aeriana). Bine ati venit in
Mallorca – cea mai mare dintre Insulele Baleare, situata intre
coasta Africii de Nord si Spania. Mallorca a fost de-a lungul
veacurilor tinta constanta a cuceritorilor, fie ca ei s-au numit
fenicieni, cartaginezi, romani, mauri sau corsari spanioli.
Peisajul insulei este presarat cu golfuri, plaje si stanci de-a
lungul coastei in timp ce in interior exista sate traditionale si
lanturi muntoase care ating inaltimi de 1.500 de metri. Transfer la
hotel. Cazare si cina (bauturile nu sunt incluse) la Hotel BQ Apolo
4* sau similar.
Ziua 2. PALMA DE MALLORCA –
VALLDEMOSSA
Mic dejun. Vizitam Palma,
capitala vibranta a Mallorca, eleganta si intima, dar plina de
viata. Aproximativ jumatate din populatia insulei locuieste in
acest oras energic, pe tot parcursul anului, cu hoteluri de lux,
restaurante la moda, cafenele, magazine si viata de noapte. Incepem
cu un tur de oras cu ghid local in care descoperim principalele
atractii ale orasuluim: Catedrala La Seu – cea mai emblematica, a
fost un templu roman si Palatul L'Almudaina, cu gradini splendide.
Continuam prin vechiul cartier Arab, cu labirintul sau de strazi
inguste, curti fermecatoare si arhitectura unica. Ajungem in Placa
Cort unde gasim Primaria si legendarul maslin stravechi care se
crede ca are aproximativ 1000 de ani, unul dintre cele mai admirate
repere ale orasului. Pornim prin peisajul rural ce este dominat de
ziduri antice din piatra uscata si sculpturi proprii ale naturii,
cu maslini vechi de secole catre cel mai frumos sat pitoresc –
Valldemossa. Descoperim farmecul sau autentic mallorcan si aflam
despre istoria si secretele acestuia. Probabil cel mai cunoscut sat
de pe insula deoarece compozitorul polonez Frederic Chopin si
iubita sa, George Sand, si-au trait aici povestea de dragoste,
departe de zvonurile pariziene. Admiram frumoasa manastire Cartuja
Real si ne bucuram de un scurt recital de pian, in care sunt
interpretate diverse compoziții ale apreciatului muzician. In
continuare ne plimbam pe enigmaticele strazi pietruite, pline de
magazine, buticuri si tot felul de cafenele. Facem o oprire pentru
fotografii la punctul de belvedere Sa Foradada ce ne ofera
privelisti uluitoare asupra Marii Mediterane si ale naturii
salbatice din jur. Intoarcere la hotel. Cazare si cina (bauturile
nu sunt incluse) la Hotel BQ Apolo 4* sau similar.
Ziua 3. MALLORCA: Lluc – Soller
– Port de Soller
Mic dejun. Timp liber sau
optional o excursie la polele muntilor Sierra de Tramuntana.
Descoperim aceasta zona stancoasa cu golfuri izolate si plaje mici,
ascunse, cu privelisti uluitoare asupra nuantelor turcoaz ale
marii. Exploram satul Lluc unde vizitam cel mai sacru loc din
Mallorca aflat intr-un cadru spectaculos. Este un important loc de
pelerinaj de mai bine de 800 de ani. Obiectul pelerinajului este o
mica statuie a Fecioarei gasita de un arab convertit la crestinism.
Statuia, numita La Morenta sau Madona Intunecata, a
fost adapostita in biserica locala, dar s-a tot intors la locul in
care a fost gasita si astfel a fost construita acolo o capela
pentru a o gazdui. Manastirea are o curte interioara frumoasa, o
gradina botanica si un muzeu cu arta religioasa. Continuam ziua cu
orasul Soller unde ne imbarcam in celebrul tramvai, inaugurat in
1913 ce uneste muntele si marea intr-o calatorie de jumatate de
ora. Portul Soller – o mica comoara ravnita de corsari cu peisaje
splendide si miros de flori de portocal. Fiind un vechi port de
pescuit aici ne putem delecta cu preparate delicioase din peste si
fructe de mare, putem admira locuintele marete care dateaza din
secolele XVI-XVIII sau tramvaiul vintage din lemn, utilizat acum
zeci de ani pentru a transporta citrice, care trece prin centrul
orasului. Intoarcere la hotel. Cazare si cina (bauturile nu sunt
incluse) la Hotel BQ Apolo 4* sau similar.
Ziua 4. MALLORCA: Cap de
Formentor – Alcudia – Playa de Muro
Mic dejun. Astazi pornim catre
Cap de Formentor, punctul de observație panoramică, cu stânci
impresionante și peisaje montane de-a lungul țărmului. Vizitam
orasul Alcudia, plin de istorie si cu o atmosfera locala autentica.
Exploram orasul vechi cu stradute idilice inconjurat de un zid
medieval, care a fost restaurat pe locul unei asezari romane din
anul 123 i.Hr. Maurii au reinfiintat aici un oras care ulterior a
devenit posesie feudala a Cavalerilor Templieri. Vizitam o piata
traditionala unde ne intalnim oamenii locului și descoperim
priveliștile, mirosurile și aromele acestei regiuni. Ne indreptam
apoi spre Playa de Muro, una dintre cele mai paradisiace destinații
de pe insula Mallorca. Apele turcoaz, plajele cu nisip fin și
nenumăratele facilitati o fac una dintre cele mai bune plaje din
Spania și Europa. Intoarcere la hotel. Cazare si cina (bauturile nu
sunt incluse) la Hotel BQ Apolo 4* sau similar.
Ziua 5. MALLORCA: Croaziera pe
catamaran
Mic dejun. Ne aflam in una dintre
cele mai mari statiuni de vacanta din Mallorca cu o intindere de
cativa kilometrii de nisip alb, ape cristaline, ideala pentru
practicarea multor tipuri de sporturi si o multime de baruri,
cluburi, restaurante și hoteluri. Privelistile incredibile ale
golfului, apusurile de soare de neuitat si centrul cultural al
orasului, va vor asigura o experienta de vacanta uimitoare. Timp
liber la dispozitie pentru relaxare si pentru a va bucura de
facilitatile hotelului ce ofera confort, relaxare, divertisment,
gastronomie cu specialitati locale si internationale si servicii de
calitate. Optional, puteti opta pentru o croaziera la bordul
unui catamaran de-a lungul coastei de sud-vest a insulei Mallorca
unde vom petrece cateva ore relaxante. Puteti face plaja pe vas, o
baie racoritoare sau snorkeling in apele cristaline ale
Mediteranei. De asemenea, vom descoperi cele mai frumoase pesteri
si plajele protejate cum ar fi Portals Vells sau rezervatia
naturala marina Cala Vella. Intoarcere la hotel si timp liber.
Cazare si cina (bauturile nu sunt incluse) la Hotel BQ Apolo 4* sau
similar.
Ziua 6. MALLORCA: Manacor –
Pesterile Drach – Porto Cristo
Mic dejun. Timp liber sau
optional o excursie in partea estica insulei. O zona
deosebita unde linistea si atmosfera relaxata au determinat oameni
importanti precum Boris Becker – solistul trupei Abba, Bon Jovi si
Emily Blunt sa isi faca o casa de vacanta aici. Prima oprire va fi
in Manacor la renumitul magazine de perle, unde aflam despre
industria de cultivarea acestor bijuterii clasice. Continuam catre
legendarele Pesteri Drach, un adevarat miracol al naturii, plin de
formatiuni spectaculoase cu stalactite si stalagmite. Ascuns in
interiorul pesterilor, Lacul Martel este considerat a fi unul
dintre cele mai mari lacuri subterane din lume. Inca din anul 1935,
in fiecare zi, aici au loc concerte din aria lui Chopin, Caballero
si Offenbach. Vom asculta un concert live al unui cvartet format
din doua viori, un violoncel, armoniu si urmarim un spectacol de
lumini. Ulterior, ajungem in Porto Cristo, singurul loc din
Mallorca care a fost prins in razboiul civil spaniol si capturat
pentru scurt timp de fortele republicane dar care a reusit sa isi
pastreze farmecul sau original. Despre pesterile din Porto Cristo
localnicii vorbeau inca din 1632, cand credeau ca in interiorul lor
se adaposteste un dragon. Intoarcere la hotel. Cazare si cina
(bauturile nu sunt incluse) la Hotel BQ Apolo 4* sau
similar.
Ziua 7. MALLORCA –
Sun & Fun!
Mic dejun. Ne vom petrece aceasta
zi la malul Marii Mediterane. Mallorca este renumita pentru vremea
permanent placuta si soarele pe tot parcursul anului. Va puteti
relaxa la plaja, puteti lua masa pe o terasa la malul marii sau
puteti incerca sporturile nautice ce se practica in zona. Insula
este o destinatia perfecta pentru ciclism si atrage aproximativ
150.000 de cicloturisti in fiecare an. Clima calda si varietatea de
trasee, de la urcari solicitante la teren moderat, fac ca ciclistii
de toate nivelurile sa se poata bucura de numeroasele trasee
pitoresti de pe insula. Cazare si cina (bauturile nu sunt incluse)
la Hotel BQ Apolo 4* sau similar.
Ziua 8. MALLORCA -
BUCURESTI
Mic dejun. Eliberarea camerelor
si timp liber la dispozitie. Transfer la aeroportul Palma de
Mallorca pentru imbarcare pe zborul WizzAir W43024 cu destinatia
Bucuresti cu decolare la ora 19:05 sosire in Bucuresti la ora
23:15.
19 – 26 Iunie 2025 |
Adult loc in cam. dubla |
Adult loc in cam. Single |
Copil 2-11 ani cu 2 adulti in cam. dubla |
Partaj garantat |
TARIFE STANDARD |
|
|
|
100 € |
TARIFE DE LA LANSARE *VALABILE PANA LA 31.01.2025 |
1.049 € |
1.299 € |
799 € |
20 – 27 Septembrie 2025 |
Adult loc in cam. dubla |
Adult loc in cam. Single |
Copil 2-11 ani cu 2 adulti in cam. dubla |
Partaj garantat |
TARIFE STANDARD |
|
|
|
100 € |
TARIFE DE LA LANSARE *VALABILE PANA LA 31.04.2025 |
1.099 € |
1.399 € |
899 € |
Nota: Taxele de aeroport incluse in tarif sunt cele valabile la data lansarii programului, respectiv luna Decembrie 2024. In situatia majorarii de catre compania aeriana a acestor taxe pana la data emiterii biletelor de avion (biletele se emit cu 7-14 zile inainte de plecare), agentia isi rezerva dreptul de a modifica pretul excursiei conform cu noile valori ale acestor taxe.
EXCURSII OPTIONALE (se incaseaza din agentie, la
inscriere):
•Excursie in Lluc & Soller - Port de Soller: 75 euro/persoana
(autocar, bilet tramvai istoric, ghid local)
•Excursie in Partea Estica (Manacor, Pesterile Drach, Porto
Cristo): 90 euro/persoana (autocar, bilet de intrare Drach Caves,
ghid local)
•Croaziera pe catamaran cu pranz inclus: 95 euro/persoana (transfer
hotel-port-hotel, croaziera share & pranz la bord)
Nota: Excursiile optionale se organizeaza pentru un numar minim de
20 de persoane. In cazul neintrunirii grupului minim, excursia
optionala va fi anulata sau tarifele vor fi recalculate in functie
de numarul de participanti.
GRUP MINIM:
Tarifele au fost calculate pentru un grup minim de 30 platitori.
Pentru un grup de 25-29 persoane, pretul se majoreaza cu 30 EURO/
persoana. Pentru un numar mai mic de 19 participanti, pretul se
recalculeaza sau circuitul se anuleaza. De asemenea, in cazul
unui grup mai mic, agentia isi rezerva dreptul de a schimba
compania aeriana sau hotelurile, cu pastrarea standardelor si cu
informarea prealabila a turistilor inscrisi. Organizatorul isi
rezerva dreptul de a anula acest program daca nu se vor inscrie
minim 15 participanti pana cu 30 zile inainte de data de plecare.
Locurile confirmate suplimentar fata de grupul rezervat pot fi la
un tarif mai mare (in functie de disponibilitatile la avion si
cazare) si se supun unor reguli diferite de decomandare.
PARTAJ GARANTAT: turistii care
rezerva tipul de camera “partaj garantat” nu vor fi nevoiti sa
achite suplimentul de camera single in cazul in care agentia nu
reuseste sa completeze partajul.
PARTAJ NEGARANTAT:
turistii care rezerva tipul de camera “partaj negarantat” vor fi
nevoiti sa achite suplimentul de camera single in cazul in care
agentia nu reuseste sa completeze partajul. Turistii vor fi
informati in scris cu maxim 3 zile inainte de plecare.
Eventuale neintelegeri intre
solicitantii de partaj, nu sunt imputabile agentiei. Decizia de a
renunta la partaj si a opta pentru camera single, se face in baza
achitarii suplimentului de camera single de catre ambele
persoane.
CONDITII SPECIFICE - TRANSFERURI DE
GRUP*
- Transferul se poate efectua cu autoturism, microbuz, minibus,
autocar sau prin operatori de linie;
- Preluare turistilor se va efectua de la domiciliu (conform
orasului selectat in rezervare), orele de imbarcare urmand a fi
transmise turisilor odata cu informarea de plecare a circuitului.
La returul din circuit, pot exista timpi de asteptare intre
debarcare si preluarea de catre partenerul care efectueaza
transferul.
- Ora de imbarcare si numarul de telefon ale soferului si/sau de
dispecerat se vor comunica cu 3 zile (prin exceptie 24 de ore)
inaintea datei plecarii. - Calatorul va tine legatura cu
transportatorul pentru a se informa privind situatia concreta din
ziua plecarii. Pentru transferul de retur, detaliile sunt oferite
de ghidul insotitor, inainte de intoarcerea din circuit.
- Solicitarile de transfer se fac cu min. 14 zile inainte de data
plecarii. Pentru transferurile achizitionate cu mai putin de 14
zile sau solicitate la fata locului - direct de la reprezentantii
Hello Holidays (ghizi, insotitori, soferi etc.) - se achita un
supliment de 5 euro/pers/sens iar confirmarea se va face in functie
de disponibilitate.
- Toate rezervarile trebuie insotite in mod obligatoriu de adresa
de preluare si numarul de telefon al pasagerilor, disponibil la
momentul plecarii, cu roaming activat obligatoriu. In cazul in care
rezervarea este efectuata de catre o agentie partenera, aceasta are
obligatia de a transmite adresa de preluare si numarul de telefon
al turistilor inscrisi, catre Hello Holidays.
- Numarul de contact al turistilor este foarte important pentru ca,
mai ales in cazul transferurilor - cand pot aparea diferite
modificari, intarzieri s.a., acestia vor fi contactati de catre
sofer/dispecerat. Agentia Hello Holidays nu este raspunzatoare de
imposibilitatea contactarii pasagerilor din cauza netransmiterii
informatiilor obligatorii solicitate sau transmiterea incorecta a
acestora si nu va restitui contravaloarea transferului sau a
pachetului de servicii.
CONDITII SPECIFICE - TRANSFERURI PREMIUM**
- Transferurile Premium se confirma la cerere, in limita
disponibilitatii, cu pana la 7 zile inainite de plecare, se
efectueaza cu microbuz/autoturism si se organizeaza pentru min. 2
persoane, max. 7 persoane/masina.
- Preluarea si debarcarea se fac de la si la adresa indicata de
catre turisti, fara a exista timpi suplimentari de asteptare
(exceptie fac cazurile de forta majora) si implica un singur mijloc
de transport.
- Debarcarea la punctul de plecare a grupului din Bucuresti se face
cu max. 30-45 minute inainte de ora de intalnire stabilita conform
informarii primite de la agentie.
- La retur timpul de preluare din punctul de debarcare este de max.
30-45 minute.
CONDITII GENERALE TRANSPORT RUTIER
- Turistii au obligatia de a mentine curatenia in mijlocul de
transport pe tot parcursul transferului. In mijlocul de transport
nu este permis fumatul, consumul de bauturi alcoolice si produse
alimentare. Ne rezervam dreptul de a debarca pasagerii in stare de
ebrietate si pasagerii care afecteaza ordinea si siguranta
celorlalti pasageri sau a conducatorilor auto, ori incalca
prezentele conditii, fara rambursarea costurilor de transport.
- Transferurile din provincie se asigura in conformitate cu
reglementarile legale in vigoare cu privire la transportul de
persoane si cu respectarea timpilor de condus ai soferilor. Din
acest considerent, soferii vor face pauzele de odihna impuse de
lege in vederea asigurarii unui transport in conditii de
siguranta
- Turistii se obliga sa achite catre societatea de transport
contravaloarea oricaror distrugeri aduse mijloacelor de
transport.
- Transportul animalelor se supune unui regim special. Turistii
apartinatori au obligatia de a solicita aprobarea
agentiei.
- Bagaje admise pentru fiecare pasager ocupant de loc: la cala 1
piesa de bagaj de max. 23 kg/pasager; in autocar se accepta max. 1
rucsac (geanta mica de mana - piesele mai mari vor fi depozitate la
cala). In cazul nerespectarii regulilor, personalul de la bord are
dreptul de a incasa o taxa suplimentara in valoare de 30 € per
bagaj sau de a debarca pasagerii.
- Cazul fortuit si forta majora exonereaza societatea de transport
de orice raspundere.
TRANSFERURI CONTRA COST DIN TARA
Orasul |
Tarif dus - intors |
Tarif dus - intors Premium** |
GALATI |
70 € |
220 € |
BRAILA |
55 € |
140 € |
BUZAU |
50 € |
80 € |
CRAIOVA |
65 € |
150 € |
SLATINA |
60 € |
120 € |
PITESTI |
50 € |
90 € |
BRASOV |
60 € |
120 € |
SINAIA |
55 € |
100 € |
CAMPINA |
45 € |
80 € |
PLOIESTI |
40 € |
70 € |
CONSTANTA |
75 € |
140 € |
MEDGIDIA |
75 € |
130 € |
CONDITII GENERALE de CALATORIE
DOCUMENTE DE CALATORIE: (in functie de
programul ales) CARTE DE IDENTITATE sau PASAPORT (nu prezinta urme
de deterioare a elementelor de siguranta si sunt valabile minim 6
luni de la data terminarii calatoriei). Pentru a consulta lista
statelor pentru care nu este necesara viza de intrare accesati
site-ul Politiei de Frontiera www.politiadefrontiera.ro sau
al Ministerului de Externe www.mae.ro/travel-conditions
- Pentru ca unui minor sa i se permita calatoria in afara tarii,
este necesar sa fie insotit de cel putin un adult care sa aiba
asupra sa acordul scris al ambilor parinti ai minorului, legalizat
la notariat, si cazier judiciar, pe care sa-l prezinte in punctul
de frontiera. Daca adultul care insoteste minorul este unul din
parinti, acesta va avea nevoie doar de acordul scris al celuilalt
parinte al minorului, legalizat la notariat. Informatii
suplimentare pe www.politiadefrontiera.ro
- Persoanele care calatoresc cu copii sub 18 ani trebuie sa detina
pe langa pasaportul acestora si o copie a certificatului de nastere
al copiilor (este posibil ca autoritatile de la frontiera sa o
solicite). Agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de
la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu
sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu.
CONDITII DE INSCRIERE:
Inscrierile incep din momentul lansarii programului, cu plata unui
avans min. de 30% din tarif si se incheie la epuizarea
locurilor
- diferenta de pâna la 50% din valoarea totala a pachetului de
servicii se achita cu 60 de zile inainte de data plecarii
- diferenta de pâna la 100% din valoarea totala a pachetului de
servicii se achita cu 30 de zile inainte de data plecarii
- turistul va incheia cu agentia « Contractul de prestari servicii
turistice », la care prezentul program este parte
- in momentul semnarii « Contractului de prestari servicii
turistice », turistul isi asuma plata diferentei stipulata in
program in cazul neintrunirii grupului minim de turisti
OBSERVATII pentru MIJLOACE DE TRANSPORT:
- Corectitudinea numelor si a datelor personale ale calatorilor,
intra in responsabilitatea agentiei intermediare/ a agentului care
a efectuat inscriere
- In functie de modificarile impuse de compania aeriana, agentia
poate percepe un supliment pentru biletul de avion (se confirma in
momentul emiterii biletului).
- Biletele de avion sunt nerambursabile si nu permit
modificari dupa emiterea lor.
- Compania/companiile aeriene care opereaza zborurile (regulat sau
charter) din pachetul de servicii pot aduce diferite modificari
zborurilor contractate, in functie de conditiile obiective din
perioada de operare, pana la momentul plecarii pentru
zborul/zborurile de dus sau dupa momentul plecarii pentru
zborul/zborurile de intors. Agentia organizatoare va informa
pasagerii directi, respectiv agentiile revanzatoare asupra
eventualelor modificari survenite independent de vointa sa si nu va
fi raspunzatoare de eventualele inconveniente aparute.
Agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea taxelor de
aeroport, in cazul in care valoarea acestora este schimbata de
compania aeriana
- Alocarea locurilor in avion se face de catre ghiseul de check-in
din aeroport in functie de ordinea sosirii pasagerilor. Recomandam
efectuarea check-in-ului on-line inainte de prezentarea in
aeroport;
- Prezentarea la aeroport se va face cu doua ore inaintea zborului;
agentia nu raspunde in cazul refuzului imbarcarii turistilor ca
urmare a intârzierii acestora
- Dupa aterizarea pe aeroportul de destinatie, pasagerii se vor
prezenta mai intai la ghiseul Control pasapoarte, dupa care isi vor
recupera bagajele din locul special amenajat. Daca atunci cand
ajungeti la destinatie observati ca aveti probleme in gasirea
bagajului depus la biroul de check-in la imbarcare, va rugam nu
parasiti aeroportul, ci depuneti o sesizare la biroul de reclamatii
existent la terminal, pe baza cuponului de bagaj primit odata cu
cartea de imbarcare;
- Asezarea in microbuz/ autocar, de la destinatie se face de catre
conducatorul de grup pe baza listei cu ordinea inscrierii la
circuit, incepand cu randul doi de scaune. Pentru siguranta
pasagerilor pe perioada excursiei, primul rand de scaune este
rezervat insotitorului de grup si ghidului local.
NOTA: Femeile care sunt insarcinate in peste 6 luni, au nevoie de
un certificat medical cu acordul medicului de a calatori cu
avionul. Compania de zbor si echipajul de bord isi rezerva insa
dreptul de a decide daca permit sau nu imbarcarea persoanelor cu
sarcina avansata (ultimele 2-3 luni).
OBSERVATII pentru CAZARE & PROGRAMUL
EXCURSIEI
- Clasificarea pe stele a unitatilor de cazare este cea atribuita
de oficialitatile din tarile vizitate, ca atare facilitatile
camerelor sunt conforme cu standardele locale;
- Hotelurile nominalizate in program pot suferi modificari pana la
data plecarii, in functie de conditiile specifice care pot aparea
intre momentul publicarii programului si data plecarii. Daca aceste
schimbari sunt impuse de furnizorul local, intotdeauna se vor oferi
hoteluri similare ca locatie/confort.
- Majoritatea hotelurilor nu detin camere triple. In unele hoteluri
se pot confirma la cerere camere duble cu pat suplimentar, in
functie de disponibilitate. Patul suplimentar poate fi un pat
pliant, un fotoliu pat, o canapea extensibila, etc.
- Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile
acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se
rezolva de catre turist direct la receptie, asistat de
reprezentantul agentiei. Pentru anumite facilitati din hotel sau
din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare
(minibar/frigider, seif, etc.); in momentul sosirii la hotel
solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra
lor. Uneori hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar
sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste
sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor
hotelului;
- Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul
din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si
incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale),
iar doamnele in tinuta decenta.
- Pe destinatiile externe, mesele festive oferite cu ocazia unor
evenimente sau sarbatori (Paste, Craciun, Revelion) sunt diferite
fata de cele traditionale romanesti, atat ca meniu, cat si ca
durata si divertisment.
- In situatia in care turistul are cerinte speciale, cum ar fi:
camere alaturate sau cu o anumita localizare, meniu special,
acestea vor fi cu titlul de solicitare catre prestatori dar nu vor
fi considerate confirmate decat in masura posibilitatilor de la
fata locului.
- Insotitorul de grup poate efectua modificari programului
(schimbari de ore, modificarea ordinii desfasurarii acestuia), fara
a afecta insa structura serviciilor efectuandu-l astfel in
totalitate. De asemenea, va oferi asistenta in situatii de urgenta,
va traduce prezentarea ghizilor locali, va oferi informatii
referitoare la excursiile optionale si la itinerar cu observatia ca
nu are calificarea si atestarea legala de ghid de turism.
- Conform legilor internationale, doar ghizii locali au dreptul sa
ofere explicatii in interiorul muzeelor, monumentelor etc.; altfel,
insotitorul de grup vor oferi explicatii turistilor doar in afara
obiectivelor turistice; ghizii locali pot fi angajati contra cost
doar cu acordul turistilor interesati de ghidajul acestora.
IMPORTANT
- Recomandam incheierea asigurarii Travel (storno + medicala)
pentru a va proteja atat inainte de plecare, in cazul anularii
calatoriei, cat si dupa plecare in cazul unei situatii
neprevazute!
- In derularea excursiei pot aparea situatii de forta majora precum
intârzieri in traficul aerian, blocarea aeroporturilor din ratiuni
de securitate, schimbari de aeroporturi din ratiuni politice,
greve, conditii meteo nefavorabile etc.; in aceste cazuri agentia
se obliga sa depuna eforturi pentru depasirea situatiilor ivite;
totodata, agentia nu poate fi facuta raspunzatoare pentru
suportarea unor cheltuieli suplimentare aferente
- Preturile agreate la incheierea contractului pot sa creasca sau
sa scada in functie de anumiti factori obiectivi. Cresterile de
pret sunt influentate de cresteri ale cursului de schimb, cresteri
ale pretului petrolului, cresterea taxelor de survol, etc. In cazul
unei cresteri de pret mai mare de 8%, clientul poate rezilia
contractul fara a plati penalizari de retragere. Scaderile de pret
pot fi datorate unor promotii facute de partenerii externi sau de
catre agentia organizatoare.
- Agentia poate aloca un numar de locuri cu reducere in cazul
anunturilor promotiilor tip early booking sau a ofertelor speciale,
pentru o perioada limitata de valabilitate; daca acestea se
epuizeaza inainte de expirarea perioadei anuntate, agentia va opri
promotia fara un anunt prealabil
- Bacsisurile pentru prestatorii locali (tips) reprezinta o
practica internationala.
- Agentia nu este raspunzatoare pentru pierderea sau furtul
bagajelor, a actelor sa a obiectelor personale; in cazul in care
aceste situatii nedorite apar, turistul are obligatia de a depune
personal plangere la organele competente.
- Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de
invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii
si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii
speciale ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost
semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Maria D.
Ian . 1970
Andreea C.
Ian . 1970
Ilinca R.
Ian . 1970
Denisa V.
Ian . 1970
Alexandra C.
Ian . 1970
Camelia Voicu
Ian . 2025
Camelia Voicu
Ian . 2025
Camelia Voicu
Ian . 2025
Camelia Voicu
Ian . 2025
Monica Troie
Ian . 2025
Mioara Popescu
Ian . 2025
Viorica Dobinda
Ian . 2025
Catalin Monoranu
Ian . 2025
Catalina E.
Ian . 2025
Monica Troie
Ian . 2025
CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra