Puerto de la Cruz - Santa Cruz - Parcul Natural Anaga - La Laguna - La Orotava - Vulcanul Teide - Insula La Gomera - Croaziera catamaran: Los Gigantes, Golful Masca
Program detaliat
Ziua 1. BUCURESTI – TENERIFE de SUD -
PUERTO DE LA CRUZ
Intalnire cu reprezentantul
agentiei la Aeroportul Henri Coanda Otopeni la ora 10:00 pentru
imbarcare pe zborul WizzAir W43021 cu destinatia Tenerife de Sud.
Decolare la ora 12:35 si aterizare in Tenerife ora 16:50. (ATENTIE!
Orarul de zbor este informativ si poate suporta modificari impuse
de compania aeriana). Bine ati venit in insula Tenerife – “Insula
celor o mie de experiente” denumita astfel datorita climei blande
si a gamei enorme de activitati oferite. De asemenea, Tenerife este
supranumita si „Insula primaverii eterne”, o destinatie de
plaja pe tot parcursul anului, ea aflandu-se pe aceeasi latitudine
cu desertul Sahara. Plecam spre valea Orotava si ajungem in Puerto
de la Cruz, unul dintre cele mai frumoase orase din nordul insulei
Tenerife. Transfer la hotel. Timp liber in care puteti descoperi
zona de coasta, portul vechi, promenada si strazile inguste
pietruite. Cazare si cina (bauturile nu sunt incluse) la Hotel
Vallemar 4* sau similar Puerto de la Cruz.
Ziua 2. PUERTO DE LA CRUZ – SANTA
CRUZ – PARCUL NATURAL ANAGA: Bijuteria
Verde – La LAGUNA
Mic dejun. Astazi vizitam cu
ghidul local cele doua comori ale insulei Tenerife, incluse in
Patrimoniul Mondial UNESCO: Parcul Natural Anaga si orasul La
Laguna. Descoperim Santa Cruz de Tenerife, capitala insulei, un
oras cosmopolit si foarte verde care ascunde: arhitectura
coloniala, parcuri, muzee, piete romantice, Portul si cea mai
faimoasa plaja - Las Teresitas, cu nisip auriu si multi palmieri.
Pornim catre una dintre cele mai vechi si mai spectaculoase
rezervatii din lume, Parcul Natural Anaga si exploram frumusetea
incredibila a acestuia. Aici se afla cea mai veche parte a insulei,
datand de peste 7 milioane de ani cu paduri de lauri, arbori de
dragon, formatiuni geologice, cosuri vulcanice si gazduieste de
aproximativ 2000 de specii de reptile, pesti si pasari. Ne vom opri
in mijlocul padurii cetoase Mercedes si vom admira fantastica
panoramana asupra vaii La Laguna si muntele Teide. Vizitam La
Laguna, un superb oras colonial cu numeroase cladiri istorice,
monumente si strazi pitoresti. Intoarcere la hotel. Cazare si cina
(bauturile nu sunt incluse) la Hotel Vallemar 4* sau similar Puerto
de la Cruz.
Ziua 3. PUERTO DE LA CRUZ –
Let’s play: LORO PARK
Mic dejun. Timp liber la
dispozitie pentru relaxare. Ne bucuram de facilitatile hotelului
unde atmosfera moderna si primitoare o sa va cufunde intr-o oaza de
relaxare. Statiunea are, de asemenea, o gama larga de baruri,
restaurante, cafenele si cluburi de noapte pe malul marii. In
timpul zilei, cea mai buna idee este sa va relaxati ascultand
sunetul linistitor al oceanului sau sa luati o lectie de surfing
sau scufundari. Dupa amiaza, va recomandam o vizita la Loro Park
(aproximativ 42 euro/pers), celebrul parc de aventuri cu animale
unde descoperim incredibilele habitate si traim emotia celor 4
prezentari de clasa mondiala ale parcului. Zilnic au loc spectacole
cu papagali, orci si lei de mare, puteti admira palmierii
tropicali, vegetatia exotica si arhitectura thailandeza iar cei mai
curajosi pot incerca incerca roller coaster-ul Orca. Intoarcele la
hotel. Cazare si cina (bauturile nu sunt incluse) la Hotel Vallemar
4* sau similar Puerto de la Cruz.
Ziua 4. PUERTO DE LA CRUZ –
Croaziera pe catamaran: Los Gigantes & Golful
Masca
Mic dejun. Timp liber la
dispozitie pentru relaxare sau optional, o croaziera in
largul coastei de sud-vest a insulei Tenerife. Pornim catre portul
Puerto Colon de unde ne vom imbarca la bordul unui catamaran pentru
o experienta unica. Vom observa peisaje de o frumusete aparte cu
stanci impunatoare din Masca si Los Gigantes, unele dintre cele mai
inalte din lume, atingand o inaltime de aproape 600 de metri. Daca
suntem norocosi putem admira delfinii jucausi si balenele in
habitatul lor natural. Apoi vom ancora intr-unul dintre golfurile
cu ape cristaline pentru o baie in apele idilice si ne delectam cu
bauturi racoritoare si o gustare. Intoarcere la hotel. Cazare si
cina (bauturile nu sunt incluse) la Hotel Vallemar 4* sau similar
Puerto de la Cruz.
Ziua 5. PUERTO DE LA CRUZ –
Insula La GOMERA cu pranz
Mic dejun. Timp liber la
dispozitie pentru relaxare sau optional, o excursie in
Insula La Gomera. Calatorim inapoi in timp intr-un tur din sudul
insulei Tenerife catre insula vecina, La Gomera – insula vulcanica
cu o vechime de circa 12 milioane de ani. Ne imbarcam pe ferry spre
San Sebastian de la Gomera. Cunoscuta sub numele de Insula
Magica, aceasta este un paradis pentru iubitorii de natura.
Peisajul sau salbatic, muntos, este plin de contraste: in doar
cativa kilometri trecem de la vai acoperite de palmieri la canioane
uriase; de la zone de coasta aride cu ape ideale pentru scufundari
la paduri fascinante. Ne indreptam spre Parcul National Garajonay,
rezervatie naturala si Patrimoniu Mondial cu oprire la Belvedere
Degollada de Peraza. Turul continua prin La Palmita, intrand in
Parcul National si oraselele Las Rosas si Agulo. Ne delectam cu un
pranz traditional in varful insulei in timp ce urmarim o
demonstratie a modului in care localnicii isi executa limbajul lor
unic de fluierat "Silbo Gomero". Vedem impresionanta stanca
de la "Agando” si aflam despre istoria si cultura din San Sebastian
si Biserica din Asuncion, unde Cristofor Columb s-a rugat inainte
de calatoria sa spre Lumea Noua. Intoarcere la hotel. Cazare
si cina (bauturile nu sunt incluse) la Hotel Vallemar 4* sau
similar Puerto de la Cruz.
Ziua 6. PUERTO DE LA CRUZ – LA
OROTAVA - PARCUL NATIONAL TEIDE
Mic dejun. Astazi, vom explora
impreuna cu ghidul local si vom afla despre istorie, povesti si
mituri. Plecam spre punctul cel mai nordic al insulei, si trecem
printr-o vale larga si fertila a insulei, renumita pentru culturile
sale de banane, trestie de zahar și vița de vie. Incepem un tur al
unei plantații ecologice de banane si vom savura o degustare de
lichior de banana. Ajungem in orasul-muzeu in aer liber La
Orotava, cu strazi pavate, piete pline de flori si conace
castiliene. Dupa ce vizitam orasul la pas, plecam sa admiram Casa
de Los Balcones, Primaria, Casa Molina si Basilica. Continuam spre
munti, ne bucuram de privelisti minunate asupra vaii Orotava si la
sfarsit, ajungem in Parcul Natural Teide, listat in Patrimoniul
Mondial UNESCO. Acesta se afla in inima insulei si este dominat de
formidabilul El Teide, cel mai impunator dintre vulcanii din
Canare, totodata si cel mai inalt varf din Spania cu cei 3718 metri
inaltime. Tenerife gazduieste unele dintre cele mai diverse
formatiuni de roca vulcanica, un produs al eroziunii, siluete
elegante si izbitoare cunoscute sub numele de “roques”.
Peisajul lunar din aceasta zona a fost folosit ca locatie pentru
filme celebre precum "Planeta maimutelor" si "Ciocnirea
titanilor". Intoarcere la hotel. Cazare si cina (bauturile nu
sunt incluse) la Hotel Vallemar 4* sau similar Puerto de la
Cruz.
Ziua 7. PUERTO DE LA CRUZ
– Playa de Las Americas: Sun &
Fun!
Mic dejun. Timp liber la
dispozitie pentru a ne bucura de plajele vulcanice si orasul
colonial Puerto de la Cruz. Optional puteti opta pentru o
excursie in partea de sud a insulei: Las Americas. Vremea permanent
placuta si soarele pe tot parcursul anului mentin apele calde,
asadar Tenerife este un loc grozav pentru sporturi nautice si o
varietate de activitati de care puteti avea parte in aceasta
regiune. Va puteti relaxa la plaja, puteti lua masa pe o terasa la
malul marii, cumparaturi sau puteti petrece o zi plina de actiune
in parcul acvatic Siam. Oricum veti alege sa va petreceti aceasta
zi, va veti indragosti iremediabil de aceasta insula. Intoarcere la
hotel. Cazare si cina (bauturile nu sunt incluse) la Hotel Vallemar
4* sau similar Puerto de la Cruz.
Ziua 8. PUERTO DE LA CRUZ -
TENERIFE de SUD - BUCURESTI
Mic dejun. Eliberarea camerelor
si timp liber la dispozitie. Transfer la aeroportul Tenerife de Sud
pentru imbarcare pe zborul WizzAir W43022 cu destinatia Bucuresti
cu decolare la ora 17:35 sosire in Bucuresti la ora 00:50 (a doua
zi).
30 Mai – 06 Iunie |
Adult loc in cam. dubla |
Adult loc in cam.single |
Adult a 3-a pers. in cam cu pat suplimentar |
Partaj garantat |
TARIFE STANDARD |
|
|
|
100 € |
TARIFE DE LA LANSARE *VALABILE PANA LA 31.01.2025 |
1.159 € |
1.349 € |
1.139 € |
100 € |
29 Octombrie – 05 Noiembrie |
Adult loc in cam. dubla |
Adult loc in cam.single |
Adult a 3-a pers. in cam cu pat suplimentar |
Partaj garantat |
TARIFE STANDARD |
|
|
|
100 € |
TARIFE DE LA LANSARE *VALABILE PANA LA 30.04.2025 |
1.199 € |
1.399 € |
1.179 € |
100 € |
PARTAJ GARANTAT: turistii
care rezerva tipul de camera “partaj garantat” nu vor fi nevoiti sa
achite suplimentul de camera single in cazul in care agentia nu
reuseste sa completeze partajul.
PARTAJ
NEGARANTAT: turistii care rezerva tipul de camera “partaj
negarantat” vor fi nevoiti sa achite suplimentul de camera single
in cazul in care agentia nu reuseste sa completeze partajul.
Turistii vor fi informati in scris cu maxim 3 zile inainte de
plecare.
Eventuale neintelegeri intre solicitantii de partaj, nu sunt imputabile agentiei. Decizia de a renunta la partaj si a opta pentru camera single, se face in baza achitarii suplimentului de camera single de catre ambele persoane.Nota: Taxele de aeroport incluse in tarif sunt cele valabile la data lansarii programului, respectiv luna Decembrie 2024. In situatia majorarii de catre compania aeriana a acestor taxe pana la data emiterii biletelor de avion (biletele se emit cu 7-14 zile inainte de plecare), agentia isi rezerva dreptul de a modifica pretul excursiei conform cu noile valori ale acestor taxe.
GRUP MINIM:
Tarifele au fost
calculate pentru un grup minim de 30 platitori. Pentru un
grup de 25-29 persoane, pretul se majoreaza cu 40 EURO/ persoana.
Pentru un numar mai mic de 19 participanti, pretul se recalculeaza
sau circuitul se anuleaza. De asemenea, in cazul unui grup mai mic,
agentia isi rezerva dreptul de a schimba compania aeriana sau
hotelurile, cu pastrarea standardelor si cu informarea prealabila a
turistilor inscrisi. Organizatorul isi rezerva dreptul de a anula
acest program daca nu se vor inscrie minim 15 participanti pana cu
30 zile inainte de data de plecare. Locurile confirmate suplimentar
fata de grupul rezervat pot fi la un tarif mai mare (in functie de
disponibilitatile la avion si cazare) si se supun unor reguli
diferite de decomandare.
EXCURSII OPTIONALE (se
incaseaza din agentie, la inscriere):
- Excursie in Insula La Gomera cu
pranz inclus: 110 eur/persoana
Include: autocar share, bilete
ferry, pranz
- Croaziera pe catamaran: Los
Gigantes & Golful Masca: 75 eur/persoana
Include: transfer share
hotel-port-hotel, croaziera share, gustare la bord
- Excursie in Sud - Playa de Las
Americas: 60 eur/persoana
Include: transfer privat
hotel-Playa de Las Americas-hotel, insotitor de grup
Nota: Excursiile optionale se organizeaza pentru un numar minim de 20 de persoane. In cazul neintrunirii grupului minim, excursia optionala va fi anulata sau tarifele vor fi recalculate in functie de numarul de participanti.
OFERTA SPECIALA
Transferuri GRATUITE din
urmatoarele orase:
Orasul |
Locul de imbarcare |
SIBIU |
Agentia Hello Holidays – Calea Dumbravii 19C |
FAGARAS |
Casa de Cultura |
BRASOV |
Benzinaria Mol - Calea Bucureşti |
SINAIA |
Gara |
CAMPINA |
Benzinaria OMV – Nicolae Balcescu 60 |
PLOIESTI |
Gara Ploiesti SUD |
TARGOVISTE |
Hotel Valahia |
RM. VÂLCEA |
Sala Sporturilor |
PITESTI |
Mc Donald’s – Bd. Republicii |
CRAIOVA |
Benzinaria Petrom Gara |
BACAU |
Parcare Hotel Moldova |
FOCSANI |
Catedrala Sfanta Parascheva |
RM. SARAT |
Magazin Profi (Mihail Kogalniceanu |
BUZAU |
Mc Donald’s – Bulevardul Unirii |
GALATI |
Casa de cultura |
BRAILA |
Mc Donald’s – Calea Calarasilor |
TULCEA |
Parcare Complex Pelican |
CONSTANTA |
Gara CFR |
MEDGIDIA |
Restaurant Balada |
SLATINA |
Benzinaria Rompetrol – Strada Draganesti 2 |
Oferta este valabila pentru inscrieri in intervalul 01.09.2023 – 31.01.2025 pe programele Hello Premium Tours pentru minim 2 persoane.
CONDITII SPECIFICE - TRANSFERURI DE GRUP*
- Transferul se poate efectua cu autoturism, microbuz, minibus,
autocar sau prin operatori de linie;
- Preluare turistilor se va efectua de la domiciliu (conform
orasului selectat in rezervare), orele de imbarcare urmand a fi
transmise turisilor odata cu informarea de plecare a circuitului.
La returul din circuit, pot exista timpi de asteptare intre
debarcare si preluarea de catre partenerul care efectueaza
transferul.
- Ora de imbarcare si numarul de telefon ale soferului si/sau de
dispecerat se vor comunica cu 3 zile (prin exceptie 24 de ore)
inaintea datei plecarii. - Calatorul va tine legatura cu
transportatorul pentru a se informa privind situatia concreta din
ziua plecarii. Pentru transferul de retur, detaliile sunt oferite
de ghidul insotitor, inainte de intoarcerea din circuit.
- Solicitarile de transfer se fac cu min. 14 zile inainte de data
plecarii. Pentru transferurile achizitionate cu mai putin de 14
zile sau solicitate la fata locului - direct de la reprezentantii
Hello Holidays (ghizi, insotitori, soferi etc.) - se achita un
supliment de 5 euro/pers/sens iar confirmarea se va face in functie
de disponibilitate.
- Toate rezervarile trebuie insotite in mod obligatoriu de adresa
de preluare si numarul de telefon al pasagerilor, disponibil la
momentul plecarii, cu roaming activat obligatoriu. In cazul in care
rezervarea este efectuata de catre o agentie partenera, aceasta are
obligatia de a transmite adresa de preluare si numarul de telefon
al turistilor inscrisi, catre Hello Holidays.
- Numarul de contact al turistilor este foarte important pentru ca,
mai ales in cazul transferurilor - cand pot aparea diferite
modificari, intarzieri s.a., acestia vor fi contactati de catre
sofer/dispecerat. Agentia Hello Holidays nu este raspunzatoare de
imposibilitatea contactarii pasagerilor din cauza netransmiterii
informatiilor obligatorii solicitate sau transmiterea incorecta a
acestora si nu va restitui contravaloarea transferului sau a
pachetului de servicii.
CONDITII SPECIFICE - TRANSFERURI PREMIUM**
- Transferurile Premium se confirma la cerere, in limita
disponibilitatii, cu pana la 7 zile inainite de plecare, se
efectueaza cu microbuz/autoturism si se organizeaza pentru min. 2
persoane, max. 7 persoane/masina.
- Preluarea si debarcarea se fac de la si la adresa indicata de
catre turisti, fara a exista timpi suplimentari de asteptare
(exceptie fac cazurile de forta majora) si implica un singur mijloc
de transport.
- Debarcarea la punctul de plecare a grupului din Bucuresti se face
cu max. 30-45 minute inainte de ora de intalnire stabilita conform
informarii primite de la agentie.
- La retur timpul de preluare din punctul de debarcare este de max.
30-45 minute.
CONDITII GENERALE TRANSPORT RUTIER
- Turistii au obligatia de a mentine curatenia in mijlocul de
transport pe tot parcursul transferului. In mijlocul de transport
nu este permis fumatul, consumul de bauturi alcoolice si produse
alimentare. Ne rezervam dreptul de a debarca pasagerii in stare de
ebrietate si pasagerii care afecteaza ordinea si siguranta
celorlalti pasageri sau a conducatorilor auto, ori incalca
prezentele conditii, fara rambursarea costurilor de transport.
- Transferurile din provincie se asigura in conformitate cu
reglementarile legale in vigoare cu privire la transportul de
persoane si cu respectarea timpilor de condus ai soferilor. Din
acest considerent, soferii vor face pauzele de odihna impuse de
lege in vederea asigurarii unui transport in conditii de
siguranta
- Turistii se obliga sa achite catre societatea de transport
contravaloarea oricaror distrugeri aduse mijloacelor de
transport.
- Transportul animalelor se supune unui regim special. Turistii
apartinatori au obligatia de a solicita aprobarea
agentiei.
- Bagaje admise pentru fiecare pasager ocupant de loc: la cala 1
piesa de bagaj de max. 23 kg/pasager; in autocar se accepta max. 1
rucsac (geanta mica de mana - piesele mai mari vor fi depozitate la
cala). In cazul nerespectarii regulilor, personalul de la bord are
dreptul de a incasa o taxa suplimentara in valoare de 30 € per
bagaj sau de a debarca pasagerii.
- Cazul fortuit si forta majora exonereaza societatea de transport
de orice raspundere.
TRANSFERURI CONTRA COST DIN TARA
Orasul |
Pret/ pers./ Sens* |
Pret/ pers./ sens/ Premium** |
GALATI |
35 € |
160 € |
BRAILA |
35 € |
140 € |
BUZAU |
30 € |
80 € |
CRAIOVA |
40 € |
150 € |
SLATINA |
35 € |
120 € |
PITESTI |
30 € |
90 € |
BRASOV |
35 € |
120 € |
SINAIA |
30 € |
100 € |
CAMPINA |
30 € |
80 € |
PLOIESTI |
25 € |
70 € |
CONSTANTA |
40 € |
140 € |
MEDGIDIA |
40 € |
130 € |
CONDITII GENERALE de CALATORIE
DOCUMENTE DE CALATORIE: (in functie de programul ales) CARTE DE IDENTITATE sau PASAPORT (nu prezinta urme de deterioare a elementelor de siguranta si sunt valabile minim 6 luni de la data terminarii calatoriei). Pentru a consulta lista statelor pentru care nu este necesara viza de intrare accesati site-ul Politiei de Frontiera www.politiadefrontiera.ro sau al Ministerului de Externe www.mae.ro/travel-conditions
- Pentru ca unui minor sa i se permita calatoria in afara tarii,
este necesar sa fie insotit de cel putin un adult care sa aiba
asupra sa acordul scris al ambilor parinti ai minorului, legalizat
la notariat, si cazier judiciar, pe care sa-l prezinte in punctul
de frontiera. Daca adultul care insoteste minorul este unul din
parinti, acesta va avea nevoie doar de acordul scris al celuilalt
parinte al minorului, legalizat la notariat. Informatii
suplimentare pe www.politiadefrontiera.ro
- Persoanele care calatoresc cu copii sub 18 ani trebuie sa detina
pe langa pasaportul acestora si o copie a certificatului de nastere
al copiilor (este posibil ca autoritatile de la frontiera sa o
solicite). Agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de
la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu
sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu.
CONDITII DE INSCRIERE:
Inscrierile incep din momentul lansarii programului, cu plata unui
avans min. de 30% din tarif si se incheie la epuizarea
locurilor
- diferenta de pâna la 50% din valoarea totala a pachetului de
servicii se achita cu 60 de zile inainte de data plecarii
- diferenta de pâna la 100% din valoarea totala a pachetului de
servicii se achita cu 30 de zile inainte de data plecarii
- turistul va incheia cu agentia « Contractul de prestari servicii
turistice », la care prezentul program este parte
- in momentul semnarii « Contractului de prestari servicii
turistice », turistul isi asuma plata diferentei stipulata in
program in cazul neintrunirii grupului minim de turisti
OBSERVATII
pentru MIJLOACE DE TRANSPORT:
- Corectitudinea numelor si a datelor personale ale calatorilor,
intra in responsabilitatea agentiei intermediare/ a agentului care
a efectuat inscriere
- In functie de modificarile impuse de compania aeriana, agentia
poate percepe un supliment pentru biletul de avion (se confirma in
momentul emiterii biletului).
- Biletele de avion sunt nerambursabile si nu permit
modificari dupa emiterea lor.
- Compania/companiile aeriene care opereaza zborurile (regulat sau
charter) din pachetul de servicii pot aduce diferite modificari
zborurilor contractate, in functie de conditiile obiective din
perioada de operare, pana la momentul plecarii pentru
zborul/zborurile de dus sau dupa momentul plecarii pentru
zborul/zborurile de intors. Agentia organizatoare va informa
pasagerii directi, respectiv agentiile revanzatoare asupra
eventualelor modificari survenite independent de vointa sa si nu va
fi raspunzatoare de eventualele inconveniente aparute.
Agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea taxelor de
aeroport, in cazul in care valoarea acestora este schimbata de
compania aeriana
- Alocarea locurilor in avion se face de catre ghiseul de check-in
din aeroport in functie de ordinea sosirii pasagerilor. Recomandam
efectuarea check-in-ului on-line inainte de prezentarea in
aeroport;
- Prezentarea la aeroport se va face cu doua ore inaintea zborului;
agentia nu raspunde in cazul refuzului imbarcarii turistilor ca
urmare a intârzierii acestora
- Dupa aterizarea pe aeroportul de destinatie, pasagerii se vor
prezenta mai intai la ghiseul Control pasapoarte, dupa care isi vor
recupera bagajele din locul special amenajat. Daca atunci cand
ajungeti la destinatie observati ca aveti probleme in gasirea
bagajului depus la biroul de check-in la imbarcare, va rugam nu
parasiti aeroportul, ci depuneti o sesizare la biroul de reclamatii
existent la terminal, pe baza cuponului de bagaj primit odata cu
cartea de imbarcare;
- Asezarea in microbuz/ autocar, de la destinatie se face de catre
conducatorul de grup pe baza listei cu ordinea inscrierii la
circuit, incepand cu randul doi de scaune. Pentru siguranta
pasagerilor pe perioada excursiei, primul rand de scaune este
rezervat insotitorului de grup si ghidului local.
NOTA: Femeile care sunt insarcinate in peste 6 luni, au nevoie de
un certificat medical cu acordul medicului de a calatori cu
avionul. Compania de zbor si echipajul de bord isi rezerva insa
dreptul de a decide daca permit sau nu imbarcarea persoanelor cu
sarcina avansata (ultimele 2-3 luni).
OBSERVATII pentru CAZARE & PROGRAMUL EXCURSIEI
- Clasificarea pe stele a unitatilor de cazare este cea atribuita
de oficialitatile din tarile vizitate, ca atare facilitatile
camerelor sunt conforme cu standardele locale;
- Hotelurile nominalizate in program pot suferi modificari pana la
data plecarii, in functie de conditiile specifice care pot aparea
intre momentul publicarii programului si data plecarii. Daca aceste
schimbari sunt impuse de furnizorul local, intotdeauna se vor oferi
hoteluri similare ca locatie/confort.
- Majoritatea hotelurilor nu detin camere triple. In unele hoteluri
se pot confirma la cerere camere duble cu pat suplimentar, in
functie de disponibilitate. Patul suplimentar poate fi un pat
pliant, un fotoliu pat, o canapea extensibila, etc.
- Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile
acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se
rezolva de catre turist direct la receptie, asistat de
reprezentantul agentiei. Pentru anumite facilitati din hotel sau
din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare
(minibar/frigider, seif, etc.); in momentul sosirii la hotel
solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra
lor. Uneori hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar
sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste
sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor
hotelului;
- Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul
din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si
incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale),
iar doamnele in tinuta decenta.
- Pe destinatiile externe, mesele festive oferite cu ocazia unor
evenimente sau sarbatori (Paste, Craciun, Revelion) sunt diferite
fata de cele traditionale romanesti, atat ca meniu, cat si ca
durata si divertisment.
- In situatia in care turistul are cerinte speciale, cum ar fi:
camere alaturate sau cu o anumita localizare, meniu special,
acestea vor fi cu titlul de solicitare catre prestatori dar nu vor
fi considerate confirmate decat in masura posibilitatilor de la
fata locului.
- Insotitorul de grup poate efectua modificari programului
(schimbari de ore, modificarea ordinii desfasurarii acestuia), fara
a afecta insa structura serviciilor efectuandu-l astfel in
totalitate. De asemenea, va oferi asistenta in situatii de urgenta,
va traduce prezentarea ghizilor locali, va oferi informatii
referitoare la excursiile optionale si la itinerar cu observatia ca
nu are calificarea si atestarea legala de ghid de turism.
- Conform legilor internationale, doar ghizii locali au dreptul sa
ofere explicatii in interiorul muzeelor, monumentelor etc.; altfel,
insotitorul de grup vor oferi explicatii turistilor doar in afara
obiectivelor turistice; ghizii locali pot fi angajati contra cost
doar cu acordul turistilor interesati de ghidajul acestora.
IMPORTANT
- Recomandam incheierea asigurarii Travel (storno + medicala)
pentru a va proteja atat inainte de plecare, in cazul anularii
calatoriei, cat si dupa plecare in cazul unei situatii
neprevazute!
- In derularea excursiei pot aparea situatii de forta majora precum
intârzieri in traficul aerian, blocarea aeroporturilor din ratiuni
de securitate, schimbari de aeroporturi din ratiuni politice,
greve, conditii meteo nefavorabile etc.; in aceste cazuri agentia
se obliga sa depuna eforturi pentru depasirea situatiilor ivite;
totodata, agentia nu poate fi facuta raspunzatoare pentru
suportarea unor cheltuieli suplimentare aferente
- Preturile agreate la incheierea contractului pot sa creasca sau
sa scada in functie de anumiti factori obiectivi. Cresterile de
pret sunt influentate de cresteri ale cursului de schimb, cresteri
ale pretului petrolului, cresterea taxelor de survol, etc. In cazul
unei cresteri de pret mai mare de 8%, clientul poate rezilia
contractul fara a plati penalizari de retragere. Scaderile de pret
pot fi datorate unor promotii facute de partenerii externi sau de
catre agentia organizatoare.
- Agentia poate aloca un numar de locuri cu reducere in cazul
anunturilor promotiilor tip early booking sau a ofertelor speciale,
pentru o perioada limitata de valabilitate; daca acestea se
epuizeaza inainte de expirarea perioadei anuntate, agentia va opri
promotia fara un anunt prealabil
- Bacsisurile pentru prestatorii locali (tips) reprezinta o
practica internationala.
- Agentia nu este raspunzatoare pentru pierderea sau furtul
bagajelor, a actelor sa a obiectelor personale; in cazul in care
aceste situatii nedorite apar, turistul are obligatia de a depune
personal plangere la organele competente.
- Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de
invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii
si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii
speciale ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost
semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Scrie si tu o recenzie!
CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra